Dötk Község Képviselőtestületének 3/2014(I.31.) önkormányzati rendelete
Dötk Község Önkormányzat 3/2014. (I.31.) önkormányzati rendelete - a települési szilárd hulladék gyűjtésére és elszállítására vonatkozó szervezett közszolgáltatás kötelező igénybe vételéről szóló 12/2011. (XII.16.) önkormányzati rendeletének módosításáról
Hatályos: 2014. 02. 01- 2014. 01. 31Dötk Község Képviselőtestületének 3/2014(I.31.) önkormányzati rendelete
Dötk Község Önkormányzat 3/2014. (I.31.) önkormányzati rendelete - a települési szilárd hulladék gyűjtésére és elszállítására vonatkozó szervezett közszolgáltatás kötelező igénybe vételéről szóló 12/2011. (XII.16.) önkormányzati rendeletének módosításáról
2014-02-01-tól 2014-02-01-ig
A helyi önkormányzatokról szóló 1990. évi LXV. törvény 16. § (1) bekezdés, valamint a hulladékgazdálkodásról szóló 2000. évi XLIII. törvény felhatalmazása alapján – figyelemmel a 2013. január 01. napjától hatálybalépő 2012. évi CLXXXV. Tv. rendelkezéseire, kötelezésére - Dötk Község Önkormányzata a következő rendeletet alkotja.
1. §
A rendelet IV. fejezetének 5. § (5) bekezdését törli.
2. §
A rendelet IV.fejezetének 6.-a az alábbi bekezdésekkel egészül ki:
(4) Szüneteltethető a közszolgáltatás igénybevétele azokon az ingatlanokon, amelyeken folyamatosan legalább 30 napig senki sem tartózkodik és emiatt hulladék sem keletkezik.
(5) A szüneteltetésre vonatkozó igényt az ingatlantulajdonos írásban köteles bejelenteni a Közszolgáltatónak, a szünetelés kívánt kezdő időpontja előtt, azt legalább 15 nappal megelőzően és a szünetelés időtartamának hozzávetőleges meghatározása mellett.
(6)Ha a szünetelés (4) bekezdés szerinti feltételeiben változás következik be, az ingatlantulajdonos ezt írásban, haladéktalanul köteles a Közszolgáltatónak bejelenteni.
(7) Amennyiben a szüneteléssel érintett ingatlan esetében a szünetelés időtartama alatt hulladékkezelési közszolgáltatás alá tartozó hulladék kerül kihelyezésre, úgy a szünetelés semmissé válik, és az ingatlantulajdonos egyidejű értesítése mellett a Közszolgáltató a hulladékot köteles elszállítani, az ingatlantulajdonos pedig köteles a közszolgáltatási díjat megfizetni.
(8) Indokolt esetben (pl.: kórházi ápolás stb) az ingatlantulajdonos az akadályoztatás igazolásával méltányosságból előzetes bejelentés nélkül is kérheti a közszolgáltatási díjfizetés alóli felmentését az általa igazolt időszakra vonatkozóan. Az akadályoztatást megszűnése után 15 napon belül be kell jelenteni. Az utólagos szünetelési kérelem elbírálásáról a képviselőtestület által átruházott hatáskörben, a közigazgatási hatósági eljárás és szolgáltatás általános szabályairól szóló 2004. évi CXL. törvény alapján a polgármester dönt. A határozat egy példányának megküldésével a díjfizetés alóli felmentésről a közszolgáltatót értesíteni kell.
3. §
(1) Egyebekben a rendelet további rendelkezései maradnak hatályban.
(2) A rendelet módosítás 2014. február 01. napján lép hatályba.
(3) A rendelet kihirdetéséről az jegyző gondoskodik.
Boda Istvánné Futácsi Lászlóné
polgármester jegyző
Ph.
A rendelet kihirdetve: 2014. január 31.
Futácsi Lászlóné
jegyző