Érsekvadkert Község Önkormányzata Képviselő-testületének 1/2021(II.8.)rendelete

A Képviselő-testület és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 1/2020.(III.09.) önkormányzati rendelet módosításáról

Hatályos: 2021. 02. 09- 2021. 02. 09

Érsekvadkert Község Önkormányzata Képviselő-testülete hatáskörében eljáró

Érsekvadkert Község Polgármesterének

1/2021. (II.08.) önkormányzati rendelete


a Képviselő-testület és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló
1/2020. (III.09.) önkormányzati rendelet módosításáról.



Érsekvadkert Község Polgármestere a 478/2020. (XI.3.) Korm. rendelettel kihirdetett veszélyhelyzetben, a katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 46. § (4) bekezdésében veszélyhelyzet idejére meghatározott feladat- és hatáskörében eljárva, az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a Képviselő-testület és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 1/2020. (III.09.) önkormányzati rendeletet az alábbiak szerint módosítja:


1. §

Képviselő-testület és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 1/2020. (III.09.) önkormányzati rendelet (a továbbiakban: SzMSz) 11. § a következő bekezdésekkel egészül ki:

(3) A Képviselő-testület, amennyiben a maximális 4 órában nem tudja megtárgyalni az elfogadott napirendi pontokat, az ülést a polgármester ideglenesen bezárja, és annak folytatását rendeli el az ülést követő nap 9:00 órájától úgy, hogy az ülés helyszíne nem változik, újabb napirendi pont tárgyalására javaslat nem tehető.


2. §

Az SzMSz 15. § (2) bekezdés helyébe a következő rendelkezés lép:

(2) A Képviselő-testület ülésére szóló meghívót a napirendek írásos anyagával együtt úgy kell kézbesíteni, hogy azt a települési képviselők és a meghívottak rendes ülés esetén az ülés előtt 96 órával megkapják.


3. §

Az SzMSz 71. § (3) bekezdés helyébe a következő rendelkezés lép:

(3) Az alpolgármester minden hét hétfőjén 15:00 és 17:00 óra között fogadóórát tart.


4. §

Az SZMSZ 72. § (5) és (6) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

                         a.) (5) A jegyző minden szerdán 13:00-16:00 között fogadóórát tart.

                         b.) (6) A jegyzőt akadályoztatása, illetve tartós távolléte esetén a Polgármesteri Hivatal Pénzügyi és Adóügyi csoportjának vezetője helyettesíti.



5. §

Az SzMSz 5. számú melléklete helyébe jelen rendelet 1. számú melléklete lép.


6. §

Az SzMSz 6. számú melléklete helyébe jelen rendelet 2. számú melléklete lép.


7. §

Az SzMSz 8. számú melléklete helyébe jelen rendelet 3. számú melléklete lép.


8.§

Az SZMSZ 1. számú függeléke helyébe jelen rendelet 1. számú függeléke lép.


Záró rendelkezés


9. §


Jelen rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba, és hatályát veszti a kihirdetését követő második napon.



                    dr. Őszi Attila Csaba                                       dr. Tarnóczi Erzsébet

                              polgármester                                                                jegyző



Záradék:


A rendelet a mai napon kihirdettem.


Érsekvadkert, 2021. év február hó 08. napja


                                                                                               dr. Tarnóczi Erzsébet

                                                                                                              jegyző