Hajdúszoboszló Város Önkormányzata Képviselő-testületének 38/2024. (XII. 12.) önkormányzati rendelete

az önkormányzat szervezeti és működési szabályzatáról szóló 27/2024. (X. 17.) önkormányzati rendelete módosításáról

Hatályos: 2025. 01. 01- 2025. 01. 02

Hajdúszoboszló Város Önkormányzata Képviselő-testületének 38/2024. (XII. 12.) önkormányzati rendelete

az önkormányzat szervezeti és működési szabályzatáról szóló 27/2024. (X. 17.) önkormányzati rendelete módosításáról

2025.01.01.

Hajdúszoboszló Város Önkormányzatának Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében foglalt felhatalmazás alapján, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d) pontjában, valamint a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 53. § (1) bekezdésben meghatározott feladatkörében eljárva, az önkormányzat szervezeti és működési szabályzatáról szóló 27/2024. (X. 17.) önkormányzati rendelete 5. melléklete alapján a Jogi, Igazgatási és Ügyrendi Bizottság véleményét kikérve az önkormányzat szervezeti és működési szabályzatáról szóló 27/2024. (X. 17.) önkormányzati rendelete módosításáról a következőket rendeli el:

1. § Az önkormányzat szervezeti és működési szabályzatáról szóló 27/2024. (X. 17.) önkormányzati rendelet 31. § (3)–(5) bekezdése helyébe a következő rendelkezések lépnek:

„(3) A polgármesteri hivatal a szükséges munkamegosztás érdekében az alábbi főosztályokra és osztályokra tagolódik:

a) Igazgatási, Szociális és Szervezési Főosztály;

aa) Egészségügyi és Szociális Osztály;

ab) Igazgatási Osztály;

b) Adó- és Rendészeti Főosztály;

c) Gazdasági és Városfejlesztési Főosztály;

ca) Pénzügyi Osztály;

cb) Városfejlesztési és Városüzemeltetési Osztály;

cc) Vagyongazdálkodási Osztály;

d) Polgármesteri Kabinet;

(4) Az Igazgatási, Szociális és Szervezési Főosztályt a jegyző, az Adó- és Rendészeti Főosztályt az aljegyző, a Gazdasági és Városfejlesztési Főosztályt és a Polgármesteri Kabinetet főosztályvezetők vezetik.

(5) A munkaidő minden munkanapon 7:30 órakor kezdődik. A munkaidő hétfőn 16:00 óráig, kedden 16:00 óráig, szerdán 17:00 óráig, csütörtökön 16:00 óráig, pénteken 12:30 óráig tart. A munkaközi ebédszünet 30 perc, amelyet – péntek kivételével – munkaidőben 12:00 óra és 13:00 óra között kell kiadni. A jegyző a közterület-felügyelet tekintetében eltérő munkaidőbeosztást is megállapíthat. ”

2. § Az önkormányzat szervezeti és működési szabályzatáról szóló 27/2024. (X. 17.) önkormányzati rendelet 2. melléklete az 1. melléklet szerint módosul.

3. § Ez a rendelet 2025. január 1-jén lép hatályba.

1. melléklet a 38/2024. (XII. 12.) önkormányzati rendelethez

1. Az önkormányzat szervezeti és működési szabályzatáról szóló 27/2024. (X. 17.) önkormányzati rendelet 2. melléklet 3.2. pontja helyébe a következő pont lép:

„3.2. A napirend előadója az előkészítés időszakában a tervezetet egyezteti a munkatervben megjelölt, vagy a jogszabályok által meghatározott szervekkel és személyekkel, illetve szakmai szempontból minden esetben egyezteti a polgármesteri hivatal illetékes főosztályvezetőjével vagy osztályvezetőjével. A véleményekről, javaslatokról a testület tájékoztatást kap, szóbeli kiegészítésben, vagy írásban az előterjesztés részeként.”

2. Az önkormányzat szervezeti és működési szabályzatáról szóló 27/2024. (X. 17.) önkormányzati rendelet 2. melléklet 3.4.1. pont c) és d) alpontja helyébe a következő rendelkezések lépnek:

„c) főosztályvezető

d) osztályvezető”