Zalkod Község Önkormányzata Képviselő-testületének 4/2023. (IV. 6.) önkormányzati rendelete
Zalkod Község Önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 7/2019. (VII. 25.) önkormányzati rendelet módosításáról
Hatályos: 2023. 04. 07- 2023. 04. 07Zalkod Község Önkormányzata Képviselő-testületének 4/2023. (IV. 6.) önkormányzati rendelete
Zalkod Község Önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 7/2019. (VII. 25.) önkormányzati rendelet módosításáról
Zalkod Község Önkormányzat Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében eredeti jogalkotói hatáskörében, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva, a következőket rendeli el:
1. § (1) A Zalkod Község Önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 7/2019.(VII.25.) önkormányzati rendelet 1. § (2) bekezdés d.) és e.) pontja helyébe a következő rendelkezések lépnek:
(Az önkormányzat azonosító adatai:)
(2) A Zalkod Község Önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 7/2019.(VII.25.) önkormányzati rendelet 1. § (2) bekezdése a következő f) ponttal egészül ki:
(Az önkormányzat azonosító adatai:)
(3) A Zalkod Község Önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 7/2019.(VII.25.) önkormányzati rendelet 1. § (3) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(3) Az önkormányzat e-mail címe: onkormanyzat@zalkod.hu, zalkodjegyzo@freemail.hu.”
(4) A Zalkod Község Önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 7/2019.(VII.25.) önkormányzati rendelet 1. §-a a következő (3a) bekezdéssel egészül ki:
„(3a) Az önkormányzat hivatalos honlapja: www.zalkod.hu”
2. § (1) A Zalkod Község Önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 7/2019.(VII.25.) önkormányzati rendelet 1. melléklete helyébe az 1. melléklet lép.
(2) A Zalkod Község Önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 7/2019.(VII.25.) önkormányzati rendelet 3. melléklete helyébe a 2. melléklet lép.
3. § Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.
1. melléklet a 4/2023. (IV. 6.) önkormányzati rendelethez
1. Az önkormányzat államháztartási szakágazati besorolása:
2. Az önkormányzat szakmai alaptevékenységének kormányzati funkciók szerinti megjelölése:
Kormányzati funkciók |
Megnevezés |
|---|---|
011130 |
Önkormányzatok és önkormányzati hivatalok jogalkotó és általános igazgatási tevékenysége |
013320 |
Köztemető-fenntartás és -működtetés |
013350 |
Az önkormányzati vagyonnal való gazdálkodással kapcsolatos feladatok |
041232 |
Start-munka program – Téli közfoglalkoztatás |
041233 |
Hosszabb időtartamú közfoglalkoztatás |
045120 |
Út, autópálya építése |
045160 |
Közutak, hidak, alagutak üzemeltetése, fenntartása |
049030 |
Kéményseprő-ipari tevékenység |
052020 |
Szennyvíz gyűjtése, tisztítása, elhelyezése |
062020 |
Településfejlesztési projektek és támogatásuk |
064010 |
Közvilágítás |
066010 |
Zöldterület-kezelés |
066020 |
Város-, községgazdálkodási egyéb szolgáltatások |
082044 |
Könyvtári szolgáltatások |
082092 |
Közművelődés – hagyományos közösségi kulturális értékek gondozása |
104037 |
Intézményen kívüli gyermekétkeztetés |
106020 |
Lakásfenntartással, lakhatással összefüggő ellátások |
107051 |
Szociális étkeztetés szociális konyhán |
107052 |
Házi segítségnyújtás |
107055 |
Falugondnoki, tanyagondnoki szolgáltatás |
2. melléklet a 4/2023. (IV. 6.) önkormányzati rendelethez
1. Polgármesterre átruházott hatáskörök
1.1. Az 1988. évi I. törvény 33. § (1) bekezdés bb) pontja és a 46. § (1) bekezdés a) pontjában meghatározott közútkezelői hozzájárulás kiadása,
1.2. A 4/2015. (II. 26.) önkormányzati rendeletben meghatározott települési támogatások megállapítása.
1.3. A településképi védelemről szóló 11/2017. (XII. 18.) önkormányzati rendeletben meghatározott hatásköröket a polgármester gyakorolja.
2. A jegyzőre átruházott hatáskörök
3. Zalkod Község Önkormányzatának társulásaira átruházott hatáskörök:
3.1. A Sárospatak és Térsége Önkormányzati Társulásra átruházott hatáskörök:
a) a társulás gondoskodik az egészségügyi alapellátás együttes szervezésén belül a központi orvosi ügyelet megszervezéséről és fenntartásáról.
b) a társult önkormányzatoknál és az önkormányzatok szervezeteinél a Társulás gondoskodik a belső ellenőrzés megszervezéséről, és fenntartásáról.
3.2. Az Abaúj-Zempléni Szilárdhulladék Gazdálkodási Önkormányzati Társulásra átruházott hatáskörök: Ellátja az Mötv. 13. § (1) bekezdés 19. pontjában meghatározott hulladékgazdálkodással kapcsolatos közfeladatot.”