Keszü Község Önkormányzata Képviselő-testületének 11/2024. (XI. 4.) önkormányzati rendelete

a Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 14/2019. (XII.2.) számú rendeletének módosításáról

Hatályos: 2024. 11. 04 19:00- 2024. 11. 04

Keszü Község Önkormányzata Képviselő-testületének 11/2024. (XI. 4.) önkormányzati rendelete

a Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 14/2019. (XII.2.) számú rendeletének módosításáról

2024.11.04.

Keszü Község Önkormányzata Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésben meghatározott eredeti jogalkotói jogkörében, az Alaptörvény 32. (1) bekezdés d.) pontjában írt feladatkörében eljárva, figyelemmel Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvényben foglaltakra - biztosítva a helyi hatalom önkormányzati típusú gyakorlásának és a település közügyei intézésének demokratikus kereteit – a Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról a következőket rendeli el:

1. § A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 14/2019. (XII.2.) önkormányzati rendelet 20. § (3) bekezdés a) és b) pontja helyébe a következő rendelkezések lépnek:

(A Képviselő-testület a következő bizottságokat a következő létszámmal hozza létre:)

„a) A Képviselő-testület a polgármesteri, képviselői és hozzátartozóik vagyonnyilatkozatainak nyilvántartására és ellenőrzésére, valamint az ügyrendi, összeférhetetlenségi és képviselői méltatlansággal kapcsolatos kérdések vizsgálatára 3 fős Ügyrendi, Összeférhetetlenségi és Vagyonnyilatkozat-kezelő Bizottságot hoz létre.
b) A Képviselő-testület a települést érintő pénzügyi és fejlesztési kérdések vizsgálatára 5 fős Pénzügyi, Gazdasági és Fejlesztési Bizottságot hoz létre. A Bizottságok tagjaira a polgármester tesz javaslatot, elnökét maga választja saját tagjai közül.”

2. § Ez a rendelet 2024. november 4-én 19 órakor lép hatályba, és a kihirdetését követő napon hatályát veszti.

Molnár Attila József
polgármester

Dr. Kislaki-Frank Brigitta
jegyző