Tiszasas Községi Önkormányzat Képviselő-testületének 23/2023. (XI. 29.) önkormányzati rendelete

Tiszasas Községi Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 6/2023. (II. 27.) önkormányzati rendelet módosításáról

Hatályos: 2023. 11. 30- 2023. 11. 30

Tiszasas Községi Önkormányzat Képviselő-testületének 23/2023. (XI. 29.) önkormányzati rendelete

Tiszasas Községi Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 6/2023. (II. 27.) önkormányzati rendelet módosításáról

2023.11.30.

Tiszasas Községi Önkormányzat Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:

1. § A Tiszasas Községi Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 6/2023. (II. 27.) önkormányzati rendelet 17. §-a a következő (4) és (5) bekezdéssel egészül ki:

„(4) A képviselőt-testület ülését a polgármester hívja össze az önkormányzat székhelyére.

(5) A képviselőt-testület ülését a polgármesteri tisztség betöltetlensége, valamint a polgármester tartós akadályoztatása vagy távolléte esetén az alpolgármester hívja össze, az önkormányzat székhelyére. A polgármesteri és az alpolgármesteri tisztség egyidejű betöltetlensége, valamint a polgármester és az alpolgármester tartós akadályoztatása, illetve távolléte esetén a testületi ülést a Pénzügyi és Vagyonnyilatkozatokat Ellenőrző Bizottság elnöke hívja össze. A polgármester, az alpolgármester és a Pénzügyi és Vagyonnyilatkozatokat Ellenőrző Bizottság elnökének együttes távolléte vagy akadályoztatása esetén a képviselő-testület ülését a Szociális és Egészségügyi Bizottság elnöke hívja össze. Amennyiben a tárgyalandó napirend, vagy egyéb körülmény indokolja, a képviselő-testület ülése a székhelyén kívül máshol is összehívható.”

2. § A Tiszasas Községi Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 6/2023. (II. 27.) önkormányzati rendelet 19. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

„(1) A képviselő-testület ülését a polgármester vezeti. A polgármester tartós akadályoztatása vagy távolléte esetén az ülést az alpolgármester, illetve annak tartós akadályoztatása vagy távolléte esetén a Pénzügyi és Vagyonnyilatkozatokat Ellenőrző Bizottság elnöke vezeti. A polgármester, az alpolgármester és a Pénzügyi és Vagyonnyilatkozatokat Ellenőrző Bizottság elnökének akadályoztatása, vagy egyidejű távolléte esetén az ülést a Szociális és Egészségügyi Bizottság elnöke vezeti”

3. § Ez a rendelet 2023. november 30-án lép hatályba.