Érd Megyei Jogú Város Önkormányzat Közgyűlésének 3/2015. (II.5.) önkormányzati rendelete
Érd Megyei Jogú Város Önkormányzatának Közgyűlése és szervei Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 31/2014. (XI.26.), és a Polgármesteri Hivatal köztisztviselőinek juttatásairól és támogatásairól szóló 24/2012. (V.7.) önkormányzati rendelet módosításáról
Hatályos: 2015. 02. 05- 2015. 02. 05Érd Megyei Jogú Város Önkormányzat Közgyűlésének 3/2015. (II.5.) önkormányzati rendelete
Érd Megyei Jogú Város Önkormányzatának Közgyűlése és szervei Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 31/2014. (XI.26.), és a Polgármesteri Hivatal köztisztviselőinek juttatásairól és támogatásairól szóló 24/2012. (V.7.) önkormányzati rendelet módosításáról
Hatályos: 2015. 02. 05- 2015. 02. 05
Érd Megyei Jogú Város Önkormányzatának Közgyűlése az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:
1. § Az Érd megyei Jogú Város Önkormányzatának Közgyűlése és szervei Szervezeti és működési Szabályzatáról szóló 31/2014. (XI.26.) számú rendelet (továbbiakban: Rendelet) 12. §-a helyébe a következő rendelkezés lép:
„12. § (1) A Polgármester a Közgyűlést a munkatervtől eltérő időpontra, rendkívüli ülésre is összehívhatja.
(2) A Közgyűlés ülését tizenöt napon belüli időpontra össze kell hívni a települési képviselők egynegyedének (öt fő), a képviselő-testület bizottságának, valamint a kormányhivatal vezetőjének a testületi ülés összehívásának indokát tartalmazó indítványára. Az indítvány alapján a testületi ülést a Polgármester hívja össze a testületi ülés indokának, időpontjának, helyszínének és napirendjének meghatározásával.
(3) Amennyiben a rendkívüli ülés összehívására korábbi ülés napirendjén szereplő előterjesztés változatlan formában történő tárgyalása miatt kerül sor, az előterjesztést ismételten nem szükséges eljuttatni a képviselőknek.”
2. § (1) A Rendelet 13. § (5) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(5) A Polgármester a Közgyűlésre meghívja:
1. a képviselőket,
2. a nem képviselő társadalmi megbízatású alpolgármestert,
3 a jegyzőt, aljegyzőket,
4. a város országgyűlési képviselőjét,
5. a nemzetiségi önkormányzatok elnökeit,
6. a könyvvizsgálót,
7. a sajtó képviselőit,
8. a város díszpolgárait,
9. a törvényességi felügyelet ellátásáért felelős szerv vezetőjét,
10. az Érdi Járási Hivatal vezetőjét
11. az előterjesztések készítőit,
12. a bizottságok nem képviselő tagjait,
13. a Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeinek vezetőit,
14. a napirenddel érintett intézmény, vállalkozás, egyéb szervezet vezetőjét,
15. a városi érdekegyeztető tanács, munkaadói és munkavállalói érdekközösségek képviselőit,
16. a városban működő egyházak vezetőit,
17. továbbá azokat, akiket a Polgármester, a bizottságok, a képviselőcsoportok, vagy a napirendi pont előadója indokoltnak tart, és
18. a Közgyűlésben képviselőcsoportot alakító pártok, társadalmi szervezetek helyi szervezeteinek képviselőit.”
(2) A Rendelet 13. § (6) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(6) A meghívóval együtt kell kézbesíteni az írásos előterjesztéseket is. Az (5) bekezdés 1-6. pontjában meghatározottakat az összes írásos előterjesztés megküldésével kell meghívni, a 4-6. pontokban felsoroltakat nyilatkozatuknak megfelelően elektronikus úton, illetve az Elektronikus Döntéstámogató Rendszeren (a továbbiakban: EDtR) keresztül; a 13-15. pontjában meghatározottak írásos előterjesztést csak ahhoz a napirendi ponthoz kapnak, amelyikhez meghívásuk kapcsolódik. A 7-12. és 16-18. pontjában meghatározottakat a meghívó megküldésével kell a Közgyűlés ülésére meghívni, elektronikus úton. A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeinek vezetőit elektronikus úton kell az ülésre meghívni.”
3. § A Rendelet 7. melléklete helyébe jelen rendelet 1. melléklete lép.
4. § A Rendelet 9. melléklete jelen rendelet 2. melléklete szerint módosul.
5. § Hatályát veszti a Rendelet 55. § (3) bekezdése.
6. § Hatályát veszti a Polgármesteri Hivatal köztisztviselőinek juttatásairól és támogatásairól szóló 24/2012. (V.7.) önkormányzati rendelet 1. § (3) bekezdése.
7. § Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.
Mecsériné dr. Szilágyi Erzsébet | T. Mészáros András |
jegyző | polgármester |
1. melléklet a 3/2015. (II.5.) önkormányzati rendelethez
A Polgármesteri Hivatal belső szervezeti felépítése
Feltöltve csatolmányként!
2. melléklet a 3/2015. (II.5.) önkormányzati rendelethez
I. Az Érd Megyei Jogú Város Önkormányzatának Közgyűlése és szervei Szervezeti és működési Szabályzatáról szóló 31/2014. (XI.26.) számú rendelet 9. mellékletének III. Fejezet 1.1 pontja helyébe a következő rendelkezés lép:
[1.1 A Hivatal a szükséges munkamegosztás céljából a következő belső szervezeti egységekre tagozódik:]
„Jegyzői Törzskar
Aljegyző/Vezető Jogtanácsos (1)
Közgazdasági Iroda (vezető: 1)
- Költségvetési és Gazdálkodási Csoport (16)
- Adócsoport (22)
Lakosság-szolgálati Iroda: (vezető/Aljegyző) (1)
- Építéshatósági Csoport (14)
- Általános Igazgatási Csoport (15)
Személyzeti Csoport (2)
Belső Ellenőrzési Csoport (2)
Városrendészeti Csoport - Minőségirányítási vezető (vezető: 1)
- közterület-felügyelet (12)
- mezőőrség (4)
- porta, parkőri és egyszerű őri szolgálat (8)
Humán Iroda (vezető: 1)
- Óvodai, Kulturális és Sport ügyek (3)
- Szociálpolitikai és Egészségügyi Csoport (11)
Önkormányzati, Szervezési és Törvényességi Iroda (vezető: 1)
- Önkormányzati és Szervezési Csoport (5)
- Iktatás és Irattározás (8)
Jogi Iroda (vezető: 1)
- Jogi Ügyek (4)
- Közbeszerzési Csoport (2)
Városfejlesztési és Városüzemeltetési Iroda (vezető: 1)
- Városfejlesztési és Városüzemeltetési Csoport (8)
- Informatika (2)
- Gondnokság (14)
Pályázati Csoport (3)
Főépítészi Csoport (3)
Vagyongazdálkodási és Vagyon-nyilvántartási Csoport (3)
Közbiztonsági Referens
Polgármesteri Kabinet (5)
Polgármesteri Titkárság (2)
Jegyzői Titkárság (1)”