Keszthely Város Önkormányzata Képviselő-testületének 2/2018.(I.26.) önkormányzati rendelete
Keszthely Város Önkormányzata Képviselő-testülete 2/2018. (I. 26.) önkormányzati rendelete a Keszthelyi Polgármesteri Hivatalban igazgatási szünet elrendeléséről
Hatályos: 2018. 01. 27- 2018. 12. 31Keszthely Város Önkormányzata Képviselő-testületének 2/2018.(I.26.) önkormányzati rendelete
Keszthely Város Önkormányzata Képviselő-testülete 2/2018. (I. 26.) önkormányzati rendelete a Keszthelyi Polgármesteri Hivatalban igazgatási szünet elrendeléséről
2018-01-27-tól 2019-01-01-ig
Keszthely Város Önkormányzata Képviselő-testülete a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében, valamint a közszolgálati tisztviselők munka- és pihenőidejéről, az igazgatási szünetről, a közszolgálati tisztviselőt és a munkáltatót terhelő egyes kötelezettségekről, valamint a távmunkavégzésről szóló 30/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 13. §-ában foglalt felhatalmazás alapján az alábbi rendeletet alkotja.
1. § E rendelet hatálya a Keszthelyi Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselőkre, ügykezelőkre és munkavállalókra terjed ki.
2. § Keszthely Város Önkormányzata Képviselő-testülete a Keszthelyi Polgármesteri Hivatal 2018. évi munkarendjében 2018. július 16. napjától július 27. napjáig (10 munkanap), valamint 2018. december 27. napjától december 28. napjáig (2 munkanap) igazgatási szünetet rendel el.
3. § Záró rendelkezések
(1) Jelen rendelet a kihirdetés napját követő napon lép hatályba.
(2) Jelen rendelet 2019. január 1. napján hatályát veszti.
Ruzsics Ferenc Dr. Horváth Teréz
polgármester jegyző