Tiszabezdéd Község Önkormányzata Képviselő-testületének 14/2025. (XII. 1.) önkormányzati rendelete
A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatárl szóló 15/2024.(X.9.) önkormányzati rendeletének módosításáról
Hatályos: 2026. 01. 01- 2026. 01. 01Tiszabezdéd Község Önkormányzata Képviselő-testületének 14/2025. (XII. 1.) önkormányzati rendelete
A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatárl szóló 15/2024.(X.9.) önkormányzati rendeletének módosításáról
[1] Tiszabezdéd Község Önkormányzata Képviselő-testülete a Képviselő-testület szervezetének és működésének szabályozása céljából, figyelemmel a felügyeleti jogkört gyakorló szerv által vizsgált szempontokra a szervezete és működése rendjével kapcsolatos átlátható, egyértelmű és világos szabályok meghatározása céljából,
[2] az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:
1. § (1) A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2024. (X. 9.) önkormányzati rendelet 5. § (4) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(4) A Képviselő-testület egyes hatásköreit a polgármesterre, a bizottságára, a jegyzőre, továbbá a részvételével alakult önkormányzati társulásra ruházhatja, a hatáskör gyakorlásához utasítást adhat.”
(2) A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2024. (X. 9.) önkormányzati rendelet 5. §-a a következő (7)–(9) bekezdéssel egészül ki:
„(7) Törvény vagy törvény felhatalmazása alapján kormányrendeletben biztosított közigazgatási, hatósági jogkörben eljáró polgármestert, jegyzőt, illetve a Közös Önkormányzati Hivatal köztisztviselőjét a Képviselő-testület nem utasíthatja, döntését jogorvoslattal érintett egyedi esetben bírálhatja felül.
(8) Az Önkormányzat hatáskörének átruházására a Polgármester tesz javaslatot, amelyet a Képviselő-testület minősített többséggel megalkotott rendelete útján kell szabályozni.
(9) A Képviselő-testülettől történő hatáskörátruházás során figyelemmel lenni
a) a hatáskörátruházással érintett ügyek rendszeres előfordulására, éves szintű gyakoriságára,
b) arra, hogy a hatáskörátruházással érintett ügyek egyszemélyi hatáskörben történő elbírálása időben kedvezőbb,
c) az egyes ügyek Képviselő-testület elé történő terjesztése egyenként hátráltatná az elbírálást, elintézést.”
2. § A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2024. (X. 9.) önkormányzati rendelet a következő 5/A. §-sal egészül ki:
„5/A. § (1) Az átruházott hatáskört vissza kell vonni, ha a hatáskör gyakorlója döntéseit a jogszabályok megsértésével, vagy a Képviselő-testület határozataiban foglaltakkal ellentétesen hozta meg.
(2) A hatáskör visszavonására javaslatot tehet a polgármester, az önkormányzati képviselő, az Ügyrendi Bizottság elnöke, és a jegyző.
(3) A hatáskör visszavonásáról minősített többséggel meghozott határozatot kell hozni, amely alapján a Szervezeti és Működési Szabályzat hatáskörátruházással kapcsolatos egyes rendelkezéseit módosítani kell.
(4) A hatáskör visszavonására irányuló javaslatot a Képviselő-testülethez címzetten írásban kell benyújtani, amelyet a Képviselő-testületnek a soron következő ülésén meg kell tárgyalni, a szükséges döntést meg kell hozni.
(5) Az átruházott hatáskörökre vonatkozó kérelmet, egyéb beadványokat az átruházott hatáskör címzettjéhez címezve, a Tiszabezdédi Közös Önkormányzati Hivatalnál kell benyújtani.”
3. § (1) A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2024. (X. 9.) önkormányzati rendelet 7. § (1) és (2) bekezdése helyébe a következő rendelkezések lépnek:
„(1) A Képviselő- testület alakuló, ünnepi ülést, rendes, rendkívüli ülést és közmeghallgatást tart.
(2) A képviselő-testület az éves ülésterve alapján évente legalább 10 alkalommal ülésezik, általában keddi napon 14 órai kezdettel. Az ülések befejezési ideje legfeljebb18.00 óra lehet”
(2) A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2024. (X. 9.) önkormányzati rendelet 7. § (4) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(4) A Képviselő-testület ülését fő szabály szerint a Tiszabezdédi Közös Önkormányzati Hivatal 4624 Tiszabezdéd, Kossuth Lajos út 47. szám alatti tanácskozótermében tartja.”
(3) A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2024. (X. 9.) önkormányzati rendelet 7. §-a a következő (6) bekezdéssel egészül ki:
„(6) Az (5) bekezdésben hivatkozott helyszínek különösen:
a) a Tiszabezdéd, Kossuth Lajos út 1. szám alatti Általános Iskola alulája,
b) a Tiszabezdédi Közös Önkormányzati Hivatal Tiszaszentmártoni Kirendeltségének tanácsterme (Tiszaszentmárton, Damjanich út 30.),
c) a Tiszabezdéd Község Önkormányzati Könyvtára (Tiszabezdéd, Kossuth Lajos út 2.).”
4. § (1) A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2024. (X. 9.) önkormányzati rendelet 8. § (3) bekezdés c) pontja helyébe a következő rendelkezés lép:
(Az ülésterv tartalmazza:)
(2) A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2024. (X. 9.) önkormányzati rendelet 8. § (3) bekezdése a következő d) ponttal egészül ki:
(Az ülésterv tartalmazza:)
5. § (1) A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2024. (X. 9.) önkormányzati rendelet 10. § (4) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(4) A meghívót papír alapon az előterjesztésekkel együtt az ülés tervezett időpontja előtt 3 nappal helyi kézbesítő igénybevételével az ülésanyaghoz készült átvételi ív útján kell a képviselők részére megküldeni. Az egyéb meghívottak részére a meghívót az érintett intézmény elektronikus postafiókjára kell megküldeni. A helyi választópolgárok tájékoztatása érdekében a polgármester a meghívót az ülés tervezett időpontját megelőző 2 nappal az Önkormányzati Hivatal Kirendeltsége hirdetőtábláján és az önkormányzat honlapján közzé teszi.”
(2) A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2024. (X. 9.) önkormányzati rendelet 10. §-a a következő (9a) bekezdéssel egészül ki:
„(9a) Sürgős, azonnali döntést igénylő ügynek tekintendők a (9) bekezdésben meghatározott ügyeken túl:
a) közbeszerzési eljárás megindítása, beadott ajánlatok elbírálása, nyertes ajánlattevő kiválasztása,
b) személyügyi kérdésekben történő döntés érdekében előterjesztett ügy,
c) társulási-, konzorciumi megállapodások és szerződések elfogadása, módosítása, megszüntetése,
d) az olyan ügyek, amelyek megtárgyalása nélkül élet- és/vagy vagyonbiztonság kerül veszélybe.”
(3) A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2024. (X. 9.) önkormányzati rendelet 10. § (10) és (11) bekezdése helyébe a következő rendelkezések lépnek:
„(10) A rendkívüli ülés összehívására irányuló a 10. § (9)- (9a) bekezdéseiben megjelölteken kívüli egyéb kezdeményezést a polgármesterhez kell írásban benyújtani. Az indítványhoz csatolni kell az ülés napirendjére vonatkozó javaslatot, valamint az indítvány alapjául szolgáló indokot.
(11) A polgármester az ülést az indítvány kézhezvételétől számítottan az Mötv. 44. § -a szerinti szabályoknak megfelelően köteles összehívni. A rendkívüli ülésen csak az a napirendi pont tárgyalható, amely az ülés összehívását indokolttá tette.”
6. § A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2024. (X. 9.) önkormányzati rendelet a következő 10/A. §-sal egészül ki:
„10/A. § (1) A meghívóban szereplő napirenddel kapcsolatban további javaslatot, kiegészítést tenni a meghívó kézhezvételétől számított 2 napon belül írásban lehet, amelyet a polgármesterhez vagy a jegyzőhöz kell benyújtani.
(2) A meghívóban nem szereplő napirendi javaslatot az (1) bekezdés szerinti időben, de legkésőbb az adott ülésen lehet benyújtani írásban vagy szóban a polgármesterhez vagy a jegyzőhöz.
(3) Az (1) és (2) bekezdés szerinti javaslatokat a Képviselő-testület annak függvényében köteles az adott ülésen megtárgyalni, hogy a javaslat jelentősebb előkészítést igényel -e. Amennyiben az így benyújtott javaslat, napirendi kiegészítés egyszerű megítélésű, az nem kíván nagyobb előkészítést, úgy azt az adott ülésen meg kell tárgyalni.”
7. § A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2024. (X. 9.) önkormányzati rendelet 12. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(1) A határozatképtelen, vagy egyéb okból elmaradt, vagy végig nem tárgyalt ülést 8 napon belüli időpontra változatlan, vagy az elmaradt napirenddel kell összehívni. A napirendi javaslathoz készült előterjesztéseket nem kell ismételten megküldeni a képviselők számára.”
8. § A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2024. (X. 9.) önkormányzati rendelet 17. §-a helyébe a következő rendelkezés lép:
„17. § (1) Az egyes napirendek megtárgyalására biztosított időkeret írásban megküldött előterjesztés tárgyalásakor 10 perc, szóbeli előterjesztés tárgyalásakor 15 perc.
(2) A napirendhez való hozzászólás a jelentkezés sorrendjében történik.
(3) Egy napirendi pontnohoz legfeljebb 2 alkalommal 5-5 perc időtartartamban lehet hozzászólni.
(4) A polgármester az ülés levezetése során az egyes napirendeknél a 10 perc időtartamot meghaladó hozzászólás esetén a hozzászólás további időtartamát 30 másodpercre korlátozhatja, az előterjesztésekkel kapcsolatos viták indokolatlan elhúzódásakor az ismételt felszólaló hozzászólási időtartamát 1 percben korlátozhatja.
(5) A képviselő-testület ülésén megjelent hallgatóság az adott napirendi pont megvitatását követően kézfeltartással jelezheti, amennyiben az üléshez hozzá kíván szólni.
(6) A polgármester a hozzászóláshoz 5 perc időtartamot engedélyezhet. Amennyiben a hozzászólás az ülés elhúzódását eredményezné, a polgármester a hozzászólást 2 percre korlátozhatja.
(7) A Polgármester a hozzászólótól megvonja a szót:
a) a (2) bekezdésben foglalt időkorlát túllépése esetén,
b) ha a hozzászólás nem az adott napirendhez kapcsolódik.
(8) A hallgatóság számára a hozzászólási jogot a Polgármester adja meg
(9) A tanácskozás rendjének fenntartása érdekében a Polgármester:
a) figyelmezteti azt a hozzászólót, aki a tanácskozáshoz nem illő, másokat sértő megfogalmazást használ,
b) rendreutasítja a képviselő-testületi üléshez méltatlan magatartást tanúsító az ülésen részt vevő hallgatóság tagját, ismételt rendzavarás esetén a terem elhagyására kötelezheti.”
9. § A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2024. (X. 9.) önkormányzati rendelet 7. alcíme a következő 17/A. §-sal egészül ki:
„17/A. § (1) 20.00 óra után új napirendi pont megtárgyalását nem lehet elkezdeni, kivéve, ha a képviselő-testület egyhangú döntéssel így határoz. Az elmaradt napirendi pontokat a Testület következő rendes ülésen kell tárgyalni.
(2) A napirendi pontok lezártát követően a polgármester szóbeli tájékoztatást ad a lejárt határidejű önkormányzati döntések végrehajtásának állásáról, a két ülés között tett fontosabb intézkedésekről, tárgyalásokról, az induló vagy folyamatban lévő építési beruházásoknak minősülő feladatokról.”
10. § (1) A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2024. (X. 9.) önkormányzati rendelet 18. § (1) bekezdés c) pontja helyébe a következő rendelkezés lép:
(A Képviselő-testület napirendjének tárgyalására)
(2) A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2024. (X. 9.) önkormányzati rendelet 18. §-a a következő (1a) bekezdéssel egészül ki:
„(1a) A Képviselő-testület ülésére az előterjesztés írásban vagy szóban nyújtható be. Az írásbeli előterjesztéseket a Képviselő-testület tervezett rendes ülésére az ülés összehívását megelőző 3 munkanapon belül kell benyújtani a polgármesterhez vagy a jegyzőköz. Rendkívüli ülések esetében további előterjesztés csak sürgősségi indítvánnyal kerülhet napirendre. A rendkívüli ülésre benyújtandó előterjesztést előzetesen a jegyzővel egyeztetni kell. A rendkívüli előterjesztés egyeztetésére az ülést megelőző 12 órán belül van lehetőség.”
11. § A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2024. (X. 9.) önkormányzati rendelet a következő alcímmel egészül ki:
„10/A. A Képviselő-testület ünnepi ülése
25/A. § (1) A Képviselő-testület ünnepi üléseit a Képviselő-testület üléstervében kell meghatározni.
(2) A Képviselő-testület ünnepi ülésén előterjesztés nem tárgyalható, kérdés és interpelláció nem nyújtható be, napirend utáni felszólalás nem tehető.
(3) A Képviselő-testület ünnepi ülésének összehívására a rendkívüli ülés összehívására vonatkozó szabályokat kell alkalmazni.
(4) Ünnepi ülésnek számít az alakuló ülés, a testvértelepülési szerződéskötés, az önkormányzat által alapított kitüntetések és elismerő címek átadására vonatkozó ülés, továbbá az Ügyrendi Bizottsági ülés döntése szerinti jeles alkalom.”
12. § A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2024. (X. 9.) önkormányzati rendelet 26. § (3) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(3) Az Mötv. által megnevezett eseteket kivéve a titkos szavazás elrendeléséről a képviselő-testület esetenként minősített többséggel meghozott határozattal dönt a Képviselő-testület bármelyik tagjának kezdeményezésére.”
13. § A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2024. (X. 9.) önkormányzati rendelet 27. §-a helyébe a következő rendelkezés lép:
„27. § (1) A döntések meghozatala kapcsán az ülésvezető köteles szót adni a jegyzőnek jogszabálysértő döntés, működés jelzésére vonatkozó kötelezettsége teljesítésére.
(2) A jegyzőnek kötelessége felhívni a képviselő-testület figyelmét a jogszabálysértő döntésekre, a jogszabálysértő működésre, valamint kötelessége jelezni, ha az önkormányzat működése során bármilyen egyéb törvénysértést észlel.
(3) Amennyiben a Képviselő-testület a figyelemfelhívásra nem intézkedik, a jegyző köteles a jogszabálysértés megszüntetése iránt intézkedni.
(4) A jegyző intézkedését az arra hatáskörrel rendelkező szervek felé haladéktalanul köteles megtenni, amelyről a Képviselő-testületet a soron következő ülésén tájékoztatni kell.
(5) Amennyiben a jegyző jelzését, intézkedéséről szóló tájékoztatását írásban adja meg, úgy azt az ülés jegyzőkönyvéhez mellékelni kell.
(6) A szóban megtett jelzést, tájékoztatást az ülés jegyzőkönyvében kell rögzíteni.”
14. § (1) A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2024. (X. 9.) önkormányzati rendelet 30. §-a a következő (5a) bekezdéssel egészül ki:
„(5a) A kezdeményezést a polgármesternél kell írásban benyújtani, aki a kezdeményezést az illetékes bizottságok, és a hivatal bevonásával a képviselő-testület elé terjeszti. A rendeletalkotás szükségességéről a képviselő-testület egyszerű többséggel dönt.”
(2) A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2024. (X. 9.) önkormányzati rendelet 30. § (6) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(6) A rendelet-tervezeteket a jegyző készíti.A rendelet-tervezet szakmai előkészítéséről, megszövegezéséről és annak törvényességi vizsgálatáról, előterjesztéséről a jegyző gondoskodik. A rendelet előkészítője előzetes hatásvizsgálat elvégzésével felméri a szabályozás várható következményeit. A hatásvizsgálat során vizsgálni kell a rendelet tervezet társadalmi, gazdasági hatásait, környezeti és esetleges egészségi következményeit. A hatásvizsgálatnak ki kell terjednie a rendelet szükségességére, az alkalmazásához szükséges szervezeti, pénzügyi, tárgyi feltételeire is.”
(3) A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2024. (X. 9.) önkormányzati rendelet 30. §-a a következő (6a) bekezdéssel egészül ki:
„(6a) A tervezethez indokolást kell csatolni, amelyben az előterjesztő bemutatja azokat a társadalmi, gazdasági, szakmai okokat, melyek a jogi szabályozást szükségessé teszik, továbbá ismerteti a várható hatásokat.”
15. § A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2024. (X. 9.) önkormányzati rendelet a következő alcímmel egészül ki:
„13/A. A Képviselő-testület aktusainak végrehajtása
32/A. § (1) A képviselő-testület rendeletének hatályosulását, határozatának végrehajtását, vagy ellenőrzését az általa megbízott felelősök végzik. A képviselő-testület határozata végrehajtásáért felelőssé teheti:
a) a polgármestert,
b) az alpolgármestert,
c) bizottságát,
d) a települési képviselőt,
e) a jegyzőt,
f) az önkormányzati intézmények vezetőit,
g) az önkormányzati tulajdonú gazdasági társaságok vezetőit.
(2) A képviselő-testület azon határozatait, melynek végrehajtási határideje azonnali, az ülést követő 5 munkanapon belül a felelős köteles végrehajtani. A képviselő-testület egyéb határozatait az ülést követő 15 napon belül meg kell küldeni a határozatban megjelölt felelősnek, aki a végrehajtási határidő lejártakor a határozat végrehajtásáról írásban tesz jelentést.
(3) A képviselő-testületnek a határozat végrehajtásáról a polgármester köteles beszámolni. A képviselő-testület rendelete vagy határozata végrehajtásával, a végrehajtás ellenőrzésével megbízhat e célra létrehozott ideiglenes bizottságot is.
(4) Ha a határozat végrehajtásáért felelős személy végrehajtást akadályozó körülményt észlel, azt jelzi a polgármesternek, aki a képviselő-testületet tájékoztatva intézkedik a végrehajtást gátló körülmény elhárításáról.
(5) Amennyiben a végrehajtásért felelős személy, illetve bizottság esetében a bizottság elnökének mulasztása miatt nem hajtották végre a hozott határozatot, az erről szóló beszámoló keretében a polgármester a képviselő-testületet tájékoztatja. A felelősségre vonásról a képviselő-testület dönt.”
16. § A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2024. (X. 9.) önkormányzati rendelet 33. § (5) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(5) A jegyzőkönyvbe való betekintést - a zárt ülésről készült jegyzőkönyv kivételével - a jegyzőnél írásban lehet kezdeményezni a Közös Önkormányzati Hivatal Kirendeltségén ügyfélfogadási időben. A nyilvános ülés jegyzőkönyvéről másolat kérhető, melynek díja a közérdekű adat iránti igény teljesítéséért megállapítható költségtérítés mértékéről szóló kormányrendeletben meghatározott legmagasabb összeg.”
17. § A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2024. (X. 9.) önkormányzati rendelet 42. § (4) és (5) bekezdése helyébe a következő rendelkezések lépnek:
„(4) A Jegyzőt akadályoztatása esetén feladat- és hatáskörében a székhely Polgármester által kijelölt Önkormányzati Hivatalban legalább 3 éve dolgozó felsőfokú végzettségű I. besorolási osztályú igazgatási ügyintéző köztisztviselő helyettesíti.
(5) A Jegyzői tisztség 6 hónapon belüli betöltetlensége, illetve tartós távolléte esetén a jegyzői feladatokat a székhely Polgármester által kijelölt (4) bekezdés szerinti Önkormányzati Hivatali dolgozó látja el.”
18. § (1) A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2024. (X. 9.) önkormányzati rendelet az 1. melléklet szerinti 1. függelék a 15/2024.(X.9.) önkormányzati rendelethezzel egészül ki.
(2) A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2024. (X. 9.) önkormányzati rendelet a 2. melléklet szerinti 2. függekék a 15/2024.(X.9.) önkormányzati rendelethezzel egészül ki.
(3) A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2024. (X. 9.) önkormányzati rendelet a 3. melléklet szerinti 3. függelék a 15/2024. (X.9.) önkormányzati rendelethezzel egészül ki.
(4) A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2024. (X. 9.) önkormányzati rendelet a 4. melléklet szerinti 4. függelék a 15/2024.(X.9.) önkormányzati rendelethezzel egészül ki.
19. § A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2024. (X. 9.) önkormányzati rendelet 30. § (7) bekezdés nyitó szövegrészében a „során:” szövegrész helyébe a „során a jegyző:” szöveg lép.
20. § Hatályát veszti A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2024. (X. 9.) önkormányzati rendelet
a) 2. § (2) bekezdése,
b) 28. § (3) bekezdés d) és e) pontja,
c) 47. §-a,
d) 50. §-a.
21. § Ez a rendelet 2026. január 1-jén lép hatályba.
1. melléklet a 14/2025. (XII. 1.) önkormányzati rendelethez
|
A képviselő neve |
A bizottságban betöltött tisztsége |
|---|---|
|
Nagyné Drabik Anita |
elnök |
|
Battyányi Sándor |
tag |
|
Papp Máté Balázs |
tag |
2. melléklet a 14/2025. (XII. 1.) önkormányzati rendelethez
|
sor sz. |
nyilatkozattételre kötelezett neve |
hozzátartozói vagyonnyilatkozatok száma |
átvétel időpontja |
|
|
házastárs/élettárs |
gyermek |
|||
|
1. |
||||
|
2. |
||||
|
3. |
||||
|
4. |
||||
|
5. |
||||
|
6. |
||||
|
7. |
||||
|
8. |
||||
|
9. |
||||
|
10. |
||||
3. melléklet a 14/2025. (XII. 1.) önkormányzati rendelethez
|
|
4. melléklet a 14/2025. (XII. 1.) önkormányzati rendelethez
|
A képviselő neve |
A testületben betöltött tisztsége |
|---|---|
|
Daku Attila |
polgármester |
|
Rácz Gyula |
alpolgármester |
|
Battyányi Sándor |
képviselő |
|
Kulcsár Bertalan |
képviselő |
|
Nagyné Drabik Anita |
képviselő |
|
Papp Máté Balázs |
képviselő |
|
Rácz Tamás |
képviselő |