Borsodszentgyörgy Község Önkormányzata Képviselő-testületének 8/2014. (X.28.) önkormányzati rendelete

Borsodszentgyörgy Község Önkormányzat Szervezeti- és Működési Szabályzata

Hatályos: 2017. 07. 15- 2018. 01. 28

Borsodszentgyörgy Község Önkormányzat Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:


I. Fejezet

Általános rendelkezések


1. §

(1) Az önkormányzat hivatalos megnevezése: Borsodszentgyörgy Község Önkormányzata (továbbiakban önkormányzat)

(2) Az önkormányzat székhelye: 3623 Borsodszentgyörgy, Szentgyörgy út 143.

(3) Az önkormányzati jogköröket gyakorló testület megnevezése: Borsodszentgyörgy 

      Község Önkormányzat Képviselő-testülete

(4) Az önkormányzat weblapjának címe: www.borsodszentgyorgy.hu

(5) Az önkormányzat működése Borsodszentgyörgy község közigazgatási területére terjed ki

(6) Az önkormányzat bélyegzői:

a) Az önkormányzat kör alakú bélyegzőjén a Magyar Köztársaság hivatalosa címere szerepel “Borsodszentgyörgy Község Önkormányzat” felirattal,

b) A polgármester kör alakú bélyegzőjén a helyi címer szerepel “Borsodszentgyörgy Község Polgármestere” felirattal

c) Az önkormányzat kör alakú bélyegzőjén a helyi címer szerepel “Borsodszentgyörgy Község Önkormányzat” felirattal.


II. Fejezet

A képviselő-testület működése


A képviselő testület


2. §

A képviselő-testület választott tagjainak száma 7 fő (polgármesterrel együtt). A választott képviselő-testület tagjainak névsorát az 1. számú függelék tartalmazza.


A Képviselő-testület feladatai és hatásköre


3. §

(1) A képviselő testület Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011.évi CLXXXIX. törvényben (továbbiakban: Mötv.) megfogalmazott kötelező feladatain kívül saját bevételi forrása terhére, egyedi döntés alapján önként vállalt feladatokat is ellát.

(2) Az önkormányzat által ellátandó feladatok kormányzati funkciók szerinti felsorolását a 2. számú függelék tartalmazza.

(3) A képviselő testület által átruházott hatásköröket a 1. számú melléklet tartalmazza.

(4) Az átruházott hatáskör gyakorlásáról a hatáskör címzettje köteles évente egy alkalommal a képviselő-testületnek beszámolni.





A képviselő jogállása


4. §

(1) A települési képviselő köteles:

a) írásban vagy szóban a polgármesternek, illetve a bizottság elnökének bejelenteni, ha a képviselő-testület ülésén, illetve a bizottság ülésén részt venni nem tud, vagy egyéb megbízatása teljesítésében akadályoztatva van;

b) a képviselő-testület vagy bizottság megbízásából történő eljárásról a következő ülésen beszámolni.

(2)[1] Ha a bizottság tagja a bizottság üléséről indokolatlanul, sorozatosan távol marad, úgy a bizottság javaslatára a képviselő-testület dönthet a bizottsági tagság megszüntetéséről.

(3) A képviselő a képviselő-testület ülésén írásban kezdeményezheti rendelet megalkotását vagy határozat meghozatalát. Az írásban benyújtott kezdeményezést a képviselő-testület a soron következő ülésén köteles megtárgyalni.

(4) A Mötv.-ben meghatározott kötelezettségeit megszegő önkormányzati képviselő megállapított tiszteletdíját a képviselő-testület legfeljebb 12 hónap időtartamra csökkenti vagy megvonja.

(5) A tiszteletdíj csökkentését vagy megvonását bármely képviselő kezdeményezheti. A kezdeményezésről a polgármester előterjesztése alapján a képviselő-testület a soron következő ülésen köteles dönteni.

(6) A tiszteletdíj csökkentés mértékét vagy megvonását, illetve időtartamát a képviselő-testület határozza meg, figyelembe véve a kötelezettségszegés súlyát és gyakoriságát.


Interpelláció


5. §

(1) A képviselőnek joga van interpellálni a képviselő-testület vagy szervei hatáskörébe tartozó önkormányzati ügyben.

(2) Az interpelláció valamely probléma felvetése és kifejtése a képviselő-testület ülésén vagy ezzel kapcsolatos kérdés megfogalmazása a képviselő-testület bizottságához, a polgármesterhez, alpolgármesterhez és a jegyzőhöz.

(3) Interpellációt szóban és írásban lehet előterjeszteni a napirendek megtárgyalását követően. 

(4) Ha az interpelláció benyújtására a képviselő-testület ülését megelőzően legalább 5 nappal kerül sor, úgy arra a soron következő ülésen érdemben válaszolni kell. Az ülés kezdetekor ad tájékoztatást a polgármester a képviselők által már benyújtott kérdésekről. 

(5) A képviselő-testület hozzájárulhat ahhoz, hogy az interpellált személy indokolt esetben tizenöt napon belül írásban is válaszolhat. Az írásbeli választ minden képviselőnek meg kell küldeni. Elfogadásáról a következő ülésen kell dönteni.

(6) Az interpellációra adott válasz elfogadásáról az interpelláló nyilatkozata után a Képviselő-testület dönt.

(7) Ha a választ a képviselő-testület nem fogadja el, dönt a további teendőkről. Az interpelláció alapján részletesebb vizsgálatot rendelhet el.

(8) Az interpelláció kivizsgálásába az interpelláló képviselőt be kell vonni.

(9)  Az interpellációról a jegyző nyilvántartást vezet.



A Képviselő-testület munkaterve


6. §

(1) A képviselő-testület üléseit munkaterv szerint tartja. A munkatervet az előre látható feladatok meghatározására féléves időtartamra kell elkészíteni. A munkatervet a jegyző állítja össze, s azt a polgármester terjeszti a képviselő-testület elé.

(2) A munkaterv elkészítéséhez javaslatot tehet

a) a bizottság,

b) a jegyző,

c) a képviselő,

d) a közszolgáltatást végző szerv vezetője,

e) az önkormányzat által alapított intézmény, társaság vezetője,

(3) A beérkezett javaslatokról a polgármester az előterjesztésben akkor is tájékoztatja a Képviselő-testületet, ha azokat a munkaterv tervezetének összeállítása során nem vették figyelembe.

(4) A munkatervbe fel kell venni a bizottság, illetve a megválasztott képviselők több mint negyede által javasolt előterjesztést.

(5) A munkatervnek tartalmazni kell

a) a hónap megjelölésével az ülések tervezett időpontját,

b) a napirend tárgyát, előterjesztőjét,

c) a közmeghallgatás időpontját.

                                                                

A képviselő-testület ülése és összehívásának rendje


7. §

(1) A képviselő-testület évente 10 rendes ülést tart, míg szükség szerint rendkívüli ülés is összehívható a jelen rendeletben meghatározott feltételek szerint.

(2) A Képviselő-testület évente július 1-től augusztus 30-ig munkaterv szerinti ülést nem tart.

(3) Az ülések helye általában az Önkormányzat székhelye, de kihelyezett ülés esetében a meghívóban közölt hely.

(4) A képviselő-testület valamennyi típusú ülését a polgármester hívja össze. Az ülést a polgármesteri tisztség betöltetlensége, illetve a polgármester tartós akadályozatása esetén az alpolgármester hívja össze. Az ülést a polgármesteri és alpolgármesteri tisztség egyidejű betöltetlensége, illetve a polgármester és az alpolgármester tartós akadályoztatása esetén a korelnök hívja össze.

(5) Az ülés összehívása írásbeli meghívó útján történik. A meghívót az ülés kitűzött időpontját megelőzően legalább 5 nappal korábban kell a képviselők részére megküldeni. Az írásbeli meghívót az ülés összehívására jogosult írja alá.

(6) Az írásbeli meghívónak tartalmaznia kell:

     - az ülés helyét és kezdésének időpontját,

     - a javasolt napirendi pontokat és az előterjesztők neveit.

(7) Az írásbeli meghívóhoz mellékelni kell a tárgyalni kívánt napirendi pontok előterjesztéseit, határozati javaslatait, illetve azon írásos anyagokat, amelyek a legeredményesebb döntés meghozatalához segítséget nyújtanak.

(8) Rendkívüli ülés esetében az ülés összehívása szóbeli értesítés útján vagy távbeszélőn keresztül is történhet.

(9) Az ülés időpontjáról a község lakosságát a Hivatal hirdetőtábláján kifüggesztett, az ülés időpontját, helyét és napirendjét tartalmazó meghívóval a jegyző értesíti.

(10) Az ülésre tanácskozási joggal meg kell hívni:

a) a Hivatal napirenddel érintett ügyintézőjét

b) a napirendi ponthoz kapcsolódóan felkért szakértőket,

c) akiket a polgármester, a képviselő-testület indokoltnak tart,

d) a napirend által érintett intézmények, szervezetek vezetőit,

(11) Határozatképtelenség esetén ugyanazon napirend megtárgyalására a képviselő-testület ülését 8 napon belüli időpontra újból össze kell hívni.


Az ülés vezetése


8. §

(1) A polgármester akadályoztatása esetén az alpolgármester elnököl. A polgármesteri és az alpolgármesteri tisztség egyidejű betöltetlensége, illetőleg tartós akadályoztatásuk esetén a korelnök vezeti az ülést.

(2) Az elnök ülésvezetési feladatai, jogkörei:

a) az ülés megnyitása, berekesztése, szünet elrendelése;

b) határozatképesség megállapítása és annak folyamatos figyelemmel kísérése, az ülésről távolmaradó képviselők előzetes bejelentéséről a képviselő-testület tájékoztatása;

c) napirendi javaslat előterjesztése;

d) az ülés vezetése, a szó megadása bejelentkezési sorrendben, javaslat a szó megtagadására.

e) a szó megvonása

f) az ülés rendjének biztosítása

g) javaslattételi jog az ülés félbeszakítására;

h) a Szabályzat rendelkezéseinek betartása és betartatása;

i) szavaztatás;

j) a szavazás eredményének megállapítása.

(3) Az elnök rendre utasíthatja azt a felszólalót, aki eltért a tárgyalt témától, a tanácskozáshoz nem illő, másokat sértő kifejezést használ, az üléshez méltatlan magatartás tanúsít.

(4) Az elnök egyidejűleg megvonja a szót attól a felszólalótól, akit másodszor utasít rendre.

(5) Amennyiben a képviselő-testület ülésén olyan rendzavarás történik, amely lehetetlenné teszi a tanácskozás folytatását, az elnök javaslatot tehet az ülés meghatározott időre történő félbeszakítására.

A tanácskozás rendje


9. §

(1) Az ülés napirendjéről vita nélkül a képviselő-testület határoz.

(2) A Képviselő-testület olyan halaszthatatlan döntést igénylő előterjesztést is napirendre vehet, melyre tekintettel a képviselő-testület rendkívüli ülése is összehívható lenne. A napirendre vétel önálló napirendi pontként történik.

(3) A napirendi pont tárgyalása egy alkalommal elnapolható. A javaslat felől a képviselő-testület vita nélkül határoz.

(4) A hozzászólás a jelentkezések sorrendjében történik.

(5) A hallgatóság számára a hozzászólási jogot a polgármester biztosítja.

(6) A jegyző köteles jelezni, ha a döntésnél jogszabálysértést észlel. Amennyiben a jegyző észrevételt kíván tenni, a szót meg kell neki adni.


Előterjesztés


10. §

(1) A Képviselő-testület napirendi pontjának előterjesztője

a) polgármester

b) bizottság

c) képviselő

d) jegyző

e) a polgármester által felkért más személy lehet.

(2) A képviselő-testület elé kerülő előterjesztés összeállításáért annak előadója, törvényességéért a jegyző a felelős. Az előterjesztő az előkészítés során, a lehetőségekhez képest köteles megismerni és figyelembe venni a lakosság, a napirend témájában érintett szervek és szervezetek véleményét, javaslatát.

(3) Az előterjesztés készülhet írásban illetőleg a testületi ülésen szóban is előadható. Az írásbeli előterjesztésnek tartalmaznia kell:

a) az előterjesztés megnevezését;

b) az előterjesztés készítőjét;

c) az előterjesztés tárgyát;

d) az előzetes véleményezés megtörténtét;

e) a határozati javaslatot, illetve a rendelet tervezetét;

f)[2] a határidőt, a végrehajtásért felelős megnevezését.

(4) Tájékoztató-jelentés határozati javaslat nélkül is előterjeszthető.

(5) Végrehajtásért felelősként a polgármester, az alpolgármester, a jegyző, a Hivatal ügyintézője, a bizottság elnöke, az önkormányzat által alapított gazdasági társaság, intézmény vezetője, vagy képviselő jelölhető meg.

(6) Az előterjesztést az ülést megelőző 8 nappal a jegyzőnek meg kell küldeni. E nélkül az előterjesztés az ülésen nem tűzhető napirendre. Ez alól kivételt képeznek a személyi kérdések, hatósági ügyek.

(7) A képviselők számára az ülésre szóló meghívóval együtt kell kézbesíteni az előterjesztéseket.

                           

A szavazás


11. §

(1) Az ülés elnöke az előterjesztett javaslatokat külön-külön bocsátja szavazásra. A módosító javaslatról való szavazás megelőzi az előterjesztett javaslatról való szavazást. Ha az egymást kizáró javaslatok közül a képviselő-testület az egyik javaslatot elfogadja, a többiről nem kell szavazást elrendelni.

(2) A képviselő-testület a döntéseit kézfelemeléssel hozza.

(3) Szavazategyenlőség esetén a vita tovább folytatható és a javaslat ismét szavazásra bocsátható. Ismételt szavazategyenlőség esetén az előterjesztő javaslatát a következő rendes ülésre terjesztheti elő.

(4) Minősített többség - a megválasztott képviselők több mint felének szavazata - szükséges a Mötv.-ben megfogalmazottakon kívül:

a) fegyelmi eljárás megindítása

b) fegyelmi büntetés kiszabása

c) kitűntetés adományozása

esetén.

(5) A Képviselő-testület titkos szavazással dönt mindazon esetekben, amikor jogszabály azt kötelező jelleggel előírja A Képviselő-testület titkos szavazással dönthet amennyiben azt legalább 4 képviselő kezdeményezi.

(6) Titkos szavazás során a technikai eszközök biztosításáról a jegyző gondoskodik. A szavazás lebonyolítása a Pénzügyi és Ügyrendi Bizottság feladata. A bizottság elnöke a titkos szavazás eredményéről tájékoztatja a testületet.

(7) A titkos szavazásról külön jegyzőkönyv készül, amely tartalmazza:

a) a szavazás helyét, napját, kezdetét és végét,

b) a képviselő-testület jelen lévő tagjainak nevét,

c) a szavazás során felmerült körülményeket.

(8) A titkos szavazásról készült jegyzőkönyvet csatolni kell a képviselőtestület üléséről készült jegyzőkönyvhöz.

(9) A polgármester, illetve a képviselők egynegyede indítványozhatja név szerinti szavazás tartását, amelyről a Képviselő-testület egyszerű szótöbbséggel dönt.

(10)  Névszerinti szavazásnál a jegyző abc sorrendben felolvassa a Képviselő-testület tagjainak névsorát, akik nevük felolvasásakor „igen”, „nem”, „tartózkodom” kijelentéssel szavaznak.

(11) A névszerinti szavazásról készült listát a polgármester és a jegyző írja alá, és a Képviselő-testület üléséről készült jegyzőkönyvhöz kell csatolni.


A Képviselő-testület döntései, azok közzététele


12. §

(1) Az önkormányzati rendelet kihirdetése a Hivatal hirdetőtáblájára történő kifüggesztéssel valósul meg.

(2) A Képviselő-testület számozott határozat nélkül, de jegyzőkönyvi rögzítéssel dönt a polgármesteri tájékoztatóról, ügyrendi kérdésekről, továbbá képviselői kérdésekre, interpellációkra adott válaszokról.


A Képviselő-testület ülésének jegyzőkönyve


13. §

(1) A Képviselő-testületi ülésről készített jegyzőkönyvnek az Mötv 52.§ (1) bekezdésében felsoroltakon kívül tartalmaznia kell a bejelentéseket, interpellációkat, kérdéseket és az azokra adott válaszok lényegét.

(2) A Képviselő-testület üléséről hangfelvétel alapján készül jegyzőkönyv kivéve a zárt ülés, melyről nem készül hangfelvétel.

                                                

A közmeghallgatás és lakossági fórum


14. §

(1) Képviselő-testület közmeghallgatást tart a munkatervében meghatározott hónapban.

(2) A közmeghallgatás helyéről és időpontjáról a lakosságot legalább 8 nappal megelőzően tájékoztatni kell.


III. Fejezet


Az önkormányzat szervei, jogállása, feladatai

A polgármester, alpolgármester


15. §

(1) A polgármester megbízatását főállásban látja el.

(2) A polgármester ügyfélfogadási rendje: szerda 8.00 – 13.00 óra között.

(3) A polgármester öt napon túl terjedő szabadsága kiadását a képviselő testülettől a szabadság megkezdése előtt kéri, öt napot meg nem haladó szabadságának felhasználásáról a következő ülésen kell bejelentést tennie. A polgármester szabadságát az alpolgármester követi figyelemmel.




                                                          

16. §

A Képviselő-testület a polgármester helyettesítésére saját tagjai közül egy alpolgármestert választ, aki társadalmi megbízatásban látja el tisztségét.


Állandó bizottság


17. §

(1) A képviselő-testület az alábbi állandó jelleggel működő bizottságot hozza létre, meghatározva azok tagjainak létszámát is:

Pénzügyi és Ügyrendi Bizottság, tagjainak száma 3 fő képviselő

(2) A Pénzügyi és Ügyrendi Bizottság személyi összetételét a 3. függelék tartalmazza.

(3) A Pénzügyi és Ügyrendi Bizottság feladata:

a) a képviselői vagyonnyilatkozatok kezelése,

b) a titkos szavazás lebonyolítása,

c) véleményezi az önkormányzat költségvetési-rendelet tervezetét, beszámolóit, zárszámadási rendelet-tervezetét és koncepcióját

d) ellátja a települési értékek azonosításával, a települési értéktár létrehozásával, és annak gondozásával, valamint adatainak a megyei értéktárba történő megküldésével kapcsolatos feladatokat

e)[3] összeférhetetlenséggel kapcsolatos feladatok ellátása,

f)[4] méltatlansággal kapcsolatos feladatok ellátása.


Ideiglenes bizottság


18. §

(1) A Képviselő-testület ideiglenes (ad hoc) bizottságot hozhat létre, melynek feladatát és létszámát esetenként határozza meg.

(2) Az ideiglenes bizottság a meghatározott feladat elvégzéséről szóló beszámoló elfogadásával, vagy a meghatározott idő elteltével szűnik meg.


A jegyző


19. §

(1) A Képviselő-testület hivatalát a jegyző vezeti.         

(2) [5]Akadályoztatása esetén a jegyzőt a Gazdálkodási ügyintéző I. helyettesíti.

                          

A Képviselő-testület hivatala


20. §

(1)[6] Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény (továbbiakban: Möt.) 84.§ (1) bekezdésben meghatározott feladatkört Járdánháza Község Önkormányzata és Borsodszentgyörgy Község Önkormányzata által kötött megállapodás alapján a Járdánházai Közös Önkormányzati Hivatal (továbbiakban: Hivatal) látja el. Borsodszentgyörgy községben a Hivatal kirendeltsége működik

(2) A Hivatal belső szervezeti tagozódását, munkarendjét és ügyfélfogadási rendjét a képviselő-testület külön döntésében határozza meg.


IV. Fejezet


Az önkormányzat gazdálkodása


21. §

(1) A Képviselő-testület gazdálkodását a hatályos jogszabályok figyelembevételével végzi.

(2)[7]


V. Fejezet


Népszavazásra, népi kezdeményezésre vonatkozó szabályok


22. §

Képviselő-testület a helyi népszavazás és népi kezdeményezés eljárását, egyes feltételeit önkormányzati rendeletben szabályozza.

                                    

VI. Fejezet


Záró rendelkezések


23. §

(1)A rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.

(2) Hatályát veszti:

a) a Szervezeti- és Működési Szabályzatról szóló 3/2011.(II.16.) önkormányzati rendelet, valamint a módosításáról szóló

b) 9/2012.(V.04.)

c) 11/2012.(IX.06.)  

d) 16/2012.(XI.30.)  

e) 3/2013.(III.18.)

f) 7/2013.(VII.03.)

önkormányzati rendeletek.



Németh Gyula                                                         Dr. Tóth Rita

             polgármester                                                                 jegyző










Záradék:


Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. CLXXXIX. tv 51.§ (2) bekezdése alapján a rendelet 2014. október 28. napján, a hirdetőtáblán történő kifüggesztés útján kihirdetésre került.


Borsodszentgyörgy, 2014. október 28.


Dr. Tóth Rita

     jegyző






















        




















  1. melléklet a 8/2014.(X.28.) önkormányzati rendelethez[8]



A Képviselő-testületnek a polgármesterre átruházott hatáskörök jegyzéke



1. Munkáltatói jogok gyakorlása a közalkalmazotti munkaviszonyban, munkaviszonyban és egyéb foglalkoztatási jogviszonyban foglalkoztatott nem intézményi alkalmazottak felett.

2. Települési támogatás megállapítása önkormányzati rendelet szerint









































  1. függelék a 8/2014.(X.28.) önkormányzati rendelethez



                                   

A Képviselő-testület tagjainak felsorolása




1.      Németh Gyula

2.      Horváthné Szántó Enikő

3.      László Sándor

4.      Rác Lászlóné

5.      Réz Gábor

6.      Sike Tibor

7.      Dr. Vámos Henrietta






































  1. függelék a 8/2014.(X.28.) önkormányzati rendelethez[9]


Önkormányzat által ellátandó feladatok kormányzati funkciók szerinti besorolása


1. Államháztartási szakágazat: 841105 Helyi önkormányzatok és társulások igazgatási tevékenysége


II. Az önkormányzat alaptevékenységének kormányzati funkciók szerinti besorolása


Korm.f.szám Megnevezés

011130 Önkormányzatok és önkormányzati hivatalok jogalkotó és általános igazgatási

tevékenysége

013210 Átfogó tervezési és statisztikai szolgáltatások

013320 Köztemető-fenntartás és –működtetés

013350 Az önkormányzati vagyonnal való gazdálkodással kapcsolatos feladatok

041231 Rövid időtartamú közfoglalkoztatás

041232 Start-munka program – Téli közfoglalkoztatás

041233 Hosszabb időtartamú közfoglalkoztatás

041237 Közfoglalkoztatási mintaprogram[10]

045160 Közutak, hidak, alagutak üzemeltetése, fenntartása

051020 Nem veszélyes (települési) hulladék összetevőinek válogatása, elkülönített

begyűjtése, szállítása, átrakása

051030 Nem veszélyes (települési) hulladék vegyes (ömlesztett) begyűjtése, szállítása,

átrakása

052020 Szennyvíz gyűjtése, tisztítása, elhelyezése

064010 Közvilágítás

066010 Zöldterület-kezelés

066020 Város-, községgazdálkodási egyéb szolgáltatások

072111 Háziorvosi alapellátás

074031 Család és nővédelmi egészségügyi gondozás

074032 Ifjúság-egészségügyi gondozás

081030 Sportlétesítmények, edzőtáborok működtetése és fejlesztése

082044 Könyvtári szolgáltatások

082092 Közművelődés – hagyományos közösségi kulturális értékek gondozása

086020 Helyi, térségi közösségi tér biztosítása, működtetése

091140 Óvodai nevelés, ellátás működtetési feladatai

091220 Köznevelési intézmény 1–4. évfolyamán tanulók nevelésével, oktatásával

összefüggő működtetési feladatok

092120 Köznevelési intézmény 5–8. évfolyamán tanulók nevelésével, oktatásával

összefüggő működtetési feladatok

096015 Gyermekétkeztetés köznevelési intézményben[11]

096025 Munkahelyi étkeztetés köznevelési intézményben[12]

104037 Intézményen kívüli gyermekétkeztetés[13]

106020 Lakásfenntartással, lakhatással összefüggő ellátások

107051 Szociális étkeztetés[14]































  1. függelék a 8/2014.(X.28.) önkormányzati rendelethez[15]





Pénzügyi és Ügyrendi Bizottság személyi összetétele


Réz Gábor

Horváthné Szántó Enikő

László Sándor



[1]

A 4. § (2) bekezdése a 8/2017.(VII.14.) önkormányzati rendelet 4. § (2) bekezdése szerint módosított szöveg. Hatályos: 2017. július 15. napjától.



[2]

A 10. § (3) bekezdése f) pontja a 8/2017.(VII.14.) önkormányzati rendelet 4. §. (2) bekezdése szerint módosított szöveg. Hatályos: 2017. július 15. napjától.


[3]

Beiktatta Borsodszentgyörgy Község Önkormányzat Képviselő – testületének 8/2017.(VII.14.) számú önkormányzati rendelet 1. § - a 2017. július 15 - i hatállyal

[4]

 Beiktatta Borsodszentgyörgy Község Önkormányzat Képviselő – testületének 8/2017.(VII.14.) számú önkormányzati rendelet 1. § - a 2017. július 15 - i hatállyal


[5]

A 19. § (2) bekezdése a 8/2017.(VII.14.) önkormányzati rendelet 2. §-a szerint módosított szöveg. Hatályos: 2017. július 15. napjától.

[6]

A 2/2015.(II.16.) önkormányzati rendelet módosította

[7]

A 21. § (2) bekezdését a 8/2017.(VII.13.) önkormányzati rendelet 4. § (2) bekezdése hatályon kívül helyezte. Hatálytalan: 2017. július 15. napjától.



[8]

Az 1. melléklet a 8/2017.(VII.14.) önkormányzati rendelet 3. §-a szerint módosított melléklet. Hatályos: 2017. július 15. napjától.

[9]

Módosította Borsodszentgyörgy Község Önkormányzat Képviselő-testületének 79/2017(XI.7) határozata

[10]

Beiktatta Borsodszentgyörgy Község Önkormányzat Képviselő – testületének 5/2016.(I.21.) határozata 2016. január 21. nap hatállyal

[11]

Beiktatta Borsodszentgyörgy Község Önkormányzat Képviselő – testületének 69/2016.(VI.22.) határozata 2016. július 22. nap hatállyal

[12]

Beiktatta Borsodszentgyörgy Község Önkormányzat Képviselő – testületének 69/2016.(VI.22.) határozata 2016. július 22. nap hatállyal

[13]

Beiktatta Borsodszentgyörgy Község Önkormányzat Képviselő – testületének 69/2016.(VI.22.) határozata 2016. július 22. nap hatállyal


[14]

Beiktatta Borsodszentgyörgy Község Önkormányzat Képviselő – testületének 69/2016.(VI.22.) határozata 2016. július 22. nap hatállyal


[15]

A 3. függeléket módosította Borsodszentgyörgy Község Önkormányzat Képviselő – testületének 78/2014.(XI.7.) határozata 2014. november 7. napi hatállyal