Igrici Község Önkormányzata Képviselő-testületének 7/2025. (II. 22.) önkormányzati rendelete
a 2025. évi igazgatási szünet elrendeléséről
Hatályos: 2025. 02. 23- 2026. 01. 04Igrici Község Önkormányzata Képviselő-testületének 7/2025. (II. 22.) önkormányzati rendelete
a 2025. évi igazgatási szünet elrendeléséről
[1] A szabályozás célja, hogy az igazgatási szünettel az európai uniós gyakorlatban, illetőleg a hazai közszolgáltatásban már kialakított szabályozáshoz igazodva a munkáltató részére könnyen áttekinthetővé és racionálisan tervezhetővé váljon a munkavégzés folyamata.
[2] Igrici Község Önkormányzata Képviselő-testülete a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés a) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:
A rendelet hatálya
1. § A rendelet hatálya kiterjed a Tiszatarjáni Közös Önkormányzati Hivatal Igrici Kirendeltségén (továbbiakban: Hivatal) foglalkoztatott valamennyi köztisztviselőre.
Az igazgatási szünet
2. § (1) A Hivatalban a 2025. évi igazgatási szünet
a) nyáron: 2025. július 21. től 2025. augusztus 1.-ig,
b) télen: 2025. december 22-től 2026. január 4. napjáig tart.
(2) Az igazgatási szünet időtartama alatt a feladatellátás folyamatosságának biztosítása érdekében a Hivatal ügyeletet tart, azonban az ügyfélfogadás szünetel.
3. § A minden év július 1. napján esedékes Közszolgálati Tisztviselők Napja munkaszüneti nap a Hivatal köztisztviselői számára.
4. § A 2025. évi munkaszüneti napok körüli munkarend átcsoportosítás miatt az ügyfélfogadás a Hivatalban az alábbiak szerint alakul:
a) 2025. május 17. (szombat): ügyfélfogadás nincs, a hivatal zárva tart.
b) 2025. október 18. (szombat) ügyfélfogadás nincs, a hivatal zárva tart.
c) 2025. december 13. (szombat) ügyfélfogadás nincs, a hivatal zárva tart.
Záró rendelkezések
5. § Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba, és 2026. január 5-én hatályát veszti.