Sárbogárd Város Önkormányzata Képviselő-testületének 7/2022. (II. 24.) önkormányzati rendelete
A képviselő-testület és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 23/2016 (IX.27.) önkormányzati rendelet módosításáról
Hatályos: 2022. 03. 01- 2022. 03. 01Sárbogárd Város Önkormányzata Képviselő-testületének 7/2022. (II. 24.) önkormányzati rendelete
A képviselő-testület és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 23/2016 (IX.27.) önkormányzati rendelet módosításáról
Sárbogárd Város Önkormányzat Képviselő-testülete Magyarország Alaptörvénye 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, az Alaptörvény 32. cikk d) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a képviselő-testület és szervei szervezeti és működési szabályzatáról a következőket rendeli el:
1. § A képviselő-testület és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 23/2016 (IX.27.) önkormányzati rendelet 1. § a) pontja helyébe a következő rendelkezés lép:
2. § A képviselő-testület és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 23/2016 (IX.27.) önkormányzati rendelet 2. § c) pontja helyébe a következő rendelkezés lép:
3. § (1) A képviselő-testület és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 23/2016 (IX.27.) önkormányzati rendelet 2. melléklete helyébe az 1. melléklet lép.
(2) A képviselő-testület és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 23/2016 (IX.27.) önkormányzati rendelet 7. melléklete helyébe a 2. melléklet lép.
4. § Ez a rendelet 2022. március 1-jén lép hatályba.
1. melléklet
2. melléklet
1.A Polgármesteri Hivatal létszáma:
A képviselő - testület a polgármesteri hivatal létszámát 36 főben állapítja meg.
Vezetők: jegyző 1 fő
aljegyző, hatósági osztályvezető 1 fő
Gazdasági osztály: 11 fő (1 vezető, 10 fő ügyintéző)
Hatósági osztály: 7 fő (7 fő ügyintéző)
Műszaki osztály: 7 fő (1 vezető, 6 fő ügyintéző)
Szervezési Osztály: 9 fő (1 vezető, 3 fő ügyintéző, 4 fő ügykezelő, 1 fő fizikai)
A Polgármesteri Hivatal munkarendje, ügyfélfogadási rendje
A hivatal köztisztviselőinek, ügykezelőinek és fizikai dolgozóinak munkaideje heti 40 óra.
A hivatal dolgozóinak munkarendje:
Hétfőtől-csütörtökig 7.30-16.00 óráig
Pénteken 7.30-13.30 óráig tart
A hivatal dolgozóinak a munkaidőn belül a munkavégzés megszakításával hétfőtől csütörtökig 30 perc munkaközi szünetet kell biztosítani. A munkaközi szünetet 11.30 órától 12.00 óráig tartó időtartamon belül lehet igénybe venni.
Munkaidőben a dolgozók kötelesek munkahelyükön tartózkodni. A munkahelyről távolléttel járó munkaköri feladatokat (helyszínelés, környezettanulmány, stb.) előzetesen ütemtervben hetente tervezni kell.
A munkarendben meghatározott időn túli bent tartózkodásra a Közszolgálati szabályzatban foglaltak az irányadók.
A Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje:
1.Az osztályokon
Hétfőn 8.00-11.30 óráig,
Szerdán 8.00-11.30 és 12.30-15.00 óráig.
Az ügyfélszolgálati irodában
Hétfőtől-csütörtökig 8.00-11.30 és 12.30-15.30 óráig
Pénteken 7.30-12.30 óráig. 3.)
A polgármester és a jegyző szerdán 8.30-11.30 óráig tartanak ügyfélfogadást.”