Budapest Főváros XXII. Kerület Budafok-Tétény Önkormányzata Képviselő-testülete 13/2021. (V. 14.) önkormányzati rendelete

az Önkormányzat 2020. évi zárszámadásáról

Hatályos: 2021. 05. 15- 2022. 11. 03

Budapest Főváros XXII. Kerület Budafok-Tétény Önkormányzata Képviselő-testülete 13/2021. (V. 14.) önkormányzati rendelete

az Önkormányzat 2020. évi zárszámadásáról

A katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 46. § (4) bekezdés alapján eljáró polgármester – a veszélyhelyzet kihirdetéséről és a veszélyhelyzeti intézkedések hatálybalépéséről szóló 27/2021. (I. 29.) Korm. rendelettel kihirdetett veszélyhelyzetben – az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés f) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:

1. Bevételek és kiadások alakulása

1. § Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Önkormányzata (a továbbiakban: Önkormányzat) Képviselő-testülete a Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Önkormányzatának 2020. évi költségvetésének végrehajtásáról szóló beszámolót (zárszámadását) - a mellékletekben foglalt részletezésnek megfelelően, azokkal együtt - a következők szerint hagyja jóvá:

  • a) 17.645.883 E Ft teljesített bevételi főösszeg, melyl:
    • aa) 11.079.833 E Ft a költségvetési bevétel,
    • ab) 6.566.050 E Ft a finanszírozási bevételek.
  • b) 12.446.466 E Ft teljesített kiadási főösszeg, melyből:
    • ba) 10.874.355 E Ft a költségvetési kiadás,
    • bb) 1.572.111 E Ft a finanszírozási kiadás.

2. Bevételek és kiadások részletezése

2. § A Képviselő-testület

  • a) az Önkormányzat bevételeit előirányzat-csoportonként az 1. mellékletben, kiadásait előirányzat-csoportonként a 2. melléklet szerint hagyja jóvá,
  • b) az intézmények bevételi és kiadási előirányzatát és azok teljesítését a 3. melléklet szerint hagyja jóvá,
  • c) az önkormányzati feladatok bevételeinek és kiadásainak előirányzatát és teljesítését a 4. melléklet szerint hagyja jóvá,
  • d) az Önkormányzat felhalmozási és működési célú pénzeszköz átadások és támogatás értékű kiadások előirányzatait és azok teljesítését feladatonként az 5. melléklet szerint hagyja jóvá,
  • e) az Önkormányzat szociális feladatainak (rendszeres és nem rendszeres pénzbeli ellátások) kiadási előirányzatát és azok teljesítését a 6. melléklet szerint hagyja jóvá,
  • f) az Önkormányzat felújítási kiadásainak előirányzatait és teljesítését feladatonként a 7. melléklet szerint hagyja jóvá,
  • g) az Önkormányzat felhalmozási kiadásainak előirányzatait és teljesítését feladatonként a 8. melléklet szerint hagyja jóvá,
  • h) az önkormányzati tartalék alakulását a 9. melléklet szerint hagyja jóvá.

3. § A Képviselő-testület

  • a) az Önkormányzat 2020. évi költségvetési mérlegét a 10. melléklet szerint hagyja jóvá,
  • b) az Önkormányzat 2020. évi mérlegét a 11. melléklet szerint hagyja jóvá.

4. § A Képviselő-testület

  • a) a 2020. évi alaptevékenység maradványát 5.199.417 E Ft-ban a 12. melléklet szerint hagyja jóvá,
  • b) a maradvány felhasználásáról a Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Önkormányzata 2020. évi költségvetéséről szóló önkormányzati rendelet módosításában dönt.

5. § A Képviselő-testület

  • a) a pénzeszközök 2020. évi változását a 13. melléklet szerint,
  • b) a közvetett támogatások összegét a 14. melléklet szerint,
  • c) az Önkormányzat 2020. december 31-ére vonatkozóan készült vagyonkimutatását a 15. melléklet szerint,
  • d) az önkormányzati részesedések állományát a 16. melléklet szerint

hagyja jóvá.

6. § A Képviselő-testület a többéves kihatással járó döntések évenkénti bontását a 17. melléklet szerint határozza meg,

7. § A Képviselő-testület

  • a) az Önkormányzat pályázati forrásból megvalósuló feladatainak éves ütemezését a 18. melléklet szerint,
  • b) a kötelező, önként vállalt és államigazgatási feladatok bevételeit és kiadásait a 19. melléklet szerint állapítja meg.

8. § E rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.

11. melléklet

MÉRLEG

12. melléklet

MARADVÁNYKIMUTATÁS

15. melléklet

Vagyonkimutatás