Nemesgulács Község Önkormányzat Képviselő-testületének 9/2019. (VII.4.) önkormányzati rendelete

Nemesgulács Község Önkormányzata Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 10/2014. (XII. 01.) önkormányzati rendelete módosításáról

Hatályos: 2019. 07. 05- 2019. 07. 05

Nemesgulács Község Önkormányzata Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el.


1. §


Nemesgulács Község Önkormányzata Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 10/2014. (XII. 01.) önkormányzati rendeletének (a továbbiakban: Rendelet) 69. § helyébe következő rendelkezés lép:


„69. § (2) A jegyzői és az aljegyzői tisztség egyidejű betöltetlensége, illetve tartós akadályoztatásuk esetén, a tisztség betöltetlensége, illetve akadályoztatása kezdő időpontjától számított legfeljebb hat hónap időtartamra a jegyzői feladatok ellátására a székhely település polgármestere a közös hivatalt alkotó önkormányzatok polgármesterinek egyetértésével  a Közös Önkormányzati Hivatal igazgatási ügyintézőjét bízza meg, aki a képesítési és alkalmazási feltételeknek megfelel. Ha a Közös Önkormányzati Hivatalban ilyen köztisztviselő nincs, akkor a székhely település polgármestere a közszolgálati tisztviselőkről szóló törvény rendelkezései szerint jár el.”


2. §


(1) Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.


(2) Hatályát veszti a Rendelet


a) 5. §-ában „A képviselők aktuális névjegyzékét a rendelt 1. függeléke tartalmazza.” szöveg.

b) 49. §-ában „A hatályos rendeletek jegyzéke e rendelet 7. függeléke” szöveg.

c) 62. § (2) bekezdésében „A települési képviselők fogadóórájának időpontjait e rendelet 5. függeléke tartalmazza.” szöveg.

d) 65. § (2) bekezdésében „A bizottság tagjainak névsorát az SZMSZ 2. függeléke tartalmazza.” szöveg.

e) 71. § (2) bekezdésében a „mely jelen rendelet 4. függeléke.” szöveg.

f) 82. § (4) bekezdése.