Jánoshalma Városi Önkormányzat Képviselő- testületének 10/2019 (X.30.) önkormányzati rendelete

Jánoshalma Városi Önkormányzatának Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 19/2014.(XI. 24.) számú rendelet módosításáról

Hatályos: 2019. 10. 30- 2019. 10. 29

1.§ Jánoshalma Városi Önkormányzata Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 19/2014.(XI. 24.) számú rendeletének (a továbbiakban Rendelet) III. fejezetében, a 3. számú alcím, illetve a 25.§ törlésre kerül.


2.§ A Rendelet 54. § (1) bekezdése az alábbiak szerint módosul:

(1) A Képviselő-testület a következő állandó bizottságokat hozta létre:

a)         Pénzügyi, Jogi, Ügyrendi Bizottság, amelynek 5 tagja van.

b)         Gazdaságfejlesztési és Városüzemeltetési Bizottság, amelynek 9 tagja van.



3.§ A Rendelet 60. § (1) bekezdése az alábbiak szerint módosul:

(1) A Képviselő-testület a polgármester javaslatára titkos szavazással, minősített többséggel a Képviselő-testület megbízatásának időtartamára a polgármester helyettesítésére, munkájának segítésére egy főállású és egy társadalmi megbízatású alpolgármestert választ. A társadalmi megbízatású alpolgármester feladatait heti háromszor négy órás munkaidővel látja el.


Záró rendelkezések


4.§ (1) Ez a rendelet a 2019. október 30. napján lép hatályba.

(2) A rendelet kihirdetéséről a jegyző gondoskodik.


Jánoshalma, 2019. október 29.


              Czeller Zoltán sk.                                                                  Dr. Benda Dénes sk.

                polgármester                                                                        címzetes főjegyző


A rendelet kihirdetve:

Jánoshalma, 2019. október 30.

Dr. Benda Dénes

címzetes főjegyző