Karakószörcsök Község Önkormányzata Képviselő-testületének 4/2021 (III.16.) önkormányzati rendelete
a települési adóról szóló 11/2015.(VI.9.) önkormányzati rendelet módosításáról
Hatályos: 2021. 03. 17- 2021. 03. 17Karakószörcsök Község Önkormányzata Képviselő-testületének 4/2021 (III.16.) önkormányzati rendelete
a települési adóról szóló 11/2015.(VI.9.) önkormányzati rendelet módosításáról
2021-03-17-tól 2021-03-18-ig
Karakószörcsök Község Önkormányzatának Polgármestere a katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 46. § (4) bekezdése szerinti hatáskörében, a veszélyhelyzet kihirdetéséről és a veszélyhelyzeti intézkedések hatálybalépéséről szóló 27/2021. (I.29.) Korm. rendelettel kihirdetett veszélyhelyzetben, a helyi adókról szóló 1990. évi C. törvény 1.§ (1) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján, valamint az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés h) pontjában, továbbá a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 13.§ (1) bekezdés 13. pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:
1.§ Karakószörcsök Község Önkormányzata Képviselő-testületének a települési adóról szóló 11/2015. (VI.9.) önkormányzati rendeletének 1. melléklete helyébe e rendelet melléklete lép.
2.§. Ez a rendelet a kihirdetést követő napon lép hatályba.
A 4/2021.(III.16.) önkormányzati rendelet melléklete
1.melléklet a 15/2015.(VI.9.) önkormányzati rendelethez
TÜSKEVÁRI KÖZÖS ÖNKORMÁNYZATI HIVATAL
KERTAI KIRENDELTSÉG
8492 Kerta, Dózsa utca 36.
Tel.: 88/504-730, Fax: 88/504-731, e-mail: nagyalasony.ado@invitel.hu
A D A T B E J E L E N T É S
Települési adó megállapításához
(A bevallás kitöltése tollal, és nyomtatott nagybetűvel történjen!)
1. BEVALLÁST BENYÚJTÓ ADATAI:
NÉV: _______________________________________________
SZÜLETÉSI NÉV: _______________________________________________
ANYJA NEVE: _______________________________________________
SZÜLETÉSI HELY, IDŐ: _______________________________________________
ADÓAZONOSÍTÓ JEL: _______________________________________________
LAKCÍM: _______________________________________________
LEVELEZÉSI CÍM: _______________________________________________
TELEFONSZÁM, E-MAIL: _______________________________________________
MUNKAHELY: _______________________________________________
BANKSZÁMLASZÁM: _______________________________________________
2. A BEVALLÁS BENYÚJTÁSÁNAK OKA:
☐ ADÓKÖTELEZETTSÉG KELETKEZÉSE
☐ Adóbevezetés
☐ Termőföld szerzése
☐ Adóalany személyében történt változás
☐ ADÓKÖTELEZETTSÉG MEGSZŰNÉSE
☐ Termőföld elidegenítése
☐ Adóalany személyében történt változás
☐ VÁLTOZÁS BEJELENTÉSE
Változás jellege: _______________________________________________
☐ ADÓKÖTELEZETTSÉG KELETKEZÉSÉNEK, VÁLTOZÁSÁNAK IDŐPONTJA:
_________év_______________________hó_________nap
3. A TERMŐFÖLD (szántó, szőlő, gyümölcsös, kert rét, legelő (gyep), nádas, fásított terület, halastó) INGATLANNYILVÁNTARTÁSBAN SZEREPLŐ ADATAI:
Sorszám | Helyrajzi szám | Müvelési ág | Terület (ha) | Települési adó mérték (5.000 Ft/ha) | Fizetendő települési adó (Ft) |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 | |||||
5 | |||||
6 | |||||
7 | |||||
8 | |||||
9 | |||||
10 | |||||
11 | |||||
12 | |||||
13 | |||||
14 | |||||
15 | |||||
16 | |||||
17 | |||||
18 | |||||
19 | |||||
20 |
4. TULAJDONOSVÁLTÁS ESETÉN:
Előző / új tulajdonos neve: _______________________________________________
Címe: _______________________________________________
Kijelentem, hogy a közölt adatok a valóságnak megfelelnek.
__________________, 20__._________hónap ____nap
_____________________________________
adózó vagy képviselőjének aláírása