Pécs Megyei Jogú Város Önkormányzata Közgyűlésének 27/2020. (V. 21.) önkormányzati rendelete

a Pécs Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala munka- és ügyfélfogadási rendjéről szóló 7/2013. (III.18.) önkormányzati rendelet módosításáról

Hatályos: 2020. 05. 22- 2020. 05. 22

Pécs Megyei Jogú Város Polgármestere Pécs Megyei Jogú Város Önkormányzata Közgyűlésének a katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló  2011. évi CXXVIII. törvény 46. § (4) bekezdése alapján gyakorolt Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében és a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 42. § 2. pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:

1. § Pécs Megyei Jogú Város Önkormányzata Közgyűlésének a Pécs Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala munka- és ügyfélfogadási rendjéről szóló 7/2013. (III.18.) önkormányzati rendelete (a továbbiakban: Ör.) 3. § (2) bekezdése a következő a) ponttal egészül ki:

„a) az Anyakönyvi Hivatal,”.

2. § Az Ör.

a) 3. § (3) bekezdés b) pontjában a „kedden 8.00 órától” szövegrész helyébe a „ kedden 13.00 órától”,

b) 5. § (3) bekezdésében az  „a közigazgatási hatósági eljárás és  szolgálta-tás általános szabályairól szóló 2004. évi CXL. törvényben” szövegrész helyébe a „az általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. törvényben

szöveg lép.

3. § Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.

  

     Péterffy Attila s.k.                                                                      Dr. Lovász István s.k.

                      polgármester                                                                                   jegyző


Záradék:

Megalkotta: Pécs Megyei Jogú Város Polgármestere a  2011. évi CXXVIII. törvény 46. § (4) bekezdésében  meghatározott hatáskörében 2020. május 19-én.

Kihirdetve: 2020.  május 21. napján.

Mellékletek