Kulcs Községi Önkormányzat Képviselő-testületének 22/2023. (X. 26.) önkormányzati rendelete
Kulcs Községi Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 17/2019. (XI. 25.) önkormányzati rendelet módosításáról
Hatályos: 2023. 10. 27- 2023. 10. 28Kulcs Községi Önkormányzat Képviselő-testületének 22/2023. (X. 26.) önkormányzati rendelete
Kulcs Községi Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 17/2019. (XI. 25.) önkormányzati rendelet módosításáról
Kulcs Községi Önkormányzat Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotó hatáskörében, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:
1. § (1) A Kulcs Községi Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 17/2019 (XI.25.) önkormányzati rendelet 1. § (5) bekezdése a következő c) ponttal egészül ki:
(Az Önkormányzat intézményei:)
(2) A Kulcs Községi Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 17/2019 (XI.25.) önkormányzati rendelet 1. § (6) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(6) Kulcs Községi Önkormányzat kormányzati funkcióit az 5. melléklet tartalmazza.
2. § A Kulcs Községi Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 17/2019 (XI.25.) önkormányzati rendelet 13. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(1) A képviselő-testület tagjainak száma 7 fő, ebből 7 fő egyéni választási listán szerzett mandátumot. A polgármester a Mötv. 66. §-a alapján tagja a testületnek. A képviselő-testület tagjainak névjegyzékét, elérhetőségét és fogadóóráját az 1. melléklet tartalmazza.”
3. § A Kulcs Községi Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 17/2019 (XI.25.) önkormányzati rendelet 18. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(1) A képviselőt-testület az üléseit az éves munkaterv alapján tartja. A munkatervi javaslatot a polgármester terjeszti a képviselő-testület elé legkésőbb a tárgyév február 28. napjáig. A képviselő-testület éves munkatervét a 4. melléklet tartalmazza.”
4. § A Kulcs Községi Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 17/2019 (XI.25.) önkormányzati rendelet 19. § (1) és (2) bekezdése helyébe a következő rendelkezések lépnek:
„(1) A képviselő-testület üléseit a polgármester, akadályoztatása esetén az alpolgármester hívja össze.
(2) A polgármesteri és az alpolgármesteri tisztség egyidejű betöltetlensége vagy tartós akadályoztatásuk esetén a korelnök hívja össze a képviselő-testületet és vezeti annak ülését. Tartós akadályoztatásnak minősül a kettő hónapot meghaladó távollét.”
5. § A Kulcs Községi Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 17/2019 (XI.25.) önkormányzati rendelet 62. § (5) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(5) Az állandó bizottságok tagjainak névjegyzékét a 2. melléklet tartalmazza”
6. § (1) A Kulcs Községi Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 17/2019 (XI.25.) önkormányzati rendelet 71. § (4) bekezdés d) pontja helyébe a következő rendelkezés lép:
(A Polgármesterre átruházott hatáskörök:)
(2) A Kulcs Községi Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 17/2019 (XI.25.) önkormányzati rendelet 71. § (5) bekezdés a) és b) pontja helyébe a következő rendelkezések lépnek:
()
(3) A Kulcs Községi Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 17/2019 (XI.25.) önkormányzati rendelet 71. § (6) és (7) bekezdése helyébe a következő rendelkezések lépnek:
„(6) A polgármester helyettesítésére tartós távolléte, valamint tevékenységében való akadályoztatása esetén kerül sor, melynek során a polgármesteri tisztség ellátásával kapcsolatos teendőket az alpolgármester látja el.
(7) Az (5) -(6) bekezdésben meghatározott tartós távollétnek minősül:
a) a 30 napot meghaladó betegség,
b) büntető vagy egyéb eljárás miatti tisztségből való felfüggesztés.”
7. § A Kulcs Községi Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 17/2019 (XI.25.) önkormányzati rendelet 78. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(1) Az önkormányzat tevékenységének és a település fejlesztésének irányvonalát, valamint a kiemelt célokat az önkormányzat gazdasági programja tartalmazza. Az Önkormányzat gazdasági programját megalkotását és elfogadását követően a 3. melléklet tartalmazza.”
8. § (1) A Kulcs Községi Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 17/2019 (XI.25.) önkormányzati rendelet az 1. melléklet szerinti 1. melléklettel egészül ki.
(2) A Kulcs Községi Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 17/2019 (XI.25.) önkormányzati rendelet a 2. melléklet szerinti 2. melléklettel egészül ki.
(3) A Kulcs Községi Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 17/2019 (XI.25.) önkormányzati rendelet a 3. melléklet szerinti 3. melléklettel egészül ki.
(4) A Kulcs Községi Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 17/2019 (XI.25.) önkormányzati rendelet a 4. melléklet szerinti 4. melléklettel egészül ki.
(5) A Kulcs Községi Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 17/2019 (XI.25.) önkormányzati rendelet az 5. melléklet szerinti 5. melléklettel egészül ki.
9. § Ez a rendelet 2023. október 27-én lép hatályba.
1. melléklet a 22/2023. (X. 26.) önkormányzati rendelethez
Név |
Cím |
Elérhetőség |
Fogadóóra |
---|---|---|---|
Jobb Gyula polgármester |
Kulcsi Polgármesteri Hivatal |
+3670639-0157 |
A Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási idejében |
Deák Ibolya Rózsa |
Kulcsi Polgármesteri Hivatal |
+3620221-4838 |
Minden hónap második szerdáján 16.00 – 17.00 |
Fekete György |
Kulcsi Polgármesteri Hivatal |
+3630584-5317 |
Minden szerdán |
Nagy Anita |
Kulcsi Polgármesteri Hivatal |
+3630525-0064 |
Minden hónap első szerdáján |
Oberrecht Tamás |
Kulcsi Polgármesteri Hivatal |
+3630377-6818 |
Minden hónap utolsó szerdáján 15.00 – 16.00 |
Posch János |
Kulcsi Polgármesteri Hivatal |
poschjanos48@gmail.com |
Minden hónap első szerdáján |
Tóthné Vass Anita |
Kulcsi Polgármesteri Hivatal |
+3670368-1599 |
Minden hónap harmadik szerdáján |
2. melléklet a 22/2023. (X. 26.) önkormányzati rendelethez
1. Kulcs Községi Önkormányzat Képviselő-testületének Gazdasági, Pénzügyi, Összeférhetetlenségi, Vagyonnyilatkozati, Méltatlansági, Fegyelmi, Településfejlesztési és Szociális Bizottság:
1.1. Elnök: Deák Ibolya
1.2. Tag:Nagy Anita
1.3. Tag: Oberrecht Tamás
2. Kulcs Községi Önkormányzat Képviselő-testületének Környezetvédelmi, Kulturális, Kommunikációs, Oktatási-nevelési, Sport, Civil összefogást elősegítő és Település-fenntartási Bizottság:
2.1. Elnök: Tóthné Vass Anita
2.2. Tag: Posch János
2.3. Kültag: Halász Tibor”
3. melléklet a 22/2023. (X. 26.) önkormányzati rendelethez
4. melléklet a 22/2023. (X. 26.) önkormányzati rendelethez
5. melléklet a 22/2023. (X. 26.) önkormányzati rendelethez
COFOG |
Megnevezés |
---|---|
011130 |
Önkormányzatok és önkormányzati hivatalok jogalkotó és általános |
013320 |
Köztemető-fenntartás és -működtetés |
013350 |
Az önkormányzati vagyonnal való gazdálkodással kapcsolatos feladatok |
016080 |
Kiemelt állami és önkormányzati rendezvények |
032020 |
Tűz- és katasztrófavédelmi tevékenységek |
041140 |
Területfejlesztés igazgatás |
041232 |
Start-munka program - Téli közfoglalkoztatás |
041233 |
Hosszabb időtartamú közfoglalkoztatás |
042130 |
Növénytermesztés, állattenyésztés és kapcsolódó szolgáltatások |
045120 |
Út, autópálya építése |
045160 |
Közutak, hidak, alagutak üzemeltetése, fenntartása |
047410 |
Ár- és belvízvédelemmel összefüggő tevékenységek |
051030 |
Nem veszélyes (települési) hulladék vegyes (ömlesztett) begyűjtése, |
051040 |
Nem veszélyes hulladék kezelése, ártalmatlanítása |
051080 |
Hulladék újrahasznosítása |
052020 |
Szennyvíz gyűjtése, tisztítása, elhelyezése |
052080 |
Szennyvízcsatorna építése, fenntartása, üzemeltetése |
061010 |
Lakáspolitika igazgatás |
062020 |
Településfejlesztési projektek és támogatások |
063010 |
Vízügy igazgatása |
063020 |
Víztermelés, -kezelés, -ellátása |
063080 |
Vízellátással kapcsolatos közmű építése, fenntartása, üzemeltetése |
064010 |
Közvilágítás |
066010 |
Zöldterület-kezelés |
066020 |
Város-, községgazdálkodási egyéb szolgáltatások |
072111 |
Háziorvosi alapellátás |
072112 |
Háziorvosi ügyeleti ellátás |
072311 |
Fogorvosi alapellátás |
072312 |
Fogorvosi ügyeleti ellátás |
074032 |
Ifjúság-egészségügyi gondozás |
076010 |
Egészségügy igazgatása |
081010 |
Sportügyek igazgatása |
081030 |
Sportlétesítmények, edzőtáborok működtetése és fejlesztése |
081041 |
Versenysport- és utánpótlás-nevelési tevékenység és támogatása |
081045 |
Szabadidősport- (rekreációs sport-) tevékenység és támogatása |
081071 |
Üdülői szálláshely- szolgáltatás és étkeztetés |
082010 |
Kultúra igazgatása |
082042 |
Könyvtári állomány gyarapítás, nyilvántartása |
082043 |
Könyvtári állomány feltárása, megőrzése, védelme |
082044 |
Könyvtári szolgáltatások |
082091 |
Közművelődés - közösségi és társadalmi részvétel fejlesztése |
084010 |
Társadalmi tevékenységekkel, esélyegyenlőséggel, érdekképviselettel, |
096015 |
Gyermekétkeztetés köznevelési intézményben |
098010 |
Oktatás igazgatása |
104037 |
Intézményen kívüli gyermekétkeztetés |
109010 |
Szociális szolgáltatások igazgatása |