Dövény Község Önkormányzata Képviselő-testületének 6/2024. (X. 22.) önkormányzati rendelete

a képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 2/2018. (III. 28.) önkormányzati rendelet módosításáról

Hatályos: 2024. 10. 25- 2024. 10. 26

Dövény Község Önkormányzata Képviselő-testületének 6/2024. (X. 22.) önkormányzati rendelete

a képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 2/2018. (III. 28.) önkormányzati rendelet módosításáról

Hatályos: 2024. 10. 25- 2024. 10. 26

Dövény község Önkormányzata Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:

1. § A képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 2/2018 (III.28.) önkormányzati rendelet 4. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

„(1) A képviselő-testület tagjainak száma: 5 fő. A képviselő-testület tagjainak névsorát a rendelet 3. melléklete tartalmazza.”

2. § A képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 2/2018 (III.28.) önkormányzati rendelet 12. § (2) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

„(2) Az ülés meghívóját, a képviselők részére az ülés előtt legalább 3 nappal kell kézbesíteni. A meghívóval együtt kézbesíteni kell az ülés napirendjeinek előterjesztéseit is. Az előterjesztések kézbesítésére elektronikus formában kerül sor, a képvsielő által megadott e-mail címre, melyet változás esetén haladéktalanul köteles bejelenteni írásban a Jegyzőnek. Sikertelen - technikai okokra visszavezethető - kézbesítés esetén, az előterjesztéseket elektronikus adathordeozón pendrive-on kell a képviselők rendelkezésére bocsátani. Amennyiben az elektronikus úton történő kézbesítés (e-mail, elektronikus adathordozón) technikai okok miatt nem lehetséges -, illetve annak a képviselőnek, aki azt kifejezetten kéri - a testületi előterjesztések papír alapon, helyi kézbesítővel kerülnek kézbesítésre.”

3. § A képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 2/2018 (III.28.) önkormányzati rendelet 49. § (2) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

„(2) A társulások jegyzékét az 5. melléklet tartalmazza.”

4. § A képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 2/2018 (III.28.) önkormányzati rendelet 51. § (4) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

„(4) Az önkormányzat egységes kormányzati funkció rendjét a 4. melléklet tartalmazza.”

5. § (1) A képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 2/2018 (III.28.) önkormányzati rendelet az 1. melléklet szerinti 3. melléklettel egészül ki.

(2) A képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 2/2018 (III.28.) önkormányzati rendelet a 2. melléklet szerinti 4. melléklettel egészül ki.

(3) A képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 2/2018 (III.28.) önkormányzati rendelet a 3. melléklet szerinti 5. melléklettel egészül ki.

6. § Hatályát veszti a képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 2/2018 (III.28.) önkormányzati rendelet

a) 2. melléklet 1. függeléke,

b) 2. melléklet 2. függeléke,

c) 2. melléklet 3. függeléke.

7. § Ez a rendelet a kihirdetését követő harmadik napon lép hatályba.

1. melléklet a 6/2024. (X. 22.) önkormányzati rendelethez

2. melléklet a 6/2024. (X. 22.) önkormányzati rendelethez

3. melléklet a 6/2024. (X. 22.) önkormányzati rendelethez