Bánréve Község Képviselő-Testületének 11/2018 (XI.15.) önkormányzati rendelete

Bánréve Község Önkormányzat Képviselő-testülete Szervezeti és Működési Szabályzatáról

Hatályos: 2018. 11. 15- 2021. 08. 30

Bánréve Község Képviselő-Testületének 11/2018 (XI.15.) önkormányzati rendelete

Bánréve Község Önkormányzat Képviselő-testülete Szervezeti és Működési Szabályzatáról

Bánréve Község Önkormányzat Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, az Alaptörvény 32.cikk (1) bekezdés d./pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:

I. FEJEZET Általános rendelkezések

1. § (1) Az önkormányzat hivatalos megnevezése: Bánréve Község Önkormányzata

székhelye: 3654Bánréve,Kossuth L u. 24.

(2) Az önkormányzati jogköröket gyakorló testület megnevezése:

Bánréve Község Önkormányzata Képviselő-Testülete

(3) Weblapjának címe: www.onkportal.hu

E-mail címe: hivatalbanreve@gmail.com

(4) Az önkormányzat működése Bánréve község közigazgatási területére terjed ki.

(5) Az önkormányzat jelképeit, azok használatának rendjét, valamint a település kitüntetéseit, elismeréseit és azok adományozása rendjét önálló önkormányzati rendelet szabályozza.

II. FEJEZET A képviselő-testület működése

1.A képviselő testület

2. § A képviselő testület tagjainak száma 7 fő (polgármester és 6 képviselő) névsorát az 1. függelék tartalmazza.

2. A képviselő- testület alakuló ülése

3. § (1) A Képviselő-testület alakuló ülésének megnyitását követően a Helyi Választási Bizottság elnöke tájékoztatást az önkormányzati választások eredményéről.

(2) A képviselő testület bizottsága megalakítása és a bizottság tagjainak megválasztása az alakuló ülésen történik. A bizottság elnökének és tagjainak névsorát a 2 függelék tartalmazza

3. A Képviselő – Testület feladatai és hatásköre

4. § (1) A képviselő testület a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011.évi CLXXXIX. törvényben (továbbiakban: Mötv.) megfogalmazott kötelező feladatain kívül saját bevételi forrása terhére, egyedi döntés alapján önként vállalt feladatokat is ellát

(2) Az önkormányzat által ellátandó feladatok kormányzati funkciók szerinti felsorolását az 3. függelék tartalmazza.

(3) A képviselő testület által a polgármesterre átruházott hatásköröket a 1. melléklet tartalmazza.

4. A település képviselő jogai és kötelezettségei, az interpelláció

5. § A települési képviselő jogait és kötelezettségeit az Mötv. tartalmazza

6. § (1) A képviselőt megilleti az interpellációs jog, melyet bármely önkormányzati ügyben előterjeszthet.

(2) Interpellációt a képviselő – testületi ülést megelőzően legalább 3 munkanappal, írásban lehet benyújtani a polgármesterhez.

(3) Az interpellációra adott válasz elfogadásáról a képviselő nyilatkozata után a Képviselő – Testület határoz.

(4) Amennyiben a Képviselő-testület a választ nem fogadja el, azt a következő ülésen újra kell tárgyalni.

(5) A bonyolult vizsgálatot igénylő ügyben az interpellációra 15 napon belül írásban történhet válaszadás, melyről a következő ülésen a Képviselő-testületet tájékoztatni kell.

7. § (1) A képviselő köteles tevékenyen részt venni a Képviselő – Testület munkájában és olyan magatartást tanúsítani, amely méltóvá teszi a közéleti tevékenységre, a választók bizalmára.

(2) A képviselő köteles részt venni a testületi, illetve a bizottsági ülések előkészítésében, határozatai végrehajtásának ellenőrzésében, valamint bejelenteni az ülésekről való távolmaradását és azok okát, illetve egyéb akadályoztatását.

(3) A képviselő köteles bejelenteni személyi érintettségét a döntéshozatalban.

(4) A Képviselő-testület döntéshozatalából kizárható, akit, vagy akinek hozzátartozóját az ügy személyesen érinti. A települési képviselő köteles bejelenteni a személyes érintettségét. A kizárásról az érintett települési képviselő kezdeményezésére, vagy bármely települési képviselő javaslatára a képviselő-testület –minősített szótöbbséggel - dönt. A kizárt képviselőt a határozatképesség szempontjából jelenlévőnek kell tekinteni

(5) A képviselői személyes érintettségre vonatkozó bejelentési kötelezettség elmulasztása esetén a meghozott önkormányzati határozat végrehajtását fel kell függeszteni, és az ügyet az érintettség ismeretében újra kell tárgyalni oly módon ,hogy a mulasztó képviselő az ügyben szükségessé vált új döntéshozatalban nem vehet részt.

5. A Képviselő – Testület működése szabályai

8. § A Képviselő – Testület az alakuló ülést követő hat hónapon belül megalkotja gazdasági programját, melynek elkészítésében a polgármester javaslatot kér a képviselőktől, a jegyzőtől, az önkormányzat intézménye vezetőjétől.

9. § (1) A Képviselő – Testület rendes üléseit éves munkaterv szerint tartja, amelytől indokolt esetben el lehet térni.

(2) A munkaterv tartalmazza:

a./ az ülés tervezett időpontját

b./ az ülések napirendjét, az előterjesztők megnevezését

c./ a közmeghallgatás tervezett időpontját.

10. § (1) A Képviselő – Testület ülése nyilvános. Az ülések idejéről, helyéről és napirendjéről a település lakosságát a meghívónak az ülés előtt legalább 5 nappal korábban a Serényfalvai Közös Önkormányzati Hivatal kirendeltsége hirdetőtáblájára történő kifüggesztésével (továbbiakban: helyben szokásos módon) tájékoztatni kell.

(2) A Mötv. 46. § (2) bekezdés c.) pontjában meghatározott esetben történő zárt ülés elrendelésére bármely képviselő terjeszthet elő javaslatot, mely döntéshez a Képviselő – Testület minősített többséggel hozott határozata szükséges.

(3) A zárt ülésről egyéni hangfelvétel nem készíthető.

11. § A Képviselő-Testület ülését a polgármesteri és alpolgármesteri tisztség egyidejű betöltetlensége , a tartós akadályoztatásuk esetén a korelnök hívja össze és vezeti.

12. § (1) A Képviselő-Testület ülésére a testület tagjainak és a meghívottaknak az ülés előtt legalább 5 nappal korábban, papír alapú meghívót kell küldeni, mely tartalmazza:

a./ az ülés helyét, időpontját,

b./ a javasolt napirendi pontokat,

c./ a napirend előterjesztőjének, valamint a napirendhez meghívott személy

nevét, beosztását, tisztségét.

(2) A Képviselő-testület ülésére tanácskozási joggal meg kell hívni:

a./ a roma nemzetiségi önkormányzat elnökét,

b./ azt a személyt, valamint szervezet vezetőjét, akinek jelenléte a napirend

tárgyalásához szükséges,

c./ az adott témában közreműködő szakértőt.

(3) A Képviselő-testület ülésére a polgármester döntése szerint más személy is meghívható, akit szintén tanácskozási jog illet meg.

(4) A zárt ülés anyagát csak a zárt ülésre meghívottaknak kell megküldeni.

(5) A képviselők részére a napirendek előterjesztéseit lehetőség szerint a meghívóval együtt szintén papír formátumban kell megküldeni.

13. § (1) Fontos, halaszthatatlan napirend megtárgyalására a polgármester rendkívüli képviselő-testületi ülést hívhat össze.

(2) A rendkívüli ülés összehívására a rendes ülésre vonatkozó rendelkezéseket kell alkalmazni, azzal az eltéréssel, hogy a meghívót és az előterjesztést legkésőbb az ülés napja

14. § (1) A Képviselő-Testület ülésére előterjesztést tehet:

a./ a polgármester,

b./ az alpolgármester,

c./ a bizottsági elnök,

d./ a képviselő,

e./ a jegyző,

f./ az,akit a tárgyalandó napirend szerint az előterjesztésre a polgármester felkér.

(2) Az előterjesztés lehet:

a./ önkormányzati rendelet-tervezet

b./ határozati javaslat (a munkaterv szerinti ügyekben, valamint a döntést igénylő ügyekben.)

c./ beszámoló

d./ tájékoztató

e./ közérdekű kérdés, bejelentés, indítvány, javaslat

(3) A Képviselő-testület elé előterjesztés általában írásban tehető. Szóbeli előterjesztésre csak

kivételes esetben kerülhet sor.

(4) Az előterjesztés sajátos formája a sürgősségi indítvány.

(5) Sürgősségi indítványt a csatolt írásos határozati javaslattal a polgármesternél kell benyújtani, legkésőbb az ülés megkezdése előtt egy órával.

(6) A Képviselő-testület a napirend vitája során határoz arról, hogy napirendre tűzi-e a sürgősségi indítványt

15. § (1) Az előterjesztések közül a rendelet-tervezet és a határozati javaslat szakmai előkészítése a jegyző feladata.

(2) Az előterjesztések szövegének elkészítésénél alapvető követelmény a világos, áttekinthető szerkezet, egyszerű, közérthető, rövid, tömör megfogalmazás.

  • 6. A Képviselő-testület tanácskozási rendje

16. § (1) A Képviselő-testület ülését a polgármester vezeti, akadályoztatása esetén az alpolgármester vezeti. A polgármesteri és alpolgármesteri tisztség egyidejű betöltetlensége, a tartós akadályoztatásuk esetén a korelnök hívja össze és vezeti.

(2) Az ülés megnyitását követően az ülést vezető elnök megállapítja a határozatképességet, melyet az ülés egész ideje alatt folyamatosan figyelemmel kísér. Amennyiben azt állapítja meg, hogy a Képviselő-testület nem határozatképes, az ülést legfeljebb 30 percre felfüggesztheti. Ha ezt követően sincs meg a szükséges létszám az ülést vezető az ülést elnapolja

(3) A Képviselő-testület ülése akkor határozatképes, ha az ülésen a megválasztott képviselők több mint a fele jelen van.

(4) A rendes ülés napirendjére az ülést vezető elnök - a munkaterv figyelembevételével- tesz javaslatot, melynek alapján a tárgyalandó napirendeket a Képviselő-testület egyszerű többségű szavazással állapítja meg.

7.A Képviselő-testületi ülés rendjének fenntartása

17. § (1) A Képviselő-testületi ülésen résztvevő képviselők és minden jelenlévő személy köteles a tanácskozás méltóságát tiszteletben tartani.

(2) A Képviselő-testületi ülés rendjének zavartalansága biztosításáról az ülést vezető elnök gondoskodik.

(3) Az ülést vezető elnök a tanácskozás rendjének fenntartása érdekében a következő intézkedéseket teheti.

a.) figyelmezteti azt a hozzászólót, aki eltér a tárgytól, a tanácskozáshoz nem méltó, másokat sértő kifejezést használ, magatartást tanúsít,

b.) rendre utasíthatja azt, aki a Képviselő-Testületi üléshez méltatlan magatartást tanúsít,

c.) rendreutasíthatja és szükség esetén megvonja a hozzászólási jogot attól a felszólalótól, akinek magatartása figyelmeztetés ellenére ismételten kifogás alá esik.

(4) Az ülést vezető elnöknek a rendfenntartás érdekében tett -e rendelet szerinti- indokolt intézkedései ellen felszólalni, azokat visszautasítani vagy azokkal vitába szállni nem lehet.

(5) Tartós rendzavarás, állandó lárma vagy a tanácskozást lehetetlenné tevő egyéb körülmény esetén az ülést vezető elnök az ülést felfüggesztheti.

(6) A felfüggesztést követően folytatott ülésen az (5) bekezdésben említett rendzavarás ismétlődése esetén az elnök az ülést berekesztheti és a még nem tárgyalt napirendek tárgyalását a soron következő ülésre elnapolhatja.

18. § (1) A nyilvános ülésen megjelent állampolgárok a számukra kijelölt helyet foglalhatják el.

(2) A hallgatóság tetszését, vagy nemtetszését nem nyilváníthatja ki.

(3) A tanácskozás rendjének megzavarása esetén az ülést vezető elnök rendreutasíthatja a rendzavarót, akit ismételt rendzavarás esetén kötelezhet az ülésterem elhagyására.

(4) Zárt ülés elrendelésekor a hallgatóságnak a termet el kell hagynia.

8. A felszólalás és hozzászólás szabályai

19. § (1) A Képviselő-testületi ülésen az alábbi felszólalásokra kerülhet sor:

a./ napirend előtti felszólalás,

b./ napirendhez kapcsolódó felszólalás,

c./ felszólalás ügyrendi kérdésben,

d./ interpelláció,

e./ közérdekű kérdések, bejelentések javaslatok

(2) A Képviselő-testület ülésein a képviselők és a tanácskozási joggal résztvevő meghívottak kaphatnak szót.

(3) A napirend előtti felszólalásra irányuló képviselői szándékot az ülés megkezdése előtt kell az ülést vezető elnöknek jelezni. A felszólalás biztosításáról a képviselő-testület vita nélkül dönt.

(4) Ügyrendi kérdésben bármelyik képviselő, a jegyző, valamint a tanácskozási joggal meghívott bármikor szót kérhet.

9.Állampolgár hozzászólása

20. § Az ülést vezető elnök indokolt esetben hozzászólási jogot adhat a Képviselő-testület ülésén megjelent olyan személynek is, aki nem szerepel a testületi ülésre meghívottak között. A megadott szót a felszólalás időtartama alatt az ülést vezető bármikor megvonhatja, ha a hozzászóló a tárgytól eltér.

10.A vitavezetés szabályai

21. § (1) Minden napirendi pont felett külön-külön vitát kell nyitni.

(2) A napirend előterjesztője, vagy bármely képviselő a napirendhez módosító javaslatot tehet.

(3) Az előterjesztőhöz a képviselő és a tanácskozási joggal meghívottak kérdéseket intézhetnek, az előterjesztéssel kapcsolatosan ismertethetik észrevételeiket, javaslataikat.

(4) Az ülést vezető elnök a vitát akkor zárja le, ha a napirendhez nincs további felszólaló.

11.A döntéshozatal szabályai

22. § (1) A döntések többségét egyszerű többséggel kell hozni.

(2) Minősített többség-a megválasztott képviselők több mint felének szavazata-szükséges a Mötv-ben megfogalmazottakon kívül:

a./ fegyelmi eljárás megindítása

b./ fegyelmi büntetés kiszabása

c./ kitűntetés adományozása

esetén.

(3) A döntési javaslatot szavazásra úgy kell feltenni, hogy arra „igen”-nel, vagy „nem”-mel lehessen szavazni.

(4) Szavazni csak személyesen lehet.

(5) A szavazás nyílt vagy titkos lehet.

(6) Az ülést vezető elnök előbb a vita során elhangzott módosító és kiegészítő javaslatokat, majd a határozati javaslatot összességében bocsátja szavazásra, végül megállapítja a szavazás eredményét.

12. A szavazás

23. § (1) A nyílt szavazás kézfelnyújtással történik.

(2) Titkos szavazás alkalmazásáról a Képviselő-testület indítványra egyszerű szótöbbséggel dönt.

(3) Titkos szavazás során a technikai eszközök biztosításáról a jegyző gondoskodik. A szavazás lebonyolítása az Ügyrendi Bizottság feladata. A bizottság elnöke a titkos szavazás eredményéről tájékoztatja a testületet.

(4) A Képviselő-testület az önkormányzati képviselők egynegyedének indítványára név szerinti szavazást tart melynek során a jegyző egyenként felolvassa a képviselők nevét, akik nevük felolvasásakor „igen”-nel, vagy „nem”-mel szavaznak, vagy tartózkodnak a szavazástól.

13.A Képviselő-testület döntései, közzététele, végrehajtása

24. § (1) A Képviselő-testület döntései:

a./ önkormányzati rendelet

b./ határozat

(2) A rendeleteket és a határozatokat külön-külön, évenként folyamatos sorszámmal kell ellátni, nyilvántartásuk a jegyző feladata.

(3) Az önkormányzati rendelet kihirdetésének módja: a Serényfalvai Közös Önkormányzati Hivatal Bánréve községben működő kirendeltsége hirdetőtábláján való kifüggesztés.

(4) A jegyző gondoskodik arról, hogy az önkormányzat rendeleteiről és fontosabb határozatairól a település lakossága a helyben szokásos módon értesüljön.

(5) A testületi határozatokat a felelősként megjelölt szerv, vagy személy köteles végrehajtani.

(6) A határozatok végrehajtásáról azok határidejének lejártát követő testületi ülésen kell beszámolni. Folyamatos végrehajtás esetén a téma újabb napirendre tűzésekor kell számot adni a lejárt határidejű határozatok végrehajtásáról szóló napirend keretében.

14.A Képviselő-testület ülésének jegyzőkönyve

25. § (1) A Képviselő-testületi ülésről készített jegyzőkönyvnek az Mötv 52. § (1)bekezdésében felsoroltakon kívül tartalmaznia kell a bejelentéseket, interpellációkat, kérdéseket és az azokra adott válaszok lényegét.

(2) A jegyzőkönyv egy példányban készül, melyet mellékleteivel együtt az önkormányzat hivatala kirendeltsége kezeli.

15.A közmeghallgatás és lakossági fórum

26. § (1) A Képviselő-testület éves közmeghallgatását előre meghirdetett időpontban tartja, melyről a lakosságot a helyben szokásos módon legalább 5 nappal korábban tájékoztatni kell.

(2) A közmeghallgatáson hozzászólni kívánó állampolgárnak a polgármester a jelentkezés sorrendjében adja meg a szót.

(3) A képviselő-testület a lakosság tájékoztatása illetve a fontosabb döntések meghozatala előtt a lakosság minél szélesebb körű bevonása érdekében szükség szerint lakossági fórum(falugyűlés)intézménye lehetőségét is biztosítja

III. FEJEZET Az önkormányzat szervei, jogállása,feladatai

16. A polgármester, alpolgármester

27. § (1) A polgármester megbízatását főállásban látja el.

(2) A polgármester munkarendje és ügyfélfogadási ideje a Közös Hivatal kirendeltsége munkarendjéhez igazodik.

28. § A Képviselő-testület a polgármester helyettesítésére saját tagjai közül egy alpolgármestert választ, aki társadalmi megbízatásban látja el tisztségét.

17. Állandó bizottság

29. § (1) A Képviselő-testület egy állandó bizottságot működtet- Ügyrendi Bizottság –elnevezéssel.

(2) Az Ügyrendi Bizottság tagjainak száma 4 fő képviselő.

(3) Az Ügyrendi Bizottság feladata:

a./ a képviselői vagyonnyilatkozatok kezelése,

b./ a titkos szavazás lebonyolítása,

c./ a képviselői összeférhetetlenségi és méltatlansági ügyekben a törvényben meghatározott feladatok ellátása

d./ javaslattétel a polgármester jutalmazásával kapcsolatosan.

18. Ideiglenes bizottság

30. § (1) A Képviselő-testület ideiglenes (ad hoc) bizottságot hozhat létre,melynek feladatát és létszámát esetenként határozza meg.

(2) Az ideiglenes bizottság a meghatározott feladat elvégzéséről szóló beszámoló elfogadásával ,vagy a meghatározott idő elteltével szűnik meg.

19. A jegyző

31. § (1) A Képviselő-testület hivatalát a jegyző vezeti.

(2) A jegyző gondoskodik a képviselő-testület munkájával összefüggő ,az Mötv 81. § (3) bekezdésében meghatározott feladatok ellátásáról, valamint

a./ gondoskodik a hivatali dolgozók rendszeres továbbképzéséről,

b./ szakmai segítséget nyújt, illetve elkészíti az ülések előterjesztéseit,

c./ gondoskodik a képviselők munkájának segítéséről, a polgármester megbízása alapján a hozott döntések végrehajtásáról,

d./ elkészíti a testületi éves munkaterv javaslatát, és biztosítja az ülésekről készült jegyzőkönyvek elkészítését és határidőn belüli felterjesztését.

(3) A jegyzői tisztség be nem töltése, illetve a jegyző tartós akadályoztatása esetén a jegyzői feladatokat a Serényfalvai Közös Önkormányzati Hivatal székhely települése igazgatási feladatokat ellátó köztisztviselője látja el

20. A Képviselő-testület hivatala

32. § (1) A Képviselő-testület hivatala a Serényfalvai Közös Önkormányzati Hivatal /továbbiakban:Közös Hivatal/

(2) A Közös Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzata szerint Bánréve településen kirendeltség működik.

(3) A Közös Hivatal szervezeti felépítését és működési rendjét a Szervezeti és Működési Szabályzat tartalmazza.

IV. FEJEZET Az önkormányzat gazdálkodása, intézménye, társulásokban való részvétele

33. § (1) A Képviselő-testület gazdálkodását a hatályos jogszabályok figyelembevételével végzi.

(2) A Képviselő-testület intézményt nem tart fenn, kötelező feladatait a 3. függelék szerint felsorolt kormányzati funkciók szerint biztosítja.

(3) Szociális étkeztetés és házi segítségnyújtás kötelező feladatát, valamint az ügyeleti egészségügyi alapellátást a Putnok és Térsége Önkormányzati Társulás( 3630.Putnok, Kossuth u. 5.) tagjaként látja el.

(4) Szilárd hulladékgazdálkodási kötelező feladatait a Sajó-Bódva Völgye és Környéke Hulladékkezelési Önkormányzati Társulás ( (3700.Kazincbarcika, Fő tér 4.) keretében látja el.

(5) A Képviselő-testület a kötelező családsegítési, támogató szolgáltatás, szenvedélybetegek részére nyújtott közösségi ellátás, család-és gyermekjóléti szolgáltatás feladatait Putnok Város Önkormányzatával kötött feladatellátási szerződés keretei között oldja meg.

V.Fejezet

A települési nemzetiségi önkormányzat működését érintő feladatok

34. § (1) Bánréve településen roma nemzetiségi önkormányzat működik.

(2) Bánréve Község Önkormányzata Képviselő-testülete a települési roma nemzetiségi önkormányzat testülete működésének személyi, tárgyi feltételeit a nemzetiségi önkormányzattal kötött együttműködési megállapodásban szabályozott módon biztosítja a nemzetiségek jogairól szóló 2011.évi CLXXIX. törvényben (továbbiakban: Njtv.) meghatározottak szerint.

(3) A települési önkormányzat képviselő-testületének hatáskörébe tartozó ügyekben a roma nemzetiségi önkormányzat elnöke a nemzetiségi közügyek intézése érdekében polgármesternél kezdeményezheti a települési önkormányzat képviselő-testülete eljárását. Ilyen ügyekben a nemzetiségi önkormányzat elnöke javaslatot tehet és tájékoztatást kérhet.

(4) A polgármester az Njtv előírásai szerint köteles a kezdeményezés, javaslat tárgyában történő döntéshozatal, illetve tájékoztatás megadása iránt intézkedni.

(5) Azon előterjesztések estében, melyekben az Njtv. alapján a nemzetiségi önkormányzatot egyetértési, véleményezési jog illeti meg, annak beszerzéséről a polgármester gondoskodik. A véleményezési egyetértési jog gyakorlására az erre irányuló kezdeményezés kézhezvételét követően 30 napos jogvesztő határidő áll rendelkezésre.

VI. FEJEZET Záró rendelkezések

35. § (1) A rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.

(2) Hatályát veszti Bánréve Község Önkormányzat Képviselő-testülete Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 5/2018.(II.15.)önkormányzati rendelete

  • 1. melléklet Bánréve Községi Önkormányzat Képviselő- testülete Bánréve Község 11/2018.(XI.15.)önkormányzati rendelethez

A Képviselő-testületnek a polgármesterre átruházott hatáskörök jegyzéke

1./Egyéb munkáltatói jogok gyakorlása a munkaviszonyban és egyéb foglalkoztatási jogviszonyban foglalkoztatott nem intézményi alkalmazottak felett.

2./ Bánréve Község Önkormányzata Képviselő-testülete a települési támogatásról, valamint az önkormányzat által nyújtott szociális ,gyermekjóléti és egyéb támogatásokról szóló 10/2017.(XI.22.) önkormányzati rendeletben megállapított egyes ellátások megállapítása.

3./Döntés a közterületekről szóló önkormányzati rendelet szerinti hatáskörébe utalt ügyekben

4./ Közművelődési, közgyűjteményi tevékenységgel kapcsolatos helyi irányítási, ellenőrzési feladatok ellátása.

5./ Esetenként a selejtezési bizottság elnökének és tagjainak kijelölése.

1. függelék Bánréve Községi Önkormányzat Képviselő-testülete Bánréve Község Önkormányzata Képviselő-testülete Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 11/2018.(XI.15.)önkormányzati rendelethez

A Képviselő-testület tagjainak felsorolása

1) Hajdu Gábor József polgármester

2) Kovács József alpolgármester

3) Dancs Zsolt képviselő

4) Hendrik Dezső képviselő

5) Kovácsné Kuzma Erika képviselő

6) Kruppa Gabriella Mónika képviselő

7) Tóth Tamás Gábor képviselő

2. függelék Bánréve Községi Önkormányzat Képviselő-testülete Bánréve Község Önkormányzata Képviselő-testülete Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 11/2018.(XI.15.)önkormányzati rendelethez

Az Ügyrendi Bizottság tagjainak felsorolása

Elnök: Kovácsné Kuzma Erika

Tag: Dancs Zsolt

Tag: Hendrik Dezső

3. függelék Bánréve Községi Önkormányzat Képviselő-testülete Bánréve Község Önkormányzata Képviselő-testülete Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 11/2018.(XI.15.) önkormányzati rendelethez

Bánréve Község Önkormányzata gazdálkodása keretében alkalmazott kormányzati funkciók felsorolása

Kormányzati funkció Megnevezés

011130 Önkormányzatok és önkormányzati hivatalok jogalkotó és általános igazgatási tevékenysége

013320 Köztemető-fenntartás és- működtetés

016080 Országos és helyi népszavazással kapcsolatos tevékenységek

022010 Polgári honvédelem ágazati feladatai, a lakosság felkészítése

032020 Tűz- és katasztrófavédelmi tevékenységek

041231 Rövid időtartamú közfoglalkoztatás

041232 Startmunka program - Téli közfoglalkoztatás

041233 Hosszabb időtartamú közfoglalkoztatás

041237 Közfoglalkoztatási mintaprogram

045150 Egyéb szárazföldi személyszállítás

045160 Közutak, hidak, alagutak üzemeltetése, fenntartása

047410 Ár- és belvízvédelemmel összefüggő tevékenységek

051040 Nem veszélyes hulladék kezelése, ártalmatlanítása

051050 Veszélyes hulladék begyűjtése, szállítása átrakása

064010 Közvilágítás

066010 Zöldterület-kezelés

066020 Város-, községgazdálkodási egyéb szolgáltatások

074031 Család és nővédelmi egészségügyi gondozás

074032 Ifjúság-egészségügy gondozás

082089 Közművelődés - hagyományos közösségi kulturális értékek gondozása

082044 Könyvtári szolgáltatások

104037 Intézményen kívüli gyermekétkeztetés