Szigetújfalu Község Önkormányzat Képviselő-testülete 6/2021. (IV. 15.) önkormányzati rendelete

igazgatási szünet elrendeléséről

Hatályos: 2021. 04. 16- 2022. 01. 02

Szigetújfalu Község Önkormányzat Képviselő-testülete 6/2021. (IV. 15.) önkormányzati rendelete

igazgatási szünet elrendeléséről

Szigetújfalu Község Önkormányzat Képviselő-testületének – a veszélyhelyzet kihirdetéséről és a veszélyhelyzeti intézkedések hatálybaléptetéséről szóló 27/2021. (I.29.) Korm.rendelettel kihirdetett veszélyhelyzetben, a katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 46. § (4) bekezdésében veszélyhelyzet idejére meghatározott - feladat- és hatáskörében eljáró Szigetújfalu Község Önkormányzat Polgármestere a közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló 2011. évi CXCIX. tv. 232. § (3) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján, az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:

1. § A rendelet hatálya kiterjed a Szigetújfalui Polgármesteri Hivatalban (a továbbiakban: Hivatal) foglalkoztatott valamennyi köztisztviselőre és munkavállalókra.

2. § A Hivatal 2021. évi munkarendjében 2021. július 19.,20., 21., 22., 23. napjaira nyári, valamint 2021. december 27., 28., 29., 30., 31. napjára téli igazgatási szünetet rendel el.

3. § (1) Az igazgatási szünet ideje alatt az ügyfélfogadás szünetel.

(2) Az igazgatási szünet elrendeléséről tájékoztatni kell a lakosságot.

(3) Az igazgatási szünet időtartama alatt halaszthatatlan anyakönyvi ügyben (haláleset anyakönyvezése) az ügyfélfogadás ügyeleti rendszerben történik a Hivatalban.

4. § (1) A rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.

(2) A rendelet 2022. január 3. napján hatályát veszti.