Érd Megyei Jogú Város Önkormányzat Közgyűlésének 9/2014. (IV.30.) önkormányzati rendelete
a talajterhelési díjról, valamint a talajterhelési díjjal kapcsolatos adatszolgáltatásról és eljárásról szóló 85/2011. (XII.22.) önkormányzati rendelet módosításáról
Hatályos: 2014. 05. 01- 2014. 05. 01Érd Megyei Jogú Város Önkormányzat Közgyűlésének 9/2014. (IV.30.) önkormányzati rendelete
a talajterhelési díjról, valamint a talajterhelési díjjal kapcsolatos adatszolgáltatásról és eljárásról szóló 85/2011. (XII.22.) önkormányzati rendelet módosításáról
2014-05-01-tól 2014-05-02-ig
Érd Megyei Jogú Város Önkormányzat Közgyűlése a környezetterhelési díjról szóló 2003. évi LXXXIX. törvény 26. § (4) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján, a környezet védelmének általános szabályairól szóló 1995. évi LIII. törvény 46. § (1) bekezdés c) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:
1. § A talajterhelési díjról, valamint a talajterhelési díjjal kapcsolatos adatszolgáltatásról és eljárásról szóló 85/2011. (XII.22.) önkormányzati rendelet (a továbbiakban: Rendelet) 2. §-a helyébe a következő rendelkezés lép:
„2. § E rendelet alkalmazásában a kibocsátó, a műszakilag rendelkezésre álló közcsatorna, a szennyvíz bekötővezeték és a házi szennyvízhálózat fogalmak alatt a környezetterhelési díjról szóló 2003. évi LXXXIX. törvény 2. § a) pontjában, valamint a közműves ivóvízellátásról és a közműves szennyvízelvezetésről szóló 58/2013. (II.27) Korm. rendelet 1. §-ban meghatározott fogalmak értendők.”
2. § A Rendelet 4. §-a a következő (4) bekezdéssel egészül ki:
„(4) A 2013. január 1-jétől 2013. december 31-ig üzembe helyezett közcsatornára való rákötés esetén, amennyiben a kibocsátó a rácsatlakozást 2014. június 30-ig megvalósította, akkor a 2014. június 30-ig terjedő időszakra a kibocsátó mentesül a talajterhelési díj megfizetése alól.”
3. § Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.
Mecsériné dr. Szilágyi Erzsébet T. Mészáros András
jegyző polgármester
A Közgyűlés elfogadta a 2014. április 24-ei ülésén.