Kiskorpád Község Önkormányzata Képviselő-testületének 10/2025. (VIII. 26.) önkormányzati rendelete

az önkormányzat szervezeti és működési szabályzatáról szóló 11/2024. (X.9.) számú önkormányzati rendeletének módosításáról

Hatályos: 2025. 08. 27- 2025. 08. 27

Kiskorpád Község Önkormányzata Képviselő-testületének 10/2025. (VIII. 26.) önkormányzati rendelete

az önkormányzat szervezeti és működési szabályzatáról szóló 11/2024. (X.9.) számú önkormányzati rendeletének módosításáról

2025.08.27.

[1] Az Alaptörvény 32. cikk § (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörben és a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX törvény. (a továbbiakban: Mötv.) 53. § (1) bekezdésében foglalt felhatalmazás alapján az Alaptörvény 32. cikk (1) d) pontja szerinti feladatkörében eljárva

[2] a képviselő-testület szervezetének és működésének részleteit felülvizsgálva, a jogszabályokban megfogalmazott jogaival és kötelezettségeivel összhangban szervezeti és működési rendjének módosítására vonatkozóan

[3] Kiskorpád Község Önkormányzat Képviselő-testülete a következőket rendeli el:

1. § Az Önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 11/2024. (X. 9.) önkormányzati rendelet 3. melléklete helyébe az 1. melléklet lép.

2. § Ez a rendelet 2025. augusztus 27-én lép hatályba, és 2025. augusztus 28-án hatályát veszti.

1. melléklet a 10/2025. (VIII. 26.) önkormányzati rendelethez

A Kiskorpád Községi Önkormányzat címrendje - Kormányzati funkciók:

Megnevezés

011130

Önkormányzatok és önkormányzati hivatalok jogalkotó és általános igazgatási tevékenysége

011220

Adó-, vám- és jövedéki igazgatás

013320

Köztemető-fenntartás és a működtetés

013350

Az önkormányzati vagyonnal való gazdálkodással kapcsolatos feladatok

013360

Más szerv részére végzett pénzügyi-gazdálkodási, üzemeltetési, egyéb szolgáltatások

016010

Országgyűlési, önkormányzati és európai parlamenti képviselőválasztásokhoz kapcsolódó tevékenységek

016020

Országos és helyi népszavazással kapcsolatos tevékenységek

031030

Közterület rendjének fenntartása

032010

Tűz- és katasztrófavédelem igazgatása

032020

Tűz- és katasztrófavédelmi tevékenységek

041232

Start-munka program - Téli közfoglalkoztatás

041233

Hosszabb időtartamú közfoglalkoztatás

041237

Közfoglalkoztatási mintaprogram

045120

Út, autópálya építése

045160

Közutak, hidak, alagutak üzemeltetése, fenntartása

047120

Piac üzemeltetése

051020

Nem veszélyes (települési) hulladék összetevőinek válogatása, elkülönített begyűjtése, szállítása,átrakása

051030

Nem veszélyes (települési) hulladék vegyes (ömlesztett) begyűjtése, szállítása, átrakása

052020

Szennyvíz gyűjtése, tisztítása, elhelyezése

052080

Szennyvízcsatorna építése, fenntartása, üzemeltetése

061020

Lakóépület építése

063020

Víztermelés, -kezelés, -ellátás

064010

Közvilágítás

066010

Zöldterület-kezelés

066020

Város-, községgazdálkodási egyéb szolgáltatások

072111

Háziorvosi alapellátás

072311

Fogorvosi alapellátás

072312

Fogorvosi ügyeleti ellátás

074031

Család és nővédelmi egészségügyi gondozás

081030

Sportlétesítmények, edzőtáborok működtetése és fejlesztése

082042

Könyvtári állomány gyarapítása, nyilvántartása

082044

Könyvtári szolgáltatások

082092

Közművelődés-hagyományos közösségi kulturális értékek gondozása

086020

Helyi, térségi közösségi tér biztosítása, működtetése

091140

Óvodai nevelés, ellátás működtetési feladatai

096015

Gyermekétkeztetés köznevelési intézményben

096025

Munkahelyi étkeztetés köznevelési intézményben

104037

Intézményen kívüli gyermekétkeztetés

106020

Lakásfenntartással, lakhatással összefüggő ellátások

107055

Falugondnoki, tanyagondnoki szolgáltatás

082043

Könyvtári állomány feltárása, megőrzése, védelme

018010

Önkormányzatok elszámolása központi költségvetéssel

104051

Gyermekvédelmi pénzbeli és természetbeli ellátások

101150

Betegséggel kapcsolatos pénzbeli ellátások, támogatások

104052

Családtámogatások

107060

Egyéb szociális pénzbeli és természetbeni ellátások, támogatások

104042

Család és gyermekjóléti szolgáltatások