Mikóháza község Önkormányzat Képviselő-testületének 7/2014.(IV.25.) önkormányzati rendelete
Mikóháza Községi Önkormányzat képviselő- testületének Szervezet és Működési Szabályzatáról szóló 5/2011 (IV.14.) önkormányzati rendelet módosításáról
Hatályos: 2014. 04. 25- 2022. 08. 25
Mikóháza község Önkormányzat Képviselő-testületének 7/2014.(IV.25.) önkormányzati rendelete
Mikóháza Községi Önkormányzat képviselő- testületének Szervezet és Működési Szabályzatáról szóló 5/2011 (IV.14.) önkormányzati rendelet módosításáról 1
2014.04.25.
A felhatalmazó rendelkezés az alábbiak szerint módosul:
1. § A Rendelet 1. § (5) bekezdése helyébe az alábbi rendelkezés lép:
„Az önkormányzati feladatokat a képviselő-testület és szervei - a polgármester, a képviselő-testület bizottságai, a képviselő-testület hivatala (Mikóházai Közös Önkormányzati Hivatal), a jegyző és a társulás - látják el.”
2. § A Rendelet 3. §-a az alábbiak szerint módosul:
(2) Az Mötv. 13. § (1) bekezdésében meghatározott helyben biztosítható feladatok ellátásáról az önkormányzat az alábbiak szerint gondoskodik:
a) a település egész területét érintő egészséges ivóvízellátásról: a Zempléni Vízmű Kft. üzemeltetővel kötött közszolgáltatási szerződéssel;
b) a szennyvízközmű működtetéséről és szolgáltatásról az ÁD-CSE-WO Kft.-vel kötött közszolgáltatási szerződéssel
c) az óvodai nevelésről a Mikóházai Többcélú Intézményi Társulás útján;
d) az egészségügyi alapellátásról: a Pálházi székhelyű Hegyközi Egészségügyi Alapellátási Társulás útján, a területi ellátási kötelezettséggel működő orvosokkal és egészségügyi ellátást biztosító gazdasági társasággal kötött feladat-ellátási szerződéssel; továbbá közalkalmazotti jogviszonyba kinevezett alkalmazottal (védőnővel);
e) a szociális-, gyermekjóléti szolgáltatásról és ellátásról a Pálházi székhelyű Hegyközi Szociális Alapszolgáltatási Intézményfenntartó Társulás útján fenntartott és működtetett intézmények útján;
f) a közvilágításról: üzemeltetővel kötött közszolgáltatói szerződéssel;
g) településüzemeltetési-, valamint környezet-egészségügyi feladatok ellátásáról: saját
i) a köztemető fenntartásáról saját feladatellátással;
j) kulturális szolgáltatások biztosításáról saját feladatellátással;
k) a nyilvános könyvtári ellátásról a B.A.Z. Megyei II. Rákóczi Ferenc Könyvtárral kötött megállapodás alapján;
l) hulladékgazdálkodásról: az Abaúj-Zempléni Szilárdhulladék Gazdálkodási Önkormányzati Társulás útján, a Zempléni ZHK Nonprofit Kft. közszolgáltatóval kötött közszolgáltatási szerződés útján.
(4) Az ellátott közfeladatok kormányfunkció szerinti besorolását a rendelet 2. melléklete tartalmazza.
3. § A Rendelet 4. §-a az alábbiak szerint módosul:
Az önkormányzat az Mötv. 13. §-ban foglalt - a helyi önkormányzat által ellátandó- közfeladatokon túlmenően nem lát el önként vállalt feladatokat.
4. § A Rendelet 5. § - a az alábbiak szerint módosul:
A jegyző, - távollétében az aljegyző - rendszeresen köteles a képviselő- testületet tájékoztatni a képviselő- testület feladat- és hatáskörét érintő változásokról.
5. § A Rendelet 6. § - a az alábbiak szerint módosul:
(1) A képviselő- testület a feladatait az Mötv. 41. §-ban foglaltak szerint látja el, egyes hatásköreit önkormányzati rendelettel a polgármesterre, a bizottságára, a jegyzőre, a társulásra ruházhatja át, azt visszavonhatja.
(2) A képviselő- testület kizárólagos hatáskörébe tartozó feladat- és hatásköreit az Mötv. 42. §- a határozza meg.
6. § A Rendelet 7. §- a az alábbiak szerint módosul:
Az Mötv. 42. §-ban felsoroltakon kívül a képviselő- testület kizárólagos hatáskörébe tartozik: a)a képviselő-testület hatáskörébe utalt választás és kinevezés alkalmával az alapilletmény meghatározása,
b) a helyi közügy megoldásának vállalása, vagy az arról történő lemondás,
c) hitelfelvétel,
d) gazdasági társaságba való belépés, kilépés, ezek alapítása, megszüntetése.
7. § (1) A Rendelet 9. § (3) bekezdés az alábbiak szerint módosul:
„(3) A munkatervet a polgármester terjeszti elő, melyet a beérkezett javaslatok alapján a jegyző – a gazdasági programot figyelembe véve – állít össze.”
(2) A Rendelet 10. § a) pontja az alábbiak szerint módosul:
(2) A meghívottak közül tanácskozási jog illeti meg az ülés valamennyi napirendi pontjához kapcsolódóan
b) a bizottság nem képviselő tagját,
c) a településen működő nemzetiségi önkormányzat elnökét,
d) az illetékes országgyűlési képviselőt,
e) az e rendelet által meghatározott önszerveződő közösségek képviselőit.
(2) A Rendelet 16. §-a az alábbi rendelkezéssel egészül ki:
(4) Az egyes napirendi pontokhoz meghívottak részére írásos előterjesztést csak azon napirendi ponthoz kell megküldeni, amelyikhez meghívásuk kapcsolódik.
9. § A Rendelet 23. §- a az alábbiak szerint módosul:
(1) Az írásos előterjesztéseket a jegyzőnek jogszerűségi szempontból meg kell vizsgálnia.
(2) A jegyző a hivatal útján gondoskodik valamennyi anyag postázásáról, érintettekhez való eljuttatásáról.
10. § A Rendelet 24. § (2) bekezdés a) pontja az alábbiak szerint módosul:
(2) A sürgősségi indítvány benyújtásának a feltételei:
a) a sürgősségi indítvány a sürgősség tényének rövid indoklásával legkésőbb az ülést megelőző nap 14 óráig írásban nyújtandó be a polgármesternél. Sürgősségi indítványt nyújthat be: az alpolgármester, a bizottságok elnöke, a képviselők, a jegyző, a kisebbségi önkormányzat elnöke. A sürgősségi indítvány akkor kerülhet a testületi ülésre, ha a tárgya olyan ügy, amelynek soron kívüli tárgyalása végett a polgármester is összehívná a képviselő- testület ülését.
11. § (1) A Rendelet 26. § (2) bekezdése az alábbiak szerint módosul:
(2) A névszerinti szavazás úgy történik, hogy a jegyző olvassa a testületi-tagok nevét és a jelenlévő igen/nem, illetve tartózkodom, bemondásával szavaz.
(2) A Rendelet 26. § (5) bekezdése az alábbiak szerint módosul:
(5) A testület számozott határozatairól a jegyző évenkénti nyilvántartást vezet.
12. § A Rendelet 29. § (1) bekezdése az alábbiak szerint módosul:
(1) A képviselőnek joga van a polgármestertől, a jegyzőtől, a bizottság elnökétől önkormányzati ügyekben felvilágosítást kérni, amelyre a képviselő- testületi ülésen – vagy legkésőbb 15 napon belül írásban – érdemi választ kell adni.
13. § (1) A Rendelet 30. § (1) bekezdés helyébe az alábbi rendelkezés lép:
(1) A képviselő-testület üléséről 1 példányos jegyzőkönyvet kell készíteni. A jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az Mötv. 52. § (1) bekezdésén túl:
- az ülés jellegét (alakuló, rendes, rendkívüli, közmeghallgatás)
- az ülés nyilvános vagy zárt ülési módját
- az ülésről távolmaradó önkormányzati képviselők nevét,
- a képviselő- testületi tag által a jegyzőkönyvben rögzíteni kért hozzászólását, véleményét
- a polgármester esetleges intézkedéseit (a testületi ülésen történt fontosabb eseményeket)
- az elhangzott kérdéseket, interpellációkat, valamint az azokkal kapcsolatos válaszokat és határozatokat
- aláírásokat, dátumot, pecsétet.
(2) A Rendelet 30. § (2) bekezdése az alábbiak szerint módosul:
(2) A jegyzőkönyv eredeti példányát a jegyző kezeli. A jegyző a jegyzőkönyvet és a mellékleteket (meghívó; írásos előterjesztések; rendeletek és határozattervezetek egy-egy példánya; jelenléti ív; a képviselő kérelmére az írásban benyújtott hozzászólás) évente lefűzi és elhelyezi a Közös Önkormányzati Hivatal irattárában.
(3) A Rendelet 30. § (4) és (5) bekezdése az alábbiak szerint módosul:
(4) Az Mötv. 52. § (3) bekezdésében meghatározott betekinthetőségi jog biztosításáról a jegyzőnek kell gondoskodnia. A jegyzőkönyvek anyagát csak hivatali dolgozó jelenlétében lehet megtekinteni a Közös Önkormányzati Hivatalban, a hivatali nyitvatartási idő alatt.A jegyzőkönyvről, illetőleg annak részeiről, valamint más önkormányzati dokumentumokról a betekintést kérő – térítési díj ellenében – másolatot kérhet. (5) A határozatok és rendeletek évenkénti nyilvántartásáért a jegyző a felelős.
14. § (1) A Rendelet 31. § (1) bekezdése az alábbiak szerint módosul:
(1) Önkormányzati rendelet megalkotását célzó indítvány megtételére a polgármesternél
a) a Képviselő-testület tagja,
b) a Képviselő-testület bizottsága,
d) helyi társadalmi szerv vezető testülete,
e) helyi társadalmi szerv vezetője,
f) mikóházi, választójoggal rendelkező személy
g.) erre irányuló népi kezdeményezés
(2) A Rendelet 31. § (3) bekezdés az alábbiak szerint módosul, egészül ki:
(3) Társadalmi egyeztetésre kell bocsátani a helyi önkormányzat rendelet-tervezetét és indokolását (a továbbiakban: tervezet).
(3a) Nem kell társadalmi egyeztetésre bocsátani
a) a költségvetésről és annak módosításáról,
b) a helyi adóról és annak módosításáról,
c) a költségvetés végrehajtásáról,
d) az önkormányzat szervezeti és működési szabályzatáról és annak módosításáról,
e) a köztisztviselői jogviszonyban állók munkavégzéséről és juttatásairól szóló
f) azon tervezetet melynek sürgős elfogadásához kiemelkedő közérdek fűződik, vagy
amelynek egyeztetésre bocsátásából kifolyólag az önkormányzatot súlyos anyagi
g) az önkormányzati rendeletet módosító tervezetet, ha az csak magasabb szintű
jogszabály módosítása miatt szükséges rendelkezéseket tartalmaz.
(3b) A társadalmi egyeztetés a település honlapján erre a célra megadott e-mail címen keresztül biztosított véleményezés útján, postai úton vagy szükség esetén közmeghallgatás keretében lehet.
(3c) A (3b) bekezdésben meghatározott elérhetőségeken keresztül bárki véleményt nyilváníthat a társadalmi egyeztetésre bocsátás céljából közzétett tervezetről. A névtelenül érkezett véleményeket ne lehet figyelembe venni. (3d) A tervezetet úgy kell közzétenni, hogy megfelelő idő álljon rendelkezésre a tervezet érdemi megvitatásához és a vélemények kifejtéséhez, továbbá a beérkezett vélemények,javaslatok mérlegelésére. A véleményezésre minimum 7 napot kell biztosítani úgy, hogy a véleményezés határideje nem akadályozhatja a képviselő-testületi ülések előkészítését.
(3e) A jegyző mérlegeli a beérkezett véleményeket, és azokról összefoglalót készít. A jogszabály előkészítése során nem áll fenn az egyedi válaszadási kötelezettség.
Az elkészített összefoglalót az önkormányzati rendelet-tervezettel együtt kell a Képviselő-testület elé terjeszteni, és ezzel egy időpontban kell közzétenni.
(3) A Rendelet 31. § (4) bekezdése az alábbiak szerint módosul:
(4) A rendelettervezet szakszerű elkészítéséről a jegyző gondoskodik, aki e tevékenységébe szükség szerint bevonja a hivatal tárgy szerinti illetékes személyeit, valamint külső szakértőt.
(4) A Rendelet 31. §-a az alábbi bekezdéssel egészül ki:
(7) Az egységes szerkezetbe foglalt hatályos rendeleteket a Nemzeti Jogszabálytárba és a község honlapján a kihirdetést követő 3 napon belül kell közzétenni.
(5) A Rendelet 32. § (2) bekezdése az alábbiak szerint módosul:
(2) A jegyző gondoskodik a képviselő-testület rendeleteinek nyilvántartásáról.
A rendelet-nyilvántartás formája: A rendeletek évenként, sorszám szerint, növekvő sorrendben, a rendelet tárgyának megjelölésével.
15. § (1) A Rendelet 33. § (1) és (2) bekezdése az alábbiak szerint módosul:
(1) A polgármester vagy a képviselő- testület előre meghatározott közérdekű kérdésben, a lakosság, a társadalmi szervezetek közvetlen tájékoztatása, a fontosabb döntések előkészítésébe való bevonás céljából évente lakossági fórumot hívhat össze.
(2) A lakossági fórumról feljegyzés készül, melynek elkészítéséről a jegyző gondoskodik. A feljegyzést a polgármester és a jegyző írja alá.
(2) A Rendelet 33. § (5) bekezdés az alábbiak szerint módosul:
(5) Általános közmeghallgatást kell tartani az Mötv. 54. § -ában foglaltak szerint.
16. § (1) A Rendelet 34. §-a az alábbiak szerint módosul:
A települési képviselő eskü letételének megszervezése a jegyző feladata.
(2) A Rendelet 35. §-a az alábbiak szerint módosul:
A képviselő az Mötv-ben rögzített jogok és kötelezettségek mellett köteles:
a) tevékenyen részt venni a képviselő- testület munkájában,
b) felkérés alapján részt venni a testületi ülések előkészítésében, valamint a különböző vizsgálatokban,
c) bejelenteni személyes érintettségét a döntéshozatalnál,
d) kapcsolatot tartani a választóival, tájékoztatni őket a képviselő-testület működése során hozott közérdekű döntésekről,
e) írásban vagy szóban előre bejelenteni, ha a képviselő-testületi vagy bizottságának ülésén vagy egyéb megbízatásának teljesítésében akadályoztatva van,
f) képviselőhöz méltó magatartást tanúsítani, a képviselő-testület és szervei tekintélyét, hitelét óvni,
g) a tudomására jutott állami, szolgálati, üzleti, valamint magán titkot megőrizni.
17. § A Rendelet 44. § (3) bekezdése az alábbiak szerint módosul:
(3) A bizottság döntéseiről a jegyző évenkénti nyilvántartást vezet.
18. § (1) A Rendelet VII. Fejezetének címe az alábbiak szerint módosul:
„A polgármester, az alpolgármester, a jegyző”
(2) A Rendelet 47. §-a az alábbiak szerint módosul:
A polgármester az Mötv. 67. §-ában meghatározott feladatokon túl az alábbi feladatokat látja el: a) segíti a képviselő-testület tagjainak testületi és bizottsági munkáját,
b) meghatározza a jegyző képviselő-testületi tevékenységével kapcsolatos feladatait,
c) képviseli az önkormányzatot,
d) kapcsolatot tart a választópolgárokkal, valamint a helyi társadalmi és egyéb szervezetekkel,
e) fogadóórát tart,
f) nyilatkozik a sajtónak.
19. § (1) A Rendelet 50. §-a az alábbiak szerint módosul:
(1) A képviselő- testület Alsóberecki, Alsóregmec, Felsőberecki, Füzér, Vilyvitány Községi Önkormányzatokkal megállapodva egységes hivatalt működtet Mikóháza Közös Önkormányzati Hivatal elnevezéssel, 3989 Mikóháza, Szabadság u. 10. szám alatti székhelyen.
(2) A hivatal munkarendjét, működésének részletes szabályait a Közös Önkormányzati Hivatal létrehozásáról szóló megállapodás, valamint a tag önkormányzatok képviselő-testületei által, együttes ülésen elfogadott Mikóházai Közös Önkormányzati Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzata tartalmazza.
(3) A Közös Önkormányzati Hivatal működésének ellenőrzésére, a feladatok egyeztetése céljából az érdekelt polgármesterekből álló Polgármestere Tanácsát működtetnek.
(4) A Közös Önkormányzati Hivatalt a jegyző vezeti.
(5) A jegyző ellátja a helyi önkormányzatok és szerveik, a köztársasági megbízottak, valamint egyes centrális alárendeltségű szervek feladat- és hatásköreiről szóló 1991. évi XX. törvényben, az ágazati törvényekben és egyéb jogszabályokban meghatározott feladat- és hatásköröket. Vezeti a Közös Önkormányzati Hivatalt, ellátja az Mötv. 81. § (3) bekezdésében meghatározott feladatokat, valamint a) tájékoztatást nyújt a képviselő-testületnek a hatáskörét érintő jogszabályokról,
b) tájékoztatja a képviselő-testületet a Közös Hivatal munkájáról, az ügyintézésről,
c) gondoskodik a Közös Hivatal dolgozóinak továbbképzéséről,
d) biztosítja az önkormányzati rendeletek, a határozatok érintettekkel való megismertetését.
(2) A Rendelet 51. §-a az alábbiak szerint módosul:
(1) A polgármester a jegyző javaslatára – a jegyzőre vonatkozó szabályok szerint - aljegyzőt nevez ki a jegyző által meghatározott feladatok ellátására.
(2) A jegyzőt – távolléte esetén – teljes jogkörrel az aljegyző helyettesíti.
(3) A jegyzői és aljegyzői tisztség egyidejű betöltetlensége, illetve tartós akadályoztatása esetére – legfeljebb hat hónap időtartamra – külön megbízatás alapján a jegyzői feladatok ellátásáról a Mikóházai Közös Önkormányzati Hivatal pénzügyi csoportjának köztisztviselője gondoskodik.
20. § (1) A Rendelet 53. § (1) bekezdése az alábbiak szerint módosul:
(1) A Képviselő-testület meghatározza gazdasági programját és évenként költségvetéséről rendeletet alkot.
(2) A Rendelet 53. §- a az alábbi bekezdéssel egészül ki:
(3) A gazdasági programot a Képviselő-testület az alakuló ülést követő 6 hónapon belül fogadja el.
21. § A Rendelet 56. § (3) bekezdése az alábbiak szerint módosul:
(3) Hitelt a polgármester csak a képviselő-testület külön felhatalmazásával, jóváhagyásával, valamint a jegyző ellenjegyzésével vehet fel.
22. § A Rendelet 57. §- a az alábbi bekezdéssel egészül ki:
(3) Az önkormányzat belső ellenőrzési feladatainak ellátása a Sátoraljaújhelyi Polgármesteri Hivatallal kötött együttműködési megállapodásban foglaltak szerint történik.
23. § A Rendelet 58. §- a az alábbiak szerint módosul illetve egészül ki:
(1) A Szervezet és Működési Szabályzat mellékletei:
a) 1. melléklet az önkormányzat végrehajtó szervének, a Közös Önkormányzati Hivatalnak a szervezeti felépítése és működésének rendszere
b) 2. melléklet az önkormányzat kötelező közfeladatai kormányzati funkciók szerint
c) 3. melléklet vagyonnyilatkozat tételre kötelezettek
(2) A Szervezet és Működési Szabályzat függelékei:
1. függelék Társulások jegyzéke
2. függelék A képviselő- testülettagjainak névsora
3. függelék A képviselő- testület állandó bizottságai és tagjainak névsora
4. függelék A költségvetés végrehajtására szolgáló számlaszámok
(3) A rendelet függelékeinek napra készen tartásáról a jegyző gondoskodik.
24. § (1) Ez a rendelet 2014. IV. 25 napján lép hatályba.
(2) A rendelet kihirdetéséről a jegyző gondoskodik.
Frankó Tamás dr. Kárpát Györgyné
1. melléklet a 7/2014. (IV. 25.) önkormányzati rendelethez
Az önkormányzat végrehajtó szervének, a Mikóházai Közös Önkormányzati Hivatalnak a szervezeti felépítése és működésének rendszere
1. A Mikóházai Közös Önkormányzati Hivatal szervezeti felépítése, struktúrája a következő:
Lehetséges szervezeti szintek (1) |
A szervezeti szintnek megfelelő lehetséges vezető beosztások (2) |
A konkrét vezető megnevezése (3) |
1. Legfelsőbb vezetői szint |
jegyző |
dr. Kárpát Györgyné |
2. Magasabb vezetői szint |
aljegyző |
dr. Bényei Norbert |
főosztályvezető helyettesnek megfelelő vezető |
------------ |
osztályvezető |
------------ |
3. Középvezetői szint |
csoportvezető |
Tarhos Zoltán |
2. Az egyes vezetői szintekhez tartozó munkakörök és a munkakörökben foglalkoztatható létszám
(A *-gal jelölt oszlopba az 1. pont táblázatának 3. oszlopában lévő vezetői munkaköröket kell beírni.)
Vezetői szinthez tartozó beosztások* |
Vezetőknek közvetlenül alárendelt munkakörök |
A munkakörökben foglalkoztatható létszám (munkakörönként) |
Megjegyzés (teljes vagy részmunkakörre, csatolt munkakörre való hivatkozás) |
Jegyző, aljegyző (1 fő, teljes munkakör) |
- Pénzügyi csoportvezető - igazgatási és anyakönyvi előadó - szociális előadó - ügyintéző |
1 fő 1 fő
1 fő 1 fő |
Teljes munkakör Teljes munkakör
Teljes munkakör Teljes munkakör |
Pénzügyi csoportvezető |
- pénzügyi és adóügyi ügyintéző - pénztáros |
1 fő
1 fő |
Teljes munkakör
Teljes munkakör |
3. A Mikóházai Közös Önkormányzati Hivatal működési rendszere
A Mikóházai Közös Önkormányzati Hivatalt a jegyző irányítja, ő legfelsőbb vezető.
A szerven belül alá- és fölérendelt viszonyban működnek az egyes vezetői szintekhez tartozó:
- vezetőkhöz tartozó beosztottak.
4. A Mikóházai Közös Önkormányzati Hivatal szervezeti egységei
Mikóházai Közös Önkormányzati Hivatal
Székhelye: 3989 Mikóháza Szabadság u.10.
1. Alsóberecki Kirendeltség 3985 Alsóberecki, Kossuth L. u. 29
2. Felsőberecki Kirendeltség 3985 Felsőberecki, Kossuth L. u. 63.
3. Füzéri Kirendeltség 3996 Fűzér, Rákóczi út 2.
4. Alsóregmeci Kirendeltség 3989 Alsóregmec, Szabadság u. 22.
5. Vilyvitányi Kirendeltség 3991 Vilyvitány, Ady E. u. 2.
2. sz. melléklet az 5/2011. (IV. 14) önkormányzati rendelethez
Mikóháza Községi Önkormányzat Képviselő-testületének
Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló
Kormányzati funkciók Megnevezés
011130 Önkormányzatok és önkormányzati hivatalok jogalkotó és általános igazgatási
013320 Köztemető-fenntartás és – működtetés
013350 Az önkormányzati vagyonnal való gazdálkodással kapcsolatos feladatok
041231 Rövid időtartamú közfoglalkoztatás
041233 Hosszabb időtartamú közfoglalkoztatás
041236 Országos közfoglalkoztatási program
045120 Út, autópálya építése
045130 Híd, alagút építése
045160 Közutak, hidak, alagutak üzemeltetése, fenntartása
047310 Turizmus igazgatása és támogatása
051040 Nem veszélyes hulladék kezelése, ártalmatlanítása
066020 Város-, községgazdálkodási egyéb szolgáltatások
074031 Család és nővédelmi egészségügyi gondozás
082044 Könyvtári szolgáltatások
082092 Közművelődés – hagyományos közösségi kulturális értékek gondozása
091140 Óvodai nevelés, ellátás működtetési feladatai
096020 Iskolai intézményi étkeztetés
102030 Idősek, demens betegek nappali ellátása
107051 Szociális étkeztetés
107055 Falugondnoki, tanyagondnoki szolgáltatás
3. sz. melléklet az 5/2011. (IV. 14) önkormányzati rendelethez
Vagyonnyilatkozat tételre kötelezettek
1. Frankó Tamás polgármester
2. Patkó Csaba alpolgármester
3. Hutkai Norbert képviselő
5. Dr. Hegedűs- Takács Anikó képviselő
1. függelék Társulások jegyzéke
2. függelék A települési képviselők névsora, lakcíme
3. függelék A képviselő-testület állandó bizottságai, és tagjainak névsora
4. függelék A költségvetés végrehajtására szolgáló számlaszámok
1. függelék az 5/2011. (IV. 14) önkormányzati rendelethez
Az önkormányzat társulásban, vagy együttműködési megállapodás alapján működtetett feladatai:
1./ Sátoraljaújhelyi Polgármesteri Hivatal
2./ Mikóházai Közös Önkormányzati Hivatal – államigazgatási és hatósági feladatok
3./ Mikóházai Többcélú Intézményi Társulás - Mikóháza
4./ Hegyközi Egészségügyi Alapellátási Társulás – Pálháza
- alapellátáshoz kapcsolódó ügyeleti ellátás
5./Hegyközi Szociális Alapszolgáltatási Intézményfenntartó Társulás – Pálháza
- gyermekjóléti szolgáltatás
- idősek nappali ellátása
6./ Abaúj- Zempléni Szilárdhulladék Gazdálkodási Önkormányzati Társulás-Bodrogkeresztúr
- hulladék összegyűjtése, szállítása
2. függelék az 5/2011. (IV. 14) önkormányzati rendelethez
A TELEPÜLÉSI KÉPVISELŐK NÉVSORA, LAKCÍME
1. Frankó Tamás polgármester 3989 Mikóháza, Árpád u. 43.
2. Patkó Csaba alpolgármester 3989 Mikóháza, Arany J. u. 2.
3. Hutkai Norbert képviselő 3989 Mikóháza, Gábor Áron u. 53.
4. Szalkó Ernő képviselő 3989 Mikóháza, Szabadság u. 85.
5. Dr. Hegedűs- Takács Anikó képviselő 3989 Mikóháza, Gábor Á. u. 28.
3. függelék az 5/2011. (IV. 14) önkormányzati rendelethez
A képviselő-testület állandó bizottságai, és tagjainak névsora
Ügyrendi, Fegyelmi, Összeférhetetlenségi és Vagyonnyilatkozat-tételi Bizottság
Dr. Hegedűs – Takács Anikó képviselő
4. függelék az 5/2011. (IV. 14) önkormányzati rendelethez
A költségvetés végrehajtására szolgáló számlaszámok
A bankszámlavezető pénzintézet neve és címe:
Zemplén Takarékszövetkezet
Bankszámla számok |
Bankszámla neve |
55500029-18000139 |
Főszámla |
55500029-11018300 |
Önkormányzatok részére idegen adó |
55500029-11019284 |
Talajterhelési díj |
55500029-11019772 |
Környezetvédelmi Alap |
55500029-11022011 |
Iskolabusz működtetési számla |
55500029-11022035 |
Telekadó beszedési számla |
55500029-11024202 |
Idegenforgalmi adó beszedési számla |
55500029-11025447 |
Halasztott előleg alszámla |
55500029-11025650 |
Szociális étkeztetés |
55500029-11026008 |
Beruházási alszámla |
55500029-11026015 |
Építmény után adó alszámla |
55500029-11026462 |
ÉMOP-3.2.1/C-09-2009-001 beruházás céltám. |
55500029-11027786 |
Iskoláztatási alszámla |
55500029-18000153 |
Letéti számla |
55500029-18000160 |
Magánsz. kommunális adó beszedési számla |
55500029-18000177 |
Iparűzési adó beszedési számla |
55500029-18000184 |
Gépjármű adó beszedési számla |
55500029-18000191 |
Önkormányzatok részére idegen adó |
55500029-18000201 |
Vállalk. kommunális adó beszedési számla |
55500029-18000218 |
Termőf. bérbead. szárm. jöv. számla |
55500029-18000225 |
Bírság beszedési számla |
55500029-18000232 |
Pótlék beszedési számla |
55500029-18000490 |
Szociális bérlakás |
55500029-38000131-00000017 |
Mikóháza Községi Önkorm. hitel számla |
55500029-18118748 |
Záportározó pályázati alszámla |
55500029-18122002 |
TÁMOP- 6.1.2-11/1-2012-1333 alszámla |
55500029-18121427 |
Start 2013 alszámla |
55500029-18120048 |
OEP finanszírozás alszámla |
55500029-18121197 |
KEOP-4.2.0/A/11 beruházási alszámla |
A bankszámla kezeléssel, bankszámla forgalom bonyolítással kapcsolatos részletes helyi szabályokat külön belső szabályzat részletezi.