Budapest Főváros XIV. Kerület Képviselő-testületének 20/2020. (VI. 2.) önkormányzati rendelete

a Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Önkormányzat Képviselő-testülete szervezeti és működési szabályzatáról szóló 15/2019. (XI. 7.) önkormányzati rendelet módosításáról

Hatályos: 2020. 07. 01- 2020. 07. 01


Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Önkormányzat Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói jogkörében, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva, a katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 46. § (4) bekezdése alapján - figyelemmel a veszélyhelyzet kihirdetéséről szóló Kormányrendeletekre - Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Önkormányzat Képviselő-testülete jogkörében eljárva a polgármester az alábbi rendeletet alkotja meg:

  1. §

A Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Önkormányzat Képviselő-testülete szervezeti és működési szabályzatáról szóló 15/2019. (XI. 7.) önkormányzati rendelet (továbbiakban: Rendelet) 23. §-a helyébe a következő rendelkezés lép:

„23. § (1) A Polgármesteri Hivatal belső szervezeti tagozódását a 10. számú melléklet tartalmazza. A Polgármesteri Hivatal hatékony munkavégzése érdekében a - 22. § (1) bekezdésében foglalt tagozódást nem érintő - további belső szervezeti struktúra (pl. munkacsoport, csoport, stb.) kialakításáról a jegyző rendelkezhet.  

(2) A Polgármesteri Hivatal szervezeti és működési szabályzatát - amely nem lehet ellentétes a jelen rendelet Polgármesteri Hivatalra, annak működésére vonatkozó rendelkezéseivel - a jegyző javaslatára a polgármester adja ki.”

  1. §

A Rendelet új 10. melléklettel egészül ki, mely e rendelet mellékletét képezi.

  1. §

E rendelet 2020. július 1. napján lép hatályba.



     Horváth Csaba                                                                dr. Tiba Zsolt

 polgármester                                                                       jegyző



                                          

  1. melléklet a 20/2020. (VI. 2.) önkormányzati rendelethez


                                                       10. melléklet a 15/2019. (XI. 7.) önkormányzati rendelethez


A Polgármesteri Hivatal főosztály jogállású szervezeti egységei, amelyek az alábbiak szerinti osztályokra tagozódnak:

  1. Polgármesteri Kabinet
  2. Jegyzői Kabinet
    • Képviselői Koordinációs Osztály
    • Humánpolitikai Osztály
    • Kontrolling Osztály


  1. Gazdasági Főosztály
    • Pénzügyi Osztály
    • Költségvetési Osztály
    • Számviteli Osztály
    • Ingatlangazdálkodási Osztály


  1. Üzemeltetési Főosztály
    • Informatikai Osztály
    • Gondnoksági Osztály
    • Ügyviteli Osztály


  1. Igazgatási és Hatósági Főosztály
    • Általános Hatósági Osztály
    • Anyakönyvi és Népességnyilvántartási Osztály
    • Ügyfélszolgálati Osztály


  1. Adó Főosztály
    • Helyi Adó, Gépjárműadó Osztály
    • Ellenőrzési és Végrehajtási Osztály


  1. Humánszolgáltatási Főosztály
    • Szociális Osztály
    • Intézményfelügyeleti Osztály


  1. Jogi Főosztály
  2. Főmérnökség
    • Műszaki és Környezetvédelmi Osztály
    • Pályázati Osztály
    • Lakáshasznosítási Osztály


  1. Főépítészi Iroda
    • Városrendezési Osztály
    • Városképvédelmi Osztály