Szakoly Község Önkormányzata Képviselő-testületének 6/2015. (VI.30.) önkormányzati rendelete
A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 19/2014. (XII. 03.) önkormányzati rendelet módosításáról
Hatályos: 2015. 07. 01- 2015. 07. 01Szakoly Község Önkormányzata Képviselő-testületének 6/2015. (VI.30.) önkormányzati rendelete
A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 19/2014. (XII. 03.) önkormányzati rendelet módosításáról
2015-07-01-tól 2015-07-02-ig
Szakoly Község Önkormányzata Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:
1. §
A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 19/2014. (XII. 03.) önkormányzati rendelet (a továbbiakban: Rendelet) 34. § (3) bekezdésének helyébe a következő rendelkezés lép:
„(3) A jegyző távolléte esetén az általa megbízott köztisztviselő látja el a jegyzői feladatokat. A jegyzői tisztség betöltetlensége, illetve tartós akadályoztatás esetére, - legfeljebb hat hónap időtartamra – az adóügyi ügyintéző látja el a jegyzői feladatokat. Tartós akadályoztatásnak minősül a folyamatos 30 napon túli távollét.”
2. §
A Rendelet 1.1 melléklete helyébe a következő rendelkezés lép:
„1. A Képviselő-testület a Polgármester hatáskörébe utalja a temetési költségekre való tekintettel adható települési támogatásra való jogosultság megállapítását, kérelem elutasítását, a kérelem érdemi vizsgálat nélküli elutasítását, az eljárás megindítását, az eljárás visszavonását, a hiánypótlásra felszólítást, belföldi jogsegély iránti megkeresést, az eljárás felfüggesztését, a döntés módosítását, a döntés visszavonását, a döntés kiegészítését vagy kijavítását.
2. A Képviselő-testület a Polgármester hatáskörébe utalja a köztemetésre vonatkozó eljárás megindítását, az eljárás visszavonását, a hiánypótlásra felszólítást, belföldi jogsegély iránti megkeresését, az eljárás felfüggesztését, a döntés módosítását, a döntés visszavonását, a döntés kiegészítését vagy kijavítását, továbbá a köztemetési költség megtérítésének elengedését.
3. A Képviselő-testület a Polgármester hatáskörébe utalja a gyógyszertámogatásra való jogosultság megállapítását, a kérelem elutasítását, a kérelem érdemi vizsgálat nélküli elutasítását, az eljárás megindítását, az eljárás visszavonását, a hiánypótlásra felszólítást, belföldi jogsegély iránti megkeresését, az eljárás felfüggesztését, a döntés módosítását, a döntés visszavonását, a döntés kiegészítését vagy kijavítását.”
3. §
A Rendelet 1.4 melléklete helyébe a következő rendelkezés lép:
„A Jóléti Bizottság feladata és hatásköre:
1.Az Önkormányzat költségvetési rendeletének és zárszámadási rendeletének véleményezése.
2.Véleményezi a Bursa Hungarica Ösztöndíjpályázat „A” és „B” típusú ösztöndíjpályázatait.
3.Véleményezi a rendkívüli települési támogatás iránti kérelmeket.
4.Állásfoglalás és javaslattétel a szociális tárgyú ügyekben.
5.Szociális témájú pályázatok véleményezése.
6.Elbírálja a lakásfenntartási támogatás iránti kérelmeket.”
4. §
Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba, és az azt követő napon hatályát veszti.