Jánoshalma Városi Önkormányzat Képviselő- testületének 10/2019 (X.30.) önkormányzati rendelete
Jánoshalma Városi Önkormányzatának Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 19/2014.(XI. 24.) számú rendelet módosításáról
Hatályos: 2019. 10. 30- 2019. 10. 29Jánoshalma Városi Önkormányzat Képviselő- testületének 10/2019 (X.30.) önkormányzati rendelete
Jánoshalma Városi Önkormányzatának Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 19/2014.(XI. 24.) számú rendelet módosításáról
2019-10-30-tól 2019-10-30-ig
1.§ Jánoshalma Városi Önkormányzata Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 19/2014.(XI. 24.) számú rendeletének (a továbbiakban Rendelet) III. fejezetében, a 3. számú alcím, illetve a 25.§ törlésre kerül.
2.§ A Rendelet 54. § (1) bekezdése az alábbiak szerint módosul:
(1) A Képviselő-testület a következő állandó bizottságokat hozta létre:
a) Pénzügyi, Jogi, Ügyrendi Bizottság, amelynek 5 tagja van.
b) Gazdaságfejlesztési és Városüzemeltetési Bizottság, amelynek 9 tagja van.
3.§ A Rendelet 60. § (1) bekezdése az alábbiak szerint módosul:
(1) A Képviselő-testület a polgármester javaslatára titkos szavazással, minősített többséggel a Képviselő-testület megbízatásának időtartamára a polgármester helyettesítésére, munkájának segítésére egy főállású és egy társadalmi megbízatású alpolgármestert választ. A társadalmi megbízatású alpolgármester feladatait heti háromszor négy órás munkaidővel látja el.
Záró rendelkezések
4.§ (1) Ez a rendelet a 2019. október 30. napján lép hatályba.
(2) A rendelet kihirdetéséről a jegyző gondoskodik.
Jánoshalma, 2019. október 29.
Czeller Zoltán sk. Dr. Benda Dénes sk.
polgármester címzetes főjegyző
A rendelet kihirdetve:
Jánoshalma, 2019. október 30.
Dr. Benda Dénes
címzetes főjegyző