Kishajmás Község Önkormányzata Képviselő-testületének 3/2024. (III. 7.) önkormányzati rendelete
Az önkormányzat 2024. évi költségvetéséről
Hatályos: 2025. 02. 20Kishajmás Község Önkormányzata Képviselő-testületének 3/2024. (III. 7.) önkormányzati rendelete
Az önkormányzat 2024. évi költségvetéséről
Kishajmás Község Önkormányzatának Képviselő-testülete (továbbiakban: képviselő-testület) az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés f) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva az alábbi rendeletet alkotja meg az önkormányzat 2024. évi költségvetésről.
1. § A rendelet hatálya az Önkormányzatra és annak intézményeire terjed ki.
2. § (1)1 Kishajmás Községi Önkormányzat Képviselő-testülete a 2024. évi pénzügyi tervének a bevételi és kiadási főösszegét 69.425.500,- forintban állapítja meg.
(2) Az (1) bekezdésben megállapított bevételeket forrásonként az 1. melléklet a kiadások előirányzatait funkciók és intézmények szerint a 2. melléklet tartalmazza.
3. § (1) Kishajmás Község Önkormányzat Képviselő-testülete által engedélyezett létszámkeretet a 3. melléklet tartalmazza.
(2) Kishajmás Községi Önkormányzat működési célú kiadások és bevételek pénzügyi mérlegét a 4. melléklet, Kishajmás Község felhalmozási célú bevételeinek és kiadásainak összesített pénzügyi mérlegét 5. melléklet tartalmazza.
4. § (1) Az önkormányzati szintű költségvetés végrehajtásáért a polgármester, a könyvvezetéssel kapcsolatos feladatok ellátásáért a jegyző a felelős.
(2) A költségvetési hiány csökkentése érdekében év közben folyamatosan figyelemmel kell kísérni a kiadások csökkentésének és a bevételek növelésének lehetőségeit.
(3) A működési célú forráshiány finanszírozásának érdekében a képviselő-testület likvid hitel igénybevételét rendelheti el.
(4) A 2. § (1) bekezdésében kimutatott költségvetési hiány fedezetét az előző évben képződött pénzmaradvány visszatervezésével biztosítja.
(5) A (3) bekezdés szerinti intézkedések megtételéről a polgármester gondoskodik, külön Képviselő-testületi döntés alapján.
5. § (1) Az önkormányzat bevételeinek és kiadásainak módosításáról, a kiadási előirányzatok közötti átcsoportosításról a képviselő-testület dönt.
(2) A képviselő-testület a jóváhagyott kiadási előirányzatok közötti átcsoportosítás jogát minden esetben fenntartja magának.
(3) A képviselő-testület a költségvetési rendelet 5. § (2) és (4) bekezdés szerinti előirányzat-módosítás, előirányzat-átcsoportosítás átvezetéseként - az első negyedév kivételével - negyedévenként, de legkésőbb az éves költségvetési beszámoló elkészítésének határidejéig, december 31-ei hatállyal módosítja a költségvetési rendeletét. Ha év közben az Országgyűlés a hozzájárulások, támogatások előirányzatait zárolja, azokat csökkenti, törli, az intézkedés kihirdetését követően haladéktalanul a képviselő-testület elé kell terjeszteni a költségvetési rendelet módosítását.
(4) Amennyiben az önkormányzat év közben a költségvetési rendelet készítésekor nem ismert többletbevételhez jut, vagy bevételei a tervezettől elmaradnak, arról a polgármester a Képviselő-testületet tájékoztatja.
6. § (1) A költségvetési szervek rendeletben meghatározott bevételi és kiadási előirányzatai felett az intézmények vezetői előirányzat-felhasználási jogkörrel rendelkeznek.
(2) Az önállóan működő költségvetési szerv az alapfeladatai ellátását szolgáló személyi juttatásokkal és az azokhoz kapcsolódó járulékok és egyéb közterhek előirányzataival minden esetben, egyéb előirányzatokkal a képviselő-testületi határozattal elfogadott munkamegosztási megállapodásban foglaltaknak megfelelően rendelkezik.
(3) Az önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szerv által a (önállóan működő és gazdálkodó, vagy önállóan működő) költségvetési szerv számára ellátott feladatok fedezetéül az önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szerv nyilvántartásaiban elkülönített előirányzatok szolgálnak, amelyet az önállóan működő költségvetési szerv érdekében használ fel.
(4) Az önállóan működő költségvetési szerv feladatai ellátásáról, munkafolyamatai megszervezéséről oly módon gondoskodik, hogy az biztosítsa az önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szerv költségvetésében részére megállapított előirányzatok takarékos felhasználását.
(5) Valamennyi költségvetési szerv vezetője köteles belső szabályzatban rögzíteni a működéshez, gazdálkodáshoz kapcsolódóan a gazdálkodás vitelét meghatározó szabályokat, a mindenkor érvényes központi szabályozás figyelembe vételével, illetve a szükséges módosításokat végrehajtani. A szabályozásbeli hiányosságért, a felelősség a mindenkori intézményvezetőt terheli.
(6) A költségvetési szervek az évközi előirányzat-módosításokról a jegyző által elrendelt formában kötelesek naprakész nyilvántartást vezetni.
7. § (1) A képviselő-testület a költségvetési szervei költségvetési előirányzatainak felhasználására az Áht. 34-35. §-ra, valamint az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény végrehajtásáról szóló 368/2011.(XII.31.) Korm. rendelet (továbbiakban: Ámr.) 36. § (1)-(3) bekezdés, 42. § rendelkezéseire tekintettel az alábbiakról rendelkezik.
(2) Az Áht. 34. §-ban meghatározott bevételi többleteit csak az alapfeladat ellátására fordíthatja az intézmény. Ezen többletbevételek alapfeladatra történő felhasználása során elsődlegesen a működési költségek finanszírozhatóságát kell szem előtt tartani a megállapított működési, gazdálkodási tartalék további növelése céljából.
(3) A személyi juttatásokra és a munkaerővel való gazdálkodásra vonatkozóan az Ámr. 36. § rendelkezéseit csak jelen rendeletben foglalt keretek között lehet alkalmazni. A személyi juttatások előirányzatainak év közbeni, átmeneti maradványa csak az átmenetileg jelentkező többletfeladat ellátására használható fel. A fel nem használt átmeneti maradvány működtetéssel kapcsolatos felhasználására a költségvetési szerv vezetője saját hatáskörben intézkedést tehet, de erről egyidejűleg köteles a polgármestert tájékoztatni.
(4) A költségvetési szerv vezetője a többletbevételek terhére tartós kötelezettségvállalást nem tehet. A feladatellátás kapcsán feladatelmaradásból származó maradványt, valamint az Ámr. 36. §-ban fel nem sorolt egyéb bevételeket a költségvetési szerv vezetője a fenntartó döntéséig zárolni köteles.
(5) A költségvetési szerv vezetője az alapfeladatok ellátásával kapcsolatos beszerzésekhez az a) pont szerinti többletbevételeit saját hatáskörben felhasználhatja, de köteles az önkormányzat vagyonával való rendelkezésről szóló önkormányzati rendeletben foglaltakat alkalmazni.
8. § A képviselő-testület felhatalmazza polgármesterét, hogy az év közbeni előre nem tervezett tartós kötelezettség vállalással nem járó feladatok ellátására a rendelet 15. §-ban foglaltakon felül saját hatáskörben éves szinten összesen 500 ezer forint erejéig kötelezettséget vállaljon.
9. § (1) Az önkormányzati költségvetési szervek ellenőrzése a belső kontrollrendszer keretében valósul meg, melynek létrehozásáért, működtetésért és továbbfejlesztéséért az önkormányzat esetében a jegyző, az intézmények esetében az intézményvezető felelős.
(2) Az önkormányzat a belső ellenőrzés kialakításáról gondoskodik. A megfelelő működtetésről és a függetlenség biztosításáról a jegyző köteles gondoskodni.
10. § A Polgármester átmeneti gazdálkodásról szóló tájékoztatóját a képviselő-testület elfogadja, az átmeneti időszak alatt teljesített bevételeket és kiadásokat e rendelet előirányzatainak terhére kell lekönyvelni.
11. § Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.
1. melléklet a 3/2024. (III. 7.) önkormányzati rendelethez
1.2 Költségvetési bevételek
|
# |
Megnevezés |
Eredeti előirányzat |
Módosított előirányzat |
|
2 |
3 |
4 |
5 |
|
01 |
Helyi önkormányzatok működésének általános támogatása (B111) |
17 806 932 |
17 806 932 |
|
03 |
Települési önkormányzatok egyes szociális és gyermekjóléti feladatainak támogatása (B1131) |
12 637 120 |
13 050 804 |
|
04 |
Települési önkormányzatok gyermekétkeztetési feladatainak támogatása (B1132) |
243 390 |
228 570 |
|
05 |
Települési önkormányzatok szociális, gyermekjóléti és gyermekétkeztetési feladatainak támogatása (=03+04) (B113) |
12 880 510 |
13 279 374 |
|
06 |
Települési önkormányzatok kulturális feladatainak támogatása (B114) |
2 270 000 |
3 198 824 |
|
07 |
Működési célú költségvetési támogatások és kiegészítő támogatások (B115) |
0 |
4 689 785 |
|
08 |
Elszámolásból származó bevételek (B116) |
0 |
2 850 |
|
09 |
Önkormányzatok működési támogatásai (=01+02+05+06+07+08) (B11) |
32 957 442 |
38 977 765 |
|
34 |
Egyéb működési célú támogatások bevételei államháztartáson belülről (=35+…+44) (B16) |
2 204 852 |
8 495 126 |
|
38 |
ebből: egyéb fejezeti kezelésű előirányzatok (B16) |
0 |
0 |
|
40 |
ebből: elkülönített állami pénzalapok (B16) |
0 |
0 |
|
41 |
ebből: helyi önkormányzatok és költségvetési szerveik (B16) |
0 |
0 |
|
45 |
Működési célú támogatások államháztartáson belülről (=09+...+12+23+34) (B1) |
35 162 294 |
47 472 891 |
|
70 |
Egyéb felhalmozási célú támogatások bevételei államháztartáson belülről (=71+…+80) (B25) |
0 |
6 360 223 |
|
72 |
ebből: központi kezelésű előirányzatok (B25) |
0 |
0 |
|
81 |
Felhalmozási célú támogatások államháztartáson belülről (=46+47+48+59+70) (B2) |
0 |
6 360 223 |
|
108 |
Vagyoni tipusú adók (=109+…+114) (B34) |
300 000 |
300 000 |
|
110 |
ebből: magánszemélyek kommunális adója (B34) |
0 |
0 |
|
115 |
Értékesítési és forgalmi adók (=116+…+135) (B351) |
4 200 000 |
4 200 000 |
|
121 |
ebből: állandó jelleggel végzett iparűzési tevékenység után fizetett helyi iparűzési adó (B351) |
0 |
0 |
|
162 |
Termékek és szolgáltatások adói (=115+136+140+141+145) (B35) |
4 200 000 |
4 200 000 |
|
163 |
Egyéb közhatalmi bevételek (>=164+…+181) (B36) |
0 |
0 |
|
182 |
Közhatalmi bevételek (=93+94+104+108+162+163) (B3) |
4 500 000 |
4 500 000 |
|
184 |
Szolgáltatások ellenértéke (>=185+186) (B402) |
2 867 859 |
2 777 859 |
|
196 |
Ellátási díjak (B405) |
0 |
260 000 |
|
203 |
Egyéb kapott (járó) kamatok és kamatjellegű bevételek (>=204+205+206) (B4082) |
0 |
0 |
|
207 |
Kamatbevételek és más nyereségjellegű bevételek (=199+203) (B408) |
0 |
0 |
|
216 |
Egyéb működési bevételek (>=217+218) (B411) |
0 |
1 370 000 |
|
219 |
Működési bevételek (=183+184+187+189+196+197+198+207+214+215+216) (B4) |
2 867 859 |
4 407 859 |
|
283 |
Költségvetési bevételek (=45+81+182+219+230+256+282) (B1-B7) |
42 530 153 |
62 740 973 |
2.3 Finanszírozási bevételek
|
# |
Megnevezés |
Eredeti előirányzat |
Módosított előirányzat |
|
2 |
3 |
4 |
5 |
|
11 |
Előző év költségvetési maradványának igénybevétele (B8131) |
5 392 342 |
5 392 342 |
|
13 |
Maradvány igénybevétele (=11+12) (B813) |
5 392 342 |
5 392 342 |
|
14 |
Államháztartáson belüli megelőlegezések (B814) |
0 |
1 292 185 |
|
22 |
Belföldi finanszírozás bevételei (=04+10+13+…+18+21) (B81) |
5 392 342 |
6 684 527 |
|
31 |
Finanszírozási bevételek (=22+28+29+30) (B8) |
5 392 342 |
6 684 527 |
2. melléklet a 3/2024. (III. 7.) önkormányzati rendelethez
1.4 Költségvetési kiadások
|
# |
Megnevezés |
Eredeti előirányzat |
Módosított előirányzat |
|
2 |
3 |
4 |
5 |
|
01 |
Törvény szerinti illetmények, munkabérek (K1101) |
10 409 745 |
16 559 745 |
|
03 |
Céljuttatás, projektprémium (K1103) |
0 |
49 710 |
|
07 |
Béren kívüli juttatások (K1107) |
192 000 |
296 000 |
|
13 |
Foglalkoztatottak egyéb személyi juttatásai (>=14) (K1113) |
0 |
35 000 |
|
15 |
Foglalkoztatottak személyi juttatásai (=01+…+13) (K11) |
10 601 745 |
16 940 455 |
|
16 |
Választott tisztségviselők juttatásai (K121) |
10 573 600 |
14 061 035 |
|
17 |
Munkavégzésre irányuló egyéb jogviszonyban nem saját foglalkoztatottnak fizetett juttatások (K122) |
0 |
556 678 |
|
19 |
Külső személyi juttatások (=16+17+18) (K12) |
10 573 600 |
14 617 713 |
|
20 |
Személyi juttatások (=15+19) (K1) |
21 175 345 |
31 558 168 |
|
21 |
Munkaadókat terhelő járulékok és szociális hozzájárulási adó (=22+…+27) (K2) |
2 678 003 |
3 758 003 |
|
22 |
ebből: szociális hozzájárulási adó (K2) |
0 |
0 |
|
29 |
Üzemeltetési anyagok beszerzése (K312) |
3 830 000 |
5 904 524 |
|
31 |
Készletbeszerzés (=28+29+30) (K31) |
3 830 000 |
5 904 524 |
|
32 |
Informatikai szolgáltatások igénybevétele (K321) |
126 240 |
406 240 |
|
33 |
Egyéb kommunikációs szolgáltatások (K322) |
246 000 |
246 000 |
|
34 |
Kommunikációs szolgáltatások (=32+33) (K32) |
372 240 |
652 240 |
|
35 |
Villamosenergia szolgáltatás díja (K3311) |
5 129 544 |
4 810 544 |
|
38 |
Víz- és csatorna szolgáltatás díja (K3314) |
124 800 |
374 800 |
|
39 |
Közüzemi díjak (=35+...+38) (K331) |
5 254 344 |
5 185 344 |
|
40 |
Vásárolt élelmezés (K332) |
200 000 |
750 000 |
|
43 |
Karbantartási, kisjavítási szolgáltatások (K334) |
1 001 536 |
301 536 |
|
46 |
Szakmai tevékenységet segítő szolgáltatások (K336) |
200 000 |
200 000 |
|
47 |
Egyéb szolgáltatások (>=48) (K337) |
2 749 963 |
2 400 460 |
|
48 |
ebből: biztosítási díjak (K337) |
0 |
0 |
|
49 |
Szolgáltatási kiadások (=39+40+41+43+44+46+47) (K33) |
9 405 843 |
8 837 340 |
|
50 |
Kiküldetések kiadásai (K341) |
54 000 |
74 000 |
|
52 |
Kiküldetések, reklám- és propagandakiadások (=50+51) (K34) |
54 000 |
74 000 |
|
53 |
Működési célú előzetesen felszámított általános forgalmi adó (K351) |
3 240 103 |
3 240 103 |
|
62 |
Egyéb dologi kiadások (K355) |
15 205 |
49 445 |
|
63 |
Különféle befizetések és egyéb dologi kiadások (=53+54+55+58+62) (K35) |
3 255 308 |
3 289 548 |
|
64 |
Dologi kiadások (=31+34+49+52+63) (K3) |
16 917 391 |
18 757 652 |
|
101 |
Intézményi ellátottak pénzbeli juttatásai (>=102+103) (K47) |
0 |
30 000 |
|
103 |
ebből: oktatásban résztvevők pénzbeli juttatásai (K47) |
0 |
0 |
|
104 |
Egyéb nem intézményi ellátások (>=105+…+123) (K48) |
2 462 400 |
1 912 400 |
|
120 |
ebből: köztemetés [Szoctv. 48. §] (K48) |
0 |
0 |
|
121 |
ebből: települési támogatás [Szoctv. 45. §], (K48) |
0 |
0 |
|
123 |
ebből: önkormányzat által saját hatáskörben (nem szociális és gyermekvédelmi előírások alapján) adott más ellátás (K48) |
0 |
0 |
|
124 |
Ellátottak pénzbeli juttatásai (=65+66+77+78+89+98+101+104) (K4) |
2 462 400 |
1 942 400 |
|
154 |
Egyéb működési célú támogatások államháztartáson belülre (=155+…+164) (K506) |
2 741 924 |
2 741 924 |
|
160 |
ebből: elkülönített állami pénzalapok (K506) |
0 |
0 |
|
161 |
ebből: helyi önkormányzatok és költségvetési szerveik (K506) |
0 |
0 |
|
162 |
ebből: társulások és költségvetési szerveik (K506) |
0 |
0 |
|
182 |
Egyéb működési célú támogatások államháztartáson kívülre (=183+…+192) (K512) |
24 000 |
24 000 |
|
184 |
ebből: nonprofit gazdasági társaságok (K512) |
0 |
0 |
|
193 |
Tartalékok (K513) |
622 534 |
2 809 308 |
|
194 |
Egyéb működési célú kiadások (=125+130+131+132+143+154+165+167+179+180+181+182+193) (K5) |
3 388 458 |
5 575 232 |
|
199 |
Egyéb tárgyi eszközök beszerzése, létesítése (K64) |
0 |
5 000 000 |
|
204 |
Beruházási célú előzetesen felszámított általános forgalmi adó (K67) |
0 |
1 350 000 |
|
205 |
Beruházások (=195+196+198+199+200+202+204) (K6) |
0 |
6 350 000 |
|
273 |
Költségvetési kiadások (=20+21+64+124+194+205+210+272) (K1-K8) |
46 621 597 |
67 941 455 |
2.5 Finanszírozási kiadások
|
# |
Megnevezés |
Eredeti előirányzat |
Módosított előirányzat |
|
2 |
3 |
4 |
5 |
|
19 |
Államháztartáson belüli megelőlegezések visszafizetése (K914) |
1 300 898 |
1 484 045 |
|
27 |
Belföldi finanszírozás kiadásai (=06+17+…+23+26) (K91) |
1 300 898 |
1 484 045 |
|
38 |
Finanszírozási kiadások (=27+35+36+37) (K9) |
1 300 898 |
1 484 045 |
3. melléklet a 3/2024. (III. 7.) önkormányzati rendelethez
|
Funkció-csoportok |
Funkciók |
Vezetői létszám |
Nem vezetői létszám |
Létszám összesen |
|||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
középfokú |
felsőfokú |
Összesen |
alapfokú |
középfokú |
felsőfokú |
Összesen |
|||
|
végzettséggel |
végzettséggel |
||||||||
|
Létszám funkciócsoportonkénti megoszlása |
|||||||||
|
I. funkció-csoport |
a) csoport |
1,0 |
1 |
0 |
1 |
||||
|
b) csoport |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
Összesen (01+02) |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
|
|
II. funkció-csoport |
Humánpolitikai |
0 |
0 |
0 |
|||||
|
Gazdálkodási-költségvetési |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
Jogi |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
Nemzetközi |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
Ellenőrzési |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
Koordinációs |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
Informatikai |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
Kommunikációs |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
Egyéb (…) |
0 |
2,0 |
2 |
2 |
|||||
|
Összesen (04+…+12) |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
2 |
2 |
|
|
III. funkció-csoport |
Adminisztratív-titkársági (15+16+17) |
0 |
0 |
0 |
|||||
|
- I. csoport feladatait segítő |
|||||||||
|
- II. csoport feladatait segítő |
|||||||||
|
- III. csoport feladatait segítő |
|||||||||
|
Protokolláris |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
Kézbesítési |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
Szállítási |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
Jóléti |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
Üzemeltetési |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
Rendészeti |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
Raktározási |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
Egyéb (…) |
0 |
2,0 |
2 |
2 |
|||||
|
Összesen (14+18+…+25) |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2 |
2 |
|
|
Összesen (03+13+26) |
1 |
0 |
1 |
2 |
2 |
0 |
4 |
5 |
|
|
A funkciócsoportokba sorolt létszám megoszlása bérrendszerek szerint |
|||||||||
|
Köztisztviselők, kormánytisztviselők (29+30+31) |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
I. funkció csoport |
0 |
||||||||
|
II. funkció csoport |
0 |
||||||||
|
III. funkció csoport |
0 |
||||||||
|
Különleges jogállású szervek, Állami Számvevőszék tisztviselői (33+34+35) |
|||||||||
|
I. funkció csoport |
|||||||||
|
II. funkció csoport |
|||||||||
|
III. funkció csoport |
|||||||||
|
Nemzeti Adó- és Vámhivatal állománya (37+38+39) |
|||||||||
|
I. funkció csoport |
|||||||||
|
II. funkció csoport |
|||||||||
|
III. funkció csoport |
|||||||||
|
Egészségügyi szolgálati jogviszonyban foglalkoztatottak (41+42+43) |
|||||||||
|
I. funkció csoport |
|||||||||
|
II. funkció csoport |
|||||||||
|
III. funkció csoport |
|||||||||
|
Közalkalmazottak (45+46+47) |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
2 |
2 |
|
|
I. funkció csoport |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
II. funkció csoport |
0 |
2,0 |
2 |
2 |
|||||
|
III. funkció csoport |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
Bírák, ügyészek, igazságügyi, ügyészségi alkalmazottak (49+50+51) |
|||||||||
|
I. funkció csoport |
|||||||||
|
II. funkció csoport |
|||||||||
|
III. funkció csoport |
|||||||||
|
Rendvédelmi szervek hivatásos állományú tagjai (53+54+55) |
|||||||||
|
I. funkció csoport |
|||||||||
|
II. funkció csoport |
|||||||||
|
III. funkció csoport |
|||||||||
|
Rendvédelmi alkalmazottak (57+58+59) |
|||||||||
|
I. funkció csoport |
|||||||||
|
II. funkció csoport |
|||||||||
|
III. funkció csoport |
|||||||||
|
Magyar Honvédség hivatásos állományú katonái (61+62+63) |
|||||||||
|
I. funkció csoport |
|||||||||
|
II. funkció csoport |
|||||||||
|
III. funkció csoport |
|||||||||
|
Honvédelmi alkalmazottak (65+66+67) |
|||||||||
|
I. funkció csoport |
|||||||||
|
II. funkció csoport |
|||||||||
|
III. funkció csoport |
|||||||||
|
Munka Törvénykönyve hatálya alá tartozók (69+70+71) |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2 |
2 |
|
|
I. funkció csoport |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
II. funkció csoport |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
III. funkció csoport |
0 |
2,0 |
2 |
2 |
|||||
|
- ebből: közfoglalkoztatottak (73+74+75) |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2 |
2 |
|
|
I. funkció csoport |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
II. funkció csoport |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
III. funkció csoport |
0 |
2,0 |
2 |
2 |
|||||
|
Választott tisztségviselők (77+78+79) |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
|
|
I. funkció csoport |
1,0 |
1 |
0 |
1 |
|||||
|
II. funkció csoport |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
III. funkció csoport |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
Megbízási szerződés alapján foglalkoztatottak (81+82+83) |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
I. funkció csoport |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
II. funkció csoport |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
III. funkció csoport |
0 |
0 |
0 |
||||||
4. melléklet a 3/2024. (III. 7.) önkormányzati rendelethez
|
|
|
|
|
|
|---|---|---|---|---|
|
|
|
32.957.442.- |
|
21.175.345.- |
|
|
Működési célú támogatások államháztartáson belülről |
2.204.852.- |
|
2.678.003.- |
|
4. |
Közhatalmi bevételek |
4.500.000.- |
Dologi kiadások |
17.539.925.- |
|
5. |
Működési bevételek |
2.867.859.- |
Ellátottak pénzbeli juttatásai |
2.462.400.- |
|
6. |
Működési célú átvett pénzeszközök |
0 |
Egyéb működési célú kiadások |
2.765.924.- |
|
7. |
finanszírozási bevételek |
5.392.342.- |
finansz.kiadások |
1.300.898.- |
|
8. |
||||
|
Bevételek összesen: |
47.922.495.- |
Kiadások összesen: |
47.922.495.- |
5. melléklet a 3/2024. (III. 7.) önkormányzati rendelethez
|
|
|
|
|
||
|---|---|---|---|---|---|
|
1. |
Felhalmozási célú támogatások államháztartáson belülről |
1. |
Beruházások |
||
|
2. |
Felhalmozási bevételek |
2. |
Felújítások |
||
|
3. |
Felhalmozási célú átvett pénzeszközök |
3. |
Egyéb felhalmozási célú kiadások |
||
|
Bevételek összesen: |
0 |
Kiadások összesen: |
0 |
A 2. § (1) bekezdése a Kishajmás Község Önkormányzata Képviselő-testületének 2/2025. (II. 19.) önkormányzati rendelete 1. §-ával megállapított szöveg.
Az 1. melléklet 1. pontja a Kishajmás Község Önkormányzata Képviselő-testületének 2/2025. (II. 19.) önkormányzati rendelete 2. § (1) bekezdésével megállapított szöveg.
Az 1. melléklet 2. pontja a Kishajmás Község Önkormányzata Képviselő-testületének 2/2025. (II. 19.) önkormányzati rendelete 2. § (1) bekezdésével megállapított szöveg.
A 2. melléklet 1. pontja a Kishajmás Község Önkormányzata Képviselő-testületének 2/2025. (II. 19.) önkormányzati rendelete 2. § (2) bekezdésével megállapított szöveg.
A 2. melléklet 2. pontja a Kishajmás Község Önkormányzata Képviselő-testületének 2/2025. (II. 19.) önkormányzati rendelete 2. § (2) bekezdésével megállapított szöveg.