Lenti Város Önkormányzat képviselő-testületének 33/2005 (X.27..) önkormányzati rendelete

az elektronikus ügyintézés kizárásáról

Hatályos: 2005. 11. 01- 2017. 12. 29

Lenti Város Önkormányzat képviselő-testülete a helyi önkormányzatokról szóló 1990. évi LXV. törvény 16. § (1) bekezdésében, valamint a közigazgatási hatósági eljárás és szolgáltatás általános szabályairól szóló 2004. évi CXL. törvény 28/B. § (1) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján a következő rendeletet alkotja: [1],[2],[3]


1. §


(1)[4],[5] Lenti Város Önkormányzata az önkormányzati hatósági ügyek tekintetében az elektronikus ügyintézés lehetőségét kizárja.


(2)[6]   


2. §


(1) E rendelet 2005. november 1-én lép hatályba.

(2) A rendelet kihirdetéséről a jegyző gondoskodik.


Lenti, 2009. október 28.



dr. Csizmazia Bernadett sk.                                               Nógrádi László sk.

            jegyző                                                                           polgármester



Kihirdetési záradék:


A rendelet kihirdetve: 2009. október 29. napján


dr. Csizmazia Bernadett sk.

            jegyző

[1]

Hatályon kívül helyezte a 30/2009. (IX. 30.) ÖKT. sz. rendelet 2. § (2) bekezdése 2009. szeptember 30-án. Ezen időpontig hatályos rendelkezés: „Lenti Város Önkormányzati Képviselő-testülete a helyi önkormányzatokról szóló, többször módosított 1990. évi LXV. törvény 16. § (1) bekezdésben és a közigazgatási hatósági eljárás és szolgáltatás általános szabályairól szóló 2004. évi CXL. törvény 160.§ (1) bekezdése alapján az alábbi rendeletet alkotja:”

[2]

A 11/2012. (III.01.) önkormányzati rendelet 1. §-a szerinti módosítás 2012. március 2-án lépett hatályba. Ezidáig hatályos rendelkezés: „Lenti Város Önkormányzati Képviselő-testülete a helyi önkormányzatokról szóló többször módosított 1990. évi LXV. törvény 16.§ (1) bekezdése, valamint a közigazgatási hatósági eljárás és szolgáltatás általános szabályairól szóló 2004. évi CXL. törvény 28/B.§ (2) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján a 30/2009. (IX.30.) ÖKT. számú rendelettel módosított az elektronikus ügyintézés kizárásáról szóló 33/2005. (X.27.) ÖKT. számú rendelet módosításáról az alábbi rendeletet alkotja:”

[3]

A 12/2012. (III.01.) önkormányzati rendelet 1. §-a szerinti módosítás 2012. április 1-jén lépett hatályba. Ezidáig hatályos rendelkezés: „Lenti Város Önkormányzat képviselő-testülete a helyi önkormányzatokról szóló 1990. évi LXV. törvény 16. § (1) bekezdése, valamint a közigazgatási hatósági eljárás és szolgáltatás általános szabályairól szóló 2004. évi CXL. törvény 28/B. § (3) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján a következő rendeletet alkotja:”

[4]

Hatályon kívül helyezte a 30/2009. (IX. 30.) ÖKT. sz. rendelet 1. §-a 2009. szeptember 30-án. Ezen időpontig hatályos rendelkezés: „1.§ (1) Lenti Város Önkormányzata a közigazgatási hatósági ügyek elektronikus úton történő intézésének lehetőségét – (2) bekezdésben meghatározott kivétellel, valamint azon ügyek kivételével, amelyek esetében magasabb szintű jogszabály rendelkezései alapján biztosítani kell az elektronikus út ügyfél által történő igénybevételének lehetőségét – kizárja.”

[5]

A 32/2009. (X. 29.) ÖKT. sz. rendelet 1. §-a szerinti kiegészítés 2009. október 29-én lépett hatályba.

[6]

Hatályon kívül helyezte a 32/2009. (X. 29.) ÖKT. sz. rendelet 2. §-a 2009. október 29-én. Ezen időpontig hatályos rendelkezés: „1.§ (2) Elektronikus úton is intézhető ügyek:

a.)személyazonosító igazolvány,

b.)lakcímigazolvány,

c.)mozgássérültek parkoló igazolványa,

d.)útlevél,

e.)vezetői engedély,

f.)egyéni vállalkozói igazolvány,

g.)forgalmi engedély,

h.)érvényesítő címke,

i.)törzskönyv,

j.)anyakönyvi kivonat, hatósági bizonyítvány igénylése.”