Bogyiszló Község Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2023. (XII. 1.) önkormányzati rendelete

az Önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról

Hatályos: 2023. 12. 04

Bogyiszló Község Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2023. (XII. 1.) önkormányzati rendelete

az Önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról

2023.12.04.

Bogyiszló Község Önkormányzatának Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, az Alaptörvény 32.cikk (1) bekezdés d) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:

1. Általános rendelkezések

1. § (1) Az Önkormányzat

a) hivatalos elnevezése: Bogyiszló Község Önkormányzata (a továbbiakban: Önkormányzat)

b) székhelye: 7132 Bogyiszló, Kossuth Lajos utca 28.

c) működési területe: Bogyiszló közigazgatási területe.

(2) Az Önkormányzat képviselő-testületének elnevezése: Bogyiszló Község Önkormányzatának Képviselő-testülete (a továbbiakban: Képviselő-testület).

(3) A Képviselő-testület hivatalának megnevezése: Bogyiszlói Polgármesteri Hivatal (a továbbiakban: Polgármesteri Hivatal).

(4) Az önkormányzati feladatokat a Képviselő-testület és szervei: a polgármester, a Pénzügyi Bizottság, a jegyző, a Polgármesteri Hivatal és az 1. § (5) bekezdés szerinti társulások látják el.

(5) Az Önkormányzat részvételével működő társulások:

a) Tolna és környéke Szociális Alapszolgáltatási és Gyermekjóléti Társulása,

b) Önkormányzati Társulás Bogyiszló-Tolna-Fácánkert Ivóvízbázis-védelmének fejlesztéséért,

c) Önkormányzati Társulás a Sió-völgyi Nagytérség Települési Szilárdhulladékai Kezelésének Korszerű Megoldására,

d) Tolna, Fadd, Fácánkert, Bogyiszló, Dunaszentgyörgy, Gerjen települések „Szennyvíztisztító-telep fejlesztése” tárgyú pályázat megvalósítására létrehozott Önkormányzati Társulása.

(6) Az önkormányzati helyi újság megnevezése: Bogyiszlói Hírlap, amely kéthavonta jelenik meg.

(7) Az Önkormányzat hivatalos honlapja: www.bogyiszlo.hu.

(8) Az Önkormányzat testvértelepülési kapcsolatot létesített az alábbi települések önkormányzataival:

a) Szerbia - Vajdaság: Törökfalu,

b) Románia – Erdély: Csíkcsicsó,

c) Románia – Erdély: Csernáton,

d) Németország – Hessen tartomány: Schlitz.

2. Az Önkormányzat feladatai és hatáskörei

2. § (1) A Képviselő-testület gondoskodik mindazon önkormányzati feladatokról, amelyet magasabb szintű jogszabályok hatáskörébe utalnak, valamint amelyeket önként vállal. Az önként vállalt feladatok felsorolását az 1. melléklet tartalmazza.

(2) A Képviselő-testület a polgármesterre és a jegyzőre átruházott feladat-és hatásköreit a 2. melléklet tartalmazza. Az átruházott hatáskör gyakorlója az átruházott hatáskörű ügyekben végzett tevékenységéről a Képviselő-testületnek rendszeresen beszámol.

(3) Az Önkormányzat alaptevékenységének kormányzati funkciók szerinti besorolását a 3. melléklet tartalmazza.

3. A Képviselő-testület működése

3. § (1) A Képviselő-testület tagjainak létszáma – a polgármesterrel együtt - 7 fő.

(2) A Képviselő-testület alakuló, rendes, soron kívüli ülést, továbbá közmeghallgatást tart. Ünnepi alkalmakkor a Képviselő-testület ünnepi ülést tarthat.

(3) A Képviselő-testület július és augusztus kivételével havonta tart rendes ülést. Az Önkormányzat folyamatos működésének ügyeiben készülő előterjesztéseket a rendes ülésekre kell csoportosítani.

(4) A munkaterv tervezetét – a polgármester irányításával – a jegyző állítja össze, és legkésőbb a decemberi ülésre a polgármester terjeszti jóváhagyás végett a Képviselő-testület elé. A munkaterv főbb tartalmi elemei:

a) a képviselő-testületi ülések tervezett időpontja a hónap megjelölésével, napirendje,

b) a napirend előterjesztőjének (felelősének) megjelölése,

c) a közmeghallgatás tervezett időpontja.

(5) Önkormányzati gazdasági program folyamatában sürgősen eldöntendő ügyekben, változott vagy új törvényi határidők miatt, és egyéb önkormányzati érdekből mielőbb meghozandó önkormányzati döntés végett a polgármester soron kívüli ülést hívhat össze. A soron kívüli ülés bármikor megtartható.

4. § (1) A Képviselő-testület évente legalább egyszer – éves munkatervében tervezetten - előre meghirdetett közmeghallgatást tart a Petőfi Sándor Művelődési Házban, amelyen a lakosság és a helyben érdekelt szervezetek képviselői a napirendnek megfelelően közérdekű kérdést intézhetnek és javaslatot tehetnek a Képviselő-testület részére. Kizárt az egyedi hatósági ügyek közmeghallgatáson történő tárgyalása.

(2) A közmeghallgatás időpontját legalább 7 nappal előbb a Polgármesteri Hivatal hirdetőtábláján történő kifüggesztéssel, valamint a honlapon keresztül a lakosság és szervezetek tudomására kell hozni. A közmeghallgatásra meg kell hívni a képviselőket, a jegyzőt, a Polgármesteri Hivatal köztisztviselőit, a nemzetiségi önkormányzat elnökét és az önkormányzati intézmény vezetőjét. A közmeghallgatáson elhangzott kérdésekre azonnal vagy legkésőbb 15 napon belül válaszolni kell. A megválaszolatlanul maradt kérdést, kezdeményezést, javaslatot a polgármester a Képviselő-testület által meghatározott határidőig kivizsgálja. A vizsgálat eredményéről a polgármester a következő ülésen tájékoztatást ad, melyről a javaslattevőt, közérdeklődésre számot tartó kérdésben a lakosságot is tájékoztatni kell.

(3) A polgármester előre meghatározott közérdekű tárgykörben, illetve a jelentősebb döntések sokoldalú előkészítése érdekében, az állampolgárok és a társadalmi szerveződések közvetlen tájékoztatása céljából lakossági fórumot hívhat össze.

(4) A lakossági fórum helyéről, idejéről, a felmerülő tárgykörökről a lakosságot a Polgármesteri Hivatal hirdetőtábláján való kifüggesztéssel, valamint a község honlapján keresztül a fórum előtt 7 nappal tájékoztatni kell. A fórumot a polgármester vezeti, erre meg kell hívni a (2) bekezdésben meghatározott személyeket. A fórumról jegyzőkönyv készül, melyről a jegyző gondoskodik.

5. § (1) A Képviselő-testület ülését a polgármester hívja össze és vezeti. Távolléte, akadályoztatása esetében az alpolgármester gondoskodik a Képviselő-testület összehívásáról, és a polgármester távollétében vezeti az ülést. A polgármesteri és az alpolgármesteri tisztség egyidejű betöltetlensége, illetve a polgármester és az alpolgármester tartós akadályoztatása esetében a Pénzügyi Bizottság elnöke – ezen tisztség betöltetlensége esetén a korelnök - hívja össze a Képviselő-testületet és mint levezető elnök vezeti az ülést a 16. §. (2)–(4) bekezdéseiben meghatározott módon. Tartós akadályoztatásnak minősül a 30 napot meghaladó távollét.

(2) A Képviselő-testület ülését - főszabályként - a Polgármesteri Hivatal üléstermében tartja. Amennyiben a tárgyalandó napirend vagy más körülmény indokolja, a Képviselő-testület ülése a székhelyen kívül máshová is összehívható.

(3) A Képviselő-testület rendes üléseit a munkaterv figyelembevételével kell összehívni a meghívó kiküldésével. A meghívónak tartalmaznia kell:

a) az ülés helyét,

b) az ülés időpontját,

c) a tervezett napirendeket,

d) a napirendek előterjesztőit.

(4) A meghívót és lehetőség szerint az előterjesztéseket az ülés időpontja előtt 5 nappal, elektronikusan – kérés esetén papír alapon - ki kell küldeni a képviselőknek. A tanácskozási joggal meghívottaknak és a részvételi joggal jelenlevőknek csak az ülés meghívóját, valamint az őket érintő előterjesztéseket kell megküldeni elektronikusan, kérés esetén papír alapon.

(5) A Képviselő-testület üléseire tanácskozási joggal meg kell hívni:

a) a jegyzőt,

b) a napirend tárgya szerinti előterjesztőt,

c) a nemzetiségi önkormányzat elnökét,

d) az intézményvezetőt,

e) a közbiztonsági kérdések tárgyalásánál a polgárőrség képviselőjét, a körzeti megbízottat, a mezőőrt,

f) a sporttal kapcsolatos kérdésekben a helyi sportélet képviselőjét,

g) a szociális kérdésekben témaérintettség esetén a Polgármesteri Hivatal szociális ügyekkel foglalkozó igazgatási ügyintézőjét, valamint a Családsegítő Központ munkatársait,

h) a napirend tárgya szerint illetékes szerv vezetőjét, vagy annak képviselőjét,

i) mindazokat, akik meghívását a polgármester és a Képviselő-testület indokoltnak tart.

(6) A Képviselő-testület soron kívüli ülésének összehívása a rendes ülésekhez hasonlóan írásos meghívóval és a vonatkozó előterjesztések csatolása mellett történhet. Ha önkormányzati érdek indokolja, lehetőség van az ülés összehívására telefonon keresztül vagy személyesen történő meghívással. Ez esetben is lehetőség szerint biztosítani kell az előterjesztések meghívottakhoz történő eljuttatását.

(7) A Képviselő-testület üléséről a lakosságot tájékoztatni kell. A meghívót ki kell függeszteni a Polgármesteri Hivatal hirdetőtábláján, valamint közzé kell tenni a község honlapján.

(8) A Képviselő-testület ülése nyilvános. A Képviselő-testület egyedi döntéssel – egyszerű szótöbbséggel – hozzászólási jogot adhat az ülésen megjelent személynek. A döntésében meghatározhatja a hozzászólás maximális időtartamát. Hozzászólási jog nem adható azokban az esetekben, melyeknél a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvényben (a továbbiakban: Mötv.) szerint zárt ülés rendelhető el. A hozzászólási jog feltétele, hogy az érintett személy a hozzászólási jog megadása előtt az ülést viselkedésével ne zavarja. A hozzászólási jog megvonható, ha az érintett személy nem tartja be a számára megadott időkeretet.

6. § (1) A Képviselő-testület határozatképes, ha tagjai közül az ülésen legalább – a képviselőknek több mint a fele, azaz – 4 fő jelen van. Ha a Képviselő-testület határozatképes, a polgármester az ülést megnyitja.

(2) A Képviselő-testület határozatképességét a polgármester az ülés vezetése során folyamatosan figyelemmel kíséri. Az ülésről végleg távozó képviselő a határozatképesség folyamatos ellenőrzése érdekében köteles távozását bejelenteni a Képviselő-testületnek.

(3) Ha a Képviselő-testület határozatképtelenné válik, a polgármester kísérletet tesz a határozatképesség helyreállítására.

(4) Amennyiben a Képviselő-testület határozatképtelen marad, a polgármester az ülést berekeszti. Az ülés berekesztése esetén a Képviselő-testület a következő rendes ülésén elsőként az elmaradt napirendi pontokat tárgyalja meg.

7. § (1) A polgármester előterjeszti a napirendi pontokat. A polgármester, a képviselő, a jegyző, a bizottság elnöke, a nemzetiségi elnök javaslatot tehet a napirendi pontok felcserélésére, új napirendi pontok felvételére, javasolt napirendi pontok törlésére. A napirend elfogadásáról a testület egyszerű szótöbbséggel, határozathozatal nélkül dönt.

(2) A napirendi pont tárgyalását szóbeli kiegészítés előzheti meg, mely nem ismételheti meg az írásbeli előterjesztést, ahhoz képest új információkat kell tartalmaznia. Ha a bizottsági vélemény nem került írásban kiküldésre, úgy azt a bizottság elnöke ismerteti.

(3) Elsőként a polgármester beszámol a lejárt határidejű önkormányzati határozatok végrehajtásáról, valamint az átruházott hatáskörök gyakorlásáról.

(4) A képviselő köteles a napirendi pont tárgyalása kezdetén - közeli hozzátartozójára is kiterjedően - bejelenteni személyes érintettségét. A személyesen érintett képviselő - érintettségének jelzése mellett - bejelentheti, hogy az adott döntéshozatalban nem kíván részt venni. Ez esetben nem kell dönteni a képviselő kizárásáról. A személyes érintettség bejelentése elmulasztásának következménye, hogy a Képviselő-testület nyilvánosságra hozza e tényt és amennyiben a Képviselő-testület szavazattöbbséggel döntött az előterjesztésről, úgy az érintett képviselő részvételével hozott döntés érvényben tartásáról vagy visszavonásáról és újratárgyalásáról külön határozattal dönt a Képviselő-testület.

(5) A napirendi ponttal kapcsolatban az előterjesztőhöz a képviselők és a meghívottak kérdést intézhetnek, amelyre az előadó köteles rövid választ adni.

(6) A felszólalásokra a jelentkezés sorrendjében kerül sor, melynek időtartama legfeljebb 10 perc. Ugyanazon napirend keretében az ismételt felszólalás időtartama az 5 percet nem haladhatja meg. Az idő túllépése miatt a polgármester megvonhatja a szót a felszólalótól. A polgármester soron kívüli felszólalást is engedélyezhet.

(7) A polgármester a vitát akkor zárja le, ha a napirendhez további felszólaló nem jelentkezik, vagy a testület egyszerű szótöbbséggel – a polgármester javaslatára – a vita folytatását szükségtelennek tartja. A vita bezárása után határozathozatal előtt a jegyzőnek szót kell adni, ha a javaslatok törvényességét illetően észrevételt kíván tenni.

(8) A polgármester az előterjesztésben és a vitában elhangzott határozati javaslatokat egyenként bocsátja szavazásra. Először a módosító és kiegészítő indítványokról dönt a testület – az elhangzás sorrendjében – majd az eredeti határozati javaslatról.

8. § (1) Egyszerű többség esetén a javaslat elfogadásához a jelenlévő képviselők több mint a felének „igen” szavazata szükséges.

(2) Minősített többség esetén a javaslat elfogadásához a megválasztott képviselők több mint felének (legalább 4 képviselőnek) egybehangzó „igen” szavazata szükséges.

(3) A Képviselő-testület döntéseit általában nyílt szavazással, kézfelemeléssel hozza, „igen”, „nem”, „tartózkodom” nyilatkozattal.

(4) Névszerinti szavazást kell elrendelni, ha a polgármester vagy bizottság indítványozza, valamint az Mötv. vagy más jogszabály által előírt egyéb esetekben. A név szerinti szavazás alkalmával a jegyző a névsor alapján minden képviselőt személy szerint szólít és a képviselő által adott választ („igen”, „nem”, „tartózkodom”) a névsorban rögzíti. A szavazás végén a képviselő a nyilatkozatát aláírásával hitelesíti. A szavazás eredményét a polgármester állapítja meg. A név szerinti szavazásról a névsort a jegyzőkönyvhöz kell csatolni. A névsorban első helyen a polgármester, második helyen az alpolgármester, végül a többi képviselő szerepel ABC sorrendben.

(5) Titkos szavazás esetén a polgármester nyomatékosan felhívja a figyelmet a tárgyalt ügy bizalmas kezelésére és az azzal kapcsolatos titoktartási kötelezettségre. A titkos szavazás borítékba helyezett szavazólapon, urna igénybevételével történik. A szavazatok összeszámlálását a Pénzügyi Bizottság végzi. A Bizottság elnöke a szavazás lebonyolítását követően ismerteti az eredményt. A Bizottság jegyzőkönyvét az ülés jegyzőkönyve mellé kell csatolni.

9. § (1) Előterjesztésnek minősül a Képviselő-testület ülésén ismertetett, az ülés napirendjéhez kapcsolódó: tájékoztató, beszámoló, rendelet-tervezet az indoklással, valamint a határozati javaslat az indoklással.

(2) A Képviselő-testület ülésére írásos előterjesztést kell benyújtani. Kivételes esetben lehetőség van szóbeli előterjesztésre is, ha azt a Képviselő-testület egyszerű szótöbbséggel elfogadta. Az ülés napján, illetve az ülésen a képviselők rendelkezésére bocsátott írásos előterjesztést szóbeli előterjesztésként kell kezelni.

(3) Az előterjesztések tartalmi elemei:

a) az előterjesztés tárgyának meghatározása,

b) a témával kapcsolatos előzmények, korábban hozott képviselő-testületi döntések, azok végrehajtásával kapcsolatos információk,

c) a téma ismertetése,

d) a jogszabályi háttér bemutatása,

e) érvek és ellenérvek az adott témával kapcsolatban,

f) döntést igénylő témánál különböző változatok bemutatása, azok következményeinek ismertetése,

g) anyagi kihatású döntésnél az Önkormányzat és szervei költségvetésére gyakorolt hatás bemutatása,

h) egyéb körülmények, összefüggések, adatok, amelyek segítik a döntéshozatalt,

i) határozati javaslat, illetve határozati javaslatok.

(4) Az írásos előterjesztéseket a jegyzőnek jogszerűségi szempontból meg kell vizsgálnia.

(5) Sürgősségi indítványt a jegyző, a bizottság elnöke vagy a képviselők 1/4-e terjeszthet elő. Az indítványt az ülés előtt legalább 5 órával a polgármesternél kell bejelenteni, amit az indítványt tevő az ülésen indokolhat. A sürgősség tárgyában a Képviselő-testület minősített többségű szavazata szükséges. A sürgősség elfogadása azt jelenti, hogy az indítványt a Képviselő-testület első napirendként tárgyalja meg. Ha a Képviselő-testület nem ismeri el a sürgősséget, abban az esetben szavazást kell elrendelni arról, hogy a Képviselő-testület nem sürgősségi jelleggel napirendjére tűzi-e az indítványt, avagy nem.

(6) Nem küldhető ki azon előterjesztés, amely a minősített adat védelméről szóló 2009. évi CLV. törvény 3. § 1. pontjában meghatározott minősített adatot tartalmaz, illetve amely zárt ülésen tárgyalandó, vagy amelyet az előterjesztő zárt ülésen való tárgyalásra javasol.

(7) A zárt ülésen tárgyalásra kerülő előterjesztések a zárt ülés elrendelését követően kerülnek kiosztásra. A zárt ülés kezdetét követően a polgármester legfeljebb 30 perc időtartamú olvasási szünetet rendelhet el. A zárt ülés vége előtt a polgármester gondoskodik arról, hogy a zárt ülés előterjesztéseinek kiosztott példányai a képviselőktől igazolt módon visszavételre, összegyűjtésre kerüljenek.

4. A Képviselő-testület döntései

10. § (1) A Képviselő-testület jegyzőkönyvi rögzítéssel, de számozott határozat nélkül dönt:

a) a napirend meghatározásáról,

b) az ügyrendi kérdésekről,

c) a képviselői felvilágosítás-kérésről, valamint a kérdésre, interpellációra adott válasz elfogadásáról,

d) feladat-meghatározást nem tartalmazó előterjesztések elfogadásáról,

e) tájékoztatás tudomásul vételéről,

f) név szerinti szavazás elrendeléséről.

(2) A Képviselő-testület határozatait külön-külön, a naptári év elejétől 1-es sorszámmal kell ellátni. A határozat megjelölése a Magyar Közlöny kiadásáról, valamint a jogszabály kihirdetése során történő és a közjogi szervezetszabályozó eszköz közzététele során történő megjelöléséről szóló 5/2019. (III.13.) IM rendelet 15. §-ban foglaltak szerint történik. A határozat magába foglalja:

a) a testület döntését szó szerinti megfogalmazásban,

b) végrehajtást igénylő döntéseknél a végrehajtás határidejét és a végrehajtásért felelős személy megnevezését,

c) pénzügyi kihatással járó döntés esetén a pénzügyi fedezet megjelölését, valamint

d) azoknak a felsorolását, akiknek a határozatot meg kell küldeni.

(3) Önkormányzati hatósági ügyben hozott határozat tartalmi elemeire az általános közigazgatási eljárásról szóló 2016. évi CL. törvény vonatkozó rendelkezéseit kell alkalmazni.

(4) A képviselő-testületi határozatokról a jegyző nyilvántartást vezet. A határozatokat a jegyzőkönyv elkészítését követően 15 napon belül el kell küldeni a végrehajtásért felelős személyeknek és szerveknek.

11. § (1) A Képviselő-testület rendeleteiről a jegyző sorszám szerint, a rendelet tárgyának megjelölésével nyilvántartást vezet.

(2) A rendelet alkotását kezdeményezheti:

a) a képviselő,

b) a Képviselő-testület bizottsága,

c) a polgármester,

d) a jegyző,

e) a helyi társadalmi szervezet vezetője,

f) a nemzetiségi önkormányzat elnöke.

(3) A rendeletalkotásra irányuló kezdeményezést - a (2) bekezdés c) pontjának kivételével - a polgármesternél kell benyújtani, aki azt a jegyzővel véleményezteti. A Pénzügyi Bizottság előzetes állásfoglalásával nyújthatók be a költségvetéssel és a zárszámadással kapcsolatos rendeletek és azok módosításai.

(4) A rendelettervezet elkészítése során a Képviselő-testület a lakosság széles körét érintő rendeletek előkészítésénél elveket, szempontokat állapíthat meg. A tervezetet a jegyző készíti el.

(5) A Képviselő-testület a helyi rendeletalkotást megelőzően a településfejlesztési terv, a településrendezési terv, a településképi arculati kézikönyv és a településképi rendelet vonatkozásában írja elő a társadalmi egyeztetést a településtervvel, a kézikönyvvel és a településképi rendelettel összefüggő helyi partnerségi egyeztetés szabályairól szóló 8/2022. (VIII. 26.) önkormányzati rendeletben meghatározottak szerint.

(6) A polgármester a jegyző által elkészített rendelet-tervezetet indokolással együtt a Képviselő-testület elé terjeszti.

(7) A rendeleteket külön-külön, a naptári év elejétől 1-es sorszámmal kell ellátni. A rendelet megjelölése a Magyar Közlöny kiadásáról, valamint a jogszabály kihirdetése során történő és a közjogi szervezetszabályozó eszköz közzététele során történő megjelöléséről szóló 5/2019. (III.13.) IM rendelet 11. § (2) bekezdésében foglaltak szerint történik.

(8) A rendeletek kihirdetéséről - a helyben szokásos módnak megfelelően a Polgármesteri Hivatal hirdetőtábláján történő kifüggesztéssel - a jegyző gondoskodik.

5. A jegyzőkönyv

12. § (1) A Képviselő-testület üléséről a jegyző jegyzőkönyvet készít, mely az Mötv-ben meghatározottakon túl tartalmazza a polgármester, a jegyző és a két jegyzőkönyvhitelesítő aláírását és a pecsétet. A jegyzőkönyv mellékletei:

a) meghívó,

b) előterjesztések a rendelettervezettel, határozati javaslattal,

c) rendelet,

d) jelenléti ív,

e) a képviselő kérésére az írásban benyújtott hozzászólás.

(2) A választópolgárok – a zárt ülés kivételével – betekinthetnek a Képviselő-testület jegyzőkönyveibe és mellékleteibe. A jegyzőkönyvek betekinthetőségről a jegyzőnek kell gondoskodnia. A jegyzőkönyvek anyagát csak hivatali dolgozó jelenlétében lehet megtekinteni a Polgármesteri Hivatalban. A választópolgárok részére a zárt ülésről készült jegyzőkönyvben szereplő közérdekű adat és a közérdekből nyilvános adat megismerhetőségét biztosítani kell.

6. A települési képviselő

13. § (1) A képviselőket az Mötv-ben és az e rendeletben rögzített jogok és kötelezettségek illetik meg, illetve terhelik.

(2) A képviselőt külön önkormányzati rendeletben megállapított mértékű tiszteletdíj illeti meg.

(3) A képviselő köteles írásban vagy szóban előzetesen bejelenteni, ha a képviselő-testületi ülésen vagy a bizottsági ülésen nem tud megjelenni, illetve egyéb megbízásának teljesítésében akadályoztatva van. Ha a képviselő egymást követő 6 alkalommal nem vesz részt a képviselő-testületi ülésen, a Képviselő-testület megvonja a képviselő 2 havi tiszteletdíját.

(4) A Képviselő-testület tagját a képviselő-testületi munkában való részvételhez szükséges időtartamra a munkahelyén fel kell menteni a munkavégzés alól. Az emiatt kiesett jövedelmét – kérelmére – a Képviselő-testület megtéríti.

(5) A képviselők az ülésen a polgármestertől, az alpolgármestertől, a bizottság elnökétől, valamint a jegyzőtől – az Önkormányzat feladatkörébe tartozó témában – írásban felvilágosítást kérhetnek. Interpellációnak az a kérdés-, illetve problémafelvetés tekinthető, amely szoros kapcsolatban áll az Önkormányzat által ellátott feladatokkal, illetve valamely irányítása alatt álló szervezet tevékenységi körével. Az interpellációt a polgármesternél lehetőleg az ülés előtt 5 nappal írásban kell benyújtani. Amennyiben a felvilágosítás-kérést az előírt határidőn túl vagy a Képviselő-testület ülésén nyújtják be, úgy az érintettnek csak abban az esetben kell az ülésen választ adnia, ha a válaszadás előzetes vizsgálatot nem igényel. Ellenkező esetben az ülést követő 15 napon belül, írásban kell válaszolni. A válasz elfogadásáról a Képviselő-testület a soron következő ülésén dönt. Az ülésen az adott válasz elfogadásáról először a felvilágosítást kérő képviselő nyilatkozik. Ha a választ nem fogadja el, a válasz elfogadásáról a Képviselő-testület vita nélkül dönt. Amennyiben a választ a Képviselő-testület elutasítja, elrendeli az interpelláció tárgyának részletes kivizsgálását.

(6) Önálló kérdésnek minősül minden olyan kérdésfeltevés, amely napirendeken kívül merül fel. A képviselő a polgármesterhez, az alpolgármesterhez, a jegyzőhöz, a bizottsági elnökhöz önkormányzati ügyekben az ülésen önálló kérdést intézhet. A kérdés címzettje a képviselő-testületi ülésen, de legkésőbb 15 napon belül írásban érdemben köteles válaszolni. A kérdések során Képviselő-testületi döntés nem hozható.

(7) A települési képviselők vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségével kapcsolatos szabályokat külön szabályzat tartalmazza.

7. A Képviselő-testület bizottságai

14. § (1) A Képviselő-testület 3 tagú Pénzügyi Bizottságot hoz létre.

(2) A Pénzügyi Bizottság feladatait a 4. melléklet tartalmazza.

(3) A bizottság ülését az elnök – akadályoztatása esetén az elnökhelyettes - hívja össze és vezeti. A bizottsági ülés meghívóját legalább 4 nappal az ülés előtt ki kell küldeni a tagoknak. A bizottság belső működésének szabályait a jogszabályok és e rendelet keretei között maga határozza meg, ellenkező esetben a Képviselő-testület működésére vonatkozó szabályokat kell alkalmazni.

15. § (1) A Képviselő-testület az ideiglenes bizottságot meghatározott időre vagy meghatározott feladat elvégzésére hozhatja létre. Az ideiglenes bizottság a meghatározott idő vagy a meghatározott feladat elvégzésével, illetve az erről szóló jelentésnek a Képviselő-testület által történő elfogadásával automatikusan megszűnik.

(2) A Képviselő-testület az ideiglenes bizottság létrehozásakor:

a) dönt a bizottság elnevezéséről,

b) rendelkezik a bizottság személyi összetételéről, létszámáról,

c) meghatározza a bizottság feladat-és hatáskörét,

d) meghatározza azokat az előterjesztéseket, amelyeket a bizottság nyújt be, továbbá azokat, amelyek a bizottság állásfoglalásával nyújthatók be a Képviselő-testülethez.

(3) Az ideiglenes bizottságra az állandó bizottságra vonatkozó rendelkezéseket kell – értelemszerűen – alkalmazni azzal, hogy az ideiglenes bizottság tagjai tiszteletdíjban nem részesülnek.

8. A polgármester, az alpolgármester, a jegyző

16. § (1) A polgármester főállású tisztségviselő. A polgármester munkarendje a hivatali munkarend szerinti, fogadónapja hétfőnként 9 órától 10 óráig tart, de egyébként hivatali munkaidőben és azon túl is rendelkezésre áll.

(2) A polgármester feladatai a Képviselő-testület ülésének vezetése során:

a) a Képviselő-testület határozatképességének megállapítása,

b) javaslattétel a 2 jegyzőkönyv-hitelesítő személyére,

c) napirend előterjesztése, elfogadtatása,

d) az ülés jellegének (nyilvános/zárt) megítélése, a zárt ülés tényének bejelentése,

e) napirendenként:

ea) vita levezetése, ezen belül hozzászólásokra, kérdésekre, kiegészítésekre a szó megadása,

eb) a vita összefoglalása,

ec) az indítványok szavazásra való feltevése,

ed) határozati javaslatok, rendelet-tervezetek szavaztatása,

ee) a szavazás eredményének megállapítása pontosan, számszerűen,

ef) a napirend tárgyában hozott döntés(ek) kihirdetése,

f) a rend fenntartása,

g) ügyrendi kérdések szavazásra bocsátása és a szavazás eredményének kihirdetése,

h) időszerű kérdésekről tájékoztatás,

i) tájékoztatás a lejárt határidejű határozatokról és az átruházott hatáskörben hozott döntésekről,

j) tájékoztatás a következő ülés várható időpontjáról, napirendjéről,

k) az ülés bezárása, berekesztése.

(3) A polgármester:

a) figyelmezteti azt az ülésen jelenlévőt, aki a tanácskozás rendjét magatartásával zavarja,

b) ismételt rendzavarás esetén az ülésterem elhagyására kötelezi a nem képviselő rendzavarót.

(4) Ha a Képviselő-testület ülésén olyan rendzavarás történik, amely a tanácskozás folytatását lehetetlenné teszi, a polgármester az ülést határozott időre félbeszakíthatja, az ülést bezárhatja.

(5) A polgármester a Képviselő-testület utólagos tájékoztatása mellett – az Mötv. 42. §-ában meghatározott ügyek kivételével – dönt az Mötv. 68. § (2) bekezdésben meghatározott esetekben a Képviselő-testület hatáskörébe tartozó következő önkormányzati ügyekben:

a) életveszéllyel vagy súlyos kárral fenyegető helyzet megelőzése, elhárítása vagy káros következményeinek enyhítése,

b) nemzetbiztonsági és honvédelmi, vagy a közbiztonság fenntartása, vagy fontos közrendvédelmi ügy,

c) ha a döntés hiánya jelentős vagy helyrehozhatatlan kárral, vagy a személyiségi jogok jelentős sérelmével jár,

d) ha a döntés közegészségügyi, járványügyi, tűzvédelmi, katasztrófavédelmi okból szükséges.

(6) A polgármester az Mötv. 68. §. (3) bekezdése alapján – a Képviselő-testület utólagos tájékoztatása mellett – dönthet a két ülés közötti időszakban felmerülő, halaszthatatlan, a Képviselő-testület hatáskörébe tartozó következő önkormányzati ügyekben:

a) olyan pályázat benyújtása, amely saját forrást nem igényel, vagy amelynek saját forrását a Képviselő-testület előzetesen biztosította, amennyiben a pályázat a biztosított saját forrást nem haladja meg,

b) pályázati eljárásban hiánypótlás teljesítése,

c) egyéb nyilatkozatok megtétele.

(7) A polgármester a Bogyiszlói Hírlappal kapcsolatban ellátja a felelős kiadói feladatokat, megjelenteti a község lakosságát érintő jelentős rendeleteket, határozatokat, egyéb fontos kérdésekben pedig a folyóiraton keresztül tájékoztatja a lakosságot.

17. § (1) A Képviselő-testület tagjai közül a polgármester helyettesítésére, munkájának segítésére 1 fő alpolgármestert választ, aki társadalmi megbízatásban látja el tisztségét.

(2) Az alpolgármester részletes feladatát és hatáskörét a polgármester határozza meg.

18. § (1) A jegyző - Mötv. 81. § (3) bekezdésben felsoroltakon kívüli - kiemelt feladatai:

a) tájékoztatást nyújt a Képviselő-testületnek a hatáskörét érintő jogszabályokról,

b) tájékoztatja a Képviselő-testületet a Polgármesteri Hivatal munkájáról, az ügyintézésről,

c) gondoskodik a hivatali dolgozók továbbképzéséről,

d) előkészíti a Képviselő-testületi ülés és a bizottság elé kerülő előterjesztéseket,

e) ellátja a Képviselő-testületi ülés és a bizottság, valamint a nemzetiségi önkormányzat Képviselő-testületének szervezési és ügyviteli tevékenységével kapcsolatos feladatokat,

f) biztosítja az önkormányzati rendeletek, a határozatok érintettekkel való megismertetését.

(2) A jegyző az ülésen szóban köteles jelezni a Képviselő-testületnek, a bizottságnak, a nemzetiségi önkormányzat Képviselő-testületének, ha a döntés előkészítése során, illetve a döntés meghozatalakor jogszabálysértést észlel.

(3) A jegyző tartós akadályoztatása, illetve a jegyzői tisztség betöltetlensége esetén - legfeljebb hat hónapra – a polgármester írásban, a Polgármesteri Hivatal képesítési és alkalmazási feltételeknek megfelelő köztisztviselőjét bízza meg.

9. A Képviselő-testület hivatala

19. § (1) A Polgármesteri Hivatal belső szervezeti tagozódását, munkarendjét, az ügyfélfogadás rendjét Szervezeti és Működési Szabályzata tartalmazza.

(2) A Polgármesteri Hivatal köteles részt venni a Képviselő-testületi ülések napirendjeinek előkészítésében, a döntések végrehajtásában. A képviselők a Polgármesteri Hivatal dolgozóit a jegyzőn keresztül kérhetik fel az alapvető ügyvitelüket meghaladó feladatok ellátására.

10. Az önkormányzati gazdálkodás

20. § (1) A Képviselő-testület - a vonatkozó jogszabályok alapján - rendeletet alkot:

a) az önkormányzat költségvetéséről,

b) a költségvetés végrehajtásáról szóló éves beszámolóról (zárszámadásról),

c) az önkormányzati vagyontárgyak számbavételére, elidegenítésére, megterhelésére, vállalkozásba vitelére, illetve más célú hasznosítására.

(2) Az Önkormányzat gazdálkodását a jegyző által készített, a polgármester által jóváhagyott pénzügyi-gazdálkodási szabályzatok alapján végzi.

(3) A költségvetés végrehajtására szolgáló számlaszámokkal kapcsolatos adatokat az 5. melléklet tartalmazza.

(4) A Képviselő-testület a már elfogadott hitelkereten felül csak abban az esetben vehet fel hitelt, amennyiben az erre irányuló döntést minősített többséggel fogadta el.

(5) Az önkormányzati támogatások nyújtásának és elnyerésének feltételeit a Képviselő-testület külön rendeletben határozza meg.

(6) A jegyző az Önkormányzat és a költségvetési szervei, valamint a nemzetiségi önkormányzat belső ellenőrzéséről szóló jogszabályokban előírt feladatait az Önkormányzattal polgári jogi jogviszonyban álló belső ellenőr útján látja el.

11. Helyi nemzetiségi önkormányzatok

21. § (1) A Képviselő-testület a Bogyiszlói Cigány Nemzetiségi Önkormányzattal tart fenn kapcsolatot.

(2) Az Önkormányzat a jegyző és a Polgármesteri Hivatal útján a helyi nemzetiségi önkormányzattal megkötött közigazgatási szerződésben rögzített feltételek alapján

a) biztosítja a nemzetiségi önkormányzatok munkájának megkönnyítése és hatékonyabbá tétele érdekében a testületi, tisztségviselői, képviselői feladatok ellátásához szükséges személyi, tárgyi és technikai feltételeket;

b) gondoskodik a nemzetiségi önkormányzat költségvetésének tervezésével, végrehajtásával kapcsolatos feladatok, valamint a gazdálkodással kapcsolatos beszámolási, adatszolgáltatási kötelezettségek végrehajtásáról.

(3) A (2) bekezdésben foglaltak teljesítése érdekében az Önkormányzat a szabályzatainak és egyéb belső szabályozóinak hatályát – a nemzetiségi önkormányzattal egyeztetve, annak eltérő sajátosságaira alkalmazottan – szükség szerint kiterjeszti a nemzetiségi önkormányzat működésére is.

(4) A nemzetiségi önkormányzat elnöke a képviselő-testületi üléseken a nemzetiség képviselőjeként jogosult részt venni.

12. Helyi népszavazás

22. § A helyi népszavazást a választópolgárok legalább 25 %-a kezdeményezheti.

13. Záró rendelkezés

23. § Ez a rendelet 2023. december 4-én lép hatályba.

24. § Hatályát veszti a BOGYISZLÓ KÖZSÉG ÖNKORMÁNYZATÁNAK SZERVEZETI ÉS MŰKÖDÉSI SZABÁLYZATÁRÓL című 12/2021. (IX.20.) önkormányzati rendelet, valamint a helyi népszavazás kezdeményezéséhez szükséges választópolgárok számáról szóló 9/2017. (IX.19.) önkormányzati rendelet.

1. melléklet a 16/2023. (XII. 1.) önkormányzati rendelethez

Önként vállalt feladatok

1. Nemzetközi kulturális együttműködés (testvér-települési, partnerségi kapcsolatok szervezése, fenntartása)

2. Civil szervezetek támogatása

3. Önkormányzati rendezvények

4. Települési támogatás biztosítása

5. Rendkívüli települési támogatás biztosítása

6. Szociális ösztöndíj (Bursa Hungarica)

7. Szociális tüzelőanyag támogatás

8. Mezei őrszolgálat

9. Tanyagondnoki szolgálat működtetése

10. Mini bölcsőde működtetése

11. Elismerő és kitüntető címek adományozása

12. Egyéb kiadói tevékenység (Bogyiszlói hírlap)

13. Vallási turizmus és zarándokút fejlesztése (Zarándokszállás)

14. A Bogyiszlói Általános Iskola 1. évfolyamos tanulóinak iskolakezdési támogatása

2. melléklet a 16/2023. (XII. 1.) önkormányzati rendelethez

Átruházott feladat-és hatáskörök

A polgármesterre átruházott feladat-és hatáskör:

1. A közterület-használatról szóló önkormányzati rendelet szerinti önkormányzati hatósági feladatok ellátása.

2. A közterületek filmforgatási célú használatáról szóló önkormányzati rendelet szerint a filmforgatás célú közterület-használatra vonatkozó
eljárás lefolytatása, a hatósági szerződés megkötése.

3. Az Önkormányzat vagyonáról szóló önkormányzati rendelet szerinti tulajdonosi jogok gyakorlása.

4. A szociális igazgatás és szociális ellátások megállapításának, kifizetésének, folyósításának szabályairól és a személyes gondoskodást nyújtó ellátásokról szóló önkormányzati rendelet szerinti támogatásokkal kapcsolatos feladatok ellátása (kivéve a Bursa Hungarica ösztöndíj és a tűzifa támogatással kapcsolatos feladatok ellátása).

5. Az államháztartáson kívüli források átadására és átvételére vonatkozó jogszabályokról szóló önkormányzati rendelet szerinti döntés a polgármesteri keret terhére nyújtott támogatási kérelmek kapcsán.

6. Az önkormányzati támogatások rendjéről szóló önkormányzati rendelet szerinti döntéshozatal az államháztartáson kívüli forrás átvételéről 200.000 Ft-ot meg nem haladó összeg esetén.

7. A község településképének védelméről szóló önkormányzati rendelet szerinti településképi véleményezéssel, bejelentéssel, kötelezéssel kapcsolatos eljárás lefolytatása, bírság kiszabása.

8. Az éves költségvetésről szóló önkormányzati rendelet szerinti döntéshozatal az előre nem látható, év közben keletkezett forrás felhasználásáról 1.000.000,-Ft értékhatárig, a szabad pénzeszközök betétként történő elhelyezéséről, a szabad pénzeszközként lekötött betét visszavonásáról 500.000,-Ft értékhatárig.

Jegyzőre átruházott feladat-és hatáskör:

1.A közösségi együttélés alapvető szabályairól és megsértésük jogkövetkezményeiről szóló önkormányzati rendelet szerinti eljárás lefolytatása, bírság kiszabása.

2. A házszámok megállapítása a közterületek elnevezéséről és a házszám-megállapítás szabályairól szóló önkormányzati rendelet szerint.

3. melléklet a 16/2023. (XII. 1.) önkormányzati rendelethez

Kormányzati funkciók

011130 Önkormányzatok és önkormányzati hivatalok jogalkotó és általános igazgatási tevékenysége

011220 Adó-, vám- és jövedéki igazgatás

013320 Köztemető-fenntartás és -működtetés

013350 Az önkormányzati vagyonnal való gazdálkodással kapcsolatos feladatok

013360 Más szerv részére végzett pénzügyi-gazdálkodási, üzemeltetési, egyéb szolgáltatások

013370 Informatikai fejlesztések, szolgáltatások

016080 Kiemelt állami és önkormányzati rendezvények

031030 Közterület rendjének fenntartása

032020 Tűz- és katasztrófavédelmi tevékenységek

032060 Polgári védelmi stratégiai tartalékok tárolása, kezelése

041232 Start-munka program - Téli közfoglalkoztatás

041233 Hosszabb időtartamú közfoglalkoztatás

041236 Országos közfoglalkoztatási program

041237 Közfoglalkoztatási mintaprogram

042180 Állat-egészségügy

045120 Út, autópálya építése

045160 Közutak, hidak, alagutak üzemeltetése, fenntartása

045170 Parkoló, garázs üzemeltetése, fenntartása

047410 Ár- és belvízvédelemmel összefüggő tevékenységek

049010 Máshova nem sorolt gazdasági ügyek

051020 Nem veszélyes (települési) hulladék összetevőinek válogatása, elkülönített begyűjtése, szállítása, átrakása

051030 Nem veszélyes (települési) hulladék vegyes (ömlesztett) begyűjtése, szállítása, átrakása

053020 Szennyeződésmentesítési tevékenységek

061020 Lakóépület építése

062020 Településfejlesztési projektek és támogatásuk

063020 Víztermelés, -kezelés, -ellátás

064010 Közvilágítás

066010 Zöldterület-kezelés

066020 Város-, községgazdálkodási egyéb szolgáltatások

072111 Háziorvosi alapellátás

072112 Háziorvosi ügyeleti ellátás

072311 Fogorvosi alapellátás

074031 Család és nővédelmi egészségügyi gondozás

074032 Ifjúság-egészségügyi gondozás

074040 Fertőző megbetegedések megelőzése, járványügyi ellátás

074051 Nem fertőző megbetegedések megelőzése

074052 Kábítószer-megelőzés programjai, tevékenységei

074053 Szenvedélybetegségek (kivéve: kábítószer) megelőzésének programjai, tevékenységei

074054 Komplex egészségfejlesztő, prevenciós programok

081030 Sportlétesítmények, edzőtáborok működtetése és fejlesztése

081041 Versenysport- és utánpótlás-nevelési tevékenység és támogatása

081043 Iskolai, diáksport-tevékenység és támogatása

081045 Szabadidősport- (rekreációs sport-) tevékenység és támogatása

081071 Üdülői szálláshely-szolgáltatás és étkeztetés

082042 Könyvtári állomány gyarapítása, nyilvántartása

082044 Könyvtári szolgáltatások

082061 Múzeumi gyűjteményi tevékenység

082063 Múzeumi kiállítási tevékenység

082064 Múzeumi közművelődési, közönségkapcsolati tevékenység

082091 Közművelődés - közösségi és társadalmi részvétel fejlesztése

082092 Közművelődés - hagyományos közösségi kulturális értékek gondozása

082094 Közművelődés - kulturális alapú gazdaságfejlesztés

083020 Könyvkiadás

083030 Egyéb kiadói tevékenység

084070 A fiatalok társadalmi integrációját segítő struktúra, szakmai szolgáltatások fejlesztése, működtetése

086020 Helyi, térségi közösségi tér biztosítása, működtetése

086030 Nemzetközi kulturális együttműködés

091140 Óvodai nevelés, ellátás működtetési feladatai

096015 Gyermekétkeztetés köznevelési intézményben

096025 Munkahelyi étkeztetés köznevelési intézményben

101270 Fogyatékossággal élők társadalmi integrációját és életminőségét segítő programok, támogatások

102050 Az időskorúak társadalmi integrációját célzó programok

104030 Gyermekek napközbeni ellátása családi bölcsőde, munkahelyi bölcsőde, napközbeni gyermekfelügyelet vagy alternatív napközbeni ellátás útján

104031 Gyermekek bölcsődében és mini bölcsődében történő ellátása

104035 Gyermekétkeztetés bölcsődében, fogyatékosok nappali intézményében

104037 Intézményen kívüli gyermekétkeztetés

104042 Család és gyermekjóléti szolgáltatások

106010 Lakóingatlan szociális célú bérbeadása, üzemeltetése

107051 Szociális étkeztetés szociális konyhán

107052 Házi segítségnyújtás

107053 Jelzőrendszeres házi segítségnyújtás

107055 Falugondnoki, tanyagondnoki szolgáltatás

109070 Nemzetközi humanitárius segítségnyújtás

4. melléklet a 16/2023. (XII. 1.) önkormányzati rendelethez

A Pénzügyi Bizottság feladatai

1. Önkormányzati tisztségviselők választásának lebonyolítása, ügyrendi kérdések elbírálása.

2. Titkos szavazás lebonyolításával kapcsolatos szavazatszámláló bizottsági feladatok ellátása.

3. Összeférhetetlenségi ügyekkel kapcsolatos eljárás lefolytatása.

4. Vagyonnyilatkozatok vizsgálata, nyilvántartása, ellenőrzése.

5. Javaslattétel polgármester jutalmazására

6. A polgármesterrel szembeni fegyelmi felelősségre vonás kezdeményezése, és a képviselő-testület által elrendelt fegyelmi eljárás lefolytatása.

7. Költségvetést, zárszámadást érintő rendeletek és azok módosításának előkészítésében, felülvizsgálatában való közreműködés, a költségvetéssel kapcsolatos beszámolók, rendelettervezetek véleményezése.

8. A költségvetési bevételek, az önkormányzati vagyon alakulásának figyelemmel kísérése, az előidéző okok feltárása.

9. A hitelfelvétel indokainak, gazdasági megalapozottságának vizsgálata, a pénzkezelési szabályzat megtartásának, valamint a bizonylati rend és bizonylati fegyelem érvényesítésének esetleges ellenőrzése.

10. Az önkormányzati támogatások rendjéről szóló helyi rendelet szerint a pénzben nyújtott támogatások kapcsán a Képviselő-testület által átruházott hatáskörben a Pénzügyi Bizottság egyedi támogatási döntést hozhat.

5. melléklet a 16/2023. (XII. 1.) önkormányzati rendelethez

Számlaszámok

MBH BANKNÁL VEZETETT SZÁMLÁK:

Számla száma

Számla elnevezése

70600140-11066987

Pénzforgalmi fizetési számla

70600140-11066994

Közműfejlesztési alszámla

70600140-11067005

Elkülönített -állami hozzájárulás- támogatási alszámla.

70600140-11067012

Gépjárműadó fizetési számla

70600140-11067029

Magánsz. kommunális adója beszed. alszla.

70600140-11067043

Egyéb bevételek elszámolására szolgáló alszámla

70600140-11067067

Iparűzési adó beszedési alszámla

70600140-11067074

POS TERMINÁL FORGALMA céljára elkülönített alszámla

70600140-11067081

KÖZTEMETŐ céljára elkülöntett alszámla

70600140-11067098

Termőföld bérbeadásából származó jövedelemadó beszedési alszámla

70600140-11067115

Pótlék beszedési alszámla

70600140-11079477

Idegen bevételek elszámolási számla

70600140-11083494

Talajterhelési díj beszedési alszámla

70600140-11085348

Hatósági eljárási illeték számla

70600140-11109426

Építményadó beszedési alszámla

70600140-11113821

RENDEZVÉNYEK céljára elkülönített alszámla

70600140-11113838

Beszedett telefondíj elkülönítésére szolgáló alszámla

70600140-11113986

Magyar Falu Program pályázatai elkülönítésére szolgáló alszámla

70600140-11116109

Közfoglalkoztatási támogatási számla

70600140-11116271

Pályázati biztosítékok céljára elkülönített alszámla

70600140-11116707

NEAK finanszírozás céljára elkülönített alszámla

70600140-11118376

Térítési díj elkülönítésére szolgáló alszámla

70600140-11122630

Bírság beszedési alszámla

70600140-11122647

Magánfőzött párlat utáni jöv. adó beszedési alszámla

70600140-11122654

Zarándokszállás céljára elkülönített alszámla

70600140-11125042

FELAJÁNÁSOK céljára elkülönített alszámla

70600140-11125255

Letéti alszámla

70600140-11127271

Szociális keret céljára elkülönített alszámla

70600140-11128007

Mezei őrszolgálat támogatása alszámla

71800697-16167959

EFOP-1.5.2-16-2017-00027 projekt céljára elkülönített alszámla

71800697-16181793

Előrehozott adóként teljesített befizetésre elkülönített alszámla

71800697-16218110

Békás Csarnok garanciális munkáinak fedezetére elkülönített alszámla

MAGYAR ÁLLAMKINCSTÁRNÁL VEZETETT SZÁMLÁK:

Számla száma

Számla elnevezése

10046003-00340681-00000017

TOP 1.2.1-15-TL1-2016-00015 Holt-Duna revitalizációja

10046003-00340681-00000024

EFOP-1.5.2-16-2017-00027 Lehetőség, Egészség, Közösség – Komplex térségi felzárkóztatás Tolna és környékén

10046003-00340681-00000031

VP6.-7.2.1.-7.4.1.2-16 Boldogság útja I. szakasz

10046003-00340681-00000048

TOP-1.4.1-19-TL1-2019-00006 Mini Bölcsőde

10046003-00340681-00000055

TOP-2.1.3-16-TL1-2019-00016 Belterületi vízrendezés

10046003-00340681-02020066

VP6-7.2.1.1-20 Helyi Termelői Piac

10046003-00340681-02020073

VP6-7.2.1.1-21 Boldogság útja II. szakasz