Zalakaros Város Képviselő-testületének 2/2018 (II.9.) önkormányzati rendelete
a 2018. évi igazgatási szünet elrendeléséről
Hatályos: 2018. 02. 09- 2019. 01. 01Zalakaros Város Képviselő-testületének 2/2018 (II.9.) önkormányzati rendelete
a 2018. évi igazgatási szünet elrendeléséről
2018.02.09.
Zalakaros Város Önkormányzat Képviselőtestülete Magyarország Alaptörvénye, a helyi önkormányzatok alcím 32. cikk (1) a) pontjában foglalt jogkörében, a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján, a közszolgálati tisztviselők munka-és pihenőidejéről, az igazgatási szünetről, a közszolgálati tisztviselőket és a munkáltatót terhelő egyes kötelezettségekről, valamint a távmunkavégzésről szóló 30/2012. (III.7.) Korm. rendelet 13-15. §-aiban foglaltak figyelembevételével az alábbi rendeletet alkotja:
1. §
A rendelet hatálya
A rendelet hatálya kiterjed a Zalakarosi Közös Önkormányzati Hivatalban (továbbiakban: Hivatal) foglalkoztatott valamennyi köztisztviselőre, közszolgálati ügykezelőre és munkavállalóra.
2. §
Az igazgatási szünet
(1) A Zalakarosi Közös Önkormányzati Hivatalban a 2018. évi igazgatási szünet
a) nyári időszakban: 2018. július 23-tól 2018. augusztus 20-ig,
b) téli időszakban: 2018. december 27-től 2019. január 1-ig.
(2) A nyári időszakban történő igazgatási szünet időtartama alatt a feladatellátás folyamatosságának biztosítása érdekében a Hivatal ügyeletet tart.
(3) A téli időszakban történő igazgatási szünet alatt az ügyfélfogadás a születés és haláleset anyakönyvezése kivételével szünetel.
(4) Az igazgatási szünetről és az ügyfélfogadás rendjéről a lakosságot tájékoztatni kell.
3. §
Záró rendelkezések
(1) Ez a rendelet a kihirdetést követő nap lép hatályba.
(2) E rendelet 2019. január 2-án hatályát veszti.