Nagykovacsi Nagyközség Önkormányzat képviselő testületének 14/2018 (IX. 24.) önkormányzati rendelete
a Nagykovácsi Nagyközség területén végzett hulladékgazdálkodási közszolgáltatásról valamint a közterületek tisztántartásáról szóló 7/2014. (VI. 26.) rendelet módosításáról
Hatályos: 2018. 09. 25- 2018. 09. 25Nagykovacsi Nagyközség Önkormányzat képviselő testületének 14/2018 (IX. 24.) önkormányzati rendelete
a Nagykovácsi Nagyközség területén végzett hulladékgazdálkodási közszolgáltatásról valamint a közterületek tisztántartásáról szóló 7/2014. (VI. 26.) rendelet módosításáról[1]
Nagykovácsi Nagyközség Önkormányzatának Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés a) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva, a hulladékról szóló 2012. évi CLXXXV. 35. § (1) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján a Nagykovácsi Nagyközség területén végzett hulladékgazdálkodási közszolgáltatásról valamint a közterületek tisztántartásáról szóló 7/2014. (VI. 26.) rendelet (a továbbiakban: R.) módosításáról a következőket rendeli el:
1. § A R. 2. §-a az alábbiak szerint módosul:
„2. § A közszolgáltatás végzésére kizárólag a Depónia Hulladékkezelő és Településtisztasági Nonprofit Kft. (8000 Székesfehérvár, Sörház tér 3.) (a továbbiakban: Közszolgáltató) jogosult. A Közszolgáltató tagjainak a hulladékgazdálkodási közszolgáltatás egészéhez viszonyított aránya: 100%. A Közszolgáltató alvállalkozóinak a hulladékgazdálkodási közszolgáltatás egészéhez viszonyított aránya: 0 %.”
2. § A R. 1. melléklete e rendelet 1. melléklete szerint módosul.
3. § A R. 2. melléklete e rendelet 2. szerint módosul.
4. § A R. az e rendelet 3. mellékletével egészül ki.
5. § E rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.
Kiszelné Mohos Katalin polgármester | Papp István jegyző |
1. melléklet
a 14/2018. (IX. 24.) önkormányzati rendelethez
1. melléklet a 7/2014. (VI. 26.) önkormányzati rendelethez
A természetes személy ingatlantulajdonos Közszolgáltató részére történő bejelentése tartalmazza:
1. ügyfélazonosító (meglévő Ügyfél esetén)
2. Ügyfél azonosítói (Ügyfél neve; lakcíme; anyja leánykori neve; születési helye és ideje; e-mail címe; telefonszáma)
3. Fogyasztási hely azonosítói (Fogyasztási hely címe; irányítószám, település neve; közterület megnevezése; közterület típusa; tömb, lépcsőház, emelet, ajtó, hrsz.)
4. Számlázási cím azonosítói (Számlázási hely címe; irányítószám, település neve; közterület megnevezése; közterület típusa; tömb, lépcsőház, emelet, ajtó, hrsz.; postafiók)
5. Levelezési cím azonosítói (Levelezési hely címe; irányítószám, település neve; közterület megnevezése; közterület típusa; tömb, lépcsőház, emelet, ajtó, hrsz.; postafiók)
6. Az ügy típusa (Új megrendelés/További tartály megrendelése)
7. A megrendelt tartály(ok) adatai (60 literes/db 80 literes/db 110 literes/db 120 literes/db 240 literes/db 1100 literes/db)
8. A kívánt ürítési gyakoriság (min. 1 alkalom/hét)
9. A szolgáltatás igénybevételének kezdete (a megrendeléshez szükséges dokumentumok beérkezésétől számított 30 nap/mindig a hónap első napja)
10. Csatolandó dokumentumok (Adás-vételi szerződés/tulajdoni lap/bérleti szerződés másolata)
2. melléklet a 14/2018. (IX. 24.) önkormányzati rendelethez
2. melléklet a 7/2014. (VI. 26.) önkormányzati rendelethez
A nem természetes személy ingatlantulajdonos és egyéni vállalkozó Közszolgáltató részére történő bejelentése tartalmazza:
1. Ügyfélazonosító (meglévő Ügyfél esetén)
2. Ügyfél azonosítói (Ügyfél neve; adószáma; cégjegyzék/nyilvántartási/regisztrációs száma; bankszámlaszáma)
3. Kapcsolattartó azonosítói (Kapcsolattartó lakcíme; e-mail címe; telefonszáma)
4. Fogyasztási hely azonosítói (Fogyasztási hely címe; irányítószám, település neve; közterület megnevezése; közterület típusa; tömb, lépcsőház, emelet, ajtó, hrsz.)
5. Számlázási cím azonosítói (Számlázási hely címe; irányítószám, település neve; közterület megnevezése; közterület típusa; tömb, lépcsőház, emelet, ajtó, hrsz.; postafiók)
6. Levelezési cím azonosítói (Levelezési hely címe; irányítószám, település neve; közterület megnevezése; közterület típusa; tömb, lépcsőház, emelet, ajtó, hrsz.; postafiók)
7. Az ügy típusa (Új megrendelés/További tartály megrendelése)
8. A megrendelt tartály(ok) adatai (60 literes/db 80 literes/db 110 literes/db 120 literes/db 240 literes/db 1100 literes/db. Gazdálkodó szervezeteknek a Közszolgáltató közszolgáltatás keretében szelektív hulladékgyűjtő tartályt nem biztosít.)
9. A kívánt ürítési gyakoriság (min. 1 alkalom/hét)
10. A szolgáltatás igénybevételének kezdete (a megrendeléshez szükséges dokumentumok beérkezésétől számított 30 nap/mindig a hónap első napja)
11. Csatolandó dokumentumok (Adás-vételi szerződés/tulajdoni lap/bérleti szerződés/cégkivonat/vállalkozói igazolvány/aláírási címpéldány másolata)
3. melléklet a 14/2018. (IX. 24.) önkormányzati rendelethez
3. melléklet a 7/2014. (VI. 26.) önkormányzati rendelethez
Nagykovácsi Nagyközség közigazgatási területén rendszeresített gyűjtőedény méretek:
- 60 literes gyűjtőedény;
- 80 literes gyűjtőedény
- 110 literes gyűjtőedény;
- 120 literes gyűjtőedény;
- 240 literes gyűjtőedény;
- 1100 literes gyűjtőedény.