Nagykálló Város Önkormányzata Képviselő-testületének 19/2022. (X. 28.) önkormányzati rendelete
a pénzbeli és természetben nyújtott szociális ellátásokról szóló 12/2021.(VII.30.) önkormányzati rendelet módosításáról
Hatályos: 2022. 11. 01- 2022. 11. 01
Nagykálló Város Önkormányzata Képviselő-testületének 19/2022. (X. 28.) önkormányzati rendelete
2022.11.01.
(A rendkívüli települési támogatás megállapítására kerül sor)
„j) rendkívüli rezsitámogatásként.”
„12/A. § (1) A rendkívüli rezsitámogatás a szociálisan rászoruló háztartások részére a háztartás tagjai által lakott ingatlan rezsiköltségeinek viseléséhez nyújtott egyszeri, 10 000 forint összegű hozzájárulás.
(2) Rendkívüli rezsitámogatásra jogosult az a személy, akinek a háztartásában az egy főre jutó havi jövedelem nettó összege nem haladja meg az öregségi nyugdíj mindenkori legkisebb összegének hétszeresét.
(3) A rendkívüli rezsitámogatás ugyanazon ingatlanra csak egy jogosultnak állapítható meg, függetlenül a lakásban élő személyek és háztartások számától.
(4) A rendkívüli rezsitámogatás iránti kérelem 2022. november 1. napjától 2022. november 30. napjáig nyújtható be.
(5) A rezsitámogatás iránti kérelem a 11. mellékletben meghatározott formanyomtatványon nyújtható be.
(6) A támogatás folyósítására legkésőbb a támogatás iránti kérelem beadását követő hónap 15. napjáig kerül sor.”
4. § Ez a rendelet a kihirdetését követő negyedik napon lép hatályba, és a kihirdetését követő ötödik napon hatályát veszti.
„11. melléklet
|
Nagykállói Polgármesteri Hivatal 4320 Nagykálló, Kállai Kettős tér 1. |
|
(42) 263-101 Fax: 42/263-309 4321 Nagykálló Pf. 4. E-mail. jegyzo@nagykallo.hu |
RENDKÍVÜLI REZSITÁMOGATÁS MEGÁLLAPÍTÁSÁRA
A kérelmező személyre vonatkozó adatok:
Neve: …….………………………..…………………………………………………………………...
Születési neve: …………………………………..…………………………………………………….
Anyja neve………….………………………………………………………………………………….
Születési helye, ideje (év,hó,nap) : ……………………………………………………………………
Lakóhelye: ……………..…………….település ………………..……………………… utca/út/tér …….……... házszám
Tartózkodási helye: ………………………...település ……………………………...… utca/út/tér ..……….…. házszám
Társadalombiztosítási Azonosító Jele (TAJ száma) …………..………………..…...
Állampolgársága: ………………………………………….
Telefonszám:…………………………………………………..
Kérelmezővel közös háztartásban (azonos lakcímen) élők száma:……………….. fő
Kérelmező háztartásában élők személyi adatai:
|
NÉV (születési név) |
Születési helye, ideje (év,hó,nap) |
Taj száma |
Havi jövedelme |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
Egy főre számított havi családi jövedelem: ……………………. Ft/hó.
Kérem, hogy a részemre megállapított támogatást:
□ szíveskedjenek postai úton lakóhelyemre/tartózkodási helyemre kézbesíteni
□ fizetési számlára szíveskedjenek utalni
Számlaszám: ……………………………………………….
Pénzintézet neve:………………………………………….
Nyilatkozom, hogy
- életvitelszerűen a lakóhelyemen / tartózkodási helyemen élek.
- a közölt adatok a valóságnak megfelelnek.
Tudomásul veszem, hogy a kérelemben közölt jövedelmi adatok valódiságát a szociális igazgatásról és a szociális ellátásokról szóló
1993. évi III. törvény 10. §-ának (7) bekezdése alapján a szociális hatáskört gyakorló szerv – a NAV hatáskörrel és illetékességgel rendelkező igazgatósága útján – ellenőrizheti. Hozzájárulok a kérelemben szereplő adatoknak a szociális igazgatási eljárás során történő felhasználásához.
Kérelmem kedvező elbírálása esetén fellebbezési jogomról lemondok/ nem mondok le (a megfelelő szövegrész aláhúzandó)
Nagykálló, 20……………………………………..
……………………………………………..
kérelmező aláírása
Munkáltatók jövedelemigazolásai:
Igazolom, hogy …………………………………………. (név) …….. (év) …………..…….. (havi) nettó keresete:………………………………… Ft, azaz …………………………………………………. forint.
napi ……………. órás foglalkoztatásban, amelyet …………………… jogcímen ………………...Ft, azaz …..……………………. forint összegű levonás terhel.
Dátum: …………………….., …….év …………. hó ……. nap
Ph. _________________________
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Igazolom, hogy …………………………………………. (név) ……… (év) …………..…….. (havi) nettó keresete:………………………………… Ft, azaz …………………………………………………. forint.
napi ……………. órás foglalkoztatásban, amelyet …………………… jogcímen ………………...Ft, azaz …..……………………. forint összegű levonás terhel.
Dátum: …………………….., …….év …………. hó ……. nap
Ph. _________________________
=============================================================================
Alulírott, igénylő büntetőjogi felelősségem tudatában kijelentem, hogy gyermektartás díj címén havonta …………………….… Ft. tartásdíjat kaptam a bíróság …………………………………..………..számú ítélete alapján,
Gyermektartásdíjat nem kapok mert ………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………
Tartásdíj megállapítására / behajtására irányuló intézkedéseket megtettem*
nem tettem meg*, mert:………………………………………………………………………………………………….
Dátum: ……...……………………..
…..….………………………….
aláírás
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jövedelemnyilatkozat:
Alulírott ……………………………………… büntetőjogi felelősségem tudatában kijelentem, hogy
a.) munkaviszonyból származó jövedelemmel, egyéb rendszeres jövedelemmel nem rendelkezem,
b.) alkalmi munkából származó jövedelmem:……………….ft/hó
c.) alkalmi munkavállalói kiskönyvvel rendelkezem: igen / nem (kiskönyv csatolandó)
d.) egyszerűsített foglalkoztatásról szóló törvény szerint történt a munka végzés: igen / nem (igazolás csatolandó)
Foglalkoztatási szervvel együtt működök: igen* nem*
Alulírott anyagi és büntetőjogi felelősségem tudatában kijelentem, hogy a kérelemben feltüntetett adatok a valóságnak megfelelnek.
Tudomásul veszem, hogy a települési önkormányzat a jövedelemnyilatkozatomban foglaltakat vitathatja, és jövedelmemet – az
Szt. 10. §. (6) bekezdése alapján – fenntartási költségeim alapján vélelmezheti.
Dátum, …..……………………..
…….……………………….
aláírás
*a megfelelő aláhúzandó
A kérelemhez mellékelni kell:
A KÉRELMEZŐ ÉS A VELE KÖZÖS HÁZTARTÁSBAN ÉLŐ SZEMÉLYEK RÉSZÉRŐL A KÉRELEM BENYÚJTÁSTÁT MEGELŐZŐ HÓNAP NETTÓ JÖVEDELMÉRŐL SZÓLÓ IGAZOLÁSOKAT:
- munkaviszonnyal rendelkező, illetve GYED-ben részesülő esetében: a munkáltató által kiadott hivatalos igazolást a kérelem beadását megelőző hónap nettó jövedelméről, vagy a munkáltató által kiadott bérjegyzéket;
- a kérelmező és házastársa nyugdíjának, vagy nyugdíjszerű jövedelmének igazolása a kérelem benyújtását megelőző hónapról, Nyugdíjfolyósító Igazgatóságától kapott éves összesítő,
- Munkaügyi Központ által, vagy Járási Hivatal által folyósított ellátás esetén: a megállapító határozat fénymásolatát, és a folyósított ellátás nettó összegéről szóló igazolást;
- vállalkozó esetén: a kérelem beadását megelőző 12 havi nettó jövedelemről – tételesen, havi bontásban a könyvelő által kiadott igazolást (vállalkozói tevékenység kezdő időpontjának feltüntetésével) és NAV igazolását az előző gazdasági évre vonatkozólag; ha a vállalkozási tevékenység megkezdésétől eltelt időtartam nem éri el a 12 hónapot, akkor az egyhavi átlagos jövedelmet a vállalkozási tevékenység időtartalma alapján kell kiszámítani;
- őstermelő esetén: az őstermelői igazolvány/betétlap fénymásolata, valamint a kérelem beadását megelőző 12 havi nettó átlagjövedelméről szóló igazolást;
- nem havi rendszerességgel szerzett jövedelmet, beleértve az ösztöndíjat is, az érintetteknek a kérelem benyújtását megelőző 12 hónapban kapott jövedelem egy havi átlagára vonatkozó nyilatkozatával kell igazolniuk;
- amennyiben nem magyar állampolgár, a Magyarországon való tartózkodás jogcímét igazoló irat fénymásolatát;
-”