Káptalantóti Község Önkormányzat Képviselő-testületének 11/2019. (XI.20.) önkormányzati rendelete
Káptalantóti Község Önkormányzata Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 10/2014. (XII. 5.) önkormányzati rendelet módosításáról
Hatályos: 2019. 11. 21- 2019. 11. 21Káptalantóti Község Önkormányzat Képviselő-testületének 11/2019. (XI.20.) önkormányzati rendelete
Káptalantóti Község Önkormányzata Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 10/2014. (XII. 5.) önkormányzati rendelet módosításáról
2019-11-21-tól 2019-11-22-ig
Káptalantóti Község Önkormányzata Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el.
1. §
Káptalantóti Község Önkormányzata Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 10/2014. (XII.5.) önkormányzati rendeletének (a továbbiakban: Rendelet) 62. § (2) bekezdése helyébe következő rendelkezés lép:
(2) A települési képviselő – az Mötv. 32. § (2) bekezdés k) pontja értelmében köteles kapcsolatot tartani a választópolgárokkal, ennek érdekében félévente egy alkalommal fogadóórát tartani.
2. §
A Rendelet 72. § (2) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
(2) Az Önkormányzat az alábbi társulások tagja:
a) Nemesgulács, Káptalantóti és Kisapáti Községek Óvodai Intézményfenntartó Társulása, melynek feladata az óvodai nevelés biztosítása.
b) Tapolca Környéki Önkormányzati Társulás, melynek feladata a gyermekjóléti, a szociális étkeztetési, házi segítségnyújtási, családsegítési és épületüzemeltetési, fenntartási feladatok ellátása, valamint az egészségügyi alapellátáson belül a központi orvosi ügyelet szervezése és fenntartása.
c) Észak-Balatoni Térség Regionális Települési Szilárdhulladék Kezelési Önkormányzati Társulás, melynek feladata szilárdhulladék kezelési rendszer létrehozása és működtetése.
3. §
A Rendelet 72. § a következő (5) bekezdéssel egészül ki:
(5) A társulásokban az Önkormányzatot a polgármester, a polgármester akadályoztatása esetén az alpolgármester képviseli.
4. §
A Rendelet 74. § (2) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
(2) A közmeghallgatás állandó napirendi pontja „A polgármester beszámolója a képviselő-testület munkájáról, az önkormányzat pénzügyi és gazdasági helyzetéről.
5. §
A Rendelet 81. §-a helyébe a következő rendelkezés lép:
81. § (1) Az önkormányzat gazdálkodását az Mötv. 119.§ (1) és (2) bekezdésében meghatározott külső szervek ellenőrzik.
(2) Az Önkormányzat gazdálkodásának belső ellenőrzéséről a Közös Önkormányzati Hivatal szervezésében gondoskodik. Az önkormányzat gazdálkodásának egyéb belső kontrollrendszerét a jegyző – jogszabályok alapján – alakítja ki és működteti.
6. §
(1) Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.
(2) A Rendelet 2. melléklete helyébe e rendelet 1. melléklete lép.
(3) Hatályát veszti a Rendelet
a) 63. §-ában a „határozattal” szöveg
b) 76. § a) és b) pontja
Csom Károlyné sk. Lutár Mária sk.
polgármester jegyző
Záradék:
A rendelet az Önkormányzat hirdetőtábláján kihirdetve: 2019. november 20.
Lutár Mária sk.
jegyző