Öcsöd Nagyközségi Önkormányzat Képviselő-testületének 21/2019.(XI.18.) önkormányzati rendelete
A Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadásáról és munkarendjéről
Hatályos: 2019. 11. 18Öcsöd Nagyközségi Önkormányzat Képviselő-testületének 21/2019.(XI.18.) önkormányzati rendelete
A Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadásáról és munkarendjéről
Öcsöd Nagyközségi Önkormányzat Képviselő-testülete a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 67. § d.) pontjában kapott felhatalmazás alapján, Magyarország Alaptörvénye 32. cikk (1) bekezdés d.) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadásáról és munkarendjéről az alábbi rendeletet alkotja:
Az ügyfélfogadás rendje
1. § (1) Öcsödi Polgármesteri Hivatal (továbbiakban: Hivatal) tisztségviselői (polgármester, alpolgármester, jegyző, távollétében), és teljes munkatársi körük kötelesek az ügyintézés és a hivatali eljárás során képviselni az állami (kormányzati) akaratot, biztosítani a törvényességet.
(2) A Hivatal munkáját jellemezze a szakszerűség, törekedjenek a rugalmas, gyors, egyszerű, korszerű, bürokráciamentes, kulturált ügyintézés és ügyfélfogadás megvalósítására.
Az ügyfélfogadás rendjének részletezése
2. § (1) A polgármester ügyfélfogadási rendje: szerda 8,00 – 14,00 óráig
(2) A jegyző ügyfélfogadási rendje: szerdán 8,00 – 14,00 óráig
(3) A Polgármesteri Hivatal ügyintézőinek ügyfélfogadási rendje:
A munkarend részletes szabályai
3. § (1) A Hivatal köztisztviselőinek munkaideje heti 40 óra.
4. § (1) A rendelet kihirdetése napján lép hatályba.
(2) Ezzel egyidejűleg hatályát veszti az ügyfélfogadás rendjéről szóló 25/2004. (X. 28.) számú önkormányzati rendelet.