Budapest Főváros XIV. Kerület Képviselő-testületének 20/2020. (VI. 2.) önkormányzati rendelete
a Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Önkormányzat Képviselő-testülete szervezeti és működési szabályzatáról szóló 15/2019. (XI. 7.) önkormányzati rendelet módosításáról
Hatályos: 2020. 07. 01- 2020. 07. 01Budapest Főváros XIV. Kerület Képviselő-testületének 20/2020. (VI. 2.) önkormányzati rendelete
a Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Önkormányzat Képviselő-testülete szervezeti és működési szabályzatáról szóló 15/2019. (XI. 7.) önkormányzati rendelet módosításáról
2020-07-01-tól 2020-07-02-ig
Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Önkormányzat Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói jogkörében, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva, a katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 46. § (4) bekezdése alapján - figyelemmel a veszélyhelyzet kihirdetéséről szóló Kormányrendeletekre - Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Önkormányzat Képviselő-testülete jogkörében eljárva a polgármester az alábbi rendeletet alkotja meg:
- §
A Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Önkormányzat Képviselő-testülete szervezeti és működési szabályzatáról szóló 15/2019. (XI. 7.) önkormányzati rendelet (továbbiakban: Rendelet) 23. §-a helyébe a következő rendelkezés lép:
„23. § (1) A Polgármesteri Hivatal belső szervezeti tagozódását a 10. számú melléklet tartalmazza. A Polgármesteri Hivatal hatékony munkavégzése érdekében a - 22. § (1) bekezdésében foglalt tagozódást nem érintő - további belső szervezeti struktúra (pl. munkacsoport, csoport, stb.) kialakításáról a jegyző rendelkezhet.
(2) A Polgármesteri Hivatal szervezeti és működési szabályzatát - amely nem lehet ellentétes a jelen rendelet Polgármesteri Hivatalra, annak működésére vonatkozó rendelkezéseivel - a jegyző javaslatára a polgármester adja ki.”
- §
A Rendelet új 10. melléklettel egészül ki, mely e rendelet mellékletét képezi.
- §
E rendelet 2020. július 1. napján lép hatályba.
Horváth Csaba dr. Tiba Zsolt
polgármester jegyző
- melléklet a 20/2020. (VI. 2.) önkormányzati rendelethez
10. melléklet a 15/2019. (XI. 7.) önkormányzati rendelethez
A Polgármesteri Hivatal főosztály jogállású szervezeti egységei, amelyek az alábbiak szerinti osztályokra tagozódnak:
- Polgármesteri Kabinet
- Jegyzői Kabinet
- Képviselői Koordinációs Osztály
- Humánpolitikai Osztály
- Kontrolling Osztály
- Gazdasági Főosztály
- Pénzügyi Osztály
- Költségvetési Osztály
- Számviteli Osztály
- Ingatlangazdálkodási Osztály
- Üzemeltetési Főosztály
- Informatikai Osztály
- Gondnoksági Osztály
- Ügyviteli Osztály
- Igazgatási és Hatósági Főosztály
- Általános Hatósági Osztály
- Anyakönyvi és Népességnyilvántartási Osztály
- Ügyfélszolgálati Osztály
- Adó Főosztály
- Helyi Adó, Gépjárműadó Osztály
- Ellenőrzési és Végrehajtási Osztály
- Humánszolgáltatási Főosztály
- Szociális Osztály
- Intézményfelügyeleti Osztály
- Jogi Főosztály
- Főmérnökség
- Műszaki és Környezetvédelmi Osztály
- Pályázati Osztály
- Lakáshasznosítási Osztály
- Főépítészi Iroda
- Városrendezési Osztály
- Városképvédelmi Osztály