Ólmod Község Önkormányzat Képviselő-testületének 9/2021. (IX.1.) önkormányzati rendelete
a szociális ellátások és szociális szolgáltatások helyi szabályairól szóló 6/2018. (XI. 06.) önkormányzati rendelet módosításáról
Hatályos: 2021. 09. 01- 2021. 09. 01Ólmod Község Önkormányzat Képviselő-testületének 9/2021. (IX. 1.) önkormányzati rendelete
a szociális ellátások és szociális szolgáltatások helyi szabályairól szóló 6/2018. (XI. 06.) önkormányzati rendelet módosításáról
Ólmod Község Önkormányzat Képviselő-testülete a szociális igazgatásról és szociális ellátásokról szóló 1993. évi III. törvény 10. § (1) bekezdésében, 25. § (3) bekezdés b) pontjában, 26. §- ában, 32. § (1) bekezdés b) pontjában és (3) bekezdésében, 45. § (1) bekezdésében, 48. § (4) bekezdésében, 60. § (4) bekezdésében, 90. § (3) bekezdésében, 92. § (1) bekezdés a) pontjában, 92. § (2) bekezdésében, 115. § (3) bekezdésében és 132. § (4) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdésének a) pontjában és a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 13. § (1) bekezdés 8a. pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:
1. § Az Ólmod Község Önkormányzat Képviselő-testületének című ÓLMOD KÖZSÉG ÖNKORMÁNYZAT KÉPVISELŐ-TESTÜLETÉNEK 6/2018 (XI.6.) 1. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(1) E rendelet személyi hatálya a feladatellátási szerződés alapján szociális szolgáltatást igénybe vevőkre is kiterjed.”
2. § (1) Az Ólmod Község Önkormányzat Képviselő-testületének című ÓLMOD KÖZSÉG ÖNKORMÁNYZAT KÉPVISELŐ-TESTÜLETÉNEK 6/2018 (XI.6.) 3. § (2) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(2) Az e rendeletben szabályozott ellátások iránti kérelmek - ha e rendelet másként nem rendelkezik - személyesen, elektronikusan, vagy postai úton nyújthatók be.”
(2) Az Ólmod Község Önkormányzat Képviselő-testületének című ÓLMOD KÖZSÉG ÖNKORMÁNYZAT KÉPVISELŐ-TESTÜLETÉNEK 6/2018 (XI.6.) 3. § (4) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(4) A kérelmező által benyújtott jövedelemnyilatkozathoz minden esetben csatolni kell a jövedelem valódiságát igazoló iratokat. Ezek különösen: a munkáltató által kiadott keresetigazolás, rendszeres pénzellátásoknál az azt megalapozó határozat vagy a kifizetésről szóló igazolószelvény, egyéb jövedelmeknél az azokat megalapozó határozat, kifizetési bizonylat, igazolás, szerződés.”
3. § Az Ólmod Község Önkormányzat Képviselő-testületének című ÓLMOD KÖZSÉG ÖNKORMÁNYZAT KÉPVISELŐ-TESTÜLETÉNEK 6/2018 (XI.6.) II. Fejezet címe helyébe a következő rendelkezés lép:
„II. FEJEZET Pénzbeli és természetbeni települési támogatások”
4. § (1) Az Ólmod Község Önkormányzat Képviselő-testületének című ÓLMOD KÖZSÉG ÖNKORMÁNYZAT KÉPVISELŐ-TESTÜLETÉNEK 6/2018 (XI.6.) 9. § (1) bekezdés c) pontja helyébe a következő rendelkezés lép:
(2) Az Ólmod Község Önkormányzat Képviselő-testületének című ÓLMOD KÖZSÉG ÖNKORMÁNYZAT KÉPVISELŐ-TESTÜLETÉNEK 6/2018 (XI.6.) 9. § (3) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(3) A kérelmet a halotti anyakönyvi kivonat kiállításától számított 60 napon belül kell benyújtani. A határidő elmulasztása jogvesztő.”
(Temetési támogatás formájában települési támogatás állapítható meg annak az Önkormányzat közigazgatási területén lakcímmel rendelkező személynek, aki)
- „c) az eltemettető családjában az egy főre eső családi jövedelem az öregségi nyugdíj mindenkori összegének 400 %-át, egyedülálló esetében a 450%-át nem haladja meg.”
5. § Az Ólmod Község Önkormányzat Képviselő-testületének című ÓLMOD KÖZSÉG ÖNKORMÁNYZAT KÉPVISELŐ-TESTÜLETÉNEK 6/2018 (XI.6.) 10. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(1) Krízistámogatás formájában rendkívüli települési támogatást kell megállapítani annak az önkormányzat közigazgatási területén lakcímmel rendelkező személynek, akinek esetében az alábbi feltételek legalább egyike fennáll és családjában az egy főre eső jövedelem nem haladja meg az öregségi nyugdíj mindenkori legkisebb összegének 450 %-át, egyedülálló esetében 500 %-át
- a) válsághelyzetben lévő várandós anya gyermekének megtartása, a gyermek fogadásának előkészítése, a nevelésbe vett gyermek családjával való kapcsolattartás biztosítása, a gyermek családba való visszakerülésének elősegítése érdekében, vagy
- b) aki tartósan beteg, vagy akinek a családjában a tartós betegség miatt fokozott felügyeletet igénylő személy él, vagy
- c) akinek az önkormányzat közigazgatási területén lévő ingatlanát elemi kár éri, és az érintett ingatlanban az alábbi jogcímek valamelyike szerint életvitelszerűen lakik
- ca) saját tulajdonú lakás tulajdonosa, haszonélvezője, használója,
- cb) önkormányzati lakás bérlője, lakáshasználati szerződéssel rendelkező használója.”
6. § Az Ólmod Község Önkormányzat Képviselő-testületének című ÓLMOD KÖZSÉG ÖNKORMÁNYZAT KÉPVISELŐ-TESTÜLETÉNEK 6/2018 (XI.6.) 11. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(1) A Sztv. 48. § (3) bekezdés b) pontjában meghatározott megtérítési kötelezettség alól mentesíthető az az eltemettetésre köteles személy, akinek az egy főre eső családi jövedelme nem éri el:
- a) családban élők esetében az öregségi nyugdíj mindenkori legkisebb összegének 400%-át, vagy
- b) egyedülálló esetében az öregségi nyugdíj legkisebb összegének 450%-át és a hagyatékból az őt megillető örökrész mértéke a temetésből reá eső költséget nem haladja meg.”
7. § Az Ólmod Község Önkormányzat Képviselő-testületének című ÓLMOD KÖZSÉG ÖNKORMÁNYZAT KÉPVISELŐ-TESTÜLETÉNEK 6/2018 (XI.6.) 15. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(1) Az Önkormányzatnál a családsegítés a Kőszegi Szociális Gondozási Központ Család- és Gyermekjóléti Szolgálatának útján vehető igénybe.”
8. § Az Ólmod Község Önkormányzat Képviselő-testületének című ÓLMOD KÖZSÉG ÖNKORMÁNYZAT KÉPVISELŐ-TESTÜLETÉNEK 6/2018 (XI.6.) 16. §-a helyébe a következő rendelkezés lép:
„16. § Az Önkormányzat a települési hátrányok csökkentése, a településen az életfeltételek javítása, a közszolgáltatásokhoz való hozzájutás elősegítése, az Önkormányzat által önállóan, vagy feladatellátási szerződéssel biztosított szociális alapszolgáltatások kiépítésének és működtetésének elősegítése, a települési funkciók bővítése, a közösségfejlesztés, a helyi társadalom és a civil szféra erősítése, a településen a jobb életminőség elérése érdekében, külön önkormányzati rendeletben szabályozott módon, falugondnoki szolgálatot működtet és tart fenn.”
9. § Az Ólmod Község Önkormányzat Képviselő-testületének című ÓLMOD KÖZSÉG ÖNKORMÁNYZAT KÉPVISELŐ-TESTÜLETÉNEK 6/2018 (XI.6.) 17. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(1) Az intézményi térítési díjakat a 12. § (1) bekezdés a) pontjában foglalt szolgáltatás tekintetében Ólmod Község Önkormányzat Képviselő-testülete, a 12. § b) pontjában foglalt szolgáltatás tekintetében Horvátzsidány Község Önkormányzat Képviselő-testülete minden év február 28-áig felülvizsgálja és azokat Ólmod Község Önkormányzata a helyben szokásos módon kihirdeti. ”
10. § (1) Az Ólmod Község Önkormányzat Képviselő-testületének című ÓLMOD KÖZSÉG ÖNKORMÁNYZAT KÉPVISELŐ-TESTÜLETÉNEK 6/2018 (XI.6.) 1. melléklete helyébe az 1. melléklet lép.
(2) Az Ólmod Község Önkormányzat Képviselő-testületének című ÓLMOD KÖZSÉG ÖNKORMÁNYZAT KÉPVISELŐ-TESTÜLETÉNEK 6/2018 (XI.6.) 2. melléklete helyébe a 2. melléklet lép.
(3) Az Ólmod Község Önkormányzat Képviselő-testületének című ÓLMOD KÖZSÉG ÖNKORMÁNYZAT KÉPVISELŐ-TESTÜLETÉNEK 6/2018 (XI.6.) 3. melléklete helyébe a 3. melléklet lép.
(4) Az Ólmod Község Önkormányzat Képviselő-testületének című ÓLMOD KÖZSÉG ÖNKORMÁNYZAT KÉPVISELŐ-TESTÜLETÉNEK 6/2018 (XI.6.) 4. melléklete helyébe a 4. melléklet lép.
(5) Az Ólmod Község Önkormányzat Képviselő-testületének című ÓLMOD KÖZSÉG ÖNKORMÁNYZAT KÉPVISELŐ-TESTÜLETÉNEK 6/2018 (XI.6.) 5. melléklete helyébe az 5. melléklet lép.
(6) Az Ólmod Község Önkormányzat Képviselő-testületének című ÓLMOD KÖZSÉG ÖNKORMÁNYZAT KÉPVISELŐ-TESTÜLETÉNEK 6/2018 (XI.6.) 6. melléklete helyébe a 6. melléklet lép.
(7) Az Ólmod Község Önkormányzat Képviselő-testületének című ÓLMOD KÖZSÉG ÖNKORMÁNYZAT KÉPVISELŐ-TESTÜLETÉNEK 6/2018 (XI.6.) 7. melléklete helyébe a 7. melléklet lép.
11. § Hatályát veszti az Ólmod Község Önkormányzat Képviselő-testületének című ÓLMOD KÖZSÉG ÖNKORMÁNYZAT KÉPVISELŐ-TESTÜLETÉNEK 6/2018 (XI.6.)
- a) 3. § (9) bekezdése,
- b) 11. § (2) bekezdése,
- c) 13. § (9) bekezdése,
- d) 15. § (2)–(4) bekezdése.
12. § Ez a rendelet 2021. szeptember 1-jén lép hatályba.
1. melléklet
„1. melléklet a 6/2018. (XI.06.) önkormányzati rendelethez
ÚJSZÜLÖTTEK TÁMOGATÁSA IRÁNTI KÉRELEM
TELEPÜLÉSI TÁMOGATÁS
(a születést követő 12 hónapon belül benyújtandó)
A kérelmező adatai:
Neve: ________________________________________________________________________________
Születési neve: _________________________________________________________________________
Bejelentett lakóhelye: ____________________________________________________________________
Bejelentett tartózkodási helye_______________________________________________________________
Életvitelszerűen bejelentett lakóhelyemen / vagy tartózkodási helyemen élek*.
Születési ideje: ______________________________ Születési helye: __________________________
Anyja neve: ________________________________ Állampolgársága: _________________________
TAJ szám: ________________________________ Telefon szám: ___________________________
Foglalkozása: _______________________________ Nyugdíj törzsszáma: ______________________
Családi állapota*: hajadon, nőtlen, özvegy, elvált vagy házastásrsától külön él, élettárs, házas.
Családi körülményei*: családban élő, egyedülélő, gyermekét egyedül nevelő.
Kedvező elbírálás esetén a megállapított segély öszegét*: lakcímemre/intézmény felé/folyószámlámra kérném utalni. Folyószámlaszámom: __________________________________________________________________
* (A megfelelő rész aláhúzandó.)
Az újszülött gyermek/ek adatai
Név: ______________________________
Születési hely, idő: ______________________________
Anyja neve: ______________________________
TAJ száma: ______________________________
Lakóhelye: _________________________________
Név: ______________________________
Születési hely, idő: ______________________________
Anyja neve: ______________________________
TAJ száma: ______________________________
Lakóhelye: _________________________________
A kérelmezővel azonos lakcímen élőkre vonatkozó adatok (kivéve a fentiekben megnevezett személyek):
név és születési név | születési hely, idő | anyja neve | TAJ szám |
---|---|---|---|
Egyéb indoklás/nyilatkozat:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Kérem, hogy a fenti adatok alapján részemre támogatást szíveskedjenek megállapítani!
Büntetőjogi felelősségem tudatában kijelentem, hogy a fenti adatok a valóságnak megfelelnek.
Kijelentem, hogy kérelmem kedvező elbírálása esetén fellebbezési jogomról lemondok.
Hozzájárulok, hogy a bejelentésben megadott személyes adataimat a Horvátzsidányi Közös Önkormányzati Hivatal az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek megfelelően kezelje. Nyilatkozom, hogy az adatok megadása és az adatkezeléshez történő hozzájárulás önkéntes.
Hozzájárulok a kérelemben szereplő adatoknak a szociális igazgatási eljárás során történő felhasználásához.
Hozzájárulok, hogy a nyilvántartásban szereplő személyes adataimat az adatkezelő erre irányuló megkeresés esetén a megkereső hatóságok részére továbbítsa. Az adatokat az adatkezelő 10 évig tárolja, nem hozza nyilvánosságra, és gondoskodik azok törvény szerinti védelméről. Tudomásul veszem továbbá, hogy az adatok kezeléséről a hzsid@t-online.hu email címen vagy a 9733 Horvátzsidány, Csepregi u. 4. postacímen bármikor tájékoztatást kérhetek, és kérhetem azok helyesbítését vagy törlését.
Kelt: .......................................
________________________________________
a kérelmező aláírása
Csatolandó iratok:
o újszülött gyermek születési anyakönyvi kivonata”
2. melléklet
„2. melléklet a 6/2018. (XI.06.) önkormányzati rendelethez
TANÉVKEZDÉSI TÁMOGATÁS IRÁNTI KÉRELEM
TELEPÜLÉSI TÁMOGATÁS
(július 1-től szeptember 30-ig nyújtható be)
A kérelmező adatai (szülő, törvényes képviselő/nagykorú tanuló) személyi adatai
Neve: ________________________________________________________________________________
Születési neve: _________________________________________________________________________
Bejelentett lakóhelye: ____________________________________________________________________
Bejelentett tartózkodási helye_______________________________________________________________
Életvitelszerűen bejelentett lakóhelyemen / vagy tartózkodási helyemen élek*.
Születési ideje: ______________________________ Születési helye: __________________________
Anyja neve: ________________________________ Állampolgársága: _________________________
TAJ szám: ________________________________ Telefon szám: ___________________________
Foglalkozása: _______________________________ Nyugdíj törzsszáma: ______________________
Családi állapota*: hajadon, nőtlen, özvegy, elvált vagy házastásrsától külön él, élettárs, házas.
Kedvező elbírálás esetén a megállapított segély öszegét*: lakcímemre/intézmény felé/folyószámlámra kérném utalni. Folyószámlaszámom: __________________________________________________________________
* (A megfelelő rész aláhúzandó.)
A kérelmezővel azonos lakcímen élőkre vonatkozó adatok:
név és születési név | születési hely, idő | anyja neve | TAJ szám |
---|---|---|---|
JÖVEDELMI ADATOK, JÖVEDELEMNYILATKOZATOK
jövedelem típusa | kérelmező | a kérelmezővel azonos lakcímen élő | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
neve: | neve: | neve: | neve: | neve: | ||
1.Munkaviszonyból és más foglalkoztatási jogviszonyból származó | ||||||
2.Társas és egyéni vállalkozásból, őstermelői, illetve szellemi és más önálló tevékenységből származó | ||||||
3.Alkalmi munkavégzésből származó | ||||||
4.Táppénz, gyermekgondozási támogatások | ||||||
5.Nyugellátás és egyéb nyugdíjszerű rendszeres szociális ellátások | ||||||
6.Önkormányzat, járási hivatal és munkaügyi szervek által folyósított ellátások | ||||||
7.Egyéb jövedelem | ||||||
8.Összes jövedelem | ||||||
Összesen |
Egy főre jutó havi nettó jövedelem (ügyintéző tölti ki): Ft/hó
Kérem, hogy a fenti adatok alapján részemre támogatást szíveskedjenek megállapítani!
Büntetőjogi felelősségem tudatában kijelentem, hogy a fenti adatok a valóságnak megfelelnek.
Kijelentem, hogy kérelmem kedvező elbírálása esetén fellebbezési jogomról lemondok.
Hozzájárulok, hogy a bejelentésben megadott személyes adataimat a Horvátzsidányi Közös Önkormányzati Hivatal az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek megfelelően kezelje. Nyilatkozom, hogy az adatok megadása és az adatkezeléshez történő hozzájárulás önkéntes.
Hozzájárulok a kérelemben szereplő adatoknak a szociális igazgatási eljárás során történő felhasználásához.
Hozzájárulok, hogy a nyilvántartásban szereplő személyes adataimat az adatkezelő erre irányuló megkeresés esetén a megkereső hatóságok részére továbbítsa. Az adatokat az adatkezelő 10 évig tárolja, nem hozza nyilvánosságra, és gondoskodik azok törvény szerinti védelméről. Tudomásul veszem továbbá, hogy az adatok kezeléséről a hzsid@t-online.hu email címen vagy a 9733 Horvátzsidány, Csepregi u. 4. postacímen bármikor tájékoztatást kérhetek, és kérhetem azok helyesbítését vagy törlését.
Kelt: .......................................
________________________________________
a kérelmező aláírása
Csatolandó iratok:
o jövedelem-igazolás(ok)”
3. melléklet
„3. melléklet a 6/2018. (XI.06.) önkormányzati rendelethez
IDŐSKORÚAK IDŐSEKNAPI TÁMOGATÁSA IRÁNTI KÉRELEM
TELEPÜLÉSI TÁMOGATÁS
A kérelmező adatai:
Neve: ________________________________________________________________________________
Születési neve: _________________________________________________________________________
Bejelentett lakóhelye: ____________________________________________________________________
Bejelentett tartózkodási helye_______________________________________________________________
Életvitelszerűen bejelentett lakóhelyemen / vagy tartózkodási helyemen élek. (A megfelelő rész aláhúzandó.)
Születési ideje: ______________________________ Születési helye: __________________________
Anyja neve: ________________________________ Állampolgársága: _________________________
TAJ szám: _____________________________________ Személyig.száma _______________________ Adóazonosító: __________________________________
Kérem, hogy a fenti adatok alapján részemre támogatást szíveskedjenek megállapítani!
Büntetőjogi felelősségem tudatában kijelentem, hogy a fenti adatok a valóságnak megfelelnek.
Kijelentem, hogy kérelmem kedvező elbírálása esetén fellebbezési jogomról lemondok.
Hozzájárulok, hogy a bejelentésben megadott személyes adataimat a Horvátzsidányi Közös Önkormányzati Hivatal az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek megfelelően kezelje. Nyilatkozom, hogy az adatok megadása és az adatkezeléshez történő hozzájárulás önkéntes.
Hozzájárulok a kérelemben szereplő adatoknak a szociális igazgatási eljárás során történő felhasználásához.
Hozzájárulok, hogy a nyilvántartásban szereplő személyes adataimat az adatkezelő erre irányuló megkeresés esetén a megkereső hatóságok részére továbbítsa. Az adatokat az adatkezelő 10 évig tárolja, nem hozza nyilvánosságra, és gondoskodik azok törvény szerinti védelméről. Tudomásul veszem továbbá, hogy az adatok kezeléséről a hzsid@t-online.hu email címen vagy a 9733 Horvátzsidány, Csepregi u. 4. postacímen bármikor tájékoztatást kérhetek, és kérhetem azok helyesbítését vagy törlését.
Kelt: .......................................
________________________________________”
4. melléklet
„4. melléklet a 6/2018. (XI.06.) önkormányzati rendelethez
KARÁCSONYI TÁMOGATÁS IRÁNTI KÉRELEM
TELEPÜLÉSI TÁMOGATÁS
A kérelmező adatai:
Neve: ________________________________________________________________________________
Születési neve: _________________________________________________________________________
Bejelentett lakóhelye: ____________________________________________________________________
Bejelentett tartózkodási helye_______________________________________________________________
Életvitelszerűen bejelentett lakóhelyemen / vagy tartózkodási helyemen élek*.
Születési ideje: ______________________________ Születési helye: __________________________
Anyja neve: ________________________________ Állampolgársága: _________________________
TAJ szám: ________________________________ Telefon szám: ___________________________
Adóazonosító: _______________________________ Nyugdíj törzsszáma: ______________________
Családi állapota*: hajadon, nőtlen, özvegy, elvált vagy házastásrsától külön él, élettárs, házas.
Családi körülményei*: családban élő, egyedülélő, gyermekét egyedül nevelő.
Kedvező elbírálás esetén a megállapított segély öszegét*: lakcímemre /intézmény felé / folyószámlámra kérném utalni. Folyószámlaszámom: __________________________________________________________________
* (A megfelelő rész aláhúzandó.)
A kérelmezővel azonos lakcímen élőkre vonatkozó adatok:
név és születési név | születési hely, idő | anyja neve | TAJ szám |
---|---|---|---|
Jövedelmi adatok (forintban)
jövedelem típusa | kérelmező | a kérelmezővel azonos lakcímen élő | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
neve: | neve: | neve: | neve: | neve: | ||
1.Munkaviszonyból és más foglalkoztatási jogviszonyból származó | ||||||
2.Társas és egyéni vállalkozásból, őstermelői, illetve szellemi és más önálló tevékenységből származó | ||||||
3.Alkalmi munkavégzésből származó | ||||||
4.Táppénz, gyermekgondozási támogatások | ||||||
5.Nyugellátás és egyéb nyugdíjszerű rendszeres szociális ellátások | ||||||
6.Önkormányzat, járási hivatal és munkaügyi szervek által folyósított ellátások | ||||||
7.Egyéb jövedelem | ||||||
8.Összes jövedelem | ||||||
Összesen |
Egy főre jutó havi nettó jövedelem (ügyintéző tölti ki): Ft/hó
Kérem, hogy a fenti adatok alapján részemre támogatást szíveskedjenek megállapítani!
Büntetőjogi felelősségem tudatában kijelentem, hogy a fenti adatok a valóságnak megfelelnek.
Kijelentem, hogy kérelmem kedvező elbírálása esetén fellebbezési jogomról lemondok.
Hozzájárulok, hogy a bejelentésben megadott személyes adataimat a Horvátzsidányi Közös Önkormányzati Hivatal az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek megfelelően kezelje. Nyilatkozom, hogy az adatok megadása és az adatkezeléshez történő hozzájárulás önkéntes.
Hozzájárulok a kérelemben szereplő adatoknak a szociális igazgatási eljárás során történő felhasználásához.
Hozzájárulok, hogy a nyilvántartásban szereplő személyes adataimat az adatkezelő erre irányuló megkeresés esetén a megkereső hatóságok részére továbbítsa. Az adatokat az adatkezelő 10 évig tárolja, nem hozza nyilvánosságra, és gondoskodik azok törvény szerinti védelméről. Tudomásul veszem továbbá, hogy az adatok kezeléséről a hzsid@t-online.hu email címen vagy a 9733 Horvátzsidány, Csepregi u. 4. postacímen bármikor tájékoztatást kérhetek, és kérhetem azok helyesbítését vagy törlését.
Kelt: .......................................
________________________________________
a kérelmező aláírása
Csatolandó iratok:”
5. melléklet
„5. melléklet a 6/2018. (XI.06.) önkormányzati rendelethez
ESETI TÁMOGATÁS IRÁNTI KÉRELEM
TELEPÜLÉSI TÁMOGATÁS
A kérelmező adatai:
Neve: ________________________________________________________________________________
Születési neve: _________________________________________________________________________
Bejelentett lakóhelye: ____________________________________________________________________
Bejelentett tartózkodási helye_______________________________________________________________
Életvitelszerűen bejelentett lakóhelyemen / vagy tartózkodási helyemen élek*.
Születési ideje: ______________________________ Születési helye: __________________________
Anyja neve: ________________________________ Állampolgársága: _________________________
TAJ szám: ________________________________ Telefon szám: ___________________________
Foglalkozása:: _______________________________ Nyugdíj törzsszáma: ______________________
Családi állapota*: hajadon, nőtlen, özvegy, elvált vagy házastásrsától külön él, élettárs, házas.
Családi körülményei*: családban élő, egyedülélő, gyermekét egyedül nevelő.
Lakáshasználatának jogcíme*: tulajdonos, főbérlő, társbérlő, albérlő, jogcím nélküli lakáshasználó, szívességi lakáshasználó, egyéb. _____________________________________________________________________________
A lakás komfortfokozata*: komfort nélküli, félkomfortos, komfortos, összkomfortos.
Kedvező elbírálás esetén a megállapított segély öszegét*: lakcímemre /intézmény felé / folyószámlámra kérném utalni. Folyószámlaszámom: __________________________________________________________________
* (A megfelelő rész aláhúzandó.)
Ha az igénylő nem cselekvőképes, a törvényes képviselő neve, címe: _____________________________________________________________________________________
A kérelmezővel azonos lakcímen élőkre vonatkozó adatok:
név és születési név | születési hely, idő | anyja neve | TAJ szám |
---|---|---|---|
A kérelmező indokai:
Havi rendszeres kiadásai (Ft/hó):
lakbér: | hiteltörlesztés: |
villany: | gyógyszer: |
gáz: | víz, csatorna: |
fűtés (tüzelő): | TV előfizetési díj: |
újság: | biztosítás: |
egyéb: |
Jövedelmi adatok (forintban)
jövedelem típusa | kérelmező | a kérelmezővel azonos lakcímen élő | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
neve: | neve: | neve: | neve: | neve: | ||
1.Munkaviszonyból és más foglalkoztatási jogviszonyból származó | ||||||
2.Társas és egyéni vállalkozásból, őstermelői, illetve szellemi és más önálló tevékenységből származó | ||||||
3.Alkalmi munkavégzésből származó | ||||||
4.Táppénz, gyermekgondozási támogatások | ||||||
5.Nyugellátás és egyéb nyugdíjszerű rendszeres szociális ellátások | ||||||
6.Önkormányzat, járási hivatal és munkaügyi szervek által folyósított ellátások | ||||||
7.Egyéb jövedelem | ||||||
8.Összes jövedelem | ||||||
Összesen |
Kérem, hogy a fenti adatok alapján részemre támogatást szíveskedjenek megállapítani!
Büntetőjogi felelősségem tudatában kijelentem, hogy a fenti adatok a valóságnak megfelelnek.
Kijelentem, hogy kérelmem kedvező elbírálása esetén fellebbezési jogomról lemondok.
Hozzájárulok, hogy a bejelentésben megadott személyes adataimat a Horvátzsidányi Közös Önkormányzati Hivatal az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek megfelelően kezelje. Nyilatkozom, hogy az adatok megadása és az adatkezeléshez történő hozzájárulás önkéntes.
Hozzájárulok a kérelemben szereplő adatoknak a szociális igazgatási eljárás során történő felhasználásához.
Hozzájárulok, hogy a nyilvántartásban szereplő személyes adataimat az adatkezelő erre irányuló megkeresés esetén a megkereső hatóságok részére továbbítsa. Az adatokat az adatkezelő 10 évig tárolja, nem hozza nyilvánosságra, és gondoskodik azok törvény szerinti védelméről. Tudomásul veszem továbbá, hogy az adatok kezeléséről a hzsid@t-online.hu email címen vagy a 9733 Horvátzsidány, Csepregi u. 4. postacímen bármikor tájékoztatást kérhetek, és kérhetem azok helyesbítését vagy törlését.
Kelt: .......................................
________________________________________
a kérelmező aláírása
Csatolandó iratok:”
6. melléklet
„6. melléklet a 6/2018. (XI.06.) önkormányzati rendelethez
TEMETÉSI TÁMOGATÁS IRÁNTI KÉRELEM
TELEPÜLÉSI TÁMOGATÁS
(a halotti anyakönyvi kivonat kiállításától számított 60 napon belül benyújtandó)
A kérelmező adatai:
Neve: ________________________________________________________________________________
Születési neve: _________________________________________________________________________
Bejelentett lakóhelye: ____________________________________________________________________
Bejelentett tartózkodási helye_______________________________________________________________
Életvitelszerűen bejelentett lakóhelyemen / vagy tartózkodási helyemen élek*.
Születési ideje: ______________________________ Születési helye: __________________________
Anyja neve: ________________________________ Állampolgársága: _________________________
TAJ szám: ________________________________ Telefon szám: ___________________________
Foglalkozása: _______________________________ Nyugdíj törzsszáma: ______________________
Családi állapota*: hajadon, nőtlen, özvegy, elvált vagy házastásrsától külön él, élettárs, házas.
Családi körülményei*: családban élő, egyedülélő, gyermekét egyedül nevelő.
Ha az igénylő nem cselekvőképes, a törvényes képviselő neve, címe: _____________________________________________________________________________________
Elhunyt adatai:
Neve: ________________________________________________________________________________
Születési neve: _________________________________________________________________________
Bejelentett utolsó lakóhelye: _______________________________________________________________
Születési ideje: ______________________________ Születési helye: __________________________
Anyja neve: ________________________________ Állampolgársága: _________________________
Kedvező elbírálás esetén a megállapított segély öszegét*: lakcímemre/intézmény felé/folyószámlámra kérném utalni. Folyószámlaszámom: __________________________________
* (A megfelelő rész aláhúzandó.)
A kérelmezővel azonos lakcímen élőkre vonatkozó adatok:
név és születési név | születési hely, idő | anyja neve | TAJ szám |
---|---|---|---|
Jövedelmi adatok (forintban)
jövedelem típusa | kérelmező | a kérelmezővel azonos lakcímen élő | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
neve: | neve: | neve: | neve: | neve: | ||
1.Munkaviszonyból és más foglalkoztatási jogviszonyból származó | ||||||
2.Társas és egyéni vállalkozásból, őstermelői, illetve szellemi és más önálló tevékenységből származó | ||||||
3.Alkalmi munkavégzésből származó | ||||||
4.Táppénz, gyermekgondozási támogatások | ||||||
5.Nyugellátás és egyéb nyugdíjszerű rendszeres szociális ellátások | ||||||
6.Önkormányzat, járási hivatal és munkaügyi szervek által folyósított ellátások | ||||||
7.Egyéb jövedelem | ||||||
8.Összes jövedelem | ||||||
Összesen |
Kérem, hogy a fenti adatok alapján részemre támogatást szíveskedjenek megállapítani!
Büntetőjogi felelősségem tudatában kijelentem, hogy a fenti adatok a valóságnak megfelelnek.
Kijelentem, hogy kérelmem kedvező elbírálása esetén fellebbezési jogomról lemondok.
Hozzájárulok, hogy a bejelentésben megadott személyes adataimat a Horvátzsidányi Közös Önkormányzati Hivatal az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek megfelelően kezelje. Nyilatkozom, hogy az adatok megadása és az adatkezeléshez történő hozzájárulás önkéntes.
Hozzájárulok a kérelemben szereplő adatoknak a szociális igazgatási eljárás során történő felhasználásához.
Hozzájárulok, hogy a nyilvántartásban szereplő személyes adataimat az adatkezelő erre irányuló megkeresés esetén a megkereső hatóságok részére továbbítsa. Az adatokat az adatkezelő 10 évig tárolja, nem hozza nyilvánosságra, és gondoskodik azok törvény szerinti védelméről. Tudomásul veszem továbbá, hogy az adatok kezeléséről a hzsid@t-online.hu email címen vagy a 9733 Horvátzsidány, Csepregi u. 4. postacímen bármikor tájékoztatást kérhetek, és kérhetem azok helyesbítését vagy törlését.
Kelt: .......................................
________________________________________
a kérelmező aláírása
Csatolandó iratok:
o jövedelem-igazolás(ok)
o kérelmező nevére kiállított temetéssel kapcsolatos eredeti számlák”
7. melléklet
„7. melléklet a 6/2018. (XI.06.) önkormányzati rendelethez
KRÍZISTÁMOGATÁS IRÁNTI KÉRELEM
TELEPÜLÉSI TÁMOGATÁS
A kérelmező adatai:
Neve: ________________________________________________________________________________
Születési neve: _________________________________________________________________________
Bejelentett lakóhelye: ____________________________________________________________________
Bejelentett tartózkodási helye_______________________________________________________________
Életvitelszerűen bejelentett lakóhelyemen / vagy tartózkodási helyemen élek*.
Születési ideje: ______________________________ Születési helye: __________________________
Anyja neve: ________________________________ Állampolgársága: _________________________
TAJ szám: ________________________________ Telefon szám: ___________________________
Foglalkozása:: _______________________________ Nyugdíj törzsszáma: ______________________
Családi állapota*: hajadon, nőtlen, özvegy, elvált vagy házastásrsától külön él, élettárs, házas.
Családi körülményei*: családban élő, egyedülélő, gyermekét egyedül nevelő.
Lakáshasználatának jogcíme*: tulajdonos, főbérlő, társbérlő, albérlő, jogcím nélküli lakáshasználó, szívességi lakáshasználó, egyéb. _____________________________________________________________________________
Kedvező elbírálás esetén a megállapított segély öszegét*: lakcímemre/intézmény felé/folyószámlámra kérném utalni. Folyószámlaszámom: __________________________________________________________________
* (A megfelelő rész aláhúzandó.)
A kérelmezővel azonos lakcímen élőkre vonatkozó adatok:
név és születési név | születési hely, idő | anyja neve | TAJ szám |
---|---|---|---|
A kérelmező indokai:
Havi rendszeres kiadásai (Ft/hó):
lakbér: | hiteltörlesztés: |
villany: | gyógyszer: |
gáz: | víz, csatorna: |
fűtés (tüzelő): | TV előfizetési díj: |
újság: | biztosítás: |
egyéb: |
Jövedelmi adatok (forintban)
jövedelem típusa | kérelmező | a kérelmezővel azonos lakcímen élő | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
neve: | neve: | neve: | neve: | neve: | ||
1.Munkaviszonyból és más foglalkoztatási jogviszonyból származó | ||||||
2.Társas és egyéni vállalkozásból, őstermelői, illetve szellemi és más önálló tevékenységből származó | ||||||
3.Alkalmi munkavégzésből származó | ||||||
4.Táppénz, gyermekgondozási támogatások | ||||||
5.Nyugellátás és egyéb nyugdíjszerű rendszeres szociális ellátások | ||||||
6.Önkormányzat, járási hivatal és munkaügyi szervek által folyósított ellátások | ||||||
7.Egyéb jövedelem | ||||||
8.Összes jövedelem | ||||||
Összesen |
Kérem, hogy a fenti adatok alapján részemre támogatást szíveskedjenek megállapítani!
Büntetőjogi felelősségem tudatában kijelentem, hogy a fenti adatok a valóságnak megfelelnek.
Kijelentem, hogy kérelmem kedvező elbírálása esetén fellebbezési jogomról lemondok.
Hozzájárulok, hogy a bejelentésben megadott személyes adataimat a Horvátzsidányi Közös Önkormányzati Hivatal az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek megfelelően kezelje. Nyilatkozom, hogy az adatok megadása és az adatkezeléshez történő hozzájárulás önkéntes.
Hozzájárulok a kérelemben szereplő adatoknak a szociális igazgatási eljárás során történő felhasználásához.
Hozzájárulok, hogy a nyilvántartásban szereplő személyes adataimat az adatkezelő erre irányuló megkeresés esetén a megkereső hatóságok részére továbbítsa. Az adatokat az adatkezelő 10 évig tárolja, nem hozza nyilvánosságra, és gondoskodik azok törvény szerinti védelméről. Tudomásul veszem továbbá, hogy az adatok kezeléséről a hzsid@t-online.hu email címen vagy a 9733 Horvátzsidány, Csepregi u. 4. postacímen bármikor tájékoztatást kérhetek, és kérhetem azok helyesbítését vagy törlését.
Kelt: .......................................
________________________________________
a kérelmező aláírása
Csatolandó iratok:
o jövedelem-igazolás(ok)
o válsághelyzetben lévő várandós anya gyermekének megtartása és a gyermek fogadásának előkészítése szakorvos vagy védőnő általi igazolást a várandósság és a terhes-gondozás tényéről, vagy
o a gyermek családjával való kapcsolattartás biztosítása, a gyermek családba való visszakerülésének elősegítése érdekében igényelt támogatás esetében gyámhivatali határozatot, vagy
o háziorvos által kiállított igazolást arról, hogy a kérelmező, vagy családtagja tartósan beteg és emiatt fokozott felügyeletet igényel, vagy”