Szigliget Község Önkormányzata Képviselő-testületének 5/2024. (IV. 3.) önkormányzati rendelete
a szociálisan rászorulók részére megállapítható települési támogatásokról szóló 13/2021.(XII.14.) önkormányzati rendelet módosításáról
Hatályos: 2024. 04. 04- 2024. 04. 05Szigliget Község Önkormányzata Képviselő-testületének 5/2024. (IV. 3.) önkormányzati rendelete
a szociálisan rászorulók részére megállapítható települési támogatásokról szóló 13/2021.(XII.14.) önkormányzati rendelet módosításáról
Szigliget Község Önkormányzatának Képviselő-testülete a szociális igazgatásról és szociális ellátásokról szóló 1993. évi III törvény 132. §. (4) bekezdés g) pontjában, illetve a gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI törvény 18. §. (2) bekezdésében, valamint a 162. §. (5) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján, Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX törvény 12. §. (2) bekezdése és 13. §. (1) bekezdés 8) pontjának feladatkörében eljárva, alábbi rendeletet alkotja:
1. § A szociálisan rászorulók részére megállapítható települési támogatásokról szóló 13/2021. (XII. 14.) önkormányzati rendelet 4. §-a a következő (10) bekezdéssel egészül ki:
„(10) Az egyes ellátási formák esetében benyújtandó jövedelemigazolásként elfogadható, különösen munkáltatói igazolás, határozat, nyilatkozat, nyugellátást igazoló szelvény.”
2. § A szociálisan rászorulók részére megállapítható települési támogatásokról szóló 13/2021. (XII. 14.) önkormányzati rendelet 7. § (2) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(2) A támogatás összege 200.000,- Ft gyermekenként.”
3. § (1) A szociálisan rászorulók részére megállapítható települési támogatásokról szóló 13/2021. (XII. 14.) önkormányzati rendelet 9. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(1) A Képviselő-testület által átruházott hatáskörben a polgármester, kérelemre fűtési támogatást állapít meg a szociálisan rászoruló háztartások fűtéséhez, ha a háztartásban az egy főre jutó jövedelem nem haladja meg a 140. 000 Ft-ot, egyedülálló személy esetén a 160. 000 Ft-ot.”
(2) A szociálisan rászorulók részére megállapítható települési támogatásokról szóló 13/2021. (XII. 14.) önkormányzati rendelet 9. § (3) és (4) bekezdése helyébe a következő rendelkezések lépnek:
„(3) A támogatás egy naptári évben fűtési idényenként, egy alkalommal, azaz egy évben két alkalommal adható, azzal , hogy a téli idényben a kérelem beadási határideje tárgyév december 15. napja. A fűtési idény január 1-től április 30-ig és szeptember 1-től december 31-ig tart.
(4) A fűtési támogatás mértéke esetenként és háztartásonként a benyújtott számlával megegyező összeg, de legfeljebb 100.000,-Ft.”
4. § A szociálisan rászorulók részére megállapítható települési támogatásokról szóló 13/2021. (XII. 14.) önkormányzati rendelet 10. § (2) és (3) bekezdése helyébe a következő rendelkezések lépnek:
„(2) A támogatás összege 100. 000 Ft.
(3) A támogatás legkésőbb a haláleset anyakönyvezését követő 90 napon belül igényelhető, mely benyújtási határidő elmulasztása jogvesztő.”
5. § A szociálisan rászorulók részére megállapítható települési támogatásokról szóló 13/2021. (XII. 14.) önkormányzati rendelet 12. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(1) A Képviselő-testület által átruházott hatáskörben a polgármester évente egy alkalommal támogatást állapíthat meg a 65. életévüket betöltött Szigliget községben lakóhellyel rendelkező és életvitelszerűen a településen élő személy részére, amennyiben a kérelmező jövedelme nem haladja meg a 350.000,-Ft/hó összeget.”
6. § (1) A szociálisan rászorulók részére megállapítható települési támogatásokról szóló 13/2021. (XII. 14.) önkormányzati rendelet 13. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(1) Rendkívüli települési támogatás állapítható meg a létfenntartást veszélyeztető rendkívüli élethelyzetbe került, valamint az időszakosan vagy tartósan létfenntartási gonddal küzdő személyek részére, akiknek családjában az egy főre jutó havi családi jövedelem nem haladja meg a 120 000 Ft-ot , egyedülálló személy esetén a 140 000 Ft-ot és
a) akik önmaguk, illetve családjuk létfenntartásáról más módon nem tudnak gondoskodni, vagy
b) alkalmanként jelentkező, nem várt többletkiadások miatt anyagi segítségre szorulnak.”
(2) A szociálisan rászorulók részére megállapítható települési támogatásokról szóló 13/2021. (XII. 14.) önkormányzati rendelet 13. § (7) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(7) A rendkívüli települési támogatás összegét a rászorultsághoz igazodóan, egyéni elbírálás alapján kell megállapítani, mely alkalmanként 20.000 Ft-nál kevesebb nem lehet, és nem lehet több 80.000 Ft-nál.”
7. § A szociálisan rászorulók részére megállapítható települési támogatásokról szóló 13/2021. (XII. 14.) önkormányzati rendelet 15. § (2) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(2) Amennyiben a visszafizetésre kötelezett személy családjának a köztemetés költségeinek megtérítése megélhetését súlyosan veszélyeztetné – méltányosságból,
a) a köztemetés költségeit elengedheti, ha a visszafizetésre kötelezett személy családjának az egy főre jutó havi jövedelme nem haladja meg 80.000 Ft-ot, vagy
b) a köztemetés költségeinek 50%-át elengedheti, és kérelemre részletekben fizettetheti meg, ha a visszafizetésre kötelezett személy családjának egy főre jutó havi jövedelme nem haladja meg 134.000 Ft-ot.”
8. § (1) A szociálisan rászorulók részére megállapítható települési támogatásokról szóló 13/2021. (XII. 14.) önkormányzati rendelet 1. melléklete helyébe az 1. melléklet lép.
(2) A szociálisan rászorulók részére megállapítható települési támogatásokról szóló 13/2021. (XII. 14.) önkormányzati rendelet 2. melléklete helyébe a 2. melléklet lép.
(3) A szociálisan rászorulók részére megállapítható települési támogatásokról szóló 13/2021. (XII. 14.) önkormányzati rendelet 3. melléklete helyébe a 3. melléklet lép.
(4) A szociálisan rászorulók részére megállapítható települési támogatásokról szóló 13/2021. (XII. 14.) önkormányzati rendelet 4. melléklete helyébe a 4. melléklet lép.
(5) A szociálisan rászorulók részére megállapítható települési támogatásokról szóló 13/2021. (XII. 14.) önkormányzati rendelet 5. melléklete helyébe az 5. melléklet lép.
(6) A szociálisan rászorulók részére megállapítható települési támogatásokról szóló 13/2021. (XII. 14.) önkormányzati rendelet 6. melléklete helyébe a 6. melléklet lép.
(7) A szociálisan rászorulók részére megállapítható települési támogatásokról szóló 13/2021. (XII. 14.) önkormányzati rendelet 7. melléklete helyébe a 7. melléklet lép.
9. § Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.
1. melléklet az 5/2024. (IV. 3.) önkormányzati rendelethez
1. Kérelmező adatai:
a) Neve:
b) Születési neve:
c) Anyja neve:
d) Születési hely, idő:
e) Lakóhelye:
f) Lakcím bejelentés kelte:
g) TAJ száma:
h) Elérhetőség:
2. Házastárs (élettárs) adatai:
a) Neve:
b) Születési neve:
c) Anyja neve:
d) Születési hely, idő:
e) Lakóhelye:
f) Lakcím bejelentés kelte:
g) TAJ száma:
h) Elérhetőség:
3. Újszülött gyermek adatai:
a) Neve:
b) Anyja neve:
c) Születési hely, idő:
d) Lakóhelye:
e) Lakcím bejelentés kelte:
f) TAJ száma:
g) Anyakönyvi kivonat száma:
4. Az Kérelmező családjában élő személyek száma:……………..fő (az Kérelmezővel együtt értendő)
A |
B |
C |
D |
E |
|
---|---|---|---|---|---|
Közeli hozzátartozó neve |
Anyja neve |
Születési idő, hely |
TAJ |
Rokoni kapcsolat megnevezése |
|
1 |
|||||
2 |
|||||
3 |
|||||
4 |
|||||
5 |
|||||
6 |
|||||
7 |
5. Jövedelemnyilatkozat
A jövedelmek típusai |
Kérelmező jövedelme |
Kérelmező családjában élő személyek jövedelme |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
||
1. Munkaviszonyból, munkavégzésre |
|||||
2. Társas és egyéni vállalkozásból |
|||||
3. Nyugellátás, baleseti nyugellátás, egyéb |
|||||
4. A gyermek ellátásához és gondozásához |
|||||
5. Önkormányzat és munkaügyi szervek |
|||||
6. Föld bérbeadásából származó jövedelem |
|||||
7. Egyéb (pl. ösztöndíj, értékpapírból |
|||||
8. A család havi jövedelme összesen |
6. Egy főre jutó havi családi nettó jövedelem:………………………………………Ft/hó
7. A kérelemhez csatolandó dokumentumok:
a) a gyermek születési anyakönyvi kivonat másolata,
b) a család jövedelemnyilatkozatát alátámasztó dokumentumok (a benyújtást megelőző hónap jövedelem igazolása), aktív korú jövedelemmel nem rendelkező esetében az állami foglalkoztatási szerv igazolását az álláskeresőként nyilvántartásba vételről.
8. Hozzájárulok a kérelemben szereplő adatoknak a szociális igazgatási eljárás során történő felhasználásához, a nyilvántartásban szereplő adatoknak az informatikai rendszerben történő felhasználásához.
9. Büntetőjogi felelősségem tudatában kijelentem, hogy a közölt adatok a valóságnak megfelelnek. Kelt:
2. melléklet az 5/2024. (IV. 3.) önkormányzati rendelethez
1. Kérelmező adatai:
a) Neve:
b) Születési neve:
c) Anyja neve:
d) Születési hely, idő:
e) Lakóhelye:
f) TAJ száma:
g) Elérhetőség:
1.1. ................................... nevű gyermek
1.2. születési hely, idő:
1.3. anyja neve:
1.4. TAJ száma:
2. .................................... nevű gyermek
2.1. születési hely, idő:
2.2. anyja neve:
2.3. TAJ száma:
3. .................................... nevű gyermek
3.1. születési hely, idő:
3.2. anyja neve:
3.3. TAJ száma:
4. Az iskolakezdési támogatás igénybevételét az alábbi jogcím alapján kérem:
a) rendszeres gyermekvédelmi kedvezményben részesül ......... év .................. hónap ...... napjától, a határozat iktatószáma:
b) tartósan beteg vagy fogyatékos
c) családjában tartósan beteg vagy fogyatékos gyermeket nevelnek,
d) családjában három vagy több gyermeket nevelnek,
e) nevelésbe vételét rendelte el a gyámhatóság, vagy
f) családjában a benyújtást megelőző hónapban az egy főre jutó havi jövedelem nem haladja meg a 250.000 Ft/fő/hó összeget. (jövedelemigazolás benyújtása szükséges)
5. Az Kérelmező családjában élő személyek száma:……………..fő (az Kérelmezővel együtt értendő)
A |
B |
C |
D |
E |
|
---|---|---|---|---|---|
Közeli hozzátartozó neve |
Anyja neve |
Születési idő, hely |
TAJ |
Rokoni kapcsolat megnevezése |
|
1 |
|||||
2 |
|||||
3 |
|||||
4 |
|||||
5 |
|||||
6 |
|||||
7 |
6. A kérelemhez csatolandó dokumentumok:
a) A tartósan beteg vagy fogyatékos személy esetében annak igazolását alátámasztó dokumentumot.
b) A családban nevelt három vagy több gyermek esetében a szülő nyilatkozatát.
c) A nevelésbe vétel elrendelése esetében annak igazolását alátámasztó dokumentumot.
d) A jövedelem viszonyokra tekintettel igényelt támogatás esetében benyújtást megelőző hónap jövedelem igazolását, aktív korú jövedelemmel nem rendelkező esetében az állami foglalkoztatási szerv igazolását az álláskeresőként nyilvántartásba vételről.
7. Hozzájárulok a kérelemben szereplő adatoknak a szociális igazgatási eljárás során történő felhasználásához, a nyilvántartásban szereplő adatoknak az informatikai rendszerben történő felhasználásához.
8. Büntetőjogi felelősségem tudatában kijelentem, hogy a közölt adatok a valóságnak megfelelnek. Kelt: .................................................................
a támogatást igénybe vevő aláírása (szülő, más törvényes képviselő, nevelésbe vett gyermek esetén az ellátást nyújtó nevelőszülő, intézményvezető)”
3. melléklet az 5/2024. (IV. 3.) önkormányzati rendelethez
1. Az Kérelmező személyre vonatkozó adatok
Neve: ………………………………………………………………………………….
Születési neve: …………………………………………………………………………
Anyja neve: …………………………………………………………………………….
Születési hely, idő (év, hó, nap): ………………………………………………………
Lakóhelye: ……………………………………………………………………………..
Tartózkodási helye: ……………………………………………………………………
Társadalombiztosítási Azonosító Jele: ………………………………………………...
Adóazonosító jele: …………………………………………………………………….
Telefonszám (nem kötelező megadni): ………………………………………………..
Bankszámla száma:
……………………………………………………………………………………………
2. Az Kérelmező háztartásában élő személyek száma:……………..fő (az Kérelmezővel együtt értendő)
A |
B |
C |
D |
E |
|
---|---|---|---|---|---|
Közeli hozzátartozó neve |
Anyja neve |
Születési idő, hely |
TAJ |
Rokoni kapcsolat megnevezése |
|
1 |
|||||
2 |
|||||
3 |
|||||
4 |
|||||
5 |
|||||
6 |
|||||
7 |
3. Jövedelemnyilatkozat
A jövedelmek típusai |
Kérelmező jövedelme |
A közös háztartásban élők jövedelme |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
||
1. Munkaviszonyból, munkavégzésre |
|||||
2. Társas és egyéni vállalkozásból |
|||||
3. Nyugellátás, baleseti nyugellátás, egyéb |
|||||
4. A gyermek ellátásához és gondozásához |
|||||
5. Önkormányzat és munkaügyi szervek |
|||||
6. Föld bérbeadásából származó jövedelem |
|||||
7. Egyéb (pl. ösztöndíj, értékpapírból |
|||||
8. A háztartás havi jövedelme összesen |
4. A háztartásban az egy főre jutó havi nettó jövedelem:……………………………………Ft/hó
5. A kérelemhez csatolandó dokumentumok:
a) A benyújtást megelőző hónap jövedelem igazolása a háztartásban élő személyek tekintetében, aktív korú jövedelemmel nem rendelkező esetében az állami foglalkoztatási szerv igazolását az álláskeresőként nyilvántartásba vételről.
b) A megvásárolt tüzelőről szóló számla, mely kérelmező vagy vele közös háztartásban élő személy nevére szól. Földgázzal vagy árammal történő fűtés esetén a fűtési idényre vonatkozó gáz, illetve áramszámlát kell becsatolni.
6. Kijelentem, hogy életvitelszerűen lakóhelyemen/tartózkodási helyemen élek. (megfelelő rész aláhúzandó)
7. Hozzájárulok a kérelemben szereplő adatoknak a szociális igazgatási eljárás során történő felhasználásához, a nyilvántartásban szereplő adatoknak az informatikai rendszerben történő felhasználásához.
Büntetőjogi felelősségem tudatában kijelentem, hogy a közölt adatok a valóságnak megfelelnek. Kelt: Kérelmező aláírása”
4. melléklet az 5/2024. (IV. 3.) önkormányzati rendelethez
1. Kérelmező adatai:
a) Kérelmező Neve:
b) Születési neve:
c) Anyja neve:
d) Születési hely, idő:
e) Lakóhelye:
f) Lakcím bejelentés kelte:
g) TAJ száma:
h) Bankszámla száma:
i) Elhunyt neve:
j) Haláleset helye és ideje:
k) Elhunyt és kérelmező közötti rokonsági kapcsolat:
2. Az Kérelmező családjában élő személyek száma:……………..fő (az Kérelmezővel együtt értendő)
A |
B |
C |
D |
E |
||
---|---|---|---|---|---|---|
Közeli hozzátartozó neve |
Anyja neve |
Születési idő, hely |
TAJ |
Rokoni kapcsolat megnevezése |
||
1 |
||||||
2 |
||||||
3 |
||||||
4 |
||||||
5 |
||||||
6 |
||||||
7 |
3. Jövedelemnyilatkozat
A jövedelmek típusai |
Kérelmező jövedelme |
Kérelmező családjában élő személyek jövedelme |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
||
1. Munkaviszonyból, munkavégzésre |
|||||
2. Társas és egyéni vállalkozásból |
|||||
3. Nyugellátás, baleseti nyugellátás, egyéb |
|||||
4. A gyermek ellátásához és gondozásához |
|||||
5. Önkormányzat és munkaügyi szervek |
|||||
6. Föld bérbeadásából származó jövedelem |
|||||
7. Egyéb (pl. ösztöndíj, értékpapírból |
|||||
8. A család havi jövedelme összesen |
4. Egy főre jutó havi családi nettó jövedelem:………………………………………Ft/hó
5. A kérelemhez csatolandó dokumentumok:
a) Elhunyt halotti anyakönyvi kivonat másolata.
b) A család jövedelemnyilatkozatát alátámasztó dokumentumok (a benyújtást megelőző hónap jövedelem igazolása), aktív korú jövedelemmel nem rendelkező esetében az állami foglalkoztatási szerv igazolását az álláskeresőként nyilvántartásba vételről.
c) A kérelmező nevére kiállított temetésről szóló számla másolata.
6. Kijelentem, hogy életvitelszerűen a lakóhelyemen/a tartózkodási helyemen élek (a megfelelő rész aláhúzandó, csak abban az esetben kell megtenni, ha egyidejűleg bejelentett lakó- és tartózkodási hellyel is rendelkezik),
7. Hozzájárulok a kérelemben szereplő adatoknak a szociális igazgatási eljárás során történő felhasználásához, a nyilvántartásban szereplő adatoknak az informatikai rendszerben történő felhasználásához.
8. Büntetőjogi felelősségem tudatában kijelentem, hogy a közölt adatok a valóságnak megfelelnek. Kelt: kérelmező aláírása”
5. melléklet az 5/2024. (IV. 3.) önkormányzati rendelethez
1. Az ápolást végző személyre vonatkozó adatok
1.1. Személyes adatok: .............................................................................................
1.2. Neve: …………………………………………………………………………………..
1.3. Születési neve: …………………………………………………………………………
1.4. Anyja neve: …………………………………………………………………………….
1.5. Születési hely, idő (év, hó, nap): ………………………………………………………
1.6. Lakóhelye: ……………………………………………………………………………..
1.7. Tartózkodási helye: ……………………………………………………………………
1.8. Társadalombiztosítási Azonosító Jele: ………………………………………………...
1.9. Adóazonosító jele: …………………………………………………………………….
1.10. Állampolgársága: ………………………………………………………………………
1.11. Az ápolt személlyel való rokoni kapcsolata: …………………………………………..
1.12. Telefonszám (nem kötelező megadni): ………………………………………………..
1.13. Fizetési számlaszám:……………………………………………………………………………………………
1.14. A fizetési számlát vezető pénzintézet neve: ……………………………………………..
2. Jogosultsági feltételekre vonatkozó adatok
3. Kijelentem, hogy keresőtevékenységet nem folytatok/keresőtevékenységet napi 4 órát meghaladóan nem folytatok. (a megfelelő rész aláhúzandó)
4. Az ápolási tevékenységet a lakóhelyemen/tartózkodási helyemen, az ápolt személy lakóhelyén/tartózkodási helyén végzem (a megfelelő rész aláhúzandó)
5. Kijelentem, hogy életvitelszerűen a lakóhelyemen/tartózkodási helyemen élek (a megfelelő rész aláhúzandó).
6. Az ápolt személyre vonatkozó adatok
6.1. Személyes adatok: .............................................................................................
6.2. Neve: ……………………………………………………………………………………
6.3. Születési neve: …………………………………………………………………………..
6.4. Anyja neve: ……………………………………………………………………………..
6.5. Születési hely, idő (év, hó, nap): ………………………………………………………..
6.6. Lakóhelye: ………………………………………………………………………………
6.7. Tartózkodási helye: ……………………………………………………………………..
6.8. Társadalombiztosítási Azonosító Jele:……………………………………………………
6.9. Ha az ápolt személy nem cselekvőképes, a törvényes képviselő neve:…………………………………………………………………………………………….
6.10. A törvényes képviselő lakcíme:…………………………………………………………………………………………….
7. Jövedelemnyilatkozat
A jövedelmek típusai |
Kérelmező jövedelme |
Kérelmező családjában élő személyek jövedelme |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
||
1. Munkaviszonyból, munkavégzésre |
|||||
2. Társas és egyéni vállalkozásból |
|||||
3. Nyugellátás, baleseti nyugellátás, egyéb |
|||||
4. A gyermek ellátásához és gondozásához |
|||||
5. Önkormányzat és munkaügyi szervek |
|||||
6. Föld bérbeadásából származó jövedelem |
|||||
7. Egyéb (pl. ösztöndíj, értékpapírból |
|||||
8. A család havi jövedelme összesen |
8. Egy főre jutó havi családi nettó jövedelem:………………………………………Ft/hó
9. Jogosultsági feltételekre vonatkozó nyilatkozat
10. Egyetértek azzal, hogy az otthoni ápolásomat, gondozásomat az ápolási díjat kérelmező hozzátartozóm végezze. Hozzájárulok a kérelemben szereplő adatoknak a szociális igazgatási eljárás során történő felhasználásához, a nyilvántartásban szereplő adatoknak az informatikai rendszerben történő felhasználásához. Tudomásul veszem, hogy az adatokban történt változást haladéktalanul, de legkésőbb 8 napon belül bejelentem.
11. Kijelentem, hogy életvitelszerűen lakóhelyemen/tartózkodási helyemen élek. (a megfelelő rész aláhúzandó)
12. Büntetőjogi felelősségem tudatában kijelentem, hogy a közölt adatok a valóságnak megfelelnek.
13. A kérelemhez csatolandó dokumentumok:
a) A család jövedelemnyilatkozatát alátámasztó dokumentumok (a benyújtást megelőző hónap jövedelem igazolása).
b) Háziorvos igazolása a kérelem nyomtatvány alapján. Kelt: ............................................................................ .................................................... az ápolást végző személy aláírása az ápolt személy vagy törvényes képviselője aláírása
14. Igazolom, hogy
14.1. Név: .............................................................................................................................
14.2. Születési név: .............................................................................................................................
14.3. Anyja neve: .............................................................................................................................
14.4. Születési hely, év, hó, nap: .............................................................................................................................
14.5. Lakóhely: .............................................................................................................................
14.6. Társadalombiztosítási Azonosító Jele:........................................................................................................................tartósan beteg.
14.7. Fenti igazolást nevezett részére ...................................................................sz. zárójelentés/szakvélemény alapján adtam ki.
15. Szakvéleményem szerint a fent nevezett személy betegsége miatt állandó és tartós gondozásra szorul. A gondozás várható időtartama 3 hónapnál hosszabb. Kelt::............................................... …................................................................ háziorvos aláírása P.H”
6. melléklet az 5/2024. (IV. 3.) önkormányzati rendelethez
1. Kérelmező személyes adatai:
1.1. Név:
1.2. Születési név:
1.3. Születési hely, idő:
1.4. Anyja neve:
1.5. Bejelentett lakóhelye:
1.6. Tartózkodási helye:
1.7. Telefonszám:
1.8. TAJ.:
1.9. Bankszámla száma:
2. Alulírott ………………………………………………………………………………………………… nyilatkozom, hogy havi jövedelmem ………………… …………………Ft/hó, mely nem haladja meg a 350.000,-Ft/hó összeget.
3. A kérelemhez csatolandó dokumentum:
4. Kijelentem, hogy életvitelszerűen lakóhelyemen élek. Hozzájárulok a kérelemben szereplő adatoknak a szociális igazgatási eljárás során történő felhasználásához, a nyilvántartásban szereplő adatoknak az informatikai rendszerben történő felhasználásához.
5. Büntetőjogi felelősségem tudatában kijelentem, hogy a közölt adatok a valóságnak megfelelnek. Kelt:…………………………………………….. ……..………………………….. a támogatást igénybe vevő aláírása”
7. melléklet az 5/2024. (IV. 3.) önkormányzati rendelethez
1. Kérelmezőre vonatkozó adatok:
1.1. Név:
1.2. Születési név:
1.3. Születési hely, idő:
1.4. Anyja neve:
1.5. Bejelentett lakóhelye:
1.6. Tartózkodási helye:
1.7. Telefonszám:
1.8. TAJ.:
1.9. Bankszámla száma:
2. Kérelem indokolása (Figyelem, az indokolás nélküli kérelem elbírálhatatlan): ...............................................................................................................................................................................................................
3. Rendkívüli települési támogatás megállapítását Krízishelyzetre tekintettel kérem a következő indokok alapján: ...............................................................................................................................................................................................................
4. Kérelmező családjában lévő személyek száma:……………..fő
A |
B |
C |
D |
E |
|
---|---|---|---|---|---|
Közeli hozzátartozó neve |
Anyja neve |
Születési idő, hely |
TAJ |
Rokoni kapcsolat megnevezése |
|
1 |
|||||
2 |
|||||
3 |
|||||
4 |
|||||
5 |
|||||
6 |
|||||
7 |
5. Jövedelemnyilatkozat
A jövedelmek típusai |
Kérelmező jövedelme |
Kérelmező családjában élő személyek jövedelme |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
||
1. Munkaviszonyból, munkavégzésre |
|||||
2. Társas és egyéni vállalkozásból |
|||||
3. Nyugellátás, baleseti nyugellátás, egyéb |
|||||
4. A gyermek ellátásához és gondozásához |
|||||
5. Önkormányzat és munkaügyi szervek |
|||||
6. Föld bérbeadásából származó jövedelem |
|||||
7. Egyéb (pl. ösztöndíj, értékpapírból |
|||||
8. A család havi jövedelme összesen |
6. Egy főre jutó havi családi nettó jövedelem:………………………………………Ft/hó
7. A kérelemhez csatolandó dokumentumok:
a) A család jövedelemnyilatkozatát alátámasztó dokumentumok (a benyújtást megelőző hónap jövedelem igazolása), aktív korú jövedelemmel nem rendelkező esetében az állami foglalkoztatási szerv igazolását az álláskeresőként nyilvántartásba vételről.
b) A kérelem indokában nevesített tény igazolása ( pld. baleseti jegyzőkönyv, káreseményről szóló jegyzőkönyv..)
8. Kijelentem, hogy életvitelszerűen lakóhelyemen/tartózkodási helyemen élek. ( a megfelelő rész aláhúzandó)
9. Hozzájárulok a kérelemben szereplő adatoknak a szociális igazgatási eljárás során történő felhasználásához, a nyilvántartásban szereplő adatoknak az informatikai rendszerben történő felhasználásához.
10. Büntetőjogi felelősségem tudatában kijelentem, hogy a közölt adatok a valóságnak megfelelnek. Kelt: ……..………………………….. Aláírás”