Káptalantóti Község Önkormányzat Képviselő-testületének 11/2019. (XI.20.) önkormányzati rendelete

Káptalantóti Község Önkormányzata Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 10/2014. (XII. 5.) önkormányzati rendelet módosításáról

Hatályos: 2019. 11. 21- 2019. 11. 21

Káptalantóti Község Önkormányzata Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el.


1. §


Káptalantóti Község Önkormányzata Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 10/2014. (XII.5.) önkormányzati rendeletének (a továbbiakban: Rendelet) 62. § (2) bekezdése helyébe következő rendelkezés lép:


(2) A települési képviselő – az Mötv. 32. § (2) bekezdés k) pontja értelmében köteles kapcsolatot tartani a választópolgárokkal, ennek érdekében félévente egy alkalommal fogadóórát tartani.


2. §


A Rendelet 72. § (2) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:


(2) Az Önkormányzat az alábbi társulások tagja:

a) Nemesgulács, Káptalantóti és Kisapáti Községek Óvodai Intézményfenntartó Társulása,  melynek feladata az óvodai nevelés biztosítása.

b) Tapolca Környéki Önkormányzati Társulás, melynek feladata a gyermekjóléti, a szociális étkeztetési, házi segítségnyújtási, családsegítési és épületüzemeltetési, fenntartási feladatok ellátása, valamint az egészségügyi alapellátáson belül a központi orvosi ügyelet szervezése és fenntartása.

c) Észak-Balatoni Térség Regionális Települési Szilárdhulladék Kezelési Önkormányzati Társulás, melynek feladata szilárdhulladék kezelési rendszer létrehozása és működtetése.



3. §


A Rendelet 72. § a következő (5) bekezdéssel egészül ki:


(5) A társulásokban az Önkormányzatot a polgármester, a polgármester akadályoztatása esetén az alpolgármester képviseli.


4. §


A Rendelet 74. § (2) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:


(2) A közmeghallgatás állandó napirendi pontja „A polgármester beszámolója a képviselő-testület munkájáról, az önkormányzat pénzügyi és gazdasági helyzetéről.


5. §


A Rendelet 81. §-a helyébe a következő rendelkezés lép:


81. § (1) Az önkormányzat gazdálkodását az Mötv. 119.§ (1) és (2) bekezdésében meghatározott külső szervek ellenőrzik.

(2) Az Önkormányzat gazdálkodásának belső ellenőrzéséről a Közös Önkormányzati Hivatal szervezésében gondoskodik. Az önkormányzat gazdálkodásának egyéb belső kontrollrendszerét a jegyző – jogszabályok alapján – alakítja ki és működteti.


6. §


(1) Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.


(2) A Rendelet 2. melléklete helyébe e rendelet 1. melléklete lép.


(3) Hatályát veszti a Rendelet

      a) 63. §-ában a „határozattal” szöveg

      b) 76. § a) és b) pontja




                         Csom Károlyné  sk.                                                                      Lutár Mária sk.

                            polgármester                                                                                   jegyző



Záradék:

A rendelet az Önkormányzat hirdetőtábláján kihirdetve: 2019. november 20.



                           Lutár Mária sk.

                                jegyző