Budapest Főváros XX. kerület Pesterzsébet Önkormányzat Képviselő-testületének 1/2021. (I.21.) önkormányzati rendelete

a Budapest Főváros XX. kerület Pesterzsébeti Polgármesteri Hivatalban a 2021. évi igazgatási szünet elrendeléséről

Hatályos: 2021. 01. 22- 2021. 12. 31

Budapest Főváros XX. kerület Pesterzsébet Önkormányzat Képviselő-testületének 1/2021. (I.21.) önkormányzati rendelete

a Budapest Főváros XX. kerület Pesterzsébeti Polgármesteri Hivatalban a 2021. évi igazgatási szünet elrendeléséről

2021.01.22.

Budapest Főváros XX. kerület Pesterzsébet Önkormányzatának Képviselő-testülete a katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 46. § (4) bekezdése alapján, az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:

1. § A rendelet hatálya Budapest Főváros XX. kerület Pesterzsébeti Polgármesteri Hivatalban (a továbbiakban: Hivatal) foglalkoztatott köztisztviselőre, valamint a Munka Törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény hatálya alá tartozó munkavállalóra (a továbbiakban együtt: foglalkoztatottak) terjed ki, kivéve a Rendvédelmi Osztályon dolgozó foglalkoztatottakat.

2. § (1) A Hivatalban 2021. augusztus 2-től 11-ig (8 nap), valamint 2021. december 22-től 31-ig (7 nap) terjedő időszak igazgatási szünet.

(2) A jegyző az igazgatási szünet időtartama alatt a foglalkoztatott részére az éves alapszabadság háromötödének megfelelő, azaz legfeljebb 15 nap szabadságot ad ki.

(3) Az igazgatási szünet időszaka alatt az esedékesség évében ki nem adott szabadság egésze kiadható.

3. § (1) Az igazgatási szünet időtartama alatt a Hivatalban az általános ügyfélfogadás szünetel, de a folyamatos feladatellátás és a zavartalan ügymenet biztosítása érdekében ügyeletet kell tartani.

(2) Az ügyeleti ügyfélfogadás rendjét a jegyző külön intézkedésben határozza meg.

4. § Az ügyeleti ügyfélfogadás rendjéről a jegyző a helyben szokásos módon (honlap, újság, hirdetőtábla) tájékoztatja a lakosságot.

5. § Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba és 2022. január 1-jén hatályát veszti.