Kerepes Város Önkormányzat Képviselő-testületének 6/2019.(III.4.) önkormányzati rendelete

a Kerepesi Polgármesteri Hivatalban igazgatási szünet és munkaszüneti nap elrendeléséről

Hatályos: 2019. 03. 05- 2020. 02. 28

Kerepes Város Önkormányzatának Képviselő-testülete Magyarország Alaptörvényének 32. cikk (1) bekezdés a) pontjában foglalt jogkörében, a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) és a 232/A. § (1) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján, figyelemmel a közszolgálati tisztviselők munka-és pihenőidejéről, az igazgatási szünetről, a közszolgálati tisztviselőt és a munkáltatót terhelő egyes kötelezettségekről, valamint a távmunkavégzésről szóló 30/2012.(III.7.) Korm. rendelet 13-15. §-ában foglaltakra az igazgatási szünetről a következőket rendeli el:


  1. §

A rendelet hatálya kiterjed a Kerepesi Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatott valamennyi köztisztviselőre, ügykezelőre és munkavállalóra.


  1. §

(1) A Kerepesi Polgármesteri Hivatalban a tárgyévi igazgatási szünet az 1. melléklet szerinti időpontokban kerül elrendelésre:

(2) Az igazgatási szünet ideje alatt a Kerepesi Polgármesteri Hivatal zárva tart, anyakönyvi ügyekben ügyeletet biztosít, amiről a hivatalvezető a helyben szokásos módon tájékoztatja az ügyfeleket.


  1. §

A Kerepesi Polgármesteri Hivatal köztisztviselője számára a Közszolgálati Tisztviselők Napja, július 1-je, munkaszüneti nap.


  1. §

(1) A rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.

(2) A rendelet hatályba lépésével egyidejűleg hatályát veszti Kerepes Nagyközség Önkormányzat Képviselő-testületének a Kerepesi Polgármesteri Hivatalban igazgatási szünet elrendeléséről szóló 19/2013. (IV.26.) önkormányzati rendelete.

Mellékletek