Karakószörcsök Község Önkormányzata Képviselő-testületének 4/2021 (III.16.) önkormányzati rendelete

a települési adóról szóló 11/2015.(VI.9.) önkormányzati rendelet módosításáról

Hatályos: 2021. 03. 17- 2021. 03. 17

Karakószörcsök Község Önkormányzatának Polgármestere a katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 46. § (4) bekezdése szerinti hatáskörében, a veszélyhelyzet kihirdetéséről és a veszélyhelyzeti intézkedések hatálybalépéséről szóló 27/2021. (I.29.) Korm. rendelettel kihirdetett veszélyhelyzetben, a helyi adókról szóló 1990. évi C. törvény 1.§ (1) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján, valamint az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés h) pontjában, továbbá a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 13.§ (1) bekezdés 13. pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:


1.§ Karakószörcsök Község Önkormányzata Képviselő-testületének a települési adóról  szóló 11/2015. (VI.9.) önkormányzati rendeletének 1. melléklete helyébe e rendelet melléklete lép.




2.§. Ez a rendelet a kihirdetést követő napon lép hatályba.


A 4/2021.(III.16.) önkormányzati rendelet melléklete


1.melléklet a 15/2015.(VI.9.) önkormányzati rendelethez


TÜSKEVÁRI KÖZÖS ÖNKORMÁNYZATI HIVATAL

KERTAI  KIRENDELTSÉG

8492 Kerta, Dózsa utca 36.

Tel.: 88/504-730, Fax: 88/504-731, e-mail: nagyalasony.ado@invitel.hu



A D A T B E J E L E N T É S

Települési adó megállapításához

(A bevallás kitöltése tollal, és nyomtatott nagybetűvel történjen!)



1. BEVALLÁST BENYÚJTÓ ADATAI:


NÉV:                                       _______________________________________________


SZÜLETÉSI NÉV:                  _______________________________________________


ANYJA NEVE:                       _______________________________________________


SZÜLETÉSI HELY, IDŐ:        _______________________________________________


ADÓAZONOSÍTÓ JEL:          _______________________________________________


LAKCÍM:                                _______________________________________________


LEVELEZÉSI CÍM:                 _______________________________________________


TELEFONSZÁM, E-MAIL:     _______________________________________________


MUNKAHELY:                       _______________________________________________


BANKSZÁMLASZÁM:           _______________________________________________



2. A  BEVALLÁS  BENYÚJTÁSÁNAK  OKA:


☐ ADÓKÖTELEZETTSÉG KELETKEZÉSE


☐ Adóbevezetés

☐ Termőföld szerzése

☐ Adóalany személyében történt változás

☐ ADÓKÖTELEZETTSÉG MEGSZŰNÉSE


☐ Termőföld elidegenítése

☐ Adóalany személyében történt változás

☐ VÁLTOZÁS BEJELENTÉSE


Változás jellege: _______________________________________________


☐ ADÓKÖTELEZETTSÉG KELETKEZÉSÉNEK, VÁLTOZÁSÁNAK IDŐPONTJA:


_________év_______________________hó_________nap










3. A TERMŐFÖLD (szántó, szőlő, gyümölcsös, kert rét, legelő (gyep), nádas, fásított terület, halastó) INGATLANNYILVÁNTARTÁSBAN SZEREPLŐ ADATAI:



Sorszám

Helyrajzi szám

Müvelési ág

Terület (ha)

Települési adó mérték (5.000 Ft/ha)

Fizetendő települési adó (Ft)

1






2






3






4






5






6






7






8






9






10






11






12






13






14






15






16






17






18






19






20










4. TULAJDONOSVÁLTÁS ESETÉN:


Előző / új tulajdonos neve:      _______________________________________________


Címe:                                      _______________________________________________



Kijelentem, hogy a közölt adatok a valóságnak megfelelnek.




__________________, 20__._________hónap ____nap




_____________________________________    

        adózó vagy képviselőjének aláírása