Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 2/2025. (II. 11.) önkormányzati rendelete
2025. évi költségvetésről
Hatályos: 2025. 10. 09Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 2/2025. (II. 11.) önkormányzati rendelete
2025. évi költségvetésről
[1] Szabadszállás Város Önkormányzatának Képviselő-testülete az adott költségvetési évben megvalósításra váró jogszabályban meghatározott kötelező, valamint a kötelező feladatai ellátását nem veszélyeztető önként vállalt feladatai ellátása, a feladatellátáshoz szükséges források, kiadások és létszámok meghatározása érdekében figyelembe veszi a hatályos jogszabályok előírásait, az önkormányzat korábbi döntéseit, elnyert pályázatait, a különböző megállapodásokat, szerződéseket és mindezekre tekintettel az egységes önkormányzati költségvetés kialakítása, az önkormányzati költségvetés bevételi és kiadási oldala közötti egyensúly biztosítása céljából kinyilvánítja, hogy a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 111. § (2) bekezdés alapján a helyi önkormányzat gazdálkodásának alapja az éves költségvetése, melyből finanszírozza és látja el törvényben meghatározott kötelező és önként vállalt feladatait.
[2] Szabadszállás Város Önkormányzatának Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdésének a) és f) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva, az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 23. § (2) bekezdése szerinti jogalkotói kötelezettségnek eleget téve - figyelemmel Magyarország központi költségvetéséről szóló 2024. évi XC. törvény, az Önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 13/2013. (XI.28.) számú rendelet 63. §-a és a 368/2011. (XII.31.) Kormány rendelet az államháztartásról szóló törvény végrehajtásáról rendelkezéseire – az Önkormányzat 2025 évi költségvetéséről az alábbi rendelet alkotja:
1. A rendelet hatálya
1. § A rendelet hatálya kiterjed Szabadszállás Város Önkormányzatára (a továbbiakban: Önkormányzat), a Szabadszállási Polgármesteri Hivatalra, valamint az Önkormányzat irányítása alá tartozó egyéb költségvetési szervekre (a továbbiakban együtt: önkormányzat által irányított költségvetési szervek).
2. A költségvetés címrendje
2. § A Képviselő-testület a Költségvetési címrendet 2025. évre a következők szerint határozza meg:
1. Szabadszállás Város Önkormányzata (a nem intézményi keretek között ellátandó feladatok a 2/1. sz. melléklet szerint alkotnak önálló címeket)
2. Szabadszállási Polgármesteri Hivatal (a nem intézményi keretek között ellátandó feladatok a 2/2. sz. melléklet szerint alkotnak önálló címeket)
3. Gazdasági-Műszaki Ellátó és Szolgáltató Szervezet
4. Szabadszállási Általános Művelődési Központ
5. Alapszolgáltatási Központ
3. A bevételek részletezése forrásonként, önkormányzati szinten
3. § (1)1 Működési bevételek: 1 377 413 032 Ft
(2)2 Felhalmozási bevételek: 785 769 259 Ft
(3)3 Költségvetési bevételek összesen: 2 163 182 291 Ft
4. A kiadások részletezése címenként, önkormányzati szinten
4. § (1)4
(2)5
(3)6
(4)7
(5)8
(6)9
5. §10 (1) A költségvetés hiánya: 560 681 126 Ft.
(2) A költségvetési hiány belső finanszírozására szolgáló pénzforgalom nélküli bevételek:
(3) Előző évek pénzmaradványának igénybevétele:
a) működési célra: 242 229 126 Ft
b) felhalmozási célra: 318 452 000 Ft
(4) Előző évek vállalkozási maradvány igénybevétele:
a) működési célra: 0 Ft
b) Összesen: 560 681 126 Ft
(5) A költségvetési hiány belső finanszírozását meghaladó összegének külső finanszírozására szolgáló bevételek:
a) Likvid hitel felvétele: 0 Ft
b) EU-s pályázatok előfinanszírozására
c) fejlesztési célú hitel 0 Ft
d) Összesen: 0 Ft
(6) Összes finanszírozási bevétel:
a) Működési célra: 242 229 126 Ft
b) Felhalmozási célra: 318 452 000 Ft
c) Összesen: 560 681 126 Ft
(7) Finanszírozási kiadások:
a) Hitelek törlesztése: 0 Ft
b) Összesen: 0 Ft
6. § (1) Az önkormányzat 2025. évi összes bevételeinek és kiadásainak költségvetési mérlegét az 1. számú melléklet mutatja be.
(2) Az önkormányzat, a polgármesteri hivatal és az intézmények bevételeit és kiadásait feladatonkénti részletezésben a 2. és 3. számú mellékletek részletezik.
(3) A 4. számú melléklet az önkormányzat, a hivatal és az intézményeinek engedélyezett létszámkeretét részletezi.
(4) Az önkormányzat és intézményei beruházásait az 5. számú melléklet tartalmazza.
(5) A 6. számú melléklet önkormányzati szinten mutatja be a tervezett felújításokat.
(6) A pénzbeli juttatások részletezését a 7. számú melléklet tartalmazza.
(7) A 8. számú melléklet az önkormányzat céltartalékait és gazdálkodási tartalékát részletezi.
(8) A 9. számú melléklet egyéb, tájékoztató jellegű mérlegeket és kimutatásokat tartalmaz.
(9) A 10. számú melléklet az előirányzat felhasználási ütemtervet tartalmazza.
(10) A 11. melléklet az önkormányzat hitelképességét mutatja be.
(11) A 12. számú melléklet mérlegszerűen tartalmazza a felhalmozási célú bevételeket és kiadásokat.
(12) A 13. számú melléklet a több éves kihatással járó döntéseket részletezi.
(13) A 14. számú melléklet a várható közvetett támogatásokat tartalmazza.
(14) A 15. számú melléklet az uniós forrásokból befolyó bevételeket foglalja össze.
(15)11 A 16. számú melléklet a fejlesztési célokhoz kapcsolódó adósságot keletkeztető ügyleteket részletezi.
(16)12 A 17. számú melléklet a helyi adó bevételeket mutatja be.
(17)13 A 18. számú melléklet a szöveges indokolást tartalmazza.
5. A gazdálkodás rendje
7. § (1) A helyi önkormányzat bevételeinek és kiadásainak módosítását és a kiadási előirányzatok közötti átcsoportosítást saját hatáskörében tartja a Képviselő-testület, azt nem ruházza át.
(2) A címek a költségvetési rendeletben meghatározott kiemelt kiadási előirányzataikat nem léphetik túl. A címek a kiemelt előirányzatok körében megtervezett részelőirányzatok között átcsoportosítást hajthatnak végre, mellyel kapcsolatban bejelentési kötelezettség nem terheli az intézményvezetőjét. Az intézmények létszámot nem bővíthetnek.
(3) Az intézmény vezetője egy személyben felelős a költségvetés végrehajtásáért.
(4) A Képviselő-testület a 2025. évi költségvetésről szóló ezen rendeletét a központi előirányzatok és a címek saját hatáskörű előirányzat-módosítási kezdeményezése miatt negyedévenként, de legkésőbb a tárgy évet követő év február 28-ig, december 31-ei hatállyal módosíthatja.
8. § (1) Az intézmény – indokolt esetben – a Képviselő-testülettől kérheti a részére jóváhagyott kiemelt előirányzatok közötti átcsoportosítást.
(2) Működési célú kiadási előirányzatok felhalmozási célra történő átcsoportosítása csak rendkívül indokolt esetben, a jegyzővel történt előzetes egyeztetés után kérhető abban az esetben, ha az intézmény vezetője nyilatkozik, hogy az év folyamán működési többletigénye nem lesz és a csökkentésre kerülő előirányzattal kapcsolatban a jogszabályi kötelezettségeinek eleget tett.
(3) Intézményi működési bevételi többlet felhalmozási célra történő felhasználása csak akkor engedélyezhető, ha az intézmény vezetője nyilatkozik, hogy az év folyamán működési többletigénye nem lesz.
(4) Az intézmények előirányzatainak változtatását a meghatározott pénzügyi-gazdasági feladatainak ellátását végző intézmény vezetőjénél jogosult kezdeményezni.
9. § Amennyiben a város Képviselő-testülete, bizottsága, hivatala, intézménye költségvetésének valamely kiemelt előirányzata időarányos teljesítés mértékéhez képest 10%-ot, vagy 3 millió Ft-ot meghaladó mértékű eltérést mutat, a szervezet vezetője az okok megjelölésével azt a Pénzügyi és Ügyrendi Bizottság felé köteles haladéktalanul, írásban jelenteni. Az illetékes bizottság az okok vizsgálatának eredményét, illetve az esetleges intézkedésekre tett javaslataikat a soron következő ülésen a Képviselő-testület elé terjeszti. Amennyiben a vizsgálat eredményeként fegyelmi vétség alapos gyanúja merül fel, fegyelmi eljárást kell kezdeményezni.
10. § (1) A költségvetés céltartaléka a meghatározott feladatokra használható fel, a gazdálkodási tartalék a gazdálkodás biztonságát szolgálja.
(2) A tartalékkal való rendelkezés jogát a Képviselő-testület nem ruházza át.
(3) Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 68. § (4) bekezdésében foglalt felhatalmazás alapján a Képviselő-testület a polgármester részére 2025. évben 1.000.000 Ft összeghatárig támogatási keret feletti rendelkezési jogot biztosít, melyről köteles tájékoztatni a Képviselő-testületet.
(4) Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 143. § (4) bekezdés h) pontjában meghatározott felhatalmazás alapján a Képviselő-testület a polgármester részére egyéb forrás felhasználási jogot nem biztosít.
(5) Finanszírozási bevételekkel és kiadásokkal kapcsolatos hatáskört nem ruház át a Képviselő-testület.
11. § (1) A Képviselő-testület az év közben esetlegesen felmerülő költségvetési hiányt hitelből fedezi.
(2) Az önkormányzat intézményei hitelt nem vehetnek fel, adósságot keletkeztető ügyletet nem köthetnek.
(3) A költségvetésben év közben esetlegesen felmerülő hiány finanszírozására történő intézkedés megkezdése előtt a Képviselő-testület külön határozatban dönt a finanszírozás módjáról.
12. § (1) A 2025. évi gazdálkodás során az intézmények részére finanszírozási ütemtervet kell készíteni a jóváhagyott költségvetési támogatás összegének erejéig, figyelemmel a nettó munkabérfizetés és az ehhez kapcsolódó járulékok polgármesteri hivatal által történő egyösszegű befizetésére. A finanszírozási ütemtervet minden költségvetési rendelet módosítását követően aktualizálni kell. A finanszírozási ütemterv elkészítésére az önállóan működő intézmények esetében a pénzügyi-számviteli feladatokat ellátó szerv köteles.
(2) A vállalkozási tevékenység során keletkező eredményt évközben vagy a tárgy évet követő évben, a Képviselő-testület döntése alapján alaptevékenységre kell felhasználni a költségvetési befizetési kötelezettség figyelembevételével.
13. § (1) A Képviselő-testület létszámgazdálkodásra vonatkozó döntése: A 2025. évre vonatkozó engedélyezett létszámkeretet a 4. sz. melléklet tartalmazza, melynek betartása valamennyi intézmény esetében kötelező.
(2) Amennyiben a költségvetési év során létszámcsökkentési döntést hoz a Képviselő-testület, figyelemmel kell lenni a létszámcsökkentésekhez kapcsolódó támogatás igénylés feltételeire, melyet a tárgy évre vonatkozó rendelet határoz meg.
(3) A foglalkoztatotti jogviszony bármely címen történő megszüntetése során a felmentési idő alatti munkavégzés jogszabály szerinti legmagasabb mértéke alkalmazandó. A Képviselő-testület egyedi döntés alapján ettől eltérhet.
(4) A közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 151. §-a alapján a polgármestert évi bruttó 400.000 Ft cafetéria juttatás illeti meg.
(5) A 2025. évben érvényes Munkavállalói Szabályzat, VI. Juttatások és támogatások Cafetéria juttatás című részében szereplő keretösszeg betöltött álláshelyenként bruttó 8.000 Ft/fő/hó összegben kerül megállapításra.
14. § Az intézmények a Képviselő-testület jóváhagyásával nyújthatnak be szakmai pályázatokat. Az előzetes hozzájárulást önerő biztosítása esetén támogatási összeg nagyságától függetlenül, egyéb esetekben pedig 1 millió forint igényelt támogatási összegnél nagyobb összegű pályázatoknál kell az intézményeknek kérnie. A pályázatok esetében az intézményeknek hatásvizsgálatot kell végeznie, és be kell mutatnia a projekt fenntartásának esetleges költségeit is.
15. § Az intézmények szellemi és anyagi infrastruktúráját magáncélra igénybe vevők számára az intézmények kötelesek térítést előírni felhasználás, illetve az igénybevétel alapján felmerült közvetlen és közvetett költségek figyelembevételével. A költségek és a térítés megállapításának rendjét és mértékét belső szabályzatban kell rögzíteni.
16. § (1) Az önkormányzatnak – az Áht. alapján – lehetősége van évközben a feladatmutatók teljesítésének függvényében lemondani a mutatók állományának egy részéről, illetve pótigényt benyújtani a Magyar Államkincstárhoz. A feladatmutatókról történő lemondást az intézményvezető a változás észlelését követő első lemondási dátumkor köteles jelezni. Amennyiben évközi lemondásra kerül sor, annak összege az intézmény támogatásából visszavonásra kerül. Ettől eltérő egyedi döntést csak a Képviselő-testület hozhat.
(2) Amennyiben a költségvetési évet követő normatíva elszámolás során az önkormányzatnak azért keletkezik visszafizetési vagy kamatfizetési kötelezettsége, mert az intézmény nem, vagy nem valós adatok alapján tett eleget jelentési kötelezettségének, úgy a visszafizetendő összeg az intézmény pénzmaradványából kerül visszavonásra. Ha a pénzmaradvány erre nem nyújt fedezetet, annak okát a hivatal felülvizsgálja és a jegyző kezdeményezi az adott intézmény vezetőjével szembeni felelősségre vonást a Képviselő-testületnél.
(3) Az intézmények vezetői az önkormányzat költségvetésének tervezéséhez, a költségvetési rendelet módosításához, valamint a beszámolók összeállításához elkészített rendszeresen, vagy eseti jelleggel szolgáltatott adatok és információk teljes körűségéért, valódiságáért, a számviteli szabályok előírásainak való megfeleléséért, a statisztikai rendszerrel való tartalmi egyezőségért felelősséggel tartoznak.
17. § (1) Az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 109. § (6) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján 2025. év vonatkozásában a kiadások készpénzben történő teljesítésének eseteit a Képviselő-testület határozza meg.
(2) Készpénzben fizethetők ki: egyéb dologi jellegű kiadások, halasztást nem tűrő, rendkívüli esetben települési támogatás.
6. Záró rendelkezések
18. § E rendelet rendelkezéseit 2025. év január 1. napjától kell alkalmazni.
19. § Ez a rendelet a kihirdetését követő harmadik napon lép hatályba.
6. melléklet
|
6. melléklet a 2/2025. (II.11.) sz. önkormányzati rendelethez |
||||||||||
|
Felújítások bemutatása címenként |
||||||||||
|
Ft-ban |
||||||||||
|
Megnevezés |
2025. évi |
Teljes összegből: |
2025. évi |
|
||||||
|
Személyi |
M. adót |
Dologi |
Felújítás |
Önerő |
Támogatás |
|||||
|
Önkormányzat: |
||||||||||
|
TOP-Városháza |
124 062 000 |
500 000 |
65 000 |
7 965 000 |
115 532 000 |
14 786 000 |
109 276 000 |
0 |
||
|
Közvilágítás |
0 |
0 |
||||||||
|
Dörmögőház |
25 000 000 |
25 000 000 |
5 000 000 |
20 000 000 |
0 |
|||||
|
Tájház felújítás |
17 900 000 |
17 900 000 |
0 |
17 900 000 |
0 |
|||||
|
Szakrendelő felújítás |
274 299 000 |
274 299 000 |
263 439 000 |
10 860 000 |
0 |
|||||
|
Kunadacsi út |
184 318 259 |
2 000 000 |
260 000 |
3 000 000 |
179 058 259 |
5 260 000 |
179 058 259 |
0 |
||
|
Alapszolg. lépcső |
750 000 |
750 000 |
0 |
750 000 |
0 |
0 |
||||
|
Kis OTP tető |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||||
|
Járda javítás |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||||
|
Utasváró felújítás |
635 000 |
635 000 |
0 |
635 000 |
0 |
0 |
||||
|
Szökőkút és emlékmű f. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||||
|
Sírkő felújítás |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||||
|
Összesen: |
626 964 259 |
2 500 000 |
325 000 |
12 350 000 |
611 789 259 |
289 870 000 |
337 094 259 |
0 |
||
7. melléklet
|
7. melléklet a 2/2025. (II.11.) sz. önkormányzati rendelethez |
||||||||
|
Pénzbeli juttatások részletes bemutatása |
||||||||
|
Ft-ban |
||||||||
|
Megnevezés |
Előirányzat |
|||||||
|
Köztemetés |
1 300 000 |
|||||||
|
Szemétszállítási kedvezmény |
65 000 |
|||||||
|
Rendszeres települési támogatás |
2 200 000 |
|||||||
|
Rendkívüli települési támogatás |
1 435 000 |
|||||||
|
Összesen: |
5 000 000 |
|||||||
13. melléklet
|
13. sz. melléklet a 2/2025.(II.11.) sz. önkormányzati rendelethez |
||||||||||||
|
Szabadszállás Város Önkormányzatának |
||||||||||||
|
több éves kihatással járó döntéseinek számszerűsítése |
||||||||||||
|
E Ft-ban |
||||||||||||
|
Megnevezés |
Tárgyév ( 2025) |
Következő év ( 2026 ) |
Következő év ( 2027 - ) |
|||||||||
|
Saját erő |
Támogatás |
Összesen |
Saját erő |
Támogatás |
Összesen |
Saját erő |
Támogatás |
Összesen |
||||
|
Jelenleg nincs ilyen döntés. |
0 |
0 |
||||||||||
|
Összesen: |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||
14. melléklet Kimutatás a közvetett támogatásokról
|
A |
B |
C |
|
|---|---|---|---|
|
1a |
Megnevezés |
Támogatás összege |
|
|
1b |
Helyi iparűzési adókedvezmény |
3 500 000 |
|
|
1c |
Magánszemélyek kommunális adója k. |
2 000 000 |
|
|
1d |
Gépjárműadó kedvezménye |
0 |
|
|
1e |
Szemétszállítási kedvezmény |
300 000 |
|
|
1f |
Étkeztetési kedvezmények |
22 000 000 |
|
|
1g |
Lakásépítéshez, felújításhoz nyújtott |
0 |
|
|
1h |
Helyiség, eszköz hasznosításából |
0 |
|
|
1i |
Egyéb nyújtott kedvezmény vagy kölcsön |
0 |
|
|
1j |
Összesen |
27 800 000 |
15. melléklet
|
15. melléklet a 2/2025.(II.11.) önkormányzati rendelethez |
|||||||||
|
Az Európai Unió támogatásával |
|||||||||
|
megvalósuló programok bevételei, kiadásai |
|||||||||
|
2025. év |
|||||||||
|
Ft-ban |
|||||||||
|
Megnevezés |
Bevételi |
Kiadási |
Érintett intézmény |
||||||
|
TOP - Petőfi Látogatóközpont |
478 480 000 |
478 480 000 |
Önkormányzat |
||||||
|
TOP - Óvoda |
0 |
360 000 |
Önkormányzat |
||||||
|
TOP - Városháza |
109 276 000 |
124 062 000 |
Önkormányzat |
||||||
|
TOP - Szakrendelő felújítás |
274 299 000 |
10 860 000 |
Önkormányzat |
||||||
|
Összesen: |
862 055 000 |
613 762 000 |
|||||||
16. melléklet
|
16. melléklet a 2/2025. (II.11.) önkormányzati rendelethez |
||||||||
|
Fejlesztési célok, melyek megvalósításához adósságot keletkeztető ügylet |
||||||||
|
Fejlesztési cél megnevezése |
Megelőlegezendő |
|||||||
|
Összesen: |
0 |
|||||||
|
Az önkormányzat nem tervezi fejlesztési célú hitel felvételét. |
||||||||
17. melléklet
|
17. melléklet a 2/2025. (II.11.) sz. önkormányzati rendelethez |
||||||||
|
Helyi adó bevételek |
||||||||
|
Ft-ban |
||||||||
|
Megnevezés |
Előirányzat |
|||||||
|
Önkormányzat: |
||||||||
|
- idegenforgalmi adó |
945 000 |
|||||||
|
- iparűzési adó |
241 070 748 |
|||||||
|
- kommunális adó |
14 000 000 |
|||||||
|
- földhasználati személyi jövedelemadó |
1 580 000 |
|||||||
|
- jövedéki adó |
0 |
|||||||
|
- bírság, pótlék |
2 500 000 |
|||||||
|
összesen: |
260 095 748 |
|||||||
A 3. § (1) bekezdése a Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2025. (X. 6.) önkormányzati rendelete 1. §-ával megállapított szöveg.
A 3. § (2) bekezdése a Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2025. (X. 6.) önkormányzati rendelete 1. §-ával megállapított szöveg.
A 3. § (3) bekezdése a Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2025. (X. 6.) önkormányzati rendelete 1. §-ával megállapított szöveg.
A 4. § (1) bekezdését a Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2025. (X. 6.) önkormányzati rendelete 5. §-a hatályon kívül helyezte.
A 4. § (2) bekezdését a Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2025. (X. 6.) önkormányzati rendelete 5. §-a hatályon kívül helyezte.
A 4. § (3) bekezdését a Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2025. (X. 6.) önkormányzati rendelete 5. §-a hatályon kívül helyezte.
A 4. § (4) bekezdését a Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2025. (X. 6.) önkormányzati rendelete 5. §-a hatályon kívül helyezte.
A 4. § (5) bekezdését a Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2025. (X. 6.) önkormányzati rendelete 5. §-a hatályon kívül helyezte.
A 4. § (6) bekezdését a Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2025. (X. 6.) önkormányzati rendelete 5. §-a hatályon kívül helyezte.
Az 5. § a Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2025. (X. 6.) önkormányzati rendelete 2. §-ával megállapított szöveg.
A 6. § (15) bekezdése a Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2025. (X. 6.) önkormányzati rendelete 3. § (1) bekezdésével megállapított szöveg.
A 6. § (16) bekezdését a Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2025. (X. 6.) önkormányzati rendelete 3. § (2) bekezdése iktatta be.
A 6. § (17) bekezdését a Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2025. (X. 6.) önkormányzati rendelete 3. § (2) bekezdése iktatta be.
Az 1. melléklet a Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2025. (X. 6.) önkormányzati rendelete 4. § (1) bekezdésével megállapított szöveg.
A 2. melléklet a Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2025. (X. 6.) önkormányzati rendelete 4. § (2) bekezdésével megállapított szöveg.
A 3. melléklet a Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2025. (X. 6.) önkormányzati rendelete 4. § (3) bekezdésével megállapított szöveg.
A 4. melléklet a Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2025. (X. 6.) önkormányzati rendelete 4. § (4) bekezdésével megállapított szöveg.
Az 5. melléklet a Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2025. (X. 6.) önkormányzati rendelete 4. § (5) bekezdésével megállapított szöveg.
A 8. melléklet a Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2025. (X. 6.) önkormányzati rendelete 4. § (6) bekezdésével megállapított szöveg.
A 9. melléklet a Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2025. (X. 6.) önkormányzati rendelete 4. § (7) bekezdésével megállapított szöveg.
A 10. melléklet a Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2025. (X. 6.) önkormányzati rendelete 4. § (8) bekezdésével megállapított szöveg.
A 11. melléklet a Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2025. (X. 6.) önkormányzati rendelete 4. § (9) bekezdésével megállapított szöveg.
A 12. melléklet a Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2025. (X. 6.) önkormányzati rendelete 4. § (10) bekezdésével megállapított szöveg.
A 18. mellékletet a Szabadszállás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 16/2025. (X. 6.) önkormányzati rendelete 4. § (11) bekezdése iktatta be.