Kisdér Község Önkormányzata Képviselő-testületének 1/2025. (II. 24.) önkormányzati rendelete
az önkormányzat szervezeti és működési szabályzatáról szóló 8/2019.(X.20.) rendelet módosításáról
Hatályos: 2025. 02. 24- 2025. 02. 25Kisdér Község Önkormányzata Képviselő-testületének 1/2025. (II. 24.) önkormányzati rendelete
az önkormányzat szervezeti és működési szabályzatáról szóló 8/2019.(X.20.) rendelet módosításáról
[1] Kisdér Község Önkormányzat Képviselő-testülete elvégezte a szervezeti és működési szabályzatáról szóló önkormányzati rendelet felülvizsgálatát.
[2] Kisdér Község Önkormányzat Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d) pontjában, valamint a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 53. § (1) bekezdésében foglalt felhatalmazás alapján a következő rendeletet alkotja:
1. § Az önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 8/2019. (X. 20.) önkormányzati rendelet 11. §-a helyébe a következő rendelkezés lép:
„11. § (1) A képviselő-testület által a polgármesterre ruházott hatáskörök:
a) rendkívüli települési támogatás megállapítása,
b) eseti települési támogatás megállapítása
c) szülési települési támogatás megállapítása
d) társadalmi ünnepekhez kötődő települési támogatás megállapítása
e) beiskolázási települési támogatás megállapítása
f) temetési települési támogatás megállapítása
g) közmunkások feletti teljes jogú munkáltatói jogkör gyakorlása.
(2) A képviselő-testület további hatásköröket rendelettel, az SZMSZ módosításával egyidejűleg ruházhat át.
(3) Az átruházott hatáskör gyakorlója – az e kereteken belül tett – intézkedéseiről, azok eredményéről a soron következő rendes ülésen beszámol.”
2. § (1) Az önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 8/2019. (X. 20.) önkormányzati rendelet 1. függeléke helyébe az 1. melléklet lép.
(2) Az önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 8/2019. (X. 20.) önkormányzati rendelet 2. függeléke helyébe a 2. melléklet lép.
(3) Az önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 8/2019. (X. 20.) önkormányzati rendelet 7. függeléke helyébe a 3. melléklet lép.
3. § Ez a rendelet 2025. február 24-én lép hatályba.
1. melléklet az 1/2025. (II. 24.) önkormányzati rendelethez
1. Samu Gábor polgármester
2. Samu Dénes alpolgármester
3. Bartha Tamás képviselő
4. Fabricsek Ambrus képviselő
5. Csókáné Ifsics Katalin képviselő”
2. melléklet az 1/2025. (II. 24.) önkormányzati rendelethez
1. Ügyrendi bizottság:
1.1. Bartha Tamás elnök ( képviselő)
1.2. Csókáné Ifsics Katalin tag ( képviselő)
1.3. Fabricsek Ambrus tag ( képviselő)”
3. melléklet az 1/2025. (II. 24.) önkormányzati rendelethez
1. Samu Dénes alpolgármester minden héten szerda 8.00- 10.00. óráig tartja fogadóóráját.
2. Az ügyfélfogadás helye: Kisdér Polgármesteri Hivatal (7814. Kisdér, Petőfi utca 52.)”