Serényfalva Község képviselő-testülete 6/2019(XI.26.) önkormányzati rendelet
Serényfalva Község Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról
Hatályos: 2024. 10. 08- 2025. 10. 19Serényfalva Község képviselő-testülete 6/2019(XI.26.) önkormányzati rendelet
Serényfalva Község Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról1
Serényfalva Község Önkormányzata Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d./pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:
Általános rendelkezések
1. § (1) Az önkormányzat hivatalos megnevezése: Serényfalva Község Önkormányzata
A képviselő-testület működése
1.A képviselő testület
2. §2 A képviselő- testület tagjainak száma 5 fő. (polgármester és 4 képviselő)
2. A képviselő- testület alakuló ülése
3. § (1) A képviselő-testület alakuló ülésének megnyitását követően a Helyi Választási Bizottság elnöke tájékoztatást ad az önkormányzati választások eredményéről.
(2)3 A Képviselő – Testület bizottsága megalakítása és a bizottság tagjainak megválasztása is az alakuló ülésen történik.
3. A Képviselő – Testület feladatai és hatásköre
4. § (1) A képviselő - testület a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011.évi CLXXXIX. törvényben (továbbiakban: Mötv.) megfogalmazott kötelező feladatain kívül saját bevételi forrása terhére, egyedi döntés alapján önként vállalt feladatokat is ellát.
(2)4 A képviselő-testület által átruházott hatásköröket az 1. melléklet tartalmazza.
(3)5 Az önkormányzat által ellátandó feladatok kormányzati funkciók szerinti felsorolását a 2. melléklet tartalmazza.
4. A település képviselő jogai és kötelezettségei, az interpelláció
5. § A települési képviselő jogait és kötelezettségeit az Mötv. tartalmazza.
6. § (1) A képviselőt megilleti az interpellációs jog, melyet bármely önkormányzati ügyben előterjeszthet.
(2) Interpellációt a képviselő – testületi ülést megelőzően legalább 3 munkanappal, írásban lehet benyújtani a polgármesterhez.
(3) Az interpellációra adott válasz elfogadásáról a képviselő nyilatkozata után a Képviselő – Testület határoz.
(4) Amennyiben a Képviselő – Testület a választ nem fogadja el, azt a következő ülésen újra kell tárgyalni kell.
(5) A bonyolult vizsgálatot igénylő ügyben az interpellációra 15 napon belül írásban történhet válaszadás, melyről a következő ülésen a Képviselő – Testületet tájékoztatni kell.
7. § (1) A képviselő köteles tevékenyen részt venni a Képviselő – Testület munkájában és olyan magatartást tanúsítani, amely méltóvá teszi a közéleti tevékenységre, a választók bizalmára.
(2) A képviselő köteles részt venni a testületi, illetve a bizottsági ülések előkészítésében, határozatai végrehajtásának ellenőrzésében, valamint bejelenteni az ülésekről való távolmaradását és azok okát, illetve egyéb akadályoztatását.
(3) A képviselő köteles bejelenteni személyes érintettségét a döntéshozatalban.
(4) A képviselő-testület döntéshozatalából kizárható, akit, vagy akinek a hozzátartozóját az ügy személyesen érinti. A települési képviselő köteles bejelenteni a személyes érintettséget. A kizárásról az érintett települési képviselő kezdeményezésére, vagy bármely települési képviselő javaslatára a képviselő-testület - minősített szótöbbséggel - dönt. A kizárt képviselő határozatképesség szempontjából jelenlévőnek kell tekinteni
(5) A képviselői személyes érintettségre vonatkozó bejelentési kötelezettség elmulasztása esetén a meghozott önkormányzati határozat végrehajtását fel kell függeszteni és az ügyet az érintettség ismeretében újra kell tárgyalni oly módon, hogy a mulasztó képviselő az ügyben szükségessé vált új döntéshozatalban nem vehet részt.
5. A Képviselő – Testület működése szabályai
8. § A Képviselő – testület az alakuló ülést követő hat hónapon belül megalkotja gazdasági programját, melynek elkészítésében a polgármester javaslatot kér a képviselőktől, a jegyzőtől, az önkormányzat intézménye vezetőjétől.
9. § (1) A Képviselő – testület rendes üléseit éves munkaterv szerint tartja, amelytől indokolt esetben el lehet térni.
(2) A munkaterv tartalmazza:
a) az ülés tervezett időpontját
b) az ülések napirendjét, az előterjesztők megnevezését
c) a közmeghallgatás tervezett időpontját.
10. § (1) A Képviselő – testület ülése nyilvános. Az ülések idejéről, helyéről és napirendjéről a település lakosságát a meghívónak legalább 5 nappal korábban az önkormányzat hivatala hirdetőtáblára történő kifüggesztésével (továbbiakban: helyben szokásos módon) tájékoztatni kell.
(2) A Mötv. 46. § (2) bekezdés c.) pontjában meghatározott esetben történő zárt ülés elrendelésére bármely képviselő terjeszthet elő javaslatot, mely döntéshez a Képviselő – Testület minősített többséggel hozott határozata szükséges.
(3) A zárt ülésről egyéni hangfelvétel nem készíthető.
11. § A Képviselő-testület ülését a polgármesteri és alpolgármesteri tisztség egyidejű betöltetlensége, a tartós akadályoztatásuk esetén a korelnök hívja össze és vezeti.
12. § (1) A Képviselő-testület ülésére a testület tagjainak és a meghívottaknak az ülés előtt legalább 5 nappal korábban, papír alapú meghívót kell küldeni, mely tartalmazza:
a) az ülés helyét, időpontját,
b) a javasolt napirendi pontokat,
c) a napirend előterjesztőjének, valamint a napirendhez meghívott személy nevét, beosztását, tisztségét.
(2) A Képviselő-testület ülésére tanácskozási joggal meg kell hívni
a) azt a személyt, valamint szervezet vezetőjét, akinek jelenléte a napirend tárgyalásához szükséges,
b) az adott témában közreműködő szakértőt.
(3) A Képviselő-testület ülésére a polgármester döntése szerint más személy (pld. országgyűlési képviselő,) is meghívható, akit szintén tanácskozási jog illet meg.
(4) A zárt ülés anyagát csak a zárt ülésre meghívottaknak kell megküldeni.
(5) A képviselők részére a napirendek előterjesztéseit lehetőség szerint a meghívóval együtt szintén papír formátumban kell megküldeni.
13. § (1) Fontos, halaszthatatlan napirend megtárgyalására a polgármester rendkívüli képviselő-testületi ülést hívhat össze.
(2) A rendkívüli ülés összehívására a rendes ülésre vonatkozó rendelkezéseket kell alkalmazni, azzal az eltéréssel, hogy a meghívót és az előterjesztést legkésőbb az ülés napja előtti napon ki kell küldeni.
14. § (1) A Képviselő-testület ülésére előterjesztést tehet:
a) a polgármester,
b) az alpolgármester,
c) a bizottsági elnök,
d) a képviselő,
e) a jegyző,
f) az, akit a tárgyalandó napirend szerint az előterjesztésre a polgármester felkér.
(2) Az előterjesztés lehet:
a) önkormányzati rendelet-tervezet
b) határozati javaslat (a munkaterv szerinti ügyekben, valamint a döntést igénylő ügyekben.)
c) beszámoló
d) tájékoztató
e) közérdekű kérdés, bejelentés, indítvány, javaslat
(3) A Képviselő-testület elé előterjesztés általában írásban tehető. Szóbeli előterjesztésre csak kivételes esetben kerülhet sor.
(4) Az előterjesztés sajátos formája a sürgősségi indítvány.
(5) Sürgősségi indítványt a csatolt írásos határozati javaslattal a polgármesternél kell benyújtani, legkésőbb az ülés megkezdése előtt egy órával.
(6) A Képviselő-testület a napirend vitája során határoz arról, hogy napirendre tűzi-e a sürgősségi indítványt.
15. § (1) Az előterjesztések közül a rendelet-tervezet és a határozati javaslat szakmai előkészítése a jegyző feladata.
(2) Az előterjesztések szövegének elkészítésénél alapvető követelmény a világos, áttekinthető szerkezet, egyszerű, közérthető, rövid, tömör megfogalmazás.
6. A Képviselő-testület tanácskozási rendje
16. § (1) A Képviselő-testület ülését a polgármesteri és alpolgármesteri tisztség egyidejű betöltetlensége, a tartós akadályoztatásuk esetén a korelnök hívja össze és vezeti.(továbbiakban: ülést vezető elnök)
(2) Az ülés megnyitását követően az ülést vezető elnök megállapítja a határozatképességet, melyet az ülés egész ideje alatt folyamatosan figyelemmel kísér. Amennyiben azt állapítja meg, hogy a Képviselő-testület nem határozatképes, az ülést legfeljebb 30 percre felfüggesztheti. Ha ezt követően sincs meg a szükséges létszám az ülést vezető az ülést elnapolja.
(3) A Képviselő-testület ülése akkor határozatképes, ha az ülésen a megválasztott képviselők több mint a fele jelen van.
(4)6
7.A Képviselő-testületi ülés rendjének fenntartása
17. § (1) A Képviselő-testületi ülésen résztvevő képviselők és minden jelenlévő személy köteles a tanácskozás méltóságát tiszteletben tartani.
(2) A Képviselő-testületi ülés rendjének zavartalansága biztosításáról az ülést vezető elnök gondoskodik.
(3) Az ülést vezető elnök a tanácskozás rendjének fenntartása érdekében a következő intézkedéseket teheti.
a) figyelmezteti azt a hozzászólót, aki eltér a tárgytól, a tanácskozáshoz nem méltó, másokat sértő kifejezést használ, magatartást tanúsít,
b) rendre utasíthatja azt, aki a Képviselő-testületi üléshez méltatlan magatartást tanúsít,
c) rendreutasíthatja és szükség esetén megvonja a hozzászólási jogot attól a felszólalótól,akinek magatartása figyelmeztetés ellenére ismételten kifogás alá esik.
(1) Az ülést vezető elnöknek a rendfenntartás érdekében tett -e rendelet szerinti- indokolt intézkedései ellen felszólalni, azokat visszautasítani vagy azokkal vitába szállni nem lehet.
(2) Tartós rendzavarás, állandó lárma vagy a tanácskozást lehetetlenné tevő egyéb körülmény esetén az ülést vezető elnök az ülést felfüggesztheti.
(3) A felfüggesztést követően folytatott ülésen az (5) bekezdésben említett rendzavarás ismétlődése esetén az elnök az ülést berekesztheti és a még nem tárgyalt napirendek tárgyalását a soron következő ülésre elnapolhatja.
18. § (1) A nyilvános ülésen megjelent állampolgárok a számukra kijelölt helyet foglalhatják el.
(2) A hallgatóság tetszését, vagy nemtetszését nem nyilváníthatja ki.
(3) A tanácskozás rendjének megzavarása esetén az ülést vezető elnök rendreutasíthatja a rendzavarót, akit ismételt rendzavarás esetén kötelezhet az ülésterem elhagyására.
(4) Zárt ülés elrendelésekor a hallgatóságnak a termet el kell hagynia.
8. A felszólalás és hozzászólás szabályai
19. § (1) A Képviselő-testületi ülésen az alábbi felszólalásokra kerülhet sor:
a) napirend előtti felszólalás,
b) napirendhez kapcsolódó felszólalás,
c) felszólalás ügyrendi kérdésben,
d) interpelláció,
e) közérdekű kérdések, bejelentések javaslatok
(2) A Képviselő-testület ülésein a képviselők és a tanácskozási joggal résztvevő meghívottak kaphatnak szót.
(3) A napirend előtti felszólalásra irányuló képviselői szándékot az ülés megkezdése előtt kell az ülést vezető elnöknek jelezni. A felszólalás biztosításáról a képviselő-testület vita nélkül dönt.
(4) Ügyrendi kérdésben bármelyik képviselő, a jegyző, valamint a tanácskozási joggal meghívott bármikor szót kérhet.
9.Állampolgár hozzászólása
20. § Az ülést vezető elnök indokolt esetben hozzászólási jogot adhat a Képviselő-testület ülésén megjelent olyan személynek is, aki nem szerepel a testületi ülésre meghívottak között. A megadott szót a felszólalás időtartama alatt az ülést vezető bármikor megvonhatja, ha a hozzászóló a tárgytól eltér.
10. A vitavezetés szabályai
21. § (1) Minden napirendi pont felett külön-külön vitát kell nyitni.
(2) A napirend előterjesztője, vagy bármely képviselő a napirendhez módosító javaslatot tehet.
(3) Az előterjesztőhöz a képviselő és a tanácskozási joggal meghívottak kérdéseket intézhetnek, az előterjesztéssel kapcsolatosan ismertethetik észrevételeiket, javaslataikat.
(4) Az ülést vezető elnök a vitát akkor zárja le, ha a napirendhez nincs további felszólaló.
11.A döntéshozatal szabályai
22. § (1) A döntések többségét egyszerű többséggel kell hozni.
(2) Minősített többség-a megválasztott képviselők több mint felének szavazata-szükséges a Mötv-ben megfogalmazottakon kívül:
a) fegyelmi eljárás megindítása
b) fegyelmi büntetés kiszabása
c) kitűntetés adományozása
esetén.
(3) A döntési javaslatot szavazásra úgy kell feltenni, hogy arra „igen”-nel, vagy „nem”-mel lehessen szavazni.
(4) Szavazni csak személyesen lehet.
(5) A szavazás nyílt vagy titkos lehet.
(6) Az ülést vezető elnök előbb a vita során elhangzott módosító és kiegészítő javaslatokat, majd a határozati javaslatot összességében bocsátja szavazásra, végül megállapítja a szavazás eredményét.
12. A szavazás
23. § (1) A nyílt szavazás kézfelnyújtással történik.
(2) Titkos szavazás alkalmazásáról a Képviselő-testület indítványra egyszerű szótöbbséggel dönt.
(3) Titkos szavazás során a technikai eszközök biztosításáról a jegyző gondoskodik. A szavazás lebonyolítása az Ügyrendi Bizottság feladata. A bizottság elnöke a titkos szavazás eredményéről tájékoztatja a testületet.
(4) A Képviselő-testület az önkormányzati képviselők egynegyedének indítványára név szerinti szavazást tart, melynek során a jegyző egyenként felolvassa a képviselők nevét, akik nevük felolvasásakor „igen”-nel, vagy „nem”-mel szavaznak, vagy tartózkodnak a szavazástól.
13.A Képviselő-testület döntései, közzététele, végrehajtása
24. § (1) A Képviselő-testület döntései:
a) önkormányzati rendelet
b) határozat
(2) A rendeleteket és a határozatokat külön-külön, évenként folyamatos sorszámmal kell ellátni, nyilvántartásuk a jegyző feladata.
(3) Az önkormányzati rendelet kihirdetésének módja: a Serényfalvai Közös Önkormányzati Hivatal (továbbiakban: Közös Hivatal) székhelye hirdetőtábláján való kifüggesztés.
(4) A jegyző gondoskodik arról, hogy az önkormányzat rendeleteiről és fontosabb határozatairól a település lakossága a helyben szokásos módon értesüljön.
(5) A testületi határozatokat a felelősként megjelölt szerv, vagy személy köteles végrehajtani.
(6) A határozatok végrehajtásáról azok határidejének lejártát követő testületi ülésen kell beszámolni. Folyamatos végrehajtás esetén a téma újabb napirendre tűzésekor kell számot adni a lejárt határidejű határozatok végrehajtásáról szóló napirend keretében.
14.A Képviselő-testület ülésének jegyzőkönyve
25. § (1)7 A Képviselő-testületi ülésről készített jegyzőkönyvnek az Mötv 52. § (1) bekezdésében felsoroltakon kívül tartalmaznia kell a bejelentéseket, interpellációkat, kérdéseket és az azokra adott válaszok lényegét, valamint a jegyzőkönyv-hitelesítők aláírását .
(2) A jegyzőkönyv egy példányban készül, melyet mellékleteivel együtt az önkormányzat hivatala kezeli.
15.A közmeghallgatás és lakossági fórum
26. § (1) A Képviselő-testület éves közmeghallgatását előre meghirdetett időpontban tartja, melyről a lakosságot legalább 5 nappal korábban a helyben szokásos módon tájékoztatni kell.
(2) A közmeghallgatáson hozzászólni kívánó állampolgárnak a polgármester a jelentkezés sorrendjében adja meg a szót.
(3) A képviselő-testület a lakosság tájékoztatása illetve a fontosabb döntések meghozatala előtt a lakosság minél szélesebb körű bevonása érdekében szükség szerint lakossági fórum (falugyűlés) intézménye lehetőségét is biztosítja
Az önkormányzat szervei, jogállása, feladatai
16. A polgármester, alpolgármester
27. § (1)8 A polgármester megbízatását főállásban látja el.
(2)9 A polgármester minden héten hétfőn és csütörtökön 9.00 és 14.00 óra között ügyfélfogadást tart.
28. § A Képviselő-testület a polgármester helyettesítésére saját tagjai közül egy alpolgármestert választ, aki társadalmi megbízatásban látja el tisztségét.
17. Állandó bizottság
29. § (1) A Képviselő-testület egy állandó bizottságot működtet- Ügyrendi Bizottság –elnevezéssel.
(2) Az Ügyrendi Bizottság tagjainak száma 3 fő képviselő.
(3) Az Ügyrendi Bizottság feladata:
a) a képviselői vagyonnyilatkozatok kezelése,
b) a titkos szavazás lebonyolítása,
c) a képviselői összeférhetetlenségi és méltatlansági ügyekben a törvényben meghatározott feladatok ellátása.
d) a polgármester illetményével és jutalmazásával kapcsolatos feladatok ellátása.
18. Ideiglenes bizottság
30. § (1) A Képviselő-testület ideiglenes (ad hoc) bizottságot hozhat létre, melynek feladatát és létszámát esetenként határozza meg.
(2) Az ideiglenes bizottság a meghatározott feladat elvégzéséről szóló beszámoló elfogadásával, vagy a meghatározott idő elteltével szűnik meg.
19. A jegyző
31. § (1) A Képviselő-testület hivatalát a jegyző vezeti.
(2) A jegyző gondoskodik a képviselő-testület munkájával összefüggő, az Mötv 81. § (3) bekezdésében meghatározott feladatok ellátásáról, valamint
a) gondoskodik a hivatali dolgozók rendszeres továbbképzéséről,
b) szakmai segítséget nyújt, illetve elkészíti az ülések előterjesztéseit,
c) gondoskodik a képviselők munkájának segítéséről, a polgármester megbízása alapján a hozott döntések végrehajtásáról,
d) elkészíti a testületi éves munkaterv javaslatát, és biztosítja az ülésekről készült jegyzőkönyvek elkészítését és határidőn belüli felterjesztését.
(3) A jegyzői tisztség be nem töltése, illetve a jegyző tartós akadályoztatása esetén a jegyzői feladatokat a Serényfalvai Közös Önkormányzati Hivatal székhely települése belügyi igazgatási feladatokat ellátó köztisztviselője látja el.
20. A Képviselő-testület hivatala
32. § A Képviselő-testület hivatala a Serényfalvai Közös Önkormányzati Hivatal.
Az önkormányzat gazdálkodása, intézménye, társulásokban való részvétele
33. § (1) A Képviselő-testület gazdálkodását a hatályos jogszabályok figyelembevételével végzi.
(2) A Képviselő-testület által fenntartott intézmények:
a) Serényfalvai Közös Önkormányzati Hivatal
b) Serényfalvai Játéksziget Óvoda
(3) A Képviselő-testület kötelező feladatait a 3. függelék szerint felsorolt kormányzati funkciók szerint, illetve társulások tagjaként látja el.
(4) Szociális étkeztetési és házi segítségnyújtás, valamint egészségügyi alapellátás kötelező feladatát a Putnok és Térsége Önkormányzati Társulás (3630 Putnok Kossuth u. 5.) biztosítja.
(5) Szilárd hulladékgazdálkodási kötelező feladatát a Sajó-Bódva Völgye és Környéke Hulladékkezelési Önkormányzati Társulás) 3700 Kazincbarcika, Fő tér 4.) keretében látja el.
(6) A családsegítés, család-és gyermekjóléti szolgáltatást, támogató szolgáltatás, szenvedélybetegek részére nyújtott közösségi ellátást Putnok Város Önkormányzata Képviselő-testületével kötött feladatellátási szerződés keretei között biztosítja.
A települési nemzetiségi önkormányzat működését érintő feladatok
34. § (1) Serényfalva településen roma nemzetiségi önkormányzat működik.
(2) Az önkormányzat a nemzetiségi egyéni és közösségi jogok érvényesülése, a nemzetiséghez tartozók érdekeinek kifejezésre juttatása, különösen az anyanyelv ápolása, őrzése és gyarapítása, továbbá a nemzetiségek kulturális autonómiájának a nemzetiségi önkormányzatok által történő megvalósítása és megőrzése érdekében együttműködik a települési nemzetiségi önkormányzattal.
(3) Az Önkormányzat a települési nemzetiségi önkormányzat testületi működésének feltételeit a nemzetiségi önkormányzattal kötött együttműködési megállapodásban szabályozott módon biztosítja a nemzetiségek jogairól szóló 2011. évi CLXXIX. törvényben meghatározottak szerint.
(4) Az önkormányzat Képviselő-testületének hatáskörébe tartozó ügyekben a települési roma nemzetiségi önkormányzat elnöke a nemzetiségi közügyek intézése érdekében a polgármesternél kezdeményezheti a települési önkormányzat eljárását. Ilye ügyekben az elnök javaslatot tehet, tájékoztatást kérhet.
Záró rendelkezések
35. § (1) A rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.
(2) Hatályát veszti Serényfalva Község Önkormányzat Képviselő-testülete a Serényfalva Község Önkormányzata Képviselő-testületének és Szerveinek Szervezeti és Működési Szabályzatának módosításáról szóló 8/2018.(X.31.) önkormányzati rendelete
1.10
1. melléklet19
1. Az egyéb munkáltatói jogok gyakorlása a vezetői közalkalmazotti munkaviszonyban, valamint munkaviszonyban és egyéb foglalkoztatási jogviszonyban foglalkoztatott nem intézményi alkalmazottak felett.
2. Serényfalva Község Önkormányzata Képviselő-testülete a települési támogatás keretében nyújtott ellátásokról szóló 7/2021.(VIII.24.) önkormányzati rendeletben megfogalmazott döntések meghozatala.
3. Döntés a közterületekről szóló önkormányzati rendelet szerinti hatáskörébe utalt ügyekben
4. Közművelődési, közgyűjteményi tevékenységgel kapcsolatos helyi irányítási, ellenőrzési feladatok ellátása.
5. Esetenként a selejtezési bizottság elnökének és tagjainak kijelölése.
6. Serényfalva Község Önkormányzat Képviselő-testületének a településkép védelméről szóló 11/2017.(XII.15.) önkormányzati rendeletében meghatározott a településkép-érvényesítési eszközök alkalmazásának feladat- és hatáskörében meghatározott döntések meghozatala.
2. melléklet20
1. Alkalmazott COFOG-ok felsorolása
|
011130 |
Önkormányzatok és önkormányzati hivatalok jogalkotó és általános igazgatási tevékenysége |
|
013320 |
Köztemető-fenntartás és működtetés |
|
013350 |
Az önkormányzati vagyonnal való gazdálkodással kapcsolatos feladatok |
|
016080 |
Kiemelt állami és önkormányzati intézmények |
|
022010 |
Polgári honvédelem ágazati feladatai, a lakosság felkészítése |
|
032020 |
Tűz-és katasztrófavédelmi tevékenységek |
|
041231 |
Rövid időtartamú közfoglalkoztatás |
|
041232 |
Start-munkaprogram –Téli közfoglalkoztatás |
|
041233 |
Hosszabb időtartamú közfoglalkoztatás |
|
041236 |
Országos közfoglalkoztatási program |
|
041237 |
Közfoglalkoztatási mintaprogram |
|
045160 |
Közutak, hidak, alagutak üzemeltetése, fenntartása |
|
047410 |
Ár-és belvízvédelemmel összefüggő tevékenységek |
|
051030 |
Nem veszélyes (települési) hulladék vegyes (ömlesztett) begyűjtése, szállítása, átrakása |
|
064010 |
Közvilágítás |
|
066020 |
Város-, községgazdálkodási egyéb szolgáltatások |
|
074031 |
Család-és nővédelmi egészségügyi gondozás |
|
074032 |
Ifjúság- egészségügyi gondozás |
|
082091 |
Közművelődési-közösségi és társadalmi részvétel fejlesztése |
|
104037 |
Intézményen kívüli gyermekétkeztetés |
|
107051 |
Szociális étkeztetés szociális konyhán |
|
107055 |
Falugondnoki, tanyagondnoki szolgáltatás |
Az önkormányzati rendeletet a Serényfalva Község Önkormányzata Képviselő-testületének 10/2025. (X. 16.) önkormányzati rendelete 60. §-a hatályon kívül helyezte 2025. október 20. napjával.
A 2. § a Serényfalva Község Önkormányzata Képviselő-testületének 9/2024. (X. 7.) önkormányzati rendelete 1. §-ával megállapított szöveg.
A 3. § (2) bekezdése a Serényfalva Község Önkormányzata Képviselő-testületének 9/2024. (X. 7.) önkormányzati rendelete 2. §-ával megállapított szöveg.
A 4. § (2) bekezdése a Serényfalva Község Önkormányzata Képviselő-testületének 9/2024. (X. 7.) önkormányzati rendelete 3. §-ával megállapított szöveg.
A 4. § (3) bekezdése a Serényfalva Község Önkormányzata Képviselő-testületének 9/2024. (X. 7.) önkormányzati rendelete 3. §-ával megállapított szöveg.
A 16. § (4) bekezdése a Serényfalva Község Önkormányzata Képviselő-testületének 8/2022. (VI. 14.) önkormányzati rendelete 1. §-ával megállapított szöveg. A 16. § (4) bekezdését a Serényfalva Község Önkormányzata Képviselő-testületének 9/2024. (X. 7.) önkormányzati rendelete 4. §-a hatályon kívül helyezte.
A 25. § (1) bekezdése a Serényfalva Község Önkormányzata Képviselő-testületének 8/2022. (VI. 14.) önkormányzati rendelete 2. §-ával megállapított szöveg.
A 27. § (1) bekezdése a Serényfalva Község Önkormányzata Képviselő-testületének 9/2022. (VII. 28.) önkormányzati rendelete 1. §-ával megállapított szöveg.
A 27. § (2) bekezdése a Serényfalva Község Önkormányzata Képviselő-testületének 9/2022. (VII. 28.) önkormányzati rendelete 1. §-ával megállapított szöveg.
A 35. § (2) bekezdés 1. pontját a Serényfalva Község Önkormányzata Képviselő-testületének 10/2021. (XI. 16.) önkormányzati rendelete 2. § a) pontja hatályon kívül helyezte.
Az 1. pontot a Serényfalva Község Önkormányzata Képviselő-testületének 10/2021. (XI. 16.) önkormányzati rendelete 2. § c) pontja hatályon kívül helyezte.
A 2. pont a Serényfalva Község Önkormányzat Képviselő-testületének 8/2021. (VIII. 17.) önkormányzati rendelete 2. §-ával megállapított szöveg. A 2. pontot a Serényfalva Község Önkormányzata Képviselő-testületének 10/2021. (XI. 16.) önkormányzati rendelete 2. § c) pontja hatályon kívül helyezte.
A 3. pontot a Serényfalva Község Önkormányzata Képviselő-testületének 10/2021. (XI. 16.) önkormányzati rendelete 2. § c) pontja hatályon kívül helyezte.
A 4. pontot a Serényfalva Község Önkormányzata Képviselő-testületének 10/2021. (XI. 16.) önkormányzati rendelete 2. § c) pontja hatályon kívül helyezte.
Az 5. pontot a Serényfalva Község Önkormányzata Képviselő-testületének 10/2021. (XI. 16.) önkormányzati rendelete 2. § c) pontja hatályon kívül helyezte.
Az 1. pontot a Serényfalva Község Önkormányzata Képviselő-testületének 10/2021. (XI. 16.) önkormányzati rendelete 2. § c) pontja hatályon kívül helyezte.
A 2. pontot a Serényfalva Község Önkormányzata Képviselő-testületének 10/2021. (XI. 16.) önkormányzati rendelete 2. § f) pontja hatályon kívül helyezte.
A 3. pontot a Serényfalva Község Önkormányzata Képviselő-testületének 10/2021. (XI. 16.) önkormányzati rendelete 2. § i) pontja hatályon kívül helyezte.
Az 1. mellékletet a Serényfalva Község Önkormányzata Képviselő-testületének 10/2021. (XI. 16.) önkormányzati rendelete 1. § (1) bekezdése iktatta be.
A 2. mellékletet a Serényfalva Község Önkormányzata Képviselő-testületének 10/2021. (XI. 16.) önkormányzati rendelete 1. § (2) bekezdése iktatta be.