Pécs Megyei Jogú Város Önkormányzata Közgyűlésének 51/2018. (XII. 18.) önkormányzati rendelete
Pécs Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala munka- és ügyfélfogadási rendjéről szóló 7/2013. (III.18.) önkormányzati rendelet módosításáról
Hatályos: 2018. 12. 19- 2018. 12. 19Pécs Megyei Jogú Város Önkormányzata Közgyűlésének 51/2018. (XII.18.) önkormányzati rendelete
Pécs Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala munka- és ügyfélfogadási rendjéről szóló 7/2013. (III.18.) önkormányzati rendelet módosításáról
2018-12-19-tól
Pécs Megyei Jogú Város Önkormányzatának Közgyűlése Magyarország Alaptörvénye 32. cikk (2) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján, a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 42. § 2. pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:
1. § Pécs Megyei Jogú Város Önkormányzata Közgyűlésének Pécs Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala munka- és ügyfélfogadási rendjéről szóló 7/2013. (III.18.) önkormányzati rendelete (a továbbiakban: Rendelet) 3. §-a a következő (6) bekezdéssel egészül ki:
„(6) Az I.-II.-III. sz. Területi Szociális Központok ügyfélfogadási rendje:
a) hétfőn 13.00 órától – 17.00 óráig,
b) szerdán 8.00 órától – 12.00 óráig és 13.00 órától – 17.00 óráig.”
2. § Hatályát veszti a Rendelet 2. § (1) bekezdés b) pontjában és a 3. § (2) bekezdés d) pontjában a „-IV.” szövegrész.
3. § Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.
Dr. Páva Zsolt s.k. Dr. Lovász István s.k.
polgármester jegyző
Záradék:
Megalkotta: a Közgyűlés 2018. december 13-ai ülésén.
Kihirdetve: 2018. december 18. napján.