Újfehértó Város Önkormányzata Képviselő-testületének 22/2016. (XII. 1.) önkormányzati rendelete

a házasságkötés és bejegyzett élettársi kapcsolat létesítésének hivatali helységen kívüli, valamint a hivatali munkaidőn kívül történő engedélyezésének szabályairól, valamint az azokért fizetendő díjak mértékéről szóló 2/2011. (I. 28.) önkormányzati rendelet módosításáról

Hatályos: 2017. 01. 01

Újfehértó Város Önkormányzata Képviselő-testületének 22/2016. (XII. 1.) önkormányzati rendelete

a házasságkötés és bejegyzett élettársi kapcsolat létesítésének hivatali helységen kívüli, valamint a hivatali munkaidőn kívül történő engedélyezésének szabályairól, valamint az azokért fizetendő díjak mértékéről szóló 2/2011. (I. 28.) önkormányzati rendelet módosításáról

2017.01.01.

Az Alaptörvény 31. cikk (1) bekezdés a) pontjában, valamint az anyakönyvi eljárásról szóló 2010. évi I. törvény 96. §-ában kapott felhatalmazás alapján, a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 10. §-ában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:

1. § A házasságkötés és bejegyzett élettársi kapcsolat létesítésének hivatali helyiségen kívüli, valamint a hivatali munkaidőn kívül történő engedélyezésének szabályairól, valamint az azokért fizetendő díjak mértékéről szóló 2/2011. (I.28.) önkormányzati rendelet (a továbbiakban: Ör.) 2. § (3) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép: (1) A rendelet hatálya alá tartozó anyakönyvi események lebonyolításához és megszervezéséhez az Újfehértó, Rákóczi Ferenc utca 2. szám alatti Nonprofit Közösségi-Szolgáltató Ház udvarán kialakított külső helyszín bérleti díj ellenében biztosított hivatalos helyszín.

2. § Az Ör. 2. §-a a következő (4) bekezdéssel egészül ki:(1) Az anyakönyvi eseményre történő bejelentkezéskor a jogosultaknak nyilatkozatot kell tenni a (2) bekezdésben megjelölt hivatali helyiség, vagy a (3) bekezdésében meghatározott külső helyszín használatának igényéről.

3. § Az Ör. 5. § -a a következő (4) és (5) bekezdéssel egészül ki: (4) A 2. § (3) bekezdésben megjelölt külső helyszínen az anyakönyvi esemény lebonyolításának többletszolgáltatási díja hivatali munkaidőn túl 15.000 Ft+ÁFA, mely a tárgyi és személyi feltételek biztosítását tartalmazza, valamint a külső tér bérleti díja 30.000 Ft + ÁFA. (5) A (4) bekezdésben foglaltak szerint igénye vett külső helyszín bérleti díja megába foglalja a bérleti szerződés szerinti időpontban bekövetkező rendkívüli esemény esetén a 2. § (2) bekezdésében megjelölt hivatalos helység anyakönyvi esemény lebonyolítására alkalmas biztosítását.

4. § Ez a rendelet 2017. január 1-jén lép hatályba, és az azt követő napon hatályát veszti.