Göd Város Önkormányzata Képviselő-testületének 25/2009. (VI. 25.) önkormányzati rendelete
a Polgármesteri Hivatalban szükséges leltározás rendjéről
Hatályos: 2009. 06. 25- 2022. 12. 19Göd Város Önkormányzata Képviselő-testületének 25/2009. (VI. 25.) önkormányzati rendelete
a Polgármesteri Hivatalban szükséges leltározás rendjéről1
2009.06.25.
1. § A 249/2000. (XII. 24.) Korm. rendeletben történő felhatalmazás alapján Göd Város Önkormányzata a Polgármesteri Hivatalban történő leltározást az alábbiak szerint rendeli el:
A Göd Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatal által használt eszközeiről és azok állagában bekövetkezett változásokról a leltárt 2 évente szükséges elvégezni.
2. § Amennyiben a Polgármesteri Hivatal tevékenységét szervezeti átszervezés érinti, a leltározást az adott évben az átszervezés követő 60 napon belül kell elvégezni.
3. § Ez a rendelet kihirdetésével lép hatályba.
A rendelet kihirdetéséről - a helyben szokásos módon - a jegyző gondoskodik.
Polgármester |
Jegyző |
1
Az önkormányzati rendeletet a Göd Város Önkormányzata Képviselő-testületének 31/2022. (XII. 19.) önkormányzati rendelete 1. § (13) bekezdése hatályon kívül helyezte 2022. december 20. napjával.