Borsodnádasd Város Önkormányzata Képviselő-testületének 2/2025. (III. 27.) önkormányzati rendelete

az Önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 2/2018.(III.30.) önkormányzati rendelet módosításáról

Hatályos: 2025. 03. 28- 2025. 03. 28 00:01

Borsodnádasd Város Önkormányzata Képviselő-testületének 2/2025. (III. 27.) önkormányzati rendelete

az Önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 2/2018.(III.30.) önkormányzati rendelet módosításáról

2025.03.28.

[1] Borsodnádasd Város Önkormányzat Képviselő-testülete Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló önkormányzati rendelete megalkotásának célja a hatékony szervezeti működés meghatározása és az átláthatóság biztosítása.

[2] Borsodnádasd Város Önkormányzat Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d.) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:

1. § Az önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló Borsodnádasd Város Önkormányzat Képviselő-testületének 2/2018. III.30. önkormányzati rendelete 41. § (2) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

„(2) Az állandó bizottságok közül a képviselő-testület a vagyonnyilatkozatok nyilvántartására, ellenőrzésére és vizsgálatára, illetőleg az összeférhetetlenség és a méltatlanság megállapítására irányuló kezdeményezés kivizsgálására, valamint az önkormányzat képviselő és polgármester köztartozásmentes adózói adatbázisba való felvétel megtörténte igazolásának nyilvántartására a Pénzügyi Bizottságot jelöli ki.”

2. § Ez a rendelet 2025. március 28-án lép hatályba.