Üllő Város Önkormányzata Képviselő-testületének 10/2025. (IV. 28.) önkormányzati rendelete

az Önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 13/2011. (V.28.) önkormányzati rendeletének módosításáról

Hatályos: 2025. 04. 29- 2025. 04. 30

Üllő Város Önkormányzata Képviselő-testületének 10/2025. (IV. 28.) önkormányzati rendelete

az Önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 13/2011. (V.28.) önkormányzati rendeletének módosításáról

2025.04.29.

[1] E rendelet célja, hogy a választópolgárok információs jogának egyszerűbb érvényesíthetősége érdekében a vagyonnyilatkozatok honlapon történő megjelenítése egyedi közzétételi lista alapján történjen meg.

[2] Üllő Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 43. § (1) bekezdésében, 53. § (1) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján, továbbá az Alaptörvény 32. cikke (1) bekezdésének a) d) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva, működésének részletes szabályairól a következőket rendeli el:

1. § Az Önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 13/2011.(V.28.) önkormányzati rendelet 8/A. §-a helyébe a következő rendelkezés lép:

„8/A. § (1) A vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségre és az eljárásra az Mötv. előírásai az irányadóak.

(2) A vagyonnyilatkozatokhoz kapcsolódó nyilvántartási, kezelési és őrzési feladatokat a munkáltatói jogkör gyakorlója (polgármester), a közszolgálatban nem álló személyek esetében a Pénzügyi, Ügyrendi és Rendvédelmi Bizottság látja el, de az adminisztratív feladatokat a Polgármesteri Hivatal végzi.

(3) A választópolgárok információs jogának egyszerűbb érvényesíthetősége érdekében a benyújtás időpontját követő 3 napon belül az önkormányzat hivatalos honlapján közzé kell tenni a polgármester, az alpolgármesterek és a képviselők vagyonnyilatkozatát.

(4) A honlapon való közzétételről a jegyző gondoskodik.”

2. § Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.