Isaszeg Város Önkormányzata Képviselő-testületének 17/2021. (XII. 16.) önkormányzati rendelete

az Isaszegi Polgármesteri Hivatalban 2022. évben igazgatási szünet elrendeléséről

Hatályos: 2022. 01. 03- 2023. 01. 01

Isaszeg Város Önkormányzata Képviselő-testületének 17/2021. (XII. 16.) önkormányzati rendelete

az Isaszegi Polgármesteri Hivatalban 2022. évben igazgatási szünet elrendeléséről

2022.01.03.

Isaszeg Város Önkormányzat Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés a) pontjában kapott felhatalmazás alapján és a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:

1. § A rendelet hatálya kiterjed az Isaszegi Polgármesteri Hivatalban (a továbbiakban: Hivatal) foglalkoztatott valamennyi köztisztviselőre, ügykezelőre (továbbiakban dolgozó).

2. § A Hivatal 2022. évi munkarendjében 2022. január 31. napjától 2022. február 4. napjáig tartó időszakban, valamint 2022. december 22. napjától 2022. december 30. napjáig terjedő időszakban igazgatási szünetet tart.

3. § (1) A 2. §-ban megjelölt időszakban az ügyfélfogadás a Hivatal minden szervezeti egységében szünetel.

(2) A 2. §-ban meghatározott időszakban 2022. december 28-án 8 órától 12 óráig

a) egy fő anyakönyvvezető kizárólag a születések és halálesetek anyakönyvezése,

b) az ügyfélszolgálat nyomtatványok kiadása és átvétele céljából ügyeletet tart.

4. § Ez a rendelet 2022. január 3-án lép hatályba, és 2023. január 2-án hatályát veszti.