Érd Megyei Jogú Város Önkormányzat Közgyűlésének 3/2015. (II.5.) önkormányzati rendelete

Érd Megyei Jogú Város Önkormányzatának Közgyűlése és szervei Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 31/2014. (XI.26.), és a Polgármesteri Hivatal köztisztviselőinek juttatásairól és támogatásairól szóló 24/2012. (V.7.) önkormányzati rendelet módosításáról

Hatályos: 2015. 02. 05- 2015. 02. 05

Érd Megyei Jogú Város Önkormányzatának Közgyűlése az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:


1. § Az Érd megyei Jogú Város Önkormányzatának Közgyűlése és szervei Szervezeti és működési Szabályzatáról szóló 31/2014. (XI.26.) számú rendelet (továbbiakban: Rendelet) 12. §-a helyébe a következő rendelkezés lép:


„12. § (1) A Polgármester a Közgyűlést a munkatervtől eltérő időpontra, rendkívüli ülésre is összehívhatja.


(2) A Közgyűlés ülését tizenöt napon belüli időpontra össze kell hívni a települési képviselők egynegyedének (öt fő), a képviselő-testület bizottságának, valamint a kormányhivatal vezetőjének a testületi ülés összehívásának indokát tartalmazó indítványára. Az indítvány alapján a testületi ülést a Polgármester hívja össze a testületi ülés indokának, időpontjának, helyszínének és napirendjének meghatározásával.


(3) Amennyiben a rendkívüli ülés összehívására korábbi ülés napirendjén szereplő előterjesztés változatlan formában történő tárgyalása miatt kerül sor, az előterjesztést ismételten nem szükséges eljuttatni a képviselőknek.”


2. § (1) A Rendelet 13. § (5) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:


„(5) A Polgármester a Közgyűlésre meghívja:


            1. a képviselőket,

            2. a nem képviselő társadalmi megbízatású alpolgármestert,

3 a jegyzőt, aljegyzőket,

            4. a város országgyűlési képviselőjét,

            5. a nemzetiségi önkormányzatok elnökeit,

            6. a könyvvizsgálót,

            7. a sajtó képviselőit,

            8. a város díszpolgárait,

9. a törvényességi felügyelet ellátásáért felelős szerv vezetőjét,

10. az Érdi Járási Hivatal vezetőjét

            11. az előterjesztések készítőit,

            12. a bizottságok nem képviselő tagjait,

            13. a Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeinek vezetőit,

            14. a napirenddel érintett intézmény, vállalkozás, egyéb szervezet vezetőjét,

15. a városi érdekegyeztető tanács, munkaadói és munkavállalói érdekközösségek képviselőit,

            16. a városban működő egyházak vezetőit, 

17. továbbá azokat, akiket a Polgármester, a bizottságok, a képviselőcsoportok, vagy a napirendi pont előadója indokoltnak tart, és

18. a Közgyűlésben képviselőcsoportot alakító pártok, társadalmi szervezetek helyi szervezeteinek képviselőit.”


(2) A Rendelet 13. § (6) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:


„(6) A meghívóval együtt kell kézbesíteni az írásos előterjesztéseket is. Az (5) bekezdés 1-6. pontjában meghatározottakat az összes írásos előterjesztés megküldésével kell meghívni, a 4-6. pontokban felsoroltakat nyilatkozatuknak megfelelően elektronikus úton, illetve az Elektronikus Döntéstámogató Rendszeren (a továbbiakban: EDtR) keresztül; a 13-15. pontjában meghatározottak írásos előterjesztést csak ahhoz a napirendi ponthoz kapnak, amelyikhez meghívásuk kapcsolódik. A 7-12. és 16-18. pontjában meghatározottakat a meghívó megküldésével kell a Közgyűlés ülésére meghívni, elektronikus úton. A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeinek vezetőit elektronikus úton kell az ülésre meghívni.”


3. § A Rendelet 7. melléklete helyébe jelen rendelet 1. melléklete lép.


4. § A Rendelet 9. melléklete jelen rendelet 2. melléklete szerint módosul.


5. § Hatályát veszti a Rendelet 55. § (3) bekezdése.


6. § Hatályát veszti a Polgármesteri Hivatal köztisztviselőinek juttatásairól és támogatásairól szóló 24/2012. (V.7.) önkormányzati rendelet 1. § (3) bekezdése.


7. § Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.




Mecsériné dr. Szilágyi Erzsébet

T. Mészáros András

jegyző

polgármester

1. melléklet a 3/2015. (II.5.) önkormányzati rendelethez



A Polgármesteri Hivatal belső szervezeti felépítése

Feltöltve csatolmányként!



2. melléklet a 3/2015. (II.5.) önkormányzati rendelethez



I. Az Érd Megyei Jogú Város Önkormányzatának Közgyűlése és szervei Szervezeti és működési Szabályzatáról szóló 31/2014. (XI.26.) számú rendelet 9. mellékletének III. Fejezet  1.1 pontja helyébe a következő rendelkezés lép:



[1.1 A Hivatal a szükséges munkamegosztás céljából a következő belső szervezeti egységekre tagozódik:]


„Jegyzői Törzskar

Aljegyző/Vezető Jogtanácsos (1)

Közgazdasági Iroda (vezető: 1) 

                        - Költségvetési és Gazdálkodási Csoport (16)

                        - Adócsoport (22)

Lakosság-szolgálati Iroda: (vezető/Aljegyző) (1) 

   - Építéshatósági Csoport (14)

   - Általános Igazgatási Csoport (15)

Személyzeti Csoport (2)

Belső Ellenőrzési Csoport (2)

Városrendészeti Csoport - Minőségirányítási vezető (vezető: 1)

   - közterület-felügyelet (12)

   - mezőőrség (4)

   - porta, parkőri és egyszerű őri szolgálat (8)


Humán Iroda (vezető: 1)

                        - Óvodai, Kulturális és Sport ügyek (3)

                        - Szociálpolitikai és Egészségügyi Csoport (11)

Önkormányzati, Szervezési és Törvényességi Iroda (vezető: 1)

   - Önkormányzati és Szervezési Csoport (5)

   - Iktatás és Irattározás (8)

Jogi Iroda (vezető: 1)

   - Jogi Ügyek (4)

   - Közbeszerzési Csoport (2)

Városfejlesztési és Városüzemeltetési Iroda (vezető: 1)

                        - Városfejlesztési és Városüzemeltetési Csoport (8)

                        - Informatika (2)

                        - Gondnokság (14)

Pályázati Csoport (3)

Főépítészi Csoport (3)

                     Vagyongazdálkodási és Vagyon-nyilvántartási Csoport (3)

Közbiztonsági Referens

Polgármesteri Kabinet (5)

Polgármesteri Titkárság (2)

Jegyzői Titkárság (1)”


Mellékletek