Budapest Főváros IX. Kerület Ferencváros Önkormányzat Képviselő-testületének 25/2022. (X. 18.) önkormányzati rendelete
a Budapest Főváros IX. Kerület Ferencváros Önkormányzata tulajdonát képező közterületek használatáról és rendjéről szóló 3/2016. (I. 29.) önkormányzati rendelet módosításáról
Hatályos: 2022. 10. 19- 2022. 10. 19Budapest Főváros IX. Kerület Ferencváros Önkormányzat Képviselő-testületének 25/2022. (X. 18.) önkormányzati rendelete
a Budapest Főváros IX. Kerület Ferencváros Önkormányzata tulajdonát képező közterületek használatáról és rendjéről szóló 3/2016. (I. 29.) önkormányzati rendelet módosításáról
Budapest Főváros IX. kerület Ferencváros Önkormányzatának Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotási hatáskörben, a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 23. § (5) bekezdés 2. pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:
1. § A Budapest Főváros IX. kerület Ferencváros Önkormányzata Képviselő-testületének a Budapest Főváros IX. Kerület Ferencváros Önkormányzata tulajdonát képező közterületek használatáról és rendjéről szóló 3/2016. (I. 29.) önkormányzati rendelet (a továbbiakban: Rendelet) a következő 9/A. alcímmel egészül ki:
„9/A. Helyszíni tájékoztatási kötelezettség
9/A. § Az építési-szerelési munkálatok és ideiglenes melléklétesítmény elhelyezése célú közterület-használat jogosultja a közterület használat időtartama alatt köteles az általa elkorlátozott vagy más módon lezárt terület legalább két átellenes oldalán, legalább A/4 méretű időjárásálló tájékoztató tábla kihelyezéséről és folyamatos kint létéről gondoskodni. A tábla kötelező tartalma a jogosult személyének, a közterület-használat céljának, a kapcsolattartó személy nevének és munkaidőben elérhető telefonszámának és a közterület-használat várható időtartamának jól olvasható méretben nyomtatott betűtípussal történő feltüntetése.”
2. §1
3. § A Rendelet 5. sz. melléklete a 2. melléklet szerint módosul.
4. § (1) Ez a rendelet – a (2) bekezdésben foglalt kivétellel – a kihirdetést követő napon lép hatályba. Rendelkezéseit a folyamatban lévő ügyekben is alkalmazni kell.
(2) A 2. § a rendelet kihirdetését követő 31. napon lép hatályba.
1. melléklet2
2. melléklet
KÉRELEM |
Iktató bélyegző helye: |
Kérelmező neve: |
|
---|---|
Aláírásra jogosult neve: |
Telefonszám: |
Meghatalmazott neve: |
Telefonszám: |
Kérelmező születési helye: ideje: év, hó, nap |
Anyja neve: |
Székhelye: |
FAX: |
Cégjegyzék/bírósági bejegyzés száma: |
e-mail cím: |
Adószám: |
|
Vállalkozói nyilvántartási száma: |
|
Őstermelői ig. száma: |
|
Bankszámla száma: |
|
Pénzintézet neve: |
Közterület-használat ideje: 20 év hó naptól – 20 év hó napig |
|
Közterület helye: Budapest IX., ……………………………………………………………………............ |
|
Közterület nagysága: ………………….m2 konténer esetén: ……………. db |
|
Közterület-használat célja: ……………………………………………………………………………………………………………………………………... |
|
A kérelmező közterületet érintő tevékenységében részt vevő személyek neve és lakcíme: |
|
Megjegyzés: ……………………………………………………………………………………………………………………………………… |
|
A kérelemhez kötelezően csatolandó mellékletek |
|
1. A közterületen folytatni kívánt tevékenység gyakorlására feljogosító, valamint a képviseletet igazoló okirat másolata: |
2. A közterület-használat elbírálásához szükséges vélemények, engedélyek: |
3. az igényelt területre vonatkozó - helyszínt ábrázoló vázlatát, amelyen szerepelnie kell |
|
4. egyéb csatolandó iratok: |
|
Kérelmező jelen kérelem aláírásával nyilatkozik, hogy |
Kérelmező jelen kérelem aláírásával tudomásul veszi, hogy |
Hatályba lép: 2022. XI. 18-án.
Hatályba lép: 2022. XI. 18-án.