Sarkad Város Önkormányzata Képviselő-testületének 25/2021. (XII. 17.) önkormányzati rendelete

a 2022. évi átmeneti gazdálkodásról

Hatályos: 2022. 01. 01- 2022. 02. 25

Sarkad Város Önkormányzata Képviselő-testületének 25/2021. (XII. 17.) önkormányzati rendelete

a 2022. évi átmeneti gazdálkodásról

2022.01.01.

Sarkad Város Önkormányzatának Képviselő-testülete az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 25. § (1) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés a) és f) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva az alábbi rendeletet alkotja:

1. § Sarkad Város Önkormányzatának Képviselő-testülete felhatalmazza a polgármestert, hogy 2022. január 1. napjától az önkormányzat 2022. évi költségvetési rendeletének elfogadásáig - a polgármesteri hivatal útján – az önkormányzat és költségvetési szervei bevételeit folytatólagosan beszedje, és kiadásaikat teljesítse.

2. § (1) Az átmeneti időszakban az intézmények finanszírozása a 2021. december 16-ai módosított költségvetési rendeletben megtervezettek alapján az alábbiak szerint történik:

a) kötelező személyi juttatások és járulékai 100%-os mértékben, Magyar Államkincstár terhelése alapján,

b) dologi kiadások a 2021. évi szint 80 %-os mértékében időarányosan,

c) ellátottak juttatásai a 2021. évi szint 100 %-ával időarányosan az állami támogatás erejéig,

d) felhalmozási és felújítási feladatok a 3. §-ban foglaltaknak megfelelően.

(2) A felhasználható előirányzatokat az 1. sz. melléklet tartalmazza.

3. § Sarkad Város Önkormányzatának Képviselő-testülete felhatalmazza a polgármestert, hogy az átmeneti időszakban a folyamatban lévő beruházásokkal és felújításokkal kapcsolatos – szerződés szerinti – fizetési kötelezettségeket rendezze.

4. § Ez a rendelet 2022. január 1-én lép hatályba és az önkormányzat 2022. évi költségvetésről szóló rendelet hatálybalépésének napján hatályát veszti.