Hernádvécse Község Önkormányzata Képviselő-testületének 5/2025. (III. 13.) önkormányzati rendelete
az önkormányzat 2025. évi költségvetéséről
Hatályos: 2025. 03. 14- 2031. 12. 30Hernádvécse Község Önkormányzata Képviselő-testületének 5/2025. (III. 13.) önkormányzati rendelete
az önkormányzat 2025. évi költségvetéséről
[1] Magyarország Alaptörvénye 32. cikk (2) bekezdésben meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében
[2] Magyarország Alaptörvénye 32. cikk (1) bekezdés f) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva Hernádvécse Község Önkormányzatának Képviselő-testülete a következőket rendeli el:
A rendelet hatálya
1. § A rendelet hatálya a képviselő-testületre, annak bizottságaira, és az önkormányzat irányítása alá tartozó költségvetési szervekre (intézményekre) – beleértve a közösen fenntartott intézményeket is – terjed ki.
A költségvetés bevételei és kiadásai
2. § (1) A képviselő-testület az önkormányzat 2025. évi költségvetését
a) 405.430.909 forint költségvetési bevétellel
b) 420.310.224 forint költségvetési kiadással
c) - 58.691.593 forint költségvetési egyenleggel
d) 58.691.593 forint működési hiánnyal
e) 58.691.593 forint finanszírozási bevétellel
f) 464.122.502 forint bevételi és kiadási főösszeggel állapítja meg.
(2) A hiány belső finanszírozásának érdekében a képviselő-testület az előző év költségvetési maradványának igénybevételét rendeli el.
3. § (1) Az önkormányzat mérlegszerűen bemutatott bevételeit és kiadásait önkormányzati szinten a rendelet 1. melléklete szerint határozza meg a képviselő-testület.
(2) Az önkormányzat működési bevételeit kötelező feladatok, önként vállalt feladatok, állami (államigazgatási) feladatok szerinti bontásban a 2. melléklet, felhalmozási bevételeit a 3. melléklet tartalmazza.
(3) Az önkormányzat kiadási előirányzatát előirányzat-csoportok, kiemelt előirányzatok és kötelező feladatok, önként vállalt feladatok, állami (államigazgatási) feladatok szerinti bontásban a 4. melléklet szerint határozza meg.
(4) Az önkormányzat felhalmozási kiadásait az 5. melléklet szerint állapítja meg.
(5) Az önállóan működő és gazdálkodó intézmények bevételi és kiadási előirányzatait a 6. melléklet szerint határozza meg.
(6) Az önkormányzat egyéb működési kiadásait a 7. melléklet szerint részletezi.
(7) Az önkormányzat és költségvetési szervei engedélyezett létszámát a 8. melléklet szerint határozza meg.
(8) Az önkormányzatnál foglalkoztatottak létszámát 5 főben, a közfoglalkoztatottak várható átlaglétszámát 33 főben állapítja meg.
(9) Az európai uniós forrásból finanszírozási támogatással megvalósuló programokat, projekteket a 10. melléklet mutatja be.
(10) Az Önkormányzat adósságot keletkeztető ügyletekből és kezességvállalásokból fennálló kötelezettségeit a 11. melléklet részletezi.
(11) Az Önkormányzat saját bevételeinek részletezését az adósságot keletkeztető ügyletből származó tárgyévi fizetési kötelezettség megállapításához a 12. melléklet tartalmazza.
(12) Az Önkormányzat 2025. évi adósságot keletkeztető fejlesztési céljait az 13. melléklet részletezi.
4. § (1) Képviselő-testület az önkormányzat alkalmazásában álló közalkalmazottak részére 2025. évben 100.000 Ft/év értékű pénzbeli hozzájárulást biztosít. A juttatás biztosításának feltétele, hogy a közalkalmazott munkavégzési kötelezettséggel együtt járó jogviszonyban álljon.
(2) Képviselő-testület a köztisztviselők és a polgármester cafetéria-keretét 2025. évben 400.000.- Ft-ban állapítja meg.
(3) A képviselő-testület hivatalánál (Szalaszendi Közös Önkormányzati Hivatal) foglalkoztatott köztisztviselők vonatkozásában – a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvényben foglaltak alapján – az illetményalapot 70.000.-Ft-ban állapítja meg.
5. § (1) Az önkormányzatnál és intézményeiben alkalmazott intézményi térítési díjak:
a) óvodai ellátás, általános iskolás gyermekétkeztetés 722 Ft/adag, ebből a tízórai 158 Ft, az ebéd 406 Ft, az uzsonna 158 Ft.
b) szociális étkezés helyben fogyasztással: 1.519 Ft/adag
c) szociális étkezés kiszállítási díja: 538 Ft/alkalom
d) házi segítségnyújtás: 3.412 Ft/gondozási óra
(2) A személyi térítési díj összege a jogosult havi jövedelmének 10 %-a, mely térítési díj megfizetése során az önkormányzat a (3) bekezdésben foglalt kedvezményt biztosítja.
(3) A személyi térítési díj összege – ellátási naponként legfeljebb 500 Ft térítési díjra – csökkenthető.
(4) Képviselő-testület a házi segítségnyújtás igénybevételéért térítési díjat nem állapít meg.
(5) Képviselő-testület a szociális étkeztetés kiszállítását díjmentesen biztosítja.
A költségvetés végrehajtásának szabályai
6. § (1) Az önkormányzati szintű költségvetés végrehajtásáért a polgármester, a könyvvezetéssel kapcsolatos feladatok ellátásáért a jegyző a felelős.
(2) Az önkormányzat gazdálkodásának biztonságáért a képviselő-testület, a gazdálkodás szabályszerűségéért a polgármester felelős.
(3) A költségvetési hiány csökkentése érdekében év közben folyamatosan figyelemmel kell kísérni a kiadások csökkentésének és a bevételek növelésének lehetőségeit.
(4) Képviselő-testület önkormányzati biztost rendel ki, ha az általa fenntartott költségvetési szerv 30 napon túli elismert tartozásállományának mértéke eléri éves eredeti kiadási előirányzatának 3 %-át, vagy 1 millió forintot, és e tartozását egy hónap alatt nem képes 30 nap alá szorítani.
(5) A költségvetési szerv vezetője e rendelet 9. mellékletében foglalt adatlapon köteles a tartozásállományról adatot szolgáltatni. A költségvetési szerv az általa elismert tartozásállomány tekintetében – nemleges adat esetén is – havonta a tárgyhó 25-i állapotnak megfelelően a tárgyhónapot követő hó 5-ig az önkormányzat jegyzője részére köteles adatszolgáltatást teljesíteni.
Az előirányzatok módosítása
7. § (1) Az önkormányzat bevételeinek és kiadásainak módosításáról, a kiadási előirányzatok közötti átcsoportosításról a képviselő-testület dönthet.
(2) A képviselő-testület az Önkormányzat bevételeinek és kiadásainak módosítását és a kiadási előirányzatok közötti átcsoportosítás jogát 5.000.000.- Ft összeghatárig a polgármesterre átruházza.
(3) A költségvetési szervek bevételi és kiadási előirányzatai saját hatáskörben módosíthatók, a kiadási előirányzatok egymás között átcsoportosíthatók. A polgármester a saját hatáskörben végrehajtott módosításokról, átcsoportosításokról a képviselő-testületet harminc napon belül tájékoztatja.
(4) A költségvetési szerv a kiemelt előirányzatok között átcsoportosítást hajthat végre, azonban az nem irányulhat a személyi juttatások előirányzatának növelésére, kivéve, ha az irányító szerv azt engedélyezi az előirányzatok jóváhagyásakor még nem ismert jogszabályváltozás miatt.
(5) Amennyiben az önkormányzat év közben a költségvetési rendelet készítésekor nem ismert többletbevételhez jut, vagy bevételei a tervezettől elmaradnak, arról a polgármester a Képviselő-testületet tájékoztatja.
(6) A képviselő-testület – az első negyedév kivételével – negyedévenként, a negyedévet követő aktuális testületi ülésen, de legkésőbb az éves költségvetési beszámoló elkészítésének határidejéig, december 31-i hatállyal módosítja a költségvetési rendeletét. Ha év közben az Országgyűlés – a helyi önkormányzatot érintő módon – a hozzájárulások, támogatások előirányzatait zárolja, azokat csökkenti, törli, az intézkedés kihirdetését követően haladéktalanul a Képviselő-testület elé kell terjeszteni a költségvetési rendelet módosítását.
(7) A képviselő-testület által jóváhagyott kiemelt előirányzatokat valamennyi önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szerv köteles betartani.
A gazdálkodás szabályai
8. § (1) A költségvetési szervek rendeletben meghatározott bevételi és kiadási előirányzatai felett az intézmények vezetői előirányzat-felhasználási jogkörrel rendelkeznek.
(2) Az önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szerv által ellátott feladatok fedezetéül az önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szerv nyilvántartásaiban elkülönített előirányzatok szolgálnak.
(3) Valamennyi költségvetési szerv vezetője köteles belső szabályzatban rögzíteni a működéshez, gazdálkodáshoz kapcsolódóan a gazdálkodás vitelét meghatározó szabályokat, a mindenkor érvényes központi szabályozás figyelembevételével, illetve a szükséges módosításokat végrehajtani. A szabályozásbeli hiányosságért, a felelősség a mindenkori intézményvezetőt terheli.
A költségvetés végrehajtásának ellenőrzése
9. § (1) Az önkormányzati költségvetési szervek ellenőrzése a belső kontrollrendszer keretében valósul meg, melynek létrehozásáért, működtetésért és továbbfejlesztéséért az önkormányzat esetében a jegyző, az intézmények esetében az intézményvezető felelős.
(2) Az önkormányzat a belső ellenőrzés ellátásáról az Encsi Többcélú Kistérségi Társulás útján gondoskodik. A megfelelő működtetésről és a függetlenség biztosításáról a jegyző köteles gondoskodni.
Záró és vegyes rendelkezések
10. § Ezen rendelet rendelkezéseit 2025. január 1-től kell alkalmazni.
11. § (1) Ez a rendelet – a (2) bekezdésben foglalt kivétellel – a kihirdetését követő napon lép hatályba, és 2031. december 31-én hatályát veszti.
(2) Az 5. § (3) bekezdése 2025. április 1-jén lép hatályba.
1. melléklet az 5/2025. (III. 13.) önkormányzati rendelethez
|
Bevétel |
Kiadás |
||
|---|---|---|---|
|
Megnevezés |
Előirányzat |
Megnevezés |
Előirányzat |
|
B1. Működési célú támogatások államháztartáson belülről |
358 149 765 |
K1. Személyi juttatás |
59 471 640 |
|
B3. Közhatalmi bevételek |
12 000 000 |
K2. Munkaadót terhelő járulékok és szociális hozzájárulási adó |
5 213 153 |
|
B4. Működési bevételek |
550 000 |
K3. Dologi kiadások |
69 096 696 |
|
B6. Működési célú átvett pénzeszközök |
34 731 144 |
K4. Ellátottak pénzbeli juttatásai |
67 666 000 |
|
K5. Egyéb működési célú kiadások |
262 675 013 |
||
|
Ebből: Általános tartalék |
|||
|
Céltartalék |
|||
|
A. MŰKÖDÉSI KÖLTSÉGVETÉSI BEVÉTELEK ÖSSZESEN (B1+B3+B4+B6) |
405 430 909 |
A. MŰKÖDÉSI KÖLTSÉGVETÉSI KIADÁSOK ÖSSZESEN (K1. …+K5.) |
464 122 502 |
|
B. FINANSZÍROZÁSI BEVÉTELEK (B8.) ÖSSZESEN |
58 691 593 |
B. FINANSZÍROZÁSI KIADÁSOK (K9.) ÖSSZESEN |
|
|
C. MŰKÖDÉSI BEVÉTELEK MINDÖSSZESEN (A+B) |
464 122 502 |
C. MŰKÖDÉSI KIADÁSOK MINDÖSSZESEN (A+B) |
464 122 502 |
|
B2. Felhalmozási célú támogatások államháztartáson belülről |
K6. Beruházások |
||
|
B5. Felhalmozási bevételek |
K7. Felújítások |
||
|
B7. Felhalmozási célú átvett pénzeszközök |
K8. Egyéb felhalmozási célú kiadások |
||
|
D. FELHALMOZÁSI KÖLTSÉGVETÉSI BEVÉTELEK ÖSSZESEN (B2.+B5.+B7.) |
D. FELHALMOZÁSI KÖLTSÉGVETÉSI KIADÁSOK ÖSSZESEN (K6. …+K8.) |
||
|
E. FINANSZÍROZÁSI BEVÉTELEK (B8.) ÖSSZESEN |
58 691 593 |
||
|
Ebből: B813. Maradvány igénybevétele |
|||
|
F. FELHALMOZÁSI BEVÉTELEK MINDÖSSZESEN (D+E) |
F. FELHALMOZÁSI KIADÁSOK MINDÖSSZESEN (D+E) |
||
|
G. KÖLTSÉGVETÉSI BEVÉTELEK ÖSSZESEN (A+D) |
405 430 909 |
G. KÖLTSÉGVETÉSI KIADÁSOK ÖSSZESEN (A+D) |
464 122 502 |
|
H. FINANSZÍROZÁSI BEVÉTELEK ÖSSZESEN |
58 691 593 |
H. FINANSZÍROZÁSI KIADÁSOK ÖSSZESEN (B+E) |
|
|
I. BEVÉTELEK MINDÖSSZESEN (C+F) |
464 122 502 |
I. KIADÁSOK MINDÖSSZESEN (C+F) |
464 122 502 |
2. melléklet az 5/2025. (III. 13.) önkormányzati rendelethez
|
BEVÉTELEK JOGCÍMEI |
Kötelező feladatok |
Önként vállalt feladatok |
Állami (állam- igazgatási) feladatok |
Összesen |
|---|---|---|---|---|
|
B111. Helyi önkormányzatok működésének általános támogatása |
28 423 465 |
28 423 465 |
||
|
1. Önkormányzati hivatal működésének támogatása |
||||
|
2. Település üzemeltetéshez kapcsolódó feladatok támogatása |
11 401 136 |
11 401 136 |
||
|
2.1. A zöldterület-gazdálkodáshoz kapcsolódó feladatellátás támogatása |
2 525 976 |
2 525 976 |
||
|
2.2. Közvilágítás alaptámogatása |
2 278 000 |
2 278 000 |
||
|
2.3. Közvilágítás üzemeltetési támogatása |
3 760 000 |
3 760 000 |
||
|
2.4. Köztemető fenntartásának támogatása |
1 356 025 |
1 356 025 |
||
|
2.5. Közutak fenntartásának támogatása |
1 481 135 |
1 481 135 |
||
|
3. Egyéb önkormányzati feladatok támogatása |
9 624 706 |
9 624 706 |
||
|
4. Lakott külterülettel kapcsolatos feladatok támogatása |
5 775 |
5 775 |
||
|
5. Polgármesteri illetmény támogatása |
7 391 848 |
7 391 848 |
||
|
B112. Települési önkormányzatok egyes köznevelési támogatásai |
154 547 800 |
154 547 800 |
||
|
1. Óvodapedagógusok és segítők bértámogatása |
124 960 400 |
124 960 400 |
||
|
2. Óvoda működtetési támogatás |
29 587 400 |
29 587 400 |
||
|
B113. Települési önkormányzatok egyes szociális és gyermekjóléti feladatainak támogatása |
80 868 480 |
80 868 480 |
||
|
1. Hozzájárulás a pénzbeli szociális ellátásokhoz |
77 897 000 |
77 897 000 |
||
|
2. Szociális és gyermekjóléti alapszolgáltatás feladatai - családsegítés |
||||
|
3. Szociális és gyermekjóléti alapszolgáltatás feladatai - gyermekjóléti szolgálat |
||||
|
4. Szociális étkeztetés |
354 080 |
354 080 |
||
|
5. Házi segítségnyújtás |
2 617 400 |
2 617 400 |
||
|
6. Idősek nappali intézményi ellátása |
||||
|
7. Kistelepülések szociális feladatainak támogatása |
||||
|
B113. Települési önkormányzatok gyermekétkeztetési feladatainak támogatása |
91 884 572 |
91 884 572 |
||
|
1. Gyermekétkeztetés támogatása (bér + üzemeltetés) |
80 558 672 |
80 558 672 |
||
|
2. Gyermekétkeztetés szünidei |
11 325 900 |
11 325 900 |
||
|
B114. Települési önkormányzatok kulturális feladatainak támogatása |
2 425 448 |
2 425 448 |
||
|
Kulturális feladatok támogatása |
2 425 448 |
2 425 448 |
||
|
B16. Egyéb működési célú támogatások bevételei államháztartáson belülről |
31 893 309 |
31 893 309 |
||
|
1. Közfoglalkoztatás |
14 908 509 |
14 908 509 |
||
|
2. OEP |
16 984 800 |
16 984 800 |
||
|
B1. Működési célú támogatások államháztartáson belülről |
390 043 074 |
390 043 074 |
||
|
B34 Vagyoni típusú adók |
||||
|
B351 Értékesítési és forgalmi adó (iparűzési adó) |
12 000 000 |
12 000 000 |
||
|
B36 Egyéb közhatalmi bevételek |
||||
|
B3. Közhatalmi bevételek összesen |
12 000 000 |
12 000 000 |
||
|
B405. Intézményi ellátási díjak |
||||
|
B402. Szolgáltatások ellenértéke ebből óvoda 360.000 |
500 000 |
500 000 |
||
|
B406. Kiszámlázott általános forgalmi adó |
||||
|
B407. Általános forgalmi adó visszatérülése |
||||
|
B408. Kamatbevételek |
50 000 |
50 000 |
||
|
B410. Egyéb működési bevételek |
||||
|
B4. Működési bevételek összesen |
550 000 |
550 000 |
||
|
B63. Egyéb működési célú átvett pénzeszközök |
||||
|
Közművelődési feladatellátás közös |
2 837 835 |
2 837 835 |
||
|
B6. Működési célú átvett pénzeszközök |
2 837 835 |
2 837 835 |
||
|
MŰKÖDÉSI KÖLTSÉGVETÉSI BEVÉTELEK ÖSSZESEN (B1.+B3.+B4.+B.6.) |
405 430 909 |
405 430 909 |
||
|
Finanszírozási bevételek |
58 691 593 |
58 691 593 |
||
|
B813. Maradvány igénybevétele (önkormányzat) |
||||
|
B8. Finanszírozási bevételek összesen (B811. … +B817.) |
58 691 593 |
58 691 593 |
||
|
MŰKÖDÉSI BEVÉTELEK MINDÖSSZESEN |
464 122 502 |
464 122 502 |
3. melléklet az 5/2025. (III. 13.) önkormányzati rendelethez
|
BEVÉTELEK JOGCÍMEI |
Kötelező feladatok |
Önként vállalt feladatok |
Állami (állam- igazgatási) feladatok |
Összesen |
|---|---|---|---|---|
|
B21. Felhalmozási célú önkormányzati támogatások |
||||
|
B22. Felhalmozási célú garancia- és kezességvállalásból származó megtérülések államháztartáson belülről |
||||
|
B23. Felhalmozási célú visszatérítendő támogatások, kölcsönök visszatérülése államháztartáson belülről |
||||
|
B24. Felhalmozási célú visszatérítendő támogatások, kölcsönök igénybevétele államháztartáson belülről |
||||
|
B25. Egyéb felhalmozási célú támogatások bevételei államháztartáson belülről |
||||
|
B2. Felhalmozási célú támogatások államháztartáson belülről összesen |
||||
|
B51. Immateriális javak értékesítése |
||||
|
B52. Ingatlanok értékesítése |
||||
|
B53. Egyéb tárgyi eszközök értékesítése |
||||
|
B54. Részesedések értékesítése |
||||
|
B55. Részesedések megszűnéséhez kapcsolódó bevételek |
||||
|
B5. Felhalmozási bevételek összesen |
||||
|
B71. Felhalmozási célú garancia- és kezességvállalásból származó megtérülések államháztartáson kívülről |
||||
|
B72. Felhalmozási célú visszatérítendő támogatások, kölcsönök visszatérülése államháztartáson kívülről |
||||
|
B73. Egyéb felhalmozási célú átvett pénzeszközök |
||||
|
B7. Felhalmozási célú átvett pénzeszközök |
||||
|
FELHALMOZÁSI KÖLTSÉGVETÉSI BEVÉTELEK ÖSSZESEN (B2.+B5.+B7.) |
||||
|
B811. Hitel-, és kölcsönfelvétel államháztartáson kívülről |
||||
|
B812. Belföldi értékpapírok bevételei |
||||
|
B813. Maradvány igénybevétele |
||||
|
B814. Államháztartáson belüli megelőlegezések |
||||
|
B815. Államháztartáson belüli megelőlegezések törlesztése |
||||
|
B816. Központi, irányító szervi támogatás |
||||
|
B817. Betétek megszüntetése |
||||
|
B8. Finanszírozási bevételek összesen (B811. … +B817.) |
||||
|
FELHALMOZÁSI BEVÉTELEK MINDÖSSZESEN |
4. melléklet az 5/2025. (III. 13.) önkormányzati rendelethez
|
Megnevezés/Cofog |
011130 Önk.és önk.hiv. jogalkotó és államigazg. tev. |
041232 Start-munka program - téli |
063020 Víztermelés, -kezelés, -ellátás |
064010 |
066020 Város-, községgazdálkodási egyéb szolgált. |
072111 |
074031 Család és nővédelmi egészségügyi gondozás |
107060 |
107051 |
107052 |
082041 |
Összesen |
||
|
Személyi |
kötelező feladat |
eredeti ei. |
31 624 240 |
13 998 600 |
5 053 600 |
4 609 600 |
4 185 600 |
59 471 640 |
||||||
|
önként vállalt feladatok |
eredeti ei. |
|||||||||||||
|
állam-igazgatási feladatok |
eredeti ei. |
|||||||||||||
|
Munkaadókat |
kötelező feladat |
eredeti ei. |
2 502 900 |
909 909 |
656 968 |
599 248 |
544 128 |
5 213 153 |
||||||
|
önként vállalt feladatok |
eredeti ei. |
|||||||||||||
|
állam-igazgatási feladatok |
eredeti ei. |
|||||||||||||
|
Dologi |
kötelező feladat |
eredeti ei. |
18 908 400 |
6 350 396 |
3 810 000 |
8 648 700 |
4 227 000 |
18 644 800 |
840 000 |
3 240 000 |
601 200 |
3 826 200 |
69 096 696 |
|
|
önként vállalt feladatok |
eredeti ei. |
|||||||||||||
|
állam-igazgatási feladatok |
eredeti ei. |
|||||||||||||
|
Ellátottak |
kötelező feladat |
eredeti ei. |
67 666 000 |
67 666 000 |
||||||||||
|
önként vállalt feladatok |
eredeti ei. |
|||||||||||||
|
állam-igazgatási feladatok |
eredeti ei. |
|||||||||||||
|
Működési |
kötelező feladat |
eredeti ei. |
262 675 013 |
262 675 013 |
||||||||||
|
önként vállalt feladatok |
eredeti ei. |
|||||||||||||
|
állam-igazgatási feladatok |
eredeti ei. |
|||||||||||||
|
Felhalmozási |
kötelező feladat |
eredeti ei. |
||||||||||||
|
önként vállalt feladatok |
eredeti ei. |
|||||||||||||
|
állam-igazgatási feladatok |
eredeti ei. |
|||||||||||||
|
ÖSSZESEN |
kötelező feladat |
eredeti ei. |
315 710 553 |
21 258 905 |
3 810 000 |
8 648 700 |
4 227 000 |
18 644 800 |
840 000 |
67 666 000 |
8 950 568 |
5 810 048 |
8 555 928 |
464 122 502 |
|
önként vállalt feladatok |
eredeti ei. |
|||||||||||||
|
állam-igazgatási feladatok |
eredeti ei. |
|||||||||||||
5. melléklet az 5/2025. (III. 13.) önkormányzati rendelethez
|
Kiadások |
|
|
eredeti ei. |
|
|
Beruházási/felújítási feladatok |
|
|
Felhalmozási célú kiadások |
|
6. melléklet az 5/2025. (III. 13.) önkormányzati rendelethez
|
Megnevezés |
Előző évi pénzmaradvány |
Intézményi bevételek |
Átvett pénzeszközök |
Támogatások |
Bevétel összesen |
Személyi juttatások |
Járulék |
Dologi kiadások |
Felhalmozási kiadások |
Kiadás összesen |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
ÓVODA |
360 000 |
247 688 408 |
248 048 408 |
131 884 800 |
16 703 024 |
99 460 584 |
248 048 408 |
7. melléklet az 5/2025. (III. 13.) önkormányzati rendelethez
|
Óvoda részére támogatás Társulásnak |
247 688 408 |
|
ETKT társulásos feladat ellátás |
1 454 800 |
|
Szalaszend közös hivatal 1900/fő |
2 082 400 |
|
térségi főépítész |
120 000 |
|
normatív támogatás elszámolásából eredő visszafizetési kötelezettség |
8 929 405 |
|
Társulási hozzájárulások |
2 400 000 |
|
ÖSSZESEN |
262 675 013 |
8. melléklet az 5/2025. (III. 13.) önkormányzati rendelethez
|
Költségvetési szerv |
Engedélyezett létszám (fő) |
|---|---|
|
Hernádvécse Község Önkormányzata |
|
|
ebből: - közalkalmazott |
4 |
|
- polgármester |
1 |
|
Összesen |
5 |
|
Közfoglalkoztatottak engedelyezett létszáma |
|
|
Költségvetési szerv |
Engedélyezett létszám (fő) |
|
Hernádvécse Község Önkormányzata |
33 |
|
Összesen |
33 |
9. melléklet az 5/2025. (III. 13.) önkormányzati rendelethez
|
2025. ......................... hó |
||||
|
Költségvetési szerv neve: ........................................ |
||||
|
Eredeti éves költségvetés kiadási előirányzata: ......................... eFt |
||||
|
Eredeti éves költségvetés kiadási előirányzat ....... %-a: ......................... eFt |
||||
|
(%= az önkormányzat költségvetési rendeletében meghatározott mérték) |
||||
|
sorsz. |
........ napon túli |
|||
|
Tartozásállomány megnevezése |
tartozásállomány |
|||
|
(x) |
||||
|
1 |
Állammal szembeni tartozások |
|||
|
2 |
Központi költségvetési szervekkel |
|||
|
szemben fennálló tartozás |
||||
|
3 |
Elkülönített állami pénzalapokkal |
|||
|
szembeni tartozás |
||||
|
4 |
TB alapokkal szembeni tartozás |
|||
|
5 |
Tartozásállomány önkormányzatok |
|||
|
és intézményeik felé |
||||
|
6 |
Szállítókkal szembeni tartozásállomány |
|||
|
7 |
Egyéb tartozásállomány |
|||
|
Összesen |
||||
|
(x) Az önkormányzat költségvetési rendeletének 6. §-ában |
||||
|
meghatározott határnapon túli tartozásállomány. |
||||
|
........................ 2025. ............ hó .... nap |
||||
|
.......................................... |
||||
|
költségvetési szerv vezetője |
||||
10. melléklet az 5/2025. (III. 13.) önkormányzati rendelethez
|
nemleges |
||||
11. melléklet az 5/2025. (III. 13.) önkormányzati rendelethez
|
Sorszám |
MEGNEVEZÉS |
Évek |
Összesen |
||
|---|---|---|---|---|---|
|
2025 |
2026 |
2027 |
|||
|
nemleges |
|||||
|
1. |
|||||
|
2. |
|||||
|
3. |
|||||
|
4. |
|||||
|
5. |
|||||
|
6. |
ÖSSZES KÖTELEZETTSÉG |
||||
12. melléklet az 5/2025. (III. 13.) önkormányzati rendelethez
|
Sor-szám |
Bevételi jogcímek |
2025. évi előirányzat |
|---|---|---|
|
1. |
Helyi adóból származó bevétel |
12 000 000 |
|
2. |
Az önkormányzati vagyon és az önkormányzatot megillető vagyoni értékű jog értékesítéséből és hasznosításából származó bevétel |
|
|
3. |
Osztalék, koncessziós díj és hozambevétel |
|
|
4. |
Tárgyi eszköz és immateriális jószág, részvény, részesedés, vállalat értékesítéséből vagy privatizációból származó bevétel |
|
|
5. |
Bírság-, pótlék- és díjbevétel |
|
|
6. |
Kezesség-, illetve garanciavállalással kapcsolatos megtérülés |
|
|
SAJÁT BEVÉTELEK ÖSSZESEN* |
12 000 000 |
|
|
*Az adósságot keletkeztető ügyletekhez történő hozzájárulás részletes szabályairól szóló 353/2011.(XII.31.) Korm. rendelet 2. § (1) bekezdése alapján. |
||
13. melléklet az 5/2025. (III. 13.) önkormányzati rendelethez
|
Sorszám |
Fejlesztési cél leírása |
Fejlesztés várható kiadása |
|---|---|---|
|
nemleges |
||
|
1. |
||
|
2. |
||
|
3. |
||
|
4. |
||
|
5. |
||
|
6. |
||
|
Adósságot keletkeztető ügyletek várható együttes összege* |
||
|
*Magyarország gazdasági stabilitásáról szóló 2011. évi CXCIV. törvény 8. § (2) bekezdése szerinti adósságot keletkeztető ügyletek |
||